Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al snap ik de nummer 1 totaal niet
Het volk spreekt…quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al snap ik de nummer 1 totaal niet
Ja, inderdaad. Daar zullen we het maar op houden.quote:
blijkbaar... deze versie heb ik ooit nog van Mad.. dus ik dacht dat zal wel de goede zijnquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:07 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit al een vervelend nummer, maar zonder zang is het nog 10x erger. Wie had dat ooit gedacht?
Kom maar, kom maar, kom maar…quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijkbaar... deze versie heb ik ooit nog van Mad.. dus ik dacht dat zal wel de goede zijn
ben er nu mee bezig...quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:17 schreef livelink het volgende:
In mijn hoofd begint mijn lijstje al aardig vorm te krijgen. Niks tactisch dit keer. Geen liedjes willen redden of terugkrijgen. Gewoon puur muziek waar ik blij van word.
mijn lijstje heb ik net gepost in het top 2000 topic.quote:Op zaterdag 27 november 2021 12:42 schreef livelink het volgende:
Dank je peaceman. Je hebt me wel goede input geleverd. Ben benieuwd naar je speellijst straks. En natuurlijk naar je uiteindelijke top2000-lijstje.
Ik ga even profiteren van het feit dat het relatief droog is en dus lekker naar buiten.
Bedankt voor het draaien peaceman, maar ik haak nu af. (Tussendoor nog wel wat andere dingen gedaan dus heb niet alle nummers meegeluisterd. )quote:Op zaterdag 27 november 2021 14:35 schreef peaceman het volgende:
over ongeveer een half uurtje stop ik ermee.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:07 schreef ToT het volgende:
Ow, een Peaceman-show gemist?
Maar hier ff een vraag:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:17 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet dat peaceman zou draaien.
[..]
Ik kan me wel iets beters voorstellen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Er zit hier een blij mannetje kabaal te maken naast me.
Haha ach is humor!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets beters voorstellen.
Voedt hem dan meteen goed op en schotel hem wat metal voor.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach is humor!Ik heb hier de hele tijd lekkere muziek op staan nu, en geen Nijntje en dat soort geneuzel mee. En hij vindt het nu ook leuk, zolang ik de softwarematige oscilloscoop er maar bij aan zet!
Oh hij vindt Týr al tof!quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Voedt hem dan meteen goed op en schotel hem wat metal voor.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:27 schreef ToT het volgende:
Maar vanmorgen zat hij mee te zingen met de Wee Papa Girl Rappers!
Dat gaat al iets beter....quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]Best wel!
Nu hebben we Golden Earring op staan.
Bazenshow gemist, zie ikquote:Op zaterdag 27 november 2021 15:02 schreef peaceman het volgende:
01. 0:00:00 Bright Eyes - no one would riot for less
(...)
63. 4:23:39 Pet Shop Boys - West End Girls
64. 4:27:34 Louis Armstrong - We have all the time in the world
65. 4:30:44 Yann Tiersen - Comptine d'un autre été: L'après midi
Dat wist hij zelf niet.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:17 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet dat peaceman zou draaien.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |