Eindelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een zombie, de apocalyps is begonnen

Ja heeft wel lang geduurd, eindelijk stalen platen en staven op de auto lassen en met de vlammenwerper de straat opquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Eindelijk.
Ik zat er al een jaar op te wachten.

Nee links. Rechts is Albert Zantbergen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Marco is toch die rechtergast met zijn ijsmuts op?

Niet dood te krijgen, wat een heldquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was toch 38 keer door zijn hoofd geschoten en overreden door een ME-busje en aan het vechten voor zijn leven op de IC?

Ah.. ok. Kennen jullie al die gasten ofzo???quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee links. Rechts is Albert Zantbergen.

Inmiddels wel een hoop ja.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Ah.. ok. Kennen jullie al die gasten ofzo???
 Is een vast groepje streamers.
  Is een vast groepje streamers.

Gewoon net als Willem en Thierry ingehuurd door de overheid om onrust te veroorzaken zodat ze de wappies makkelijker kunnen vindenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er zit ws ook een reden achter dat deze personen zoveel centjes gestort krijgen, maar dat zal wel een compolttheorie zijn, net zoals die van 'tante mien' die opeens een hennepplantage op haar zolder had.

Kwakzalverij is natuurlijk helemaal top, in tegenstelling tot een verderfelijk vaccin.quote:

De held der wappen...helemaal vergetenquote:Op vrijdag 26 november 2021 17:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En... is Marco erbij (met kogel nog in z'n buik)?

Ik wacht nog steeds totdat ik doodga aan het vaccin. Maar het schijnt weer te zijn verschovenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kwakzalverij is natuurlijk helemaal top, in tegenstelling tot een verderfelijk vaccin.

Ga jij ook iedere 5 maanden een boosterprik nemen , ondanks dat je een gezonde kerel bent?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat ik doodga aan het vaccin. Maar het schijnt weer te zijn verschoven

en paardenontwormer. nemen al die corona-ontkenners die corona hebben opgelopen.quote:

Olga een gezonde kerel?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ga jij ook iedere 5 maanden een boosterprik nemen , ondanks dat je een gezonde kerel bent?

Ken jij mannen die Olga heten?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Ga jij ook iedere 5 maanden een boosterprik nemen , ondanks dat je een gezonde kerel bent?

Is het al weer langer dan 10 jaar inmiddelsquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat ik doodga aan het vaccin. Maar het schijnt weer te zijn verschoven

Ik zal niets verder vertellenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik heet Olga, maar da's alleen op zaterdagavond.

Het is net als die mensen die het eind van de wereld voorspellen. Het gaat telkens niet doorquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al weer langer dan 10 jaar inmiddels

Voor de vijfde(?) keer, waar staat dat dat gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:45 schreef onduidelijkk het volgende:

quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik heet Olga, maar da's alleen op zaterdagavond.

Blij maken met een levende musquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is net als die mensen die het eind van de wereld voorspellen. Het gaat telkens niet door

hahahahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze leek er op:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Barnell
Yups. Life is a bitch sometimes.quote:

quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
en paardenontwormer. nemen al die corona-ontkenners die corona hebben opgelopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |