Wat moet Rutte dan doen, luisteren naar dit soort mafklappers omdat ze anders geweld gebruiken?quote:
Er is nu een mooi systeem opgetuigd om ze op te sporen en te elimineren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Wappies zijn altijd al debieltjes geweest, nu hebben ze een aanleiding om zich te profileren.
Ik denk dat de rubberplantages ook nog wel benoemd gaan worden...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oei. Dat wordt een reprimande voor Ferd, die komt hier niet zomaar mee weg.
Geheel terechtquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan iemand heel lelijk verwonden op deze manier
Dat ik het nog eens met elk woord in een post van jou eens benquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef Sfancta het volgende:
Jammer dat we met zijn allen de schade moeten betalen.
Zo onnodig allemaal. Al die droevige personen in die Facebook chats, man man man. Dit is dus het volk dat niet wil vaccineren, dit is het volk wat het allemaal verpest.
Oprotten, en gauw. Voor die kut minderheid, jas die 2g maar morgen erdoor en verwijder die halfbakken maar geheel uit de maatschappij.
Godverdomme
En ik ben positief getest
Nice.quote:
Misschien hebben ze nog wat dumdumkogels op voorraad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is nu een mooi systeem opgetuigd om ze op te sporen en te elimineren.
Blijft moeilijk he, gewoon de schuld parkeren waar die hoort...quote:
Heb je altijd gemogen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik het nog eens met elk woord in een post van jou eens ben
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:45 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog wat dumdumkogels op voorraad.
Rtl7quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef Haags het volgende:
Het is toch klaar nu? Of waar kijken jullie?
Waar kan ik die beelden aanschouwen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef Harlekien2 het volgende:
Waar is het trouwens op gebaseerd dat het een rubberen kogel is?
Het schot kwam vanuit een dienstwapen, je ziet namelijk dat de agent eerst in de lucht schiet.
Rubberen kogels komen toch niet uit een pistool?
Nee dat kan natuurlijk niet. Alles is de schuld van Mark en Hugoquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blijft moeilijk he, gewoon de schuld parkeren waar die hoort...
Namelijk die rel schoppende vernielers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |