Tot nu toe is het bij dit soort demonstraties altijd zo geweest dat er 'opeens' heel veel mensen aanwezig zijn,mssn dat de politie nu gewoon zoiets had van we sluiten de toegangswegen zoveel mogelijk af.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
krijg ook niet het idee dat er mensen bij Katja en Kikker zijn.
haha jaquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Makkelijk beïnvloedbaar. Simpel figuur. Ook wel weer grappig hoe hij dan mensen aan het interviewen is en vervolgens die persoon niet meer aankijkt, een broodje gaat eten. Geweldige slapstick comedy is dat.
quote:De gemeente Den Haag roept tegenstanders van het coronabeleid op om vanavond niet naar de Turfmarkt te komen, waar demissionair premier Rutte en minister De Jonge een coronapersconferentie geven. "Mensen die hun mening willen uiten, kunnen daarvoor terecht op de Koekamp. De politie is op verschillende plekken in het centrum zichtbaar aanwezig", zegt de gemeente op Twitter.
Omroep West meldde gisteren dat eigenaren van cafés, winkels en andere bedrijven in de Rijnstraat en op de Turfmarkt bang zijn voor rellen. "Ik haal alles wat los en vast zit naar binnen", zei een eigenaar van een café. Bij ongeregeldheden na de coronapersconferentie van 12 november had hij duizenden euro's schade.
quote:Het Amsterdamse Mercatorplein en omgeving zijn vanaf 18.00 uur door burgemeester Femke Halsema aangewezen als veiligheidsrisicogebied. Dat betekent dat iedereen in het gebied preventief gefouilleerd kan worden.
Aanleiding hiervoor zijn de berichten die de politie heeft gekregen dat personen vrijdagavond uit zijn op ongeregeldheden op en rond het Mercatorplein. ,,Dit past bij de verwachting van mogelijke onrust in de rest van het land", aldus de gemeente. In het hele land worden demonstraties en mogelijk ook rellen verwacht naar aanleiding van de persconferentie waarin strengere coronamaatregelen worden aangekondigd.
De Amsterdamse politie laat weten voorbereid te zijn op verschillende scenario's.
Die was toch 38 keer door zijn hoofd geschoten en overreden door een ME-busje en aan het vechten voor zijn leven op de IC?quote:
En hij was doodquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was toch 38 keer door zijn hoofd geschoten en overreden door een ME-busje en aan het vechten voor zijn leven op de IC?
Het is een zombie, de apocalyps is begonnenquote:
Eindelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een zombie, de apocalyps is begonnen
Ja heeft wel lang geduurd, eindelijk stalen platen en staven op de auto lassen en met de vlammenwerper de straat opquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:33 schreef Olga het volgende:
[..]
Eindelijk.![]()
Ik zat er al een jaar op te wachten.
Nee links. Rechts is Albert Zantbergen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Marco is toch die rechtergast met zijn ijsmuts op?
Niet dood te krijgen, wat een heldquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was toch 38 keer door zijn hoofd geschoten en overreden door een ME-busje en aan het vechten voor zijn leven op de IC?
Ah.. ok. Kennen jullie al die gasten ofzo???quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee links. Rechts is Albert Zantbergen.
Inmiddels wel een hoop ja.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:37 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Ah.. ok. Kennen jullie al die gasten ofzo???
Gewoon net als Willem en Thierry ingehuurd door de overheid om onrust te veroorzaken zodat ze de wappies makkelijker kunnen vindenquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er zit ws ook een reden achter dat deze personen zoveel centjes gestort krijgen, maar dat zal wel een compolttheorie zijn, net zoals die van 'tante mien' die opeens een hennepplantage op haar zolder had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |