haha jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Makkelijk beïnvloedbaar. Simpel figuur. Ook wel weer grappig hoe hij dan mensen aan het interviewen is en vervolgens die persoon niet meer aankijkt, een broodje gaat eten. Geweldige slapstick comedy is dat.
quote:De gemeente Den Haag roept tegenstanders van het coronabeleid op om vanavond niet naar de Turfmarkt te komen, waar demissionair premier Rutte en minister De Jonge een coronapersconferentie geven. "Mensen die hun mening willen uiten, kunnen daarvoor terecht op de Koekamp. De politie is op verschillende plekken in het centrum zichtbaar aanwezig", zegt de gemeente op Twitter.
Omroep West meldde gisteren dat eigenaren van cafés, winkels en andere bedrijven in de Rijnstraat en op de Turfmarkt bang zijn voor rellen. "Ik haal alles wat los en vast zit naar binnen", zei een eigenaar van een café. Bij ongeregeldheden na de coronapersconferentie van 12 november had hij duizenden euro's schade.
quote:Het Amsterdamse Mercatorplein en omgeving zijn vanaf 18.00 uur door burgemeester Femke Halsema aangewezen als veiligheidsrisicogebied. Dat betekent dat iedereen in het gebied preventief gefouilleerd kan worden.
Aanleiding hiervoor zijn de berichten die de politie heeft gekregen dat personen vrijdagavond uit zijn op ongeregeldheden op en rond het Mercatorplein. ,,Dit past bij de verwachting van mogelijke onrust in de rest van het land", aldus de gemeente. In het hele land worden demonstraties en mogelijk ook rellen verwacht naar aanleiding van de persconferentie waarin strengere coronamaatregelen worden aangekondigd.
De Amsterdamse politie laat weten voorbereid te zijn op verschillende scenario's.
Die was toch 38 keer door zijn hoofd geschoten en overreden door een ME-busje en aan het vechten voor zijn leven op de IC?quote:
En hij was doodquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was toch 38 keer door zijn hoofd geschoten en overreden door een ME-busje en aan het vechten voor zijn leven op de IC?
Het is een zombie, de apocalyps is begonnenquote:
Eindelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een zombie, de apocalyps is begonnen
Ja heeft wel lang geduurd, eindelijk stalen platen en staven op de auto lassen en met de vlammenwerper de straat opquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Eindelijk.![]()
Ik zat er al een jaar op te wachten.
Nee links. Rechts is Albert Zantbergen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Marco is toch die rechtergast met zijn ijsmuts op?
Niet dood te krijgen, wat een heldquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was toch 38 keer door zijn hoofd geschoten en overreden door een ME-busje en aan het vechten voor zijn leven op de IC?
Ah.. ok. Kennen jullie al die gasten ofzo???quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee links. Rechts is Albert Zantbergen.
Inmiddels wel een hoop ja.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Ah.. ok. Kennen jullie al die gasten ofzo???
Gewoon net als Willem en Thierry ingehuurd door de overheid om onrust te veroorzaken zodat ze de wappies makkelijker kunnen vindenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er zit ws ook een reden achter dat deze personen zoveel centjes gestort krijgen, maar dat zal wel een compolttheorie zijn, net zoals die van 'tante mien' die opeens een hennepplantage op haar zolder had.
Kwakzalverij is natuurlijk helemaal top, in tegenstelling tot een verderfelijk vaccin.quote:
De held der wappen...helemaal vergetenquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En... is Marco erbij (met kogel nog in z'n buik)?
Ik wacht nog steeds totdat ik doodga aan het vaccin. Maar het schijnt weer te zijn verschovenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kwakzalverij is natuurlijk helemaal top, in tegenstelling tot een verderfelijk vaccin.
Ga jij ook iedere 5 maanden een boosterprik nemen , ondanks dat je een gezonde kerel bent?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat ik doodga aan het vaccin. Maar het schijnt weer te zijn verschoven
en paardenontwormer. nemen al die corona-ontkenners die corona hebben opgelopen.quote:
Olga een gezonde kerel?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ga jij ook iedere 5 maanden een boosterprik nemen , ondanks dat je een gezonde kerel bent?
Ken jij mannen die Olga heten?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ga jij ook iedere 5 maanden een boosterprik nemen , ondanks dat je een gezonde kerel bent?
Is het al weer langer dan 10 jaar inmiddelsquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat ik doodga aan het vaccin. Maar het schijnt weer te zijn verschoven
Ik zal niets verder vertellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik heet Olga, maar da's alleen op zaterdagavond.
Het is net als die mensen die het eind van de wereld voorspellen. Het gaat telkens niet doorquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al weer langer dan 10 jaar inmiddels
Voor de vijfde(?) keer, waar staat dat dat gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef onduidelijkk het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik heet Olga, maar da's alleen op zaterdagavond.
Blij maken met een levende musquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is net als die mensen die het eind van de wereld voorspellen. Het gaat telkens niet door
hahahahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze leek er op:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Barnell
Yups. Life is a bitch sometimes.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
en paardenontwormer. nemen al die corona-ontkenners die corona hebben opgelopen.
Toch knap dat het nog 40 seconden duurt voor hij struikelt over die heipalen onder z'n voeten.quote:
Gezien de wappies die blijven volharden in hun demonstraties lijkt me het verder geen rocket science op wie die opmerking slaat....quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:51 schreef onduidelijkk het volgende:
Albert Einstein: ''Definitie van waanzin: Steeds hetzelfde blijven doen en dan een ander resultaat verwachten.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:51 schreef onduidelijkk het volgende:
Albert Einstein: ''Definitie van waanzin: Steeds hetzelfde blijven doen en dan een ander resultaat verwachten.
[ afbeelding ]
Zeg even als hij live gaat. Hij is de enige van de streamers die ik nog een beetje kan verdragenquote:
Misschien bezig met een stickercampagne?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:55 schreef puzziepie het volgende:
Is @:Starhopper in Den Haag aan het rellen?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien bezig met een stickercampagne?
Lekker duidelijkquote:
Jaaahhhhh eindelijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/322487596071674
Sven is live...
Ik niet.quote:
Sta jij er wel dan? en zo ja doe eens een livestream.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:05 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Een schaap die graag een lockdown wilt heeft gesproken...
Egoïsten zijn het.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
onvoorstelbaar hoeveel mensen alleen maar aan zichzelf denken. Ziekenhuizen gaan binnen x-dagen in code zwart, dat is al niet meer te stoppen.
dus al die figuren die nu in Den Haag staan zeggen eigenlijk 'ja er gaan mensen dood, zolang ik dat zelf maar niet ben'
Goeie pohi heb je trouwens!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:05 schreef onduidelijkk het volgende:
Een schaap die graag een lockdown wilt heeft gesproken...
Dat het de zoveelste wat dommige kutkloon is, is tot daar aan toe, maar dat off topic gepost drijft me tot razernij.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goeie pohi heb je trouwens!![]()
![]()
GC / Zware vuurwerk weggepleurd in de bos.
GC / Gratis 800 euro aan vuurwerk.
WGR / Vuurwerk inleveren.
WGR / Particulier verkoopt auto aan autobedrijf.
Opzich zijn die koekwauzen wel lachen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:13 schreef NoCigar het volgende:
Dat het de zoveelste wat dommige kutkloon is, is tot daar aan toe, maar dat off topic gepost drijft me tot razernij.
Dit is waarschijnlijk ook zo'n typ dat mekkert, zeikt en klaagt over big pharma, maar ondertussen op een dag hele strips naar binnen werkt. Wappies zijn heel bijzondere mensen.quote:
Ja tot ze in kuddes de straat op trekken en dingen slopen. Of hulpverleners lastigvallen. Of staat te schuimbekken tegen docenten, bewakers, supermarktmedewerkers. Of hun massale gedrag zorgt voor een zorginfarct.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opzich zijn die koekwauzen wel lachen natuurlijk.
‘Redactie video in verzet’quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef spoilert het volgende:
Sven is live...
ben je speciaal gaan kijken ?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:20 schreef StephanL het volgende:
Veel ME gespot en knmar in ME uitrusting
Volgens Baudet zijn dat idioten (of zoiets)quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef spoilert het volgende:
Max is ook stemmig in het wit gekleed
Wat staan ze daar nou kansloos te toeterenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef spoilert het volgende:
Sven is live...
Baudet wind iedereen die in de spiegel niet op hem lijkt idioot, behalve een paar elitaire ballen die het naar zijn mening een paar decennia geleden met hem eens zouden zijn geweest,of de zelfde smaak zouden hebben gehad.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens Baudet zijn dat idioten (of zoiets)
Het zijn niet alleen die mensen die daar staan hoor je wilt niet weten hoeveel gevaccineerden gewoon op pad gaan zich niet laten testen of hun kind met klachten toch naar school sturen dat kan niet anders gezien de cijfers.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
onvoorstelbaar hoeveel mensen alleen maar aan zichzelf denken. Ziekenhuizen gaan binnen x-dagen in code zwart, dat is al niet meer te stoppen.
dus al die figuren die nu in Den Haag staan zeggen eigenlijk 'ja er gaan mensen dood, zolang ik dat zelf maar niet ben'
Ga je er tussen staan?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:20 schreef StephanL het volgende:
Veel ME gespot en knmar in ME uitrusting
Ze juichen dat galatasaray de volgende ronde van de EL gehaald heeft.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is dat voor Sirene-aids. Zo klinken Marokkaanse politieauto's.
Eens hoor maar hier op Fok! is het wel lachen natuurlijk. Het is natuurlijk niet vertrouwd om ze los op straat te laten lopen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:20 schreef Perrin het volgende:
Ja tot ze in kuddes de straat op trekken en dingen slopen. Of hulpverleners lastigvallen. Of staat te schuimbekken tegen docenten, bewakers, supermarktmedewerkers. Of hun massale gedrag zorgt voor een zorginfarct.
In hun eentje zijn ze wel aandoenlijk, in groepen een ramp.
Doe maar voorzichtigquote:
misschien is de hont doofquote:
ik zeg altijd maar 'luister naar je hart, het klopt altijd'.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap de bordjes met 'het klopt niet' niet, of komt het vanuit het hart?
Ja dat. Kom wel terug als er geknokt wordt.quote:
ik heb de lippenstift van mijn vriendin verwisseld met prittstift. sindsdien praat ze niet meer met mij.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:33 schreef Joppiez het volgende:
Gelukkig waarschuwde Rutte voor het vrouwengeweld, ik wilde bijna mijn vriendin helemaal in elkaar rammenvoor de de rest matig allemaal.
Imo is het dierenmishandeling met het oog op eerdere demonstratiesquote:
ben ik met je eensquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn geen hont waard
Het viel mij ook al op, er kon zelfs een boks vanafquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:35 schreef K21 het volgende:
Wat deed Albert aardig tegen Sven. Dat was een paar weken geleden wel anders.
Eens!! Ik kan hier heel slecht tegenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Imo is het dierenmishandeling met het oog op eerdere demonstraties
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:35 schreef K21 het volgende:
Wat deed Albert aardig tegen Sven. Dat was een paar weken geleden wel anders.
Kan je die zgn lipstick ff doorgeven aan dat mens met d'r 'het klopt niet'.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik heb de lippenstift van mijn vriendin verwisseld met prittstift. sindsdien praat ze niet meer met mij.![]()
Ik ben als kind ook wel mee naar protest demonstraties geweest met mijn moeder , jaren 70/80quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze nemen zelfs hun kinderen mee alsdat uitkomt.
Om half acht 's avonds?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kan er gewoon nu niet een begrafenisstoet langs komen, zodat ze even een halfuurtje stil zijn.
precies en daar ga ik nu lekker luisterenquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
precies en daar ga ik nu lekker luisteren
Nou ja,laatste keer dat er een tijdens een protest een begrafenisstoet langs kwam hielden ze ook een halfuur hun bek dicht, om zich daarna op de borst te kloppen vanwege het respect dat ze geboden hadden.quote:
Er draait iemandquote:
Oh dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nou ja,laatste keer dat er een tijdens een protest een begrafenisstoet langs kwam hielden ze ook een halfuur hun bek dicht, om zich daarna op de borst te kloppen vanwege het respect dat ze geboden hadden.
MadMaster? Vout?quote:
Hans Teeuwen over de Jostiband.... KUTMUZIEK!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
MadMaster? Vout?![]()
Dat geluid van PNN is echt bagger ... mute
Hans Teeuwen is ook een halve Josti gewordenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hans Teeuwen over de Jostiband.... KUTMUZIEK!
Nice.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:42 schreef Olga het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/612082343402602/
gaat niks gebeurenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice.
We zitten er weer klaar voor. Is het waterkanon al gearriveerd?
31 8 14 26 11 9quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij ook mijn lottogetallen invullen?
De Jostiband is in actie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:53 schreef GerryDV het volgende:
Op welke stream is nu de meeste actie?
dat er niemand op het idee is gekomen om die figuren te beroven van hun telefoontje.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij staan er meer vloggers dan demonstranten.
wappiebestrijdingsdienstquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:58 schreef Charmian het volgende:
Wat hebben die lui van de marechausse voor wit/gekleurd buisje op hun rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |