Rotterdam CS was toch al afgesloten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En mensen die gewoon de trein moeten pakken?
Ja maar ze vechten voor onze vrijheid en dat van onze kinderen!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mensen die anderen de schuld geven van feit dat ze rellen en vuurwerk naar agenten gooien.
Die moeten via Rotterdam Noord.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die rijden niet, dat scheeltquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoe onverwacht... wappies komen op voor wappiesquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:25 schreef Harlekien2 het volgende:
Dat de politie in het rond begint te schieten en er dan mensen hier roepen dat dat mooi is. Wie zijn hier dan de gekken?
Ongelofelijk iddquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe onverwacht... wappies komen op voor wappies
Waar kom ik precies op voor een wappie?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe onverwacht... wappies komen op voor wappies
Dat is alleen volgens de demonstrerende wappies zo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet??? Ik begreep dat de treinen alweer reden...
Nope. Sowieso niet tot 12 uur vannachtquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet??? Ik begreep dat de treinen alweer reden...
Gast, please...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waar kom ik precies op voor een wappie?
Tegen debielen die de stad afbreken mag wel wat harder opgetreden worden ja. Waarschijnlijk is het voor een jou een ver van je bed show waar je medewappies huishouden, maar zou je ook zo denken als je jouw huis in de fik zouden steken, puur omdat het kan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Waar kom ik precies op voor een wappie?
ADO moest uit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)-nou-nooit~a251dd8c/
Supporters slopen hun eigen stadion. Kolere, wat een dom volk.![]()
![]()
Mwah, liever wachten op een Nederlandse bron zelf ipv een Engelstalige bron dat een Nederlandse bron vertaalt en ook nog eens niet over doden spreektquote:
treinverkeer ligt al enige tijd stil door de rellen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |