Ja paar van die basicbitches, ideaalquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zit ik nu ook te kijken
Iemand krijgt klappen
Nee man. Die noemen zich vanaf morgen 'joernaliest'quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Al die tjappies die aan het streamen zijn werken direct mee met de politie om iedereen later te kunnen arresteren
Wat maak jij er nu weer van dan? Politie die zich genoodzaakt voelt om te schieten in een menigte is onnederlands en niet tof. Dat zei ik, meer niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo, praat je nu even dit geweld goed ja?
En terecht, kutvolk vergeet dat ze naast rechten ook plichten hebben, als de politie zegt dat je op moet lazeren, dan lazer je op.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand krijgt klappen
Op dit soort volk mag je vrij schieten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef Harlekien2 het volgende:
Dat de politie in het rond begint te schieten en er dan mensen hier roepen dat dat mooi is. Wie zijn hier dan de gekken?
Oh dat bleek niet echt uit je postquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat maak jij er nu weer van dan? Politie die zich genoodzaakt voelt om te schieten in een menigte is onnederlands en niet tof. Dat zei ik, meer niet.
en terecht. er is een noodbevel afgegeven, politie roept dat de hele tijd om.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand krijgt klappen
Haha, je bevestigd mijn puntquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op dit soort volk mag je vrij schieten.
Haha bevestigd.quote:
Rotterdam CS was toch al afgesloten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En mensen die gewoon de trein moeten pakken?
Ja maar ze vechten voor onze vrijheid en dat van onze kinderen!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mensen die anderen de schuld geven van feit dat ze rellen en vuurwerk naar agenten gooien.
Die moeten via Rotterdam Noord.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die rijden niet, dat scheeltquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoe onverwacht... wappies komen op voor wappiesquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef Harlekien2 het volgende:
Dat de politie in het rond begint te schieten en er dan mensen hier roepen dat dat mooi is. Wie zijn hier dan de gekken?
Ongelofelijk iddquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe onverwacht... wappies komen op voor wappies
Waar kom ik precies op voor een wappie?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe onverwacht... wappies komen op voor wappies
Dat is alleen volgens de demonstrerende wappies zo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet??? Ik begreep dat de treinen alweer reden...
Nope. Sowieso niet tot 12 uur vannachtquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet??? Ik begreep dat de treinen alweer reden...
Gast, please...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waar kom ik precies op voor een wappie?
Tegen debielen die de stad afbreken mag wel wat harder opgetreden worden ja. Waarschijnlijk is het voor een jou een ver van je bed show waar je medewappies huishouden, maar zou je ook zo denken als je jouw huis in de fik zouden steken, puur omdat het kan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waar kom ik precies op voor een wappie?
ADO moest uit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-nou-nooit~a251dd8c/
Supporters slopen hun eigen stadion. Kolere, wat een dom volk.![]()
![]()
Mwah, liever wachten op een Nederlandse bron zelf ipv een Engelstalige bron dat een Nederlandse bron vertaalt en ook nog eens niet over doden spreektquote:
treinverkeer ligt al enige tijd stil door de rellen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nee. En ik keur geweld ook ten strengste af. Maar ik vind het zorgelijk dat de politie rond begint te schieten, op het filmpje leek me er niet direct een aanleiding. Dat mensen dit aanmoedigen vind ik best ziek.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Op debielen die de stad afbreken mag wel wat harder opgetreden worden ja. Waarschijnlijk is het voor een jou een ver van je bed show waar je medewappies huishouden, maar zou je ook zo denken als je jouw huis in de fik zouden steken, puur omdat het kan?
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon doodgeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ik wist niet dat dode mensen konden schreeuwen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon doodgeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ah, als het geen BLM is is het ineens wel allemaal heel ergquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Dan zal die er wel om gevraagd hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Met een rubberen kogel helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ach, doet wel goed pijnquote:
Gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Oh nee hoor, baseer dat ook op de rest van je posts, vooral in COR.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Nee. En ik keur geweld ook ten strengste af. Maar ik vind het zorgelijk dat de politie rond begint te schieten, op het filmpje leek me er niet direct een aanleiding. Dat mensen dit aanmoedigen vind ik best ziek.
Dat je dan direct in de wappie hoek gedrukt wordt zegt wel wat over de vooringenomenheid.
Dus waren ze dood en zijn ze nu weer levend. Illuminati confirmed.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stond net 2 doden. In een tweet. Die je niet kunt aanpassen.
Nou, wat zie je dan precies gebeuren???quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon neergeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Aan het rellen, slopen, gevaar zijn voor de omgeving. Neutraliseer het gevaar en daarom geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heb een tweet gevonden waar het heel duidelijk in beeld gebracht is . Iemand word daar gewoon neergeschoten
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Zeg je dat ook tegen Erdolf?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Verkeerde topic, dit is NWSquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit land heeft behoefte aan een coronadictator. Het wordt tijd om de wappies alles af te pakken.
Zeker, als je gaat lopen rellen daar vertrek je gewoon van huis met als bewuste gedachte "ik loop een groot risico op een flinke bak pijn". Je moet het maar willenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat noem ik het risico van het vak.
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schietenquote:
Dat is ook een beetje de bedoeling als de politie in gevaar is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schieten
Wegwezen daar, mafklapper. Niet luisteren = voelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Fuck de politie![]()
Ziek persoontje jijquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit land heeft behoefte aan een coronadictator. Het wordt tijd om de wappies alles af te pakken.
OmDAt zUh NieT GevAkSinEErd sEiN!!!!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef chratnox het volgende:
Dus waren ze dood en zijn ze nu weer levend. Illuminati confirmed.
Ik had gehoopt dat men in het verzet wel beter Nederlands zou beheersen.quote:
If you can't stand the heat… vul maar zelf verder inquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Alsof het minder pijn doet . Het is levensgevaarlijk om zo met rubberen kogels te schieten
Nee hoor, ik ben namelijk gevaccineerd. Dan is de kans op ziekte een stuk kleiner.quote:
Maar 1 woordje wat daar bij hoort hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is wat meid!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
Mwah, de hoeveelheid formulieren die je anders moet invullen houdt je wel tegen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef chratnox het volgende:
Wat een discipline moet je hebben in zo'n politiebusje om niet door te rijden.
Keuzes. Ik ben er nu bijvoorbeeld actief voor aan het zorgen níet met een rubberen kogel in m'n flikker geschoten te worden, door lekker op mijn zolderkamertje op FOK! te postenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoordquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de bedoeling als de politie in gevaar is.
Lul niet zo enorm dom man...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoord
Je kan iemand heel lelijk verwonden op deze manier
Op de grond? Nee hoor. Dat is juist risicovoller omdat de kogel dan ongecontroleerd kan afketsen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je het wapen op de grond richt om zodanig het impact van de kogel te minderen. Wat ze hier aan het doen zijn is gewoon gevaarlijk en onverantwoord
herhalingquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
Is Sven weer live?
Of zit ik naar een herhaling te kijken
Och, stel je voor dat je mensen die politiebusjes vernielen, zwaar vuurwerk gooien naar hulpverleners en geweld gebruiken lelijk verwondt zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De politie kan mikken hoor en handelt prima volgens de geweldsinstructie, eerst in de lucht en daarna door het been maar het was zeker weer zo'n lieve jongen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |