Phil komt niet eens meer uit z'n stoel, laat staan dat 'ie een extended dansje doet…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover (extended dance remix)
Even dansenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover (extended dance remix)
Wel goed voor mijn luistercijfersquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Extended klinkt in dit geval gewoon als dubbel. Ik was al aan het checken of ik R49 per ongeluk 2x aan had staan.
Olivia Newton-John - Have You Never Been Mellow
Ik was even buiten, met de oordoppen nog in, en ik hoorde de Fairlight van weleer weer voorbij komen…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Duran Duran anno nu, geproduceerd door Giorgio Moroder:Duran Duran - Beautiful Lies
Heb ik ook nooit geweten…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Tot vandaag heb ik nooit geweten dat de Party Animals hier de mosterd vandaan haalden...Olivia Newton-John - Have You Never Been Mellow
Ik ook niet, maar is best aangenaam eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Tot vandaag heb ik nooit geweten dat de Party Animals hier de mosterd vandaan haalden...Olivia Newton-John - Have You Never Been Mellow
If so, zou daar dan nog wel alles open zijn?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Zo leer je nog eens watDavid Bowie - Life On Mars?
Ik hoop het. Anders moeten we naar Plutoquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If so, zou daar dan nog wel alles open zijn?
Ik ga wel naar Venusquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moeten we naar Pluto
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If so, zou daar dan nog wel alles open zijn?
maar... er werd gezegd dat we niet moesten reizen als het niet nodig wasquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moeten we naar Pluto
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
Ik had een pizza besteld voor mijn zoon en die werd net gebracht. Ik had er een fooi bij gedaan (al direct bij de bestelling) en de bezorger bedankte me speciaal nog voor de fooi. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
5 jaar 1,5 meter afstand houden in een ruimtecapsule.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
maar... er werd gezegd dat we niet moesten reizen als het niet nodig was
Bezorgers krijgen hier altijd een euro bij bezorging en meestal volgt er dan wel een 'ja, bedankt man'…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
Ik had een pizza besteld voor mijn zoon en die werd net gebracht. Ik had er een fooi bij gedaan (al direct bij de bestelling) en de bezorger bedankte me speciaal nog voor de fooi. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |