Niet?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Nou... de komende tijd kan ik vaak op donderdag en zaterdag luisteren. Oefenen met bands is er voorlopig niet bij.
Nee dat wordt ook lastig inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Nou... de komende tijd kan ik vaak op donderdag en zaterdag luisteren. Oefenen met bands is er voorlopig niet bij.
Ruimtes voor beoefening van kunst en cultuur moeten ook om 17:00 uur dicht. Alleen professionals zijn uitgezonderd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Er geldt toch geen avondklok?
Of oefenen jullie in een horeca gelegenheid?
Ah...... dat was me ontschoten.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ruimtes voor beoefening van kunst en cultuur moeten ook om 17:00 uur dicht. Alleen professionals zijn uitgezonderd.
Ik kende het wel. Maar wist natuurlijk geen naam of titel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Dit hoor ik echt voor het eerst denk ik
Wat is het verschil eigenlijk tussen een bloes en een overhemd?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Do we want more or less Gary?
Moore, Moore, Moore!
Overhemden voor mannen en bloesjes voor vrouwen en kinderen?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk tussen een bloes en een overhemd?
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Overhemden voor mannen en bloesjes voor vrouwen en kinderen?
Ik weet het: "overhemd" past niet lekker in de songtekst van Gary, "bloes" welquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk tussen een bloes en een overhemd?
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het: "overhemd" past niet lekker in de songtekst van Gary, "bloes" wel
Dame Shirley Bassey, met een man die er in het Frans doorheen praat?
Dat moet sexy zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Dame Shirley Bassey, met een man die er in het Frans doorheen praat?
Het voegt in dit geval weinig toe. Misschien was het goed voor de verkoopcijfers in Frankrijk.quote:
Ik vind het ook niet opwindend, alleen afleidend.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het voegt in dit geval weinig toe. Misschien was het goed voor de verkoopcijfers in Frankrijk.
Komt natuurlijk door zijn stem.quote:
[..]
Ik weet het: "overhemd" past niet lekker in de songtekst van Gary, "bloes" wel
Ja, klonk niet verkeerd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Kende het wel maar kon er echt even niet opkomen.
Wel een lekker nummer dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |