Dat is ook een beetje de bedoeling als de politie in gevaar is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schieten
Wegwezen daar, mafklapper. Niet luisteren = voelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon neergeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ziek persoontje jijquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit land heeft behoefte aan een coronadictator. Het wordt tijd om de wappies alles af te pakken.
OmDAt zUh NieT GevAkSinEErd sEiN!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:
Dus waren ze dood en zijn ze nu weer levend. Illuminati confirmed.
Ik had gehoopt dat men in het verzet wel beter Nederlands zou beheersen.quote:
If you can't stand the heat… vul maar zelf verder inquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schieten
Nee hoor, ik ben namelijk gevaccineerd. Dan is de kans op ziekte een stuk kleiner.quote:
Maar 1 woordje wat daar bij hoort hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is wat meid!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
Mwah, de hoeveelheid formulieren die je anders moet invullen houdt je wel tegen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:
Wat een discipline moet je hebben in zo'n politiebusje om niet door te rijden.
Keuzes. Ik ben er nu bijvoorbeeld actief voor aan het zorgen nķet met een rubberen kogel in m'n flikker geschoten te worden, door lekker op mijn zolderkamertje op FOK! te postenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoordquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de bedoeling als de politie in gevaar is.
Lul niet zo enorm dom man...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoord
Je kan iemand heel lelijk verwonden op deze manier
Op de grond? Nee hoor. Dat is juist risicovoller omdat de kogel dan ongecontroleerd kan afketsen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoord
Je kan iemand heel lelijk verwonden op deze manier
herhalingquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
Is Sven weer live?
Of zit ik naar een herhaling te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |