Dat het de zoveelste wat dommige kutkloon is, is tot daar aan toe, maar dat off topic gepost drijft me tot razernij.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goeie pohi heb je trouwens!![]()
![]()
GC / Zware vuurwerk weggepleurd in de bos.
GC / Gratis 800 euro aan vuurwerk.
WGR / Vuurwerk inleveren.
WGR / Particulier verkoopt auto aan autobedrijf.
Opzich zijn die koekwauzen wel lachen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:13 schreef NoCigar het volgende:
Dat het de zoveelste wat dommige kutkloon is, is tot daar aan toe, maar dat off topic gepost drijft me tot razernij.
Dit is waarschijnlijk ook zo'n typ dat mekkert, zeikt en klaagt over big pharma, maar ondertussen op een dag hele strips naar binnen werkt. Wappies zijn heel bijzondere mensen.quote:
Ja tot ze in kuddes de straat op trekken en dingen slopen. Of hulpverleners lastigvallen. Of staat te schuimbekken tegen docenten, bewakers, supermarktmedewerkers. Of hun massale gedrag zorgt voor een zorginfarct.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opzich zijn die koekwauzen wel lachen natuurlijk.
‘Redactie video in verzet’quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/322487596071674
Sven is live...
ben je speciaal gaan kijken ?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:20 schreef StephanL het volgende:
Veel ME gespot en knmar in ME uitrusting
Volgens Baudet zijn dat idioten (of zoiets)quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:32 schreef spoilert het volgende:
Max is ook stemmig in het wit gekleed
Wat staan ze daar nou kansloos te toeterenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/322487596071674
Sven is live...
Baudet wind iedereen die in de spiegel niet op hem lijkt idioot, behalve een paar elitaire ballen die het naar zijn mening een paar decennia geleden met hem eens zouden zijn geweest,of de zelfde smaak zouden hebben gehad.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens Baudet zijn dat idioten (of zoiets)
Het zijn niet alleen die mensen die daar staan hoor je wilt niet weten hoeveel gevaccineerden gewoon op pad gaan zich niet laten testen of hun kind met klachten toch naar school sturen dat kan niet anders gezien de cijfers.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
onvoorstelbaar hoeveel mensen alleen maar aan zichzelf denken. Ziekenhuizen gaan binnen x-dagen in code zwart, dat is al niet meer te stoppen.
dus al die figuren die nu in Den Haag staan zeggen eigenlijk 'ja er gaan mensen dood, zolang ik dat zelf maar niet ben'
Ga je er tussen staan?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:20 schreef StephanL het volgende:
Veel ME gespot en knmar in ME uitrusting
Ze juichen dat galatasaray de volgende ronde van de EL gehaald heeft.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is dat voor Sirene-aids. Zo klinken Marokkaanse politieauto's.
Eens hoor maar hier op Fok! is het wel lachen natuurlijk. Het is natuurlijk niet vertrouwd om ze los op straat te laten lopen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:20 schreef Perrin het volgende:
Ja tot ze in kuddes de straat op trekken en dingen slopen. Of hulpverleners lastigvallen. Of staat te schuimbekken tegen docenten, bewakers, supermarktmedewerkers. Of hun massale gedrag zorgt voor een zorginfarct.
In hun eentje zijn ze wel aandoenlijk, in groepen een ramp.
Doe maar voorzichtigquote:
misschien is de hont doofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |