Heb ze nog niet, moeten besteld wordenquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:30 schreef Schakeltopia het volgende:
bevallen je roze fresh & funkies een beetje?
Rabbit heeft toch al een hele poos geen ban meer gehad?quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef Schakeltopia het volgende:
We zijn uitgekomen op onderstaande tabel.
bans
1e ban - 1 dag
2e ban - 3 dagen
3e ban - 7 dagen
4e ban - 14 dagen
5e ban - 30 dagen
6e ban - 60 dagen
7e ban - 90 dagen
8e ban - 180 dagen
9e ban - sowieso langer dan 180 dagen
ooh shitquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ze nog niet, moeten besteld worden
ja weet ik niet. ik zeg ook maar watquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rabbit heeft toch al een hele poos geen ban meer gehad?
Zie DMquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je wat van Rabbit gehoord dan? Heb hem wel dm’s gestuurd maar geen enkele reactie
Nee, denk maandag of dinsdag welquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh shit![]()
ik dacht vanwege die powerbank dat je ze al had opgehaald
dat is wel een leuk vooruitzichtquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, denk maandag of dinsdag wel
Ik ken Nijn al vrij lang van KSC ook, daar heb ik hem nooit op iets banwaardigs betraptquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
en aangezien het niet besproken word is het of contact krijgen met rabbit via een ander kanaal, of rustig afwachten wanneer het streepje weg is
Zekerquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is wel een leuk vooruitzicht
Dit dus he ....quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
en aangezien het niet besproken word is het of contact krijgen met rabbit via een ander kanaal, of rustig afwachten wanneer het streepje weg is
Preciesquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken Nijn al vrij lang van KSC ook, daar heb ik hem nooit op iets banwaardigs betrapt
We hebben het over vakantiequote:Op zaterdag 27 november 2021 12:46 schreef Koen66 het volgende:
Oja
Bespreken van bans is ook banwaardig
Dit idd ja!quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:46 schreef Koen66 het volgende:
Oja
Bespreken van bans is ook banwaardig
IEH! Eng onderwerp!quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:56 schreef greysbones het volgende:
https://www.geertvandenbo(...)sponse-of-sars-cov-2
maak er een leuke middag van manquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:41 schreef Koen66 het volgende:
Zo wat in huis gedaan, zometeen richting Den Haag
aawhquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:59 schreef suzi1 het volgende:
er loopt een katje over me te dralen en te knorren!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:09 schreef suzi1 het volgende:
ja want dan deelt ze haar account met mij [ afbeelding ]
Wie was het ook al weer die zei dat-ie geen necrofiel was, toen het over Patricia Paay in de Playboy ging?quote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 27 november 2021 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie was het ook al weer die zei dat-ie geen necrofiel was, toen het over Patricia Paay in de Playboy ging?
Bert Visscher of zo?
ja ik doe dat ook niet meerquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:11 schreef suzi1 het volgende:
ow mss ook die sp. maar is leuker als je steent bent en dat doe ik niet meer
Aan de telefoon zeker: "Nog even volhouden, corona is BIJNA verslagen! Samen komen we er doorheen!"quote:
ze zijn nu in de futurequote:Op zaterdag 27 november 2021 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de telefoon zeker: "Nog even volhouden, corona is BIJNA verslagen! Samen komen we er doorheen!"
Ja dat begreep ik!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze zijn nu in de futureallemaal oud en covid is nearly over
![]()
Ja ik heb het al een aantal seizoenen niet meer gekeken. Volgens mij heb ik het tot en met PC Principal gezien.quote:
door covid is er dus geen seizoen meer, nu hebben ze al 2x een aflevering gemaakt over covid. en dit is weer een nieuwe over post covidquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb het al een aantal seizoenen niet meer gekeken. Volgens mij heb ik het tot en met PC Principal gezien.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahaha kenny
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij is alles wat hem het beste uitkomtquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
Maar Cartman was toch een Native African American?
Oh nee, zijn moeder bleek zijn moeder niet te zijn geloof ik, maar zijn vader!Hermafrodiet.
Minister-president van Engeland bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
Op zaterdag 27 november 2021 16:34 schreef ToT het volgende:
Maar Cartman was toch een Native African American?
Oh nee, zijn moeder bleek zijn moeder niet te zijn geloof ik, maar zijn vader! Hermafrodiet.
hij is alles wat hem het beste uitkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Minister-president van Engeland bijvoorbeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Minister-president van Engeland bijvoorbeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WHAHA!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:43 schreef Schakeltopia het volgende:
oh echt ToT je moet die southparks kijken. het is zo geniaal
southpark - the pandemic special
southpark - southparq vaccination special
southpark - post covid
echt genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |