Even rustig aan hoor, alhoewel Merel komt me eind van de ochtend halen dan hoef ik niet met de trein naar H'sum toequote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Even rustig aan hoor, alhoewel Merel komt me eind van de ochtend halen dan hoef ik niet met de trein naar H'sum toe
Dank jequote:Op zaterdag 27 november 2021 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een luxe.
Veel plezier bij de kabouters alvast.
Damn, Bright Eyes vergeten in mijn stemlijst zou First Day of my life kans maken?quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:51 schreef peaceman het volgende:
01. 0:00:00 Bright Eyes - no one would riot for less
02. 0:05:10 Meat Loaf - Heaven Can Wait
03. 0:09:49 Yes - Yours Is No Disgrace
04. 0:19:30 Small Faces - Tin Soldier
excusesquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:58 schreef peaceman het volgende:
dat was een slechte versie van sjors bakker
dat is wel de enige die enige kans maakt jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Damn, Bright Eyes vergeten in mijn stemlijst zou First Day of my life kans maken?
Dit was wel echt de nichtendisco versie jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:58 schreef peaceman het volgende:
dat was een slechte versie van sjors bakker
Lijkt me sterk, die reclame is alweer jaren terugquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Damn, Bright Eyes vergeten in mijn stemlijst zou First Day of my life kans maken?
Leuk voor de LHBT landgenoten dan wellichtquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel echt de nichtendisco versie ja
Net als dezequote:Op zaterdag 27 november 2021 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leuk voor de LHBT landgenoten dan wellicht
rock lobster is leuker ja, maar deze is ook wel geinig toch?quote:
Zie de spoiler die ik in het andere topic heb geplaatstquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
rock lobster is leuker ja, maar deze is ook wel geinig toch?
daar stond love shack in, dus ja!quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie de spoiler die ik in het andere topic heb geplaatst
Die zal hetzelfde zijn als vorig jaar, denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 10:36 schreef peaceman het volgende:
Ja het is een wonder.. ik draai... ter inspiratie voor jullie top 2000 inzendlijstjes
zijn wel meer prachtige nummers van TFF die er nooit ingestaan hebben...quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Change heeft er maar 1x in gestaan. Pale Shelter nog nooit.
nee totaal ander lijst, met een paar hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zal hetzelfde zijn als vorig jaar, denk ik.
En voornamelijk om de lijst van mijn werk te voeden…
Ik heb het over mijn eigen lijstje…quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee totaal ander lijst, met een paar hetzelfde.
wel 1 van de betere nummers bij de onderste 300quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker nummer van Led Zep dit, maar mijn eerlijke mening is dat die op zich genoeg noteringen hebben en dus zal ik er niet op stemmen. Net als het wat mij betreft nog iets betere Black Dog.
Ah zo!quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn eigen lijstje…
staan goede nummers tussenquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat hier: madmaster666 · Playlist · 36 songs · 1 likes
Mee eens, maar alsnog kies ik liever voor artiesten die geen (goede) liedjes meer bij de bovenste 1500 hebben. INXS is bij mij meer zo'n geval, ik vind dat Never Tear Us Apart niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel 1 van de betere nummers bij de onderste 300
eens. Dit is wmb hun fijnste liedje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, maar alsnog kies ik liever voor artiesten die geen (goede) liedjes meer bij de bovenste 1500 hebben. INXS is bij mij meer zo'n geval, ik vind dat Never Tear Us Apart niet zoveel aan.
Dat is natuurlijk een no-brainerquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:55 schreef peaceman het volgende:
Dit is toch allemaal veel beter dan de zoveelste Marco Borsato of Suzan en Freek?
Dit vond je niet nuttig?quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, dat was m voor mij, ik ga eens nuttige dingen doen
heb ik ook grote delen van meegekregenquote:Op zaterdag 27 november 2021 11:57 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Heb deze week tijdens het werk een deel van de top1000 van Radio Veronica meegekregen. Heeft me wel enigszins in de mood gebracht.
Godzijdank veel minder Blof, Marco Borsato, Suzan & Freek en dat soort ongein. Schoot af en toe wel door naar de andere kant voor mij. Maar overall was het een leuke radio-week.quote:Op zaterdag 27 november 2021 11:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb ik ook grote delen van meegekregen
ja al snap ik de nummer 1 totaal nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Godzijdank veel minder Blof, Marco Borsato, Suzan & Freek en dat soort ongein. Schoot af en toe wel door naar de andere kant voor mij. Maar overall was het een leuke radio-week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |