voor de rest matig allemaal.
 voor de rest matig allemaal.

ik zeg altijd maar 'luister naar je hart, het klopt altijd'.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap de bordjes met 'het klopt niet' niet, of komt het vanuit het hart?

Ja dat. Kom wel terug als er geknokt wordt.quote:

ik heb de lippenstift van mijn vriendin verwisseld met prittstift. sindsdien praat ze niet meer met mij.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:33 schreef Joppiez het volgende:
Gelukkig waarschuwde Rutte voor het vrouwengeweld, ik wilde bijna mijn vriendin helemaal in elkaar rammenvoor de de rest matig allemaal.

Imo is het dierenmishandeling met het oog op eerdere demonstratiesquote:

ben ik met je eensquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn geen hont waard

Het viel mij ook al op, er kon zelfs een boks vanafquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:35 schreef K21 het volgende:
Wat deed Albert aardig tegen Sven. Dat was een paar weken geleden wel anders.

Eens!! Ik kan hier heel slecht tegenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Imo is het dierenmishandeling met het oog op eerdere demonstraties

Nou inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:35 schreef K21 het volgende:
Wat deed Albert aardig tegen Sven. Dat was een paar weken geleden wel anders.

Kan je die zgn lipstick ff doorgeven aan dat mens met d'r 'het klopt niet'.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik heb de lippenstift van mijn vriendin verwisseld met prittstift. sindsdien praat ze niet meer met mij.

Ik ben als kind ook wel mee naar protest demonstraties geweest met mijn moeder , jaren 70/80quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze nemen zelfs hun kinderen mee alsdat uitkomt.

Om half acht 's avonds?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kan er gewoon nu niet een begrafenisstoet langs komen, zodat ze even een halfuurtje stil zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |