precies en daar ga ik nu lekker luisterenquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
precies en daar ga ik nu lekker luisteren
Nou ja,laatste keer dat er een tijdens een protest een begrafenisstoet langs kwam hielden ze ook een halfuur hun bek dicht, om zich daarna op de borst te kloppen vanwege het respect dat ze geboden hadden.quote:
Er draait iemandquote:
Oh dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nou ja,laatste keer dat er een tijdens een protest een begrafenisstoet langs kwam hielden ze ook een halfuur hun bek dicht, om zich daarna op de borst te kloppen vanwege het respect dat ze geboden hadden.
MadMaster? Vout?quote:
Hans Teeuwen over de Jostiband.... KUTMUZIEK!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
MadMaster? Vout?![]()
Dat geluid van PNN is echt bagger ... mute
Hans Teeuwen is ook een halve Josti gewordenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hans Teeuwen over de Jostiband.... KUTMUZIEK!
Nice.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:42 schreef Olga het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/612082343402602/
gaat niks gebeurenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice.
We zitten er weer klaar voor. Is het waterkanon al gearriveerd?
31 8 14 26 11 9quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij ook mijn lottogetallen invullen?
De Jostiband is in actie.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:53 schreef GerryDV het volgende:
Op welke stream is nu de meeste actie?
dat er niemand op het idee is gekomen om die figuren te beroven van hun telefoontje.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij staan er meer vloggers dan demonstranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |