Phil komt niet eens meer uit z'n stoel, laat staan dat 'ie een extended dansje doet…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover (extended dance remix)
Even dansenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Philip Bailey & Phil Collins - Easy Lover (extended dance remix)
Wel goed voor mijn luistercijfersquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:27 schreef livelink het volgende:
Extended klinkt in dit geval gewoon als dubbel. Ik was al aan het checken of ik R49 per ongeluk 2x aan had staan.
Olivia Newton-John - Have You Never Been Mellow
Ik was even buiten, met de oordoppen nog in, en ik hoorde de Fairlight van weleer weer voorbij komen…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Duran Duran anno nu, geproduceerd door Giorgio Moroder:Duran Duran - Beautiful Lies
Heb ik ook nooit geweten…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Tot vandaag heb ik nooit geweten dat de Party Animals hier de mosterd vandaan haalden...Olivia Newton-John - Have You Never Been Mellow
Ik ook niet, maar is best aangenaam eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Tot vandaag heb ik nooit geweten dat de Party Animals hier de mosterd vandaan haalden...Olivia Newton-John - Have You Never Been Mellow
If so, zou daar dan nog wel alles open zijn?quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Zo leer je nog eens watDavid Bowie - Life On Mars?
Ik hoop het. Anders moeten we naar Plutoquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If so, zou daar dan nog wel alles open zijn?
Ik ga wel naar Venusquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moeten we naar Pluto
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If so, zou daar dan nog wel alles open zijn?
maar... er werd gezegd dat we niet moesten reizen als het niet nodig wasquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moeten we naar Pluto
quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
Ik had een pizza besteld voor mijn zoon en die werd net gebracht. Ik had er een fooi bij gedaan (al direct bij de bestelling) en de bezorger bedankte me speciaal nog voor de fooi. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
5 jaar 1,5 meter afstand houden in een ruimtecapsule.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
maar... er werd gezegd dat we niet moesten reizen als het niet nodig was
Bezorgers krijgen hier altijd een euro bij bezorging en meestal volgt er dan wel een 'ja, bedankt man'…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
Ik had een pizza besteld voor mijn zoon en die werd net gebracht. Ik had er een fooi bij gedaan (al direct bij de bestelling) en de bezorger bedankte me speciaal nog voor de fooi. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Niet nodig, iedereen is er in quarantaine…quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
5 jaar 1,5 meter afstand houden in een ruimtecapsule.
Ik geef mijn ticket wel aan 'n anderquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
5 jaar 1,5 meter afstand houden in een ruimtecapsule.
Ja, als ik het contant geef wel. Maar als je het bij de bestelling regelt normaal niet. Geeft me ook wel het goede gevoel dat de fooi ook daadwerkelijk naar hem gaat. Ik was wel eens bang dat het bij de bestelling gewoon in de kas van het bedrijf ging.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bezorgers krijgen hier altijd een euro bij bezorging en meestal volgt er dan wel een 'ja, bedankt man'…
Jake Wesley Rogers - Pluto
Hier hebben we geen mogelijkheid om fooi vooraf te betalen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als ik het contant geef wel. Maar als je het bij de bestelling regelt normaal niet. Geeft me ook wel het goede gevoel dat de fooi ook daadwerkelijk naar hem gaat. Ik was wel eens bang dat het bij de bestelling gewoon in de kas van het bedrijf ging.
Het gebied daar heeft een erg Brabants/Limburge inslag. Daar associeer ik het ritselen ook wel mee.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier hebben we geen mogelijkheid om fooi vooraf te betalen.
Heb die optie nog nooit gezien…
In een restaurant vond ik fooi als extra bedrag bij het pinnen altijd wel lastig, maar dat is tegenwoordig heel normaal. Ik heb zelden nog cash op zak.
Toevallig vandaag wel, die inkomsten van de lampen worden niet aangegeven bij de belasting, gok ik…
Je zou maar eens gellijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb zelden nog cash op zak.
Toevallig vandaag wel, die inkomsten van de lampen worden niet aangegeven bij de belasting, gok ik…
Ik ken het wel. Waarschijnlijk dan ook via jou.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch op Pluto zijn...
Vandaag kies ik voor de studioversie, maar de live-versie is eigenlijk beter. Prachtig nummer. Hoe vaker je het hoort, hoe beter het wordt (vind ik dan).Jake Wesley Rogers - Pluto
Dit is de derde keer dat ik deze plaat draai. En zeker niet de laatste.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Waarschijnlijk dan ook via jou.
Ik kon donderdag op de markt ook niet bij een kraam pinnen (normaal wel) en volgens mij was ze reserve aan het opbouwen voor als er geen markt meer zou zijn de komende periode.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gebied daar heeft een erg Brabants/Limburge inslag. Daar associeer ik het ritselen ook wel mee.
DB Boulevard - Point Of View (radio edit)
Ik heb altijd wel cash op zak. Mijn kinderen geven namelijk al hun cashgeld aan mij en dan maak ik het vervolgens weer aan hen over. Zij hebben echt een hekel aan cash en doen alles via telefoon en pinpas. En bij mij komt het altijd wel op aan de glazenwasser, kapster e.d.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier hebben we geen mogelijkheid om fooi vooraf te betalen.
Heb die optie nog nooit gezien…
In een restaurant vond ik fooi als extra bedrag bij het pinnen altijd wel lastig, maar dat is tegenwoordig heel normaal. Ik heb zelden nog cash op zak.
Ik gebruik ook zelden cashquote:Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel cash op zak. Mijn kinderen geven namelijk al hun cashgeld aan mij en dan maak ik het vervolgens weer aan hen over. Zij hebben echt een hekel aan cash en doen alles via telefoon en pinpas. En bij mij komt het altijd wel op aan de glazenwasser, kapster e.d.
sinds kort kan ik ook pinnen bij de glazenwasser en mijn kapster stuurt een tikkiequote:Op vrijdag 26 november 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel cash op zak. Mijn kinderen geven namelijk al hun cashgeld aan mij en dan maak ik het vervolgens weer aan hen over. Zij hebben echt een hekel aan cash en doen alles via telefoon en pinpas. En bij mij komt het altijd wel op aan de glazenwasser, kapster e.d.
Syntax - Pray
Heel vaag komt het me bekend voor. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Hierna het nummer waaraan ik moest denken bij het verzoekje van MadMaster. Dat nummer stond gek genoeg al klaar voor vanavond. Benieuwd wat jullie ervan vinden en of iemand het kent. Het komt ongeveer uit 2002-2003.
Ja, dit kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Gezien het feit dat @:MadMaster houdt van Underworld en Leftfield, moet dit nummer haast wel in de smaak vallen.Syntax - Pray
Het is geen grote hit geweest. Op MTV was het nummer destijds wel regelmatig te zien. In die tijd was MTV nog net een muziekzender.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel vaag komt het me bekend voor. Meer kan ik er niet van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |