Gezien de wappies die blijven volharden in hun demonstraties lijkt me het verder geen rocket science op wie die opmerking slaat....quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:51 schreef onduidelijkk het volgende:
Albert Einstein: ''Definitie van waanzin: Steeds hetzelfde blijven doen en dan een ander resultaat verwachten.
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:51 schreef onduidelijkk het volgende:
Albert Einstein: ''Definitie van waanzin: Steeds hetzelfde blijven doen en dan een ander resultaat verwachten.
[ afbeelding ]
Zeg even als hij live gaat. Hij is de enige van de streamers die ik nog een beetje kan verdragenquote:
Misschien bezig met een stickercampagne?quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:55 schreef puzziepie het volgende:
Is @:Starhopper in Den Haag aan het rellen?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien bezig met een stickercampagne?
Lekker duidelijkquote:
Jaaahhhhh eindelijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:01 schreef spoilert het volgende:
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/322487596071674
Sven is live...
Ik niet.quote:
Sta jij er wel dan? en zo ja doe eens een livestream.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:05 schreef onduidelijkk het volgende:
[..]
Een schaap die graag een lockdown wilt heeft gesproken...
Egoïsten zijn het.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
onvoorstelbaar hoeveel mensen alleen maar aan zichzelf denken. Ziekenhuizen gaan binnen x-dagen in code zwart, dat is al niet meer te stoppen.
dus al die figuren die nu in Den Haag staan zeggen eigenlijk 'ja er gaan mensen dood, zolang ik dat zelf maar niet ben'
Goeie pohi heb je trouwens!quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:05 schreef onduidelijkk het volgende:
Een schaap die graag een lockdown wilt heeft gesproken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |