Die laatste is dan NSFM (not suitable for MadMaster)quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:06 schreef DJ11 het volgende:
We gaan zo vliegen, voordat we keihard vallen. Eenmaal daar, gaan we heide in de fik steken.
Klein hitje in 2000. Opvolger van het veel bekendere It Feels So Good.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Dit ken ik wel, maar kan het niet specifiek duiden…
Pet Shop Boys - Burning The Heather
James Morrison - Who's Gonna Love Me Now? (acoustic performance)
In deze versie erger ik me wel weer een beetje aan zijn stem. Dat vind ik in de andere versie juist verfrissend minder.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Zo kan z'n huidige single ook klinken:James Morrison - Who's Gonna Love Me Now? (acoustic performance)
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:25 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste track van deze uitzending alweer.Elton John - Your Song
Prettige avond nog verder, MadMasterquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, mijn oortjes gaan nu uit, omdat ze irriteren…
Jullie ook!quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Prettige avond nog verder, MadMaster
Charlie Winston - She Went Quietly
quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, mijn oortjes gaan nu uit, omdat ze irriteren…
Graag gedaan. En bedankt voor het meeluisterenquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:31 schreef Slowking het volgende:
Zaten een paar puike nummers tussen, thanks!
The secret listenerquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:31 schreef Slowking het volgende:
Zaten een paar puike nummers tussen, thanks!
No problem, dank dat er vanavond een uitzending was!quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Graag gedaan. En bedankt voor het meeluisteren
Nou, nu niet meer. Maar ik had verder geen clue.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:33 schreef Slowking het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens zo secret meer.
Ik was ook cluelessquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nu niet meer. Maar ik had verder geen clue.
Fxck, nu heb ik het mysterie weggenomen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nu niet meer. Maar ik had verder geen clue.
in ieder geval.... welkomquote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef Slowking het volgende:
[..]
Fxck, nu heb ik het mysterie weggenomen.
Wel treurig. Ik neem mijn eerdere woorden terug, ik was het niet.
Mysteries zijn er om opgelost te worden, natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:36 schreef Slowking het volgende:
[..]
Fxck, nu heb ik het mysterie weggenomen.
Wel treurig. Ik neem mijn eerdere woorden terug, ik was het niet.
Thanks, alweer, denk ik.quote:
True, alleen als ze zo makkelijk weggegeven worden is het ook niets aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mysteries zijn er om opgelost te worden, natuurlijk.
Nu je toch ontmaskerd bent, kun je de volgende keer wel lekker meeposten natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:39 schreef Slowking het volgende:
[..]
Thanks, alweer, denk ik.
[..]
True, alleen als ze zo makkelijk weggegeven worden is het ook niets aan natuurlijk.
True, ik zal kijken of ik mij de volgende keer zo ver kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu je toch ontmaskerd bent, kun je de volgende keer wel lekker meeposten natuurlijk.
Des te langer is je dag!quote:Op zaterdag 27 november 2021 08:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is veel te vroeg en het is donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |