De held der wappen...helemaal vergetenquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En... is Marco erbij (met kogel nog in z'n buik)?
Ik wacht nog steeds totdat ik doodga aan het vaccin. Maar het schijnt weer te zijn verschovenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kwakzalverij is natuurlijk helemaal top, in tegenstelling tot een verderfelijk vaccin.
Ga jij ook iedere 5 maanden een boosterprik nemen , ondanks dat je een gezonde kerel bent?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat ik doodga aan het vaccin. Maar het schijnt weer te zijn verschoven
en paardenontwormer. nemen al die corona-ontkenners die corona hebben opgelopen.quote:
Olga een gezonde kerel?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ga jij ook iedere 5 maanden een boosterprik nemen , ondanks dat je een gezonde kerel bent?
Ken jij mannen die Olga heten?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ga jij ook iedere 5 maanden een boosterprik nemen , ondanks dat je een gezonde kerel bent?
Is het al weer langer dan 10 jaar inmiddelsquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat ik doodga aan het vaccin. Maar het schijnt weer te zijn verschoven
Ik zal niets verder vertellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik heet Olga, maar da's alleen op zaterdagavond.
Het is net als die mensen die het eind van de wereld voorspellen. Het gaat telkens niet doorquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al weer langer dan 10 jaar inmiddels
Voor de vijfde(?) keer, waar staat dat dat gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef onduidelijkk het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik heet Olga, maar da's alleen op zaterdagavond.
Blij maken met een levende musquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is net als die mensen die het eind van de wereld voorspellen. Het gaat telkens niet door
hahahahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze leek er op:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Barnell
Yups. Life is a bitch sometimes.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
en paardenontwormer. nemen al die corona-ontkenners die corona hebben opgelopen.
Toch knap dat het nog 40 seconden duurt voor hij struikelt over die heipalen onder z'n voeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |