quote:
Je moeder om je excuses te maken dat haar opvoeding niet gelukt is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:54 schreef Vijf_voor het volgende: Wie moet je eigenlijk bellen als je door de politie geraakt bent?
Dan keer je geld uit aan daders, want op de een of andere manier filmen ze altijd zichzelf of elkaar. Echt een fantastisch fenomeen is dat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goed. Doe maar geldbedragen uitlonen voor beelden en/of tips die tot de aanhouding van daders leiden.
Grappig dat je rellen en slopen van spullen ineens wel begrijpt zolang het geen BLM betreft.quote:
Zolang deze cameraman ff meegaat vind ik t primaquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Zou opzich geinig zijn als het zich nu gewoon naar zuid verplaatst, ze zijn al verdreven tot leuvehaven. Metrotje pakken daar of brug over lopen
En dan? Andermans eigendommen in de brand steken zodat er geen geld geinvesteerd kan worden in de zorg?quote:
Hallo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan keer je geld uit aan daders, want op de een of andere manier filmen ze altijd zichzelf of elkaar. Echt een fantastisch fenomeen is dat.
Dat geldt ook voor kortzichtige uitspraken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Snelle conclusies zijn zelden goed.
Politie Rotterdam h.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaat uit als een nachtkaars. Erg jammer.
Eerste uur was aardig leipquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaat uit als een nachtkaars. Erg jammer.
Dit is grotendeels volk wat altijd wel een reden vindt om dom gedrag tentoon te spreiden. Geen QR code geven zoals @Koffieplanter al zei, QR heel breed inzetten en die mensen overal buitensluiten en met knuppels wegjagen uit ons land.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En dan? Andermans eigendommen in de brand steken zodat er geen geld geinvesteerd kan worden in de zorg?
En wie ben jij dan wel? Meneer post hier ook eens een keertje hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
17.039 posts zou ik niet per se snel willen noemen, maar dat geheel terzijde.
Petje af inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Politie Rotterdam h.
Binnen 2 uurtjes de orde hersteld.
Ik bedoelde de maat is vol wat betreft de relschoppers. Dit zorgt alleen maar voor meer druk op de zorg. Doe gewoon normaal, draag je mondkapje en dan zijn we over een paar weken uit deze shit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grappig dat je rellen en slopen van spullen ineens wel begrijpt zolang het geen BLM betreft.
Hypocriete farizeer.
Toen was de politie gewoon zwaar outnumbered. Je ziet hoe efficint de politie dit soort varkentjes kan wassen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste uur was aardig leipvan 8 tot 9 ofzo
Die gaan om 20:00 uur dicht helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef leeell het volgende:
Is er geen Jumbo ergens die geplunderd kan worden daar?
#DTV
Zou je gewoon in de minderheid willen zeggen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen was de politie gewoon zwaar outnumbered. Je ziet hoe efficint de politie dit soort varkentjes kan wassen.
Genot.
Daar hebben ze die klinkers voorquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan om 20:00 uur dicht helaas.
Mea culpa.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je gewoon in de minderheid willen zeggen?
Of een mooi stationsgebouw met een grote glazen pui.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef leeell het volgende:
Is er geen Jumbo ergens die geplunderd kan worden daar?
#DTV
Bizar idd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste uur was aardig leipvan 8 tot 9 ofzo
Als je als ME op de vlucht moet en gericht moet schieten op mensen ben je per definitie niet efficint bezig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen was de politie gewoon zwaar outnumbered. Je ziet hoe efficint de politie dit soort varkentjes kan wassen.
Lijkt wel de VBL moderators. Keurig en snel handelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Politie Rotterdam h.
Binnen 2 uurtjes de orde hersteld.
Keuren we ook goed.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Of een mooi stationsgebouw met een grote glazen pui.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lijkt wel de VBL moderators. Keurig en snel handelen.
quote:
En was je lul stukquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik bedoelde de maat is vol wat betreft de relschoppers. Dit zorgt alleen maar voor meer druk op de zorg. Doe gewoon normaal, draag je mondkapje en dan zijn we over een paar weken uit deze shit.
Lekker de vraag ontlopen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoeveel chromosomen heb jij?
Zou de ME in eerste instantie ook nog op bed liggen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lijkt wel de VBL moderators. Keurig en snel handelen.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als ME op de vlucht moet en gericht moet schieten op mensen ben je per definitie niet efficint bezig.
Wat was de laatste keer, Hoek van Holland?
Was ook wel wat makkelijker handhaven vanwege de avondklok toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Dit evenement vanavond in Rotterdam een voorproefje voor de komende tijd? Nouja, dacht dat ook van Eindhoven aan het begin v/d Avondklokrellen en dat doofde nadien toch snel uit.
Dit doet me altijd weer denken aan Putdeksel Peet.quote:
We hebben meer van die dingen nodig.quote:
Oe, ik beheers me tot s3 is afgelopen. Wel s1 en 2 herkeken, maar sinds gisteren klaar.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
Maar dit is wel klaar
Ik ga weer succession kijken
Wat een ultiem genot moet dat toch zijn om achter die joystick te zitten tijdens rellen h.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
We hebben meer van die dingen nodig.
Ja in deze tijden wel jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
We hebben meer van die dingen nodig.
Wanneer een eventuele avondklok zou gelden tijdens de jaarwisseling zie ik dergelijke taferelen wel weer in meerdere steden gebeuren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Dit evenement vanavond in Rotterdam een voorproefje voor de komende tijd? Nouja, dacht dat ook van Eindhoven aan het begin v/d Avondklokrellen en dat doofde nadien toch snel uit.
Ja, eens idd. Zouden weleens meerdere avonden streams kijken kunnen worden in de komende tijd!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ook wel wat makkelijker handhaven vanwege de avondklok toch?
Graag in 4k. @sjonniedemol.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:16 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, eens idd. Zouden weleens meerdere avonden streams kijken kunnen worden in de komende tijd!
100 procent dat ik deze zou proberenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een ultiem genot moet dat toch zijn om achter die joystick te zitten tijdens rellen h.
Ik ben deze week pas begonnen met seizoen 1, wat een topserie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oe, ik beheers me tot s3 is afgelopen. Wel s1 en 2 herkeken, maar sinds gisteren klaar.
Ik vind het wel veel in herhaling vallen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben deze week pas begonnen met seizoen 1, wat een topserie.
Seizoen twee is nog beter, echt briljant op momenten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben deze week pas begonnen met seizoen 1, wat een topserie.
Toch de politie eens mailen of ze ipv die irritante sirene niet keihard Wagner Ride of the valkries kunnen draaien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een ultiem genot moet dat toch zijn om achter die joystick te zitten tijdens rellen h.
Nice.quote:
Zo. Dit is wel echt on-nederlands. Wildwest in Rotterdam, moet je niet trots op zijn.quote:
Auto's in branden stenen gooien scooters in de fik. Noem het maar vreedzaam.quote:
Wat een vreemde vraag, je hoort hem het hele filmpje schreeuwen (helaas).quote:
Rotterdam Jongeren Kern. Feyenoord tuig. https://www.nrc.nl/nieuws(...)d-hooligans-a4059987quote:
Wat een treurnis, oliedom volk.quote:
Er is nog een stream live .. bizar ditquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb stream gekijkt,wat en idioten
Zo, praat je nu even dit geweld goed ja?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo. Dit is wel echt on-nederlands. Wildwest in Rotterdam, moet je niet trots op zijn.
Die zit ik nu ook te kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:22 schreef leeell het volgende:
Bij deze boy is er nog wel wat loos
https://www.facebook.com/horoz.ermisme/videos/851033115580126
Nou en.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hier niet echt politie in het nauw eigenlijk
Ja paar van die basicbitches, ideaalquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zit ik nu ook te kijken
Iemand krijgt klappen
Nee man. Die noemen zich vanaf morgen 'joernaliest'quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Al die tjappies die aan het streamen zijn werken direct mee met de politie om iedereen later te kunnen arresteren
Wat maak jij er nu weer van dan? Politie die zich genoodzaakt voelt om te schieten in een menigte is onnederlands en niet tof. Dat zei ik, meer niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo, praat je nu even dit geweld goed ja?
En terecht, kutvolk vergeet dat ze naast rechten ook plichten hebben, als de politie zegt dat je op moet lazeren, dan lazer je op.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand krijgt klappen
Op dit soort volk mag je vrij schieten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef Harlekien2 het volgende:
Dat de politie in het rond begint te schieten en er dan mensen hier roepen dat dat mooi is. Wie zijn hier dan de gekken?
Oh dat bleek niet echt uit je postquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat maak jij er nu weer van dan? Politie die zich genoodzaakt voelt om te schieten in een menigte is onnederlands en niet tof. Dat zei ik, meer niet.
en terecht. er is een noodbevel afgegeven, politie roept dat de hele tijd om.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand krijgt klappen
Haha, je bevestigd mijn puntquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op dit soort volk mag je vrij schieten.
Haha bevestigd.quote:
Rotterdam CS was toch al afgesloten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En mensen die gewoon de trein moeten pakken?
Ja maar ze vechten voor onze vrijheid en dat van onze kinderen!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mensen die anderen de schuld geven van feit dat ze rellen en vuurwerk naar agenten gooien.
Die moeten via Rotterdam Noord.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die rijden niet, dat scheeltquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoe onverwacht... wappies komen op voor wappiesquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef Harlekien2 het volgende:
Dat de politie in het rond begint te schieten en er dan mensen hier roepen dat dat mooi is. Wie zijn hier dan de gekken?
Ongelofelijk iddquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe onverwacht... wappies komen op voor wappies
Waar kom ik precies op voor een wappie?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe onverwacht... wappies komen op voor wappies
Dat is alleen volgens de demonstrerende wappies zo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet??? Ik begreep dat de treinen alweer reden...
Nope. Sowieso niet tot 12 uur vannachtquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet??? Ik begreep dat de treinen alweer reden...
Gast, please...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waar kom ik precies op voor een wappie?
Tegen debielen die de stad afbreken mag wel wat harder opgetreden worden ja. Waarschijnlijk is het voor een jou een ver van je bed show waar je medewappies huishouden, maar zou je ook zo denken als je jouw huis in de fik zouden steken, puur omdat het kan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waar kom ik precies op voor een wappie?
ADO moest uit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-nou-nooit~a251dd8c/
Supporters slopen hun eigen stadion. Kolere, wat een dom volk.![]()
![]()
Mwah, liever wachten op een Nederlandse bron zelf ipv een Engelstalige bron dat een Nederlandse bron vertaalt en ook nog eens niet over doden spreektquote:
treinverkeer ligt al enige tijd stil door de rellen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nee. En ik keur geweld ook ten strengste af. Maar ik vind het zorgelijk dat de politie rond begint te schieten, op het filmpje leek me er niet direct een aanleiding. Dat mensen dit aanmoedigen vind ik best ziek.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Op debielen die de stad afbreken mag wel wat harder opgetreden worden ja. Waarschijnlijk is het voor een jou een ver van je bed show waar je medewappies huishouden, maar zou je ook zo denken als je jouw huis in de fik zouden steken, puur omdat het kan?
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon doodgeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ik wist niet dat dode mensen konden schreeuwen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon doodgeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ah, als het geen BLM is is het ineens wel allemaal heel ergquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Dan zal die er wel om gevraagd hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Met een rubberen kogel helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ach, doet wel goed pijnquote:
Gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Oh nee hoor, baseer dat ook op de rest van je posts, vooral in COR.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Nee. En ik keur geweld ook ten strengste af. Maar ik vind het zorgelijk dat de politie rond begint te schieten, op het filmpje leek me er niet direct een aanleiding. Dat mensen dit aanmoedigen vind ik best ziek.
Dat je dan direct in de wappie hoek gedrukt wordt zegt wel wat over de vooringenomenheid.
Dus waren ze dood en zijn ze nu weer levend. Illuminati confirmed.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stond net 2 doden. In een tweet. Die je niet kunt aanpassen.
Nou, wat zie je dan precies gebeuren???quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon neergeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Aan het rellen, slopen, gevaar zijn voor de omgeving. Neutraliseer het gevaar en daarom geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon neergeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Zeg je dat ook tegen Erdolf?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Verkeerde topic, dit is NWSquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit land heeft behoefte aan een coronadictator. Het wordt tijd om de wappies alles af te pakken.
Zeker, als je gaat lopen rellen daar vertrek je gewoon van huis met als bewuste gedachte "ik loop een groot risico op een flinke bak pijn". Je moet het maar willenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat noem ik het risico van het vak.
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schietenquote:
Dat is ook een beetje de bedoeling als de politie in gevaar is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schieten
Wegwezen daar, mafklapper. Niet luisteren = voelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ziek persoontje jijquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit land heeft behoefte aan een coronadictator. Het wordt tijd om de wappies alles af te pakken.
OmDAt zUh NieT GevAkSinEErd sEiN!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:
Dus waren ze dood en zijn ze nu weer levend. Illuminati confirmed.
Ik had gehoopt dat men in het verzet wel beter Nederlands zou beheersen.quote:
If you can't stand the heat… vul maar zelf verder inquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schieten
Nee hoor, ik ben namelijk gevaccineerd. Dan is de kans op ziekte een stuk kleiner.quote:
Maar 1 woordje wat daar bij hoort hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is wat meid!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
Mwah, de hoeveelheid formulieren die je anders moet invullen houdt je wel tegen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:
Wat een discipline moet je hebben in zo'n politiebusje om niet door te rijden.
Keuzes. Ik ben er nu bijvoorbeeld actief voor aan het zorgen net met een rubberen kogel in m'n flikker geschoten te worden, door lekker op mijn zolderkamertje op FOK! te postenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoordquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de bedoeling als de politie in gevaar is.
Lul niet zo enorm dom man...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoord
Je kan iemand heel lelijk verwonden op deze manier
Op de grond? Nee hoor. Dat is juist risicovoller omdat de kogel dan ongecontroleerd kan afketsen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoord
herhalingquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
Is Sven weer live?
Of zit ik naar een herhaling te kijken
Och, stel je voor dat je mensen die politiebusjes vernielen, zwaar vuurwerk gooien naar hulpverleners en geweld gebruiken lelijk verwondt zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De politie kan mikken hoor en handelt prima volgens de geweldsinstructie, eerst in de lucht en daarna door het been maar het was zeker weer zo'n lieve jongen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is om in een brandende politieauto te zitten, idioot.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En dan ook nog een geschaafde elleboog door die val, daar moet zeker een pleister op straks.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die is naar huis toe.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
Is Sven weer live?
Of zit ik naar een herhaling te kijken
Dinsdag kamervragen van Sylvana en DENKquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De politie kan mikken hoor en handelt prima volgens de geweldsinstructie, eerst in de lucht en daarna door het been maar het was zeker weer zo'n lieve jongen?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef Haags het volgende:
Het is toch klaar nu? Of waar kijken jullie?
Mooi , kan ik Ruptly bekijkenquote:
https://www.facebook.com/horoz.ermisme/videos/851033115580126quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef Haags het volgende:
Waarom? Was de kogel zwart?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:41 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Dinsdag kamervragen van Sylvana en DENK
het idee is ook dat die gast dan even niet meer opstaat en door gaat rellen.. moeten ze hem aaien ofzo? heb je nog hersens of wa?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ongelofelijk ditquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Trots op Rotterdam![]()
Dit gaat nog veel erger worden, dit is slechts het begin. 2G (mogelijk zelfs een vaccinatieplicht), aankomende lockdowns en uitzichtloosheid gaan heel veel losmaken.
BNWquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zie dit dus als gevolg van extremisme van de overheid. Als we niet opstaan tegen dat extremisme zijn we ook klaar hier.
Geweldloze demonstraties worden ook nooit serieus genomen je vraagt je soms af of dit gewoon niet afgeroepen wordt door de politiek zelf.
Want? De politie zorgde ervoor dat er niet nog meer werd vernieldquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:41 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Dinsdag kamervragen van Sylvana en DENK
Zou zo iemand dan ook een Tetanus vaccinatie weigeren?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan ook nog een geschaafde elleboog door die val, daar moet zeker een pleister op straks.
Sowieso een rare seizoensaanduiding, noem het dan 40-45.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:42 schreef StephanL het volgende:
Mensen die 40/45 gebruiken in een tt
Een grote foei zeggen is inderdaad het maximale wat de politie mag doenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog twee live streamsquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die is naar huis toe.
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/265993438822150
Die laten zich niet hinderen door de feiten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Want? De politie zorgde ervoor dat er niet nog meer werd vernield
Wat moet Rutte dan doen, luisteren naar dit soort mafklappers omdat ze anders geweld gebruiken?quote:
Er is nu een mooi systeem opgetuigd om ze op te sporen en te elimineren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Wappies zijn altijd al debieltjes geweest, nu hebben ze een aanleiding om zich te profileren.
Ik denk dat de rubberplantages ook nog wel benoemd gaan worden...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oei. Dat wordt een reprimande voor Ferd, die komt hier niet zomaar mee weg.
Geheel terechtquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat ik het nog eens met elk woord in een post van jou eens benquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef Sfancta het volgende:
Jammer dat we met zijn allen de schade moeten betalen.
Zo onnodig allemaal. Al die droevige personen in die Facebook chats, man man man. Dit is dus het volk dat niet wil vaccineren, dit is het volk wat het allemaal verpest.
Oprotten, en gauw. Voor die kut minderheid, jas die 2g maar morgen erdoor en verwijder die halfbakken maar geheel uit de maatschappij.
Godverdomme
En ik ben positief getest
Nice.quote:
Misschien hebben ze nog wat dumdumkogels op voorraad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is nu een mooi systeem opgetuigd om ze op te sporen en te elimineren.
Blijft moeilijk he, gewoon de schuld parkeren waar die hoort...quote:
Heb je altijd gemogen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik het nog eens met elk woord in een post van jou eens ben
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:45 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog wat dumdumkogels op voorraad.
Rtl7quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef Haags het volgende:
Waar kan ik die beelden aanschouwen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef Harlekien2 het volgende:
Waar is het trouwens op gebaseerd dat het een rubberen kogel is?
Het schot kwam vanuit een dienstwapen, je ziet namelijk dat de agent eerst in de lucht schiet.
Rubberen kogels komen toch niet uit een pistool?
Nee dat kan natuurlijk niet. Alles is de schuld van Mark en Hugoquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blijft moeilijk he, gewoon de schuld parkeren waar die hoort...
Namelijk die rel schoppende vernielers.
Een paard door Rotterdam laten galopperen is dierenmishandelingquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:45 schreef Zipportal het volgende:
Peerdjes. @:monkyyy
Hopelijk gaan ze kopschoppen.
Al besproken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef Caland het volgende:
De Russen zijn live (en laat op het feestje)
Zijn hier in het topic wel ergens gedeeld en voor de rest was het de beroemde livestreamquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar kan ik die beelden aanschouwen?
Je kunt een ander magazijn in die wapens doen h, een magazijn met rubberen kogels bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef Harlekien2 het volgende:
Het schot kwam vanuit een dienstwapen, je ziet namelijk dat de agent eerst in de lucht schiet.
Dat laatste mag je niet zeggen want het zijn allemaal leugens.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
even terugrekenen naar wat er twee weken geleden gaan de was in het zuiden van het land.
Carnaval?
in Limburg is de besmettingsgraad momenteel gigantisch.
het gaat vreselijk mis in Maastricht. bestuursvoorzitter van het Maastricht UMC geeft aan dat de meeste op de IC ongevaccineerden zijn.
Carnaval was vorige weekquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
even terugrekenen naar wat er twee weken geleden gaan de was in het zuiden van het land.
Carnaval?
het gaat vreselijk mis in Maastricht. bestuursvoorzitter van het Maastricht UMC geeft aan dat de meeste op de IC ongevaccineerden zijn.
Twee weken geleden was er veel gaande, maar carnaval zeker niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Carnaval?
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk niet. Alles is de schuld van Mark en Hugo
Maar ze ontregelen de samenleving totaal niet hoor, welneequote:Op vrijdag 19 november 2021 22:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
bestuursvoorzitter van het Maastricht UMC geeft aan dat de meeste op de IC ongevaccineerden zijn.
Het biologisch geteelde rubber moet op zijn minst geoogst worden door veganistische goedbetaalde arbeiders die maar maximaal 40 uur per week mogen werken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dat de rubberplantages ook nog wel benoemd gaan worden...
Rubberen kogels komen niet uit pistolen maar komen uit speciale geweren die daarvoor gemaakt zijn. En niet iedere agent heeft zomaar even rubberen kogels op zak.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je kunt een ander magazijn in die wapens doen h, een magazijn met rubberen kogels bijvoorbeeld.
Je ziet dus geen reet op die beelden... Welke agent, welk pistool waar, wie???quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:48 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Zijn hier in het topic wel ergens gedeeld en voor de rest was het de beroemde livestream
Uhuh. Ik ben geen fan van die twee maar alles op hun schuiven is gewoon belachelijk. Kijk eens naar jezelf zou ik zeggen.quote:
quote:
Heb je ook nog vragen bij de acties van mensen die politieauto's in de fik zetten, spullen van bedrijven en personen vernielen en met vuurwerk gooit dat net zo zwaar is als granaten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef Harlekien2 het volgende:
Want wat is daar leuk aan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef Sfancta het volgende:
Ik geniet nog dagelijks van de gedachte, toen in Eindhoven die gekleurde idioot mooi kwam doen naar de camera, maar uiteindelijk een of andere backflip in zijn rug kreeg door een agent en toen werd opgepakt
Tot de dag van vandaag niet meer kunnen vinden
Daar hadden wel meer kogels afgevuurd mogen worden.quote:
Degenen die daar met die charge bezig waren was toch de oproerpolitie? Die gebruiken voor zover ik weet regelmatig rubberen kogels, omdat ze weten dat met echte kogels de situatie weleens een stuk sneller kan escaleren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Rubberen kogels komen niet uit pistolen maar komen uit speciale geweren die daarvoor gemaakt zijn. En niet iedere agent heeft zomaar even rubberen kogels op zak.
Jaaa die beelden staan nog vers in het geheugen. de jongen grijpt naar z'n ballen en van achteren komen doodleuk de ME'ers om 'm te verrassen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef Sfancta het volgende:
Ik geniet nog dagelijks van de gedachte, toen in Eindhoven die gekleurde idioot mooi kwam doen naar de camera, maar uiteindelijk een of andere backflip in zijn rug kreeg door een agent en toen werd opgepakt
Laat die idioot lekker gaan joh. Zijn tijd komt nog wel. De wappies worden straks allemaal opgejaagd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb je ook nog vragen bij de acties van mensen die politieauto's in de fik zetten, spullen van bedrijven en personen vernielen en met vuurwerk gooit dat net zo zwaar is als granaten?
Dat geweld tegen de politie wordt ook verheerlijkt door de wappiesquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben geen fan van die twee maar alles op hun schuiven is gewoon belachelijk. Kijk eens naar jezelf zou ik zeggen.
Welnee, dat is de schuld van Rutte en de Jong!!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb je ook nog vragen bij de acties van mensen die politieauto's in de fik zetten, spullen van bedrijven en personen vernielen en met vuurwerk gooit dat net zo zwaar is als granaten?
Ik wil dat weer zienquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Jaaa die beelden staan nog vers in het geheugen. de jongen grijpt naar z'n ballen en van achteren komen doodleuk de ME'ers om 'm te verrassen.
Niks gewend die Zwitsers.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Zo de Zwitsers hebben al over een burgeroorlog
Tribunalen?quote:
Aboutaleb is een prima kerelquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Burgemeestertje zal de mensen wel weer vermanend toe gaan spreken.
Nou ja, Blick is wel de Zwitserse Bild/Express. Als het hevig overdreven kn worden dient het ook hevig overdreven te worden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Zo de Zwitsers hebben al over een burgeroorlog
Dus als ik A benadruk, dan zal ik B wel goedkeurig? Bijzondere manier van denken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gaat nog druk worden met al die tribunalen. Ik hoop wel allemaal te volgen op NPO Politiek?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef Sfancta het volgende:
Een rimpeling van wat doorgesnoven tuig bestempelen als de ondergang.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:54 schreef asco het volgende:
Gewoon prachtig om de allang voorspelde ondergang van dit land te mogen beleven.
Dat je meteen over A begint spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:54 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dus als ik A benadruk, dan zal ik B wel goedkeurig? Bijzondere manier van denken.
Wat is er leuk aan om stenen te gooien op agenten die thuis ook kinderen hebben zitten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Want wat is daar leuk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |