Nee. En ik keur geweld ook ten strengste af. Maar ik vind het zorgelijk dat de politie rond begint te schieten, op het filmpje leek me er niet direct een aanleiding. Dat mensen dit aanmoedigen vind ik best ziek.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Op debielen die de stad afbreken mag wel wat harder opgetreden worden ja. Waarschijnlijk is het voor een jou een ver van je bed show waar je medewappies huishouden, maar zou je ook zo denken als je jouw huis in de fik zouden steken, puur omdat het kan?
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon doodgeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ik wist niet dat dode mensen konden schreeuwen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon doodgeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ah, als het geen BLM is is het ineens wel allemaal heel ergquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Dan zal die er wel om gevraagd hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Met een rubberen kogel helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ach, doet wel goed pijnquote:
Gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Oh nee hoor, baseer dat ook op de rest van je posts, vooral in COR.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Nee. En ik keur geweld ook ten strengste af. Maar ik vind het zorgelijk dat de politie rond begint te schieten, op het filmpje leek me er niet direct een aanleiding. Dat mensen dit aanmoedigen vind ik best ziek.
Dat je dan direct in de wappie hoek gedrukt wordt zegt wel wat over de vooringenomenheid.
Dus waren ze dood en zijn ze nu weer levend. Illuminati confirmed.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stond net 2 doden. In een tweet. Die je niet kunt aanpassen.
Nou, wat zie je dan precies gebeuren???quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon neergeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Aan het rellen, slopen, gevaar zijn voor de omgeving. Neutraliseer het gevaar en daarom geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon neergeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Zeg je dat ook tegen Erdolf?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Verkeerde topic, dit is NWSquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit land heeft behoefte aan een coronadictator. Het wordt tijd om de wappies alles af te pakken.
Zeker, als je gaat lopen rellen daar vertrek je gewoon van huis met als bewuste gedachte "ik loop een groot risico op een flinke bak pijn". Je moet het maar willenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat noem ik het risico van het vak.
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schietenquote:
Dat is ook een beetje de bedoeling als de politie in gevaar is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schieten
Wegwezen daar, mafklapper. Niet luisteren = voelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ziek persoontje jijquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit land heeft behoefte aan een coronadictator. Het wordt tijd om de wappies alles af te pakken.
OmDAt zUh NieT GevAkSinEErd sEiN!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:
Dus waren ze dood en zijn ze nu weer levend. Illuminati confirmed.
Ik had gehoopt dat men in het verzet wel beter Nederlands zou beheersen.quote:
If you can't stand the heat… vul maar zelf verder inquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schieten
Nee hoor, ik ben namelijk gevaccineerd. Dan is de kans op ziekte een stuk kleiner.quote:
Maar 1 woordje wat daar bij hoort hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is wat meid!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
Mwah, de hoeveelheid formulieren die je anders moet invullen houdt je wel tegen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:
Wat een discipline moet je hebben in zo'n politiebusje om niet door te rijden.
Keuzes. Ik ben er nu bijvoorbeeld actief voor aan het zorgen níet met een rubberen kogel in m'n flikker geschoten te worden, door lekker op mijn zolderkamertje op FOK! te postenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoordquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de bedoeling als de politie in gevaar is.
Lul niet zo enorm dom man...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoord
Je kan iemand heel lelijk verwonden op deze manier
Op de grond? Nee hoor. Dat is juist risicovoller omdat de kogel dan ongecontroleerd kan afketsen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoord
Je kan iemand heel lelijk verwonden op deze manier
herhalingquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
Is Sven weer live?
Of zit ik naar een herhaling te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |