quote:
Je moeder om je excuses te maken dat haar opvoeding niet gelukt is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:54 schreef Vijf_voor het volgende: Wie moet je eigenlijk bellen als je door de politie geraakt bent?
Dan keer je geld uit aan daders, want op de een of andere manier filmen ze altijd zichzelf of elkaar. Echt een fantastisch fenomeen is dat.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goed. Doe maar geldbedragen uitlonen voor beelden en/of tips die tot de aanhouding van daders leiden.
Grappig dat je rellen en slopen van spullen ineens wel begrijpt zolang het geen BLM betreft.quote:
Zolang deze cameraman ff meegaat vind ik t primaquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:08 schreef Caland het volgende:
Zou opzich geinig zijn als het zich nu gewoon naar zuid verplaatst, ze zijn al verdreven tot leuvehaven. Metrotje pakken daar of brug over lopen
En dan? Andermans eigendommen in de brand steken zodat er geen geld geinvesteerd kan worden in de zorg?quote:
Hallo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan keer je geld uit aan daders, want op de een of andere manier filmen ze altijd zichzelf of elkaar. Echt een fantastisch fenomeen is dat.
Dat geldt ook voor kortzichtige uitspraken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Snelle conclusies zijn zelden goed.
Politie Rotterdam h.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaat uit als een nachtkaars. Erg jammer.
Eerste uur was aardig leipquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaat uit als een nachtkaars. Erg jammer.
Dit is grotendeels volk wat altijd wel een reden vindt om dom gedrag tentoon te spreiden. Geen QR code geven zoals @Koffieplanter al zei, QR heel breed inzetten en die mensen overal buitensluiten en met knuppels wegjagen uit ons land.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En dan? Andermans eigendommen in de brand steken zodat er geen geld geinvesteerd kan worden in de zorg?
En wie ben jij dan wel? Meneer post hier ook eens een keertje hoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
17.039 posts zou ik niet per se snel willen noemen, maar dat geheel terzijde.
Petje af inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Politie Rotterdam h.
Binnen 2 uurtjes de orde hersteld.
Ik bedoelde de maat is vol wat betreft de relschoppers. Dit zorgt alleen maar voor meer druk op de zorg. Doe gewoon normaal, draag je mondkapje en dan zijn we over een paar weken uit deze shit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grappig dat je rellen en slopen van spullen ineens wel begrijpt zolang het geen BLM betreft.
Hypocriete farizeer.
Toen was de politie gewoon zwaar outnumbered. Je ziet hoe efficint de politie dit soort varkentjes kan wassen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste uur was aardig leipvan 8 tot 9 ofzo
Die gaan om 20:00 uur dicht helaas.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef leeell het volgende:
Is er geen Jumbo ergens die geplunderd kan worden daar?
#DTV
Zou je gewoon in de minderheid willen zeggen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen was de politie gewoon zwaar outnumbered. Je ziet hoe efficint de politie dit soort varkentjes kan wassen.
Genot.
Daar hebben ze die klinkers voorquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan om 20:00 uur dicht helaas.
Mea culpa.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je gewoon in de minderheid willen zeggen?
Of een mooi stationsgebouw met een grote glazen pui.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef leeell het volgende:
Is er geen Jumbo ergens die geplunderd kan worden daar?
#DTV
Bizar idd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste uur was aardig leipvan 8 tot 9 ofzo
Als je als ME op de vlucht moet en gericht moet schieten op mensen ben je per definitie niet efficint bezig.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen was de politie gewoon zwaar outnumbered. Je ziet hoe efficint de politie dit soort varkentjes kan wassen.
Lijkt wel de VBL moderators. Keurig en snel handelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Politie Rotterdam h.
Binnen 2 uurtjes de orde hersteld.
Keuren we ook goed.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Of een mooi stationsgebouw met een grote glazen pui.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lijkt wel de VBL moderators. Keurig en snel handelen.
quote:
En was je lul stukquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik bedoelde de maat is vol wat betreft de relschoppers. Dit zorgt alleen maar voor meer druk op de zorg. Doe gewoon normaal, draag je mondkapje en dan zijn we over een paar weken uit deze shit.
Lekker de vraag ontlopen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoeveel chromosomen heb jij?
Zou de ME in eerste instantie ook nog op bed liggen?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lijkt wel de VBL moderators. Keurig en snel handelen.
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als ME op de vlucht moet en gericht moet schieten op mensen ben je per definitie niet efficint bezig.
Wat was de laatste keer, Hoek van Holland?
Was ook wel wat makkelijker handhaven vanwege de avondklok toch?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Dit evenement vanavond in Rotterdam een voorproefje voor de komende tijd? Nouja, dacht dat ook van Eindhoven aan het begin v/d Avondklokrellen en dat doofde nadien toch snel uit.
Dit doet me altijd weer denken aan Putdeksel Peet.quote:
We hebben meer van die dingen nodig.quote:
Oe, ik beheers me tot s3 is afgelopen. Wel s1 en 2 herkeken, maar sinds gisteren klaar.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
Maar dit is wel klaar
Ik ga weer succession kijken
Wat een ultiem genot moet dat toch zijn om achter die joystick te zitten tijdens rellen h.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
We hebben meer van die dingen nodig.
Ja in deze tijden wel jaquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
We hebben meer van die dingen nodig.
Wanneer een eventuele avondklok zou gelden tijdens de jaarwisseling zie ik dergelijke taferelen wel weer in meerdere steden gebeuren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Dit evenement vanavond in Rotterdam een voorproefje voor de komende tijd? Nouja, dacht dat ook van Eindhoven aan het begin v/d Avondklokrellen en dat doofde nadien toch snel uit.
Ja, eens idd. Zouden weleens meerdere avonden streams kijken kunnen worden in de komende tijd!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ook wel wat makkelijker handhaven vanwege de avondklok toch?
Graag in 4k. @sjonniedemol.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:16 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, eens idd. Zouden weleens meerdere avonden streams kijken kunnen worden in de komende tijd!
100 procent dat ik deze zou proberenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een ultiem genot moet dat toch zijn om achter die joystick te zitten tijdens rellen h.
Ik ben deze week pas begonnen met seizoen 1, wat een topserie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oe, ik beheers me tot s3 is afgelopen. Wel s1 en 2 herkeken, maar sinds gisteren klaar.
Ik vind het wel veel in herhaling vallen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben deze week pas begonnen met seizoen 1, wat een topserie.
Seizoen twee is nog beter, echt briljant op momenten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben deze week pas begonnen met seizoen 1, wat een topserie.
Toch de politie eens mailen of ze ipv die irritante sirene niet keihard Wagner Ride of the valkries kunnen draaien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een ultiem genot moet dat toch zijn om achter die joystick te zitten tijdens rellen h.
Nice.quote:
Zo. Dit is wel echt on-nederlands. Wildwest in Rotterdam, moet je niet trots op zijn.quote:
Auto's in branden stenen gooien scooters in de fik. Noem het maar vreedzaam.quote:
Wat een vreemde vraag, je hoort hem het hele filmpje schreeuwen (helaas).quote:
Rotterdam Jongeren Kern. Feyenoord tuig. https://www.nrc.nl/nieuws(...)d-hooligans-a4059987quote:
Wat een treurnis, oliedom volk.quote:
Er is nog een stream live .. bizar ditquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb stream gekijkt,wat en idioten
Zo, praat je nu even dit geweld goed ja?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo. Dit is wel echt on-nederlands. Wildwest in Rotterdam, moet je niet trots op zijn.
Die zit ik nu ook te kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:22 schreef leeell het volgende:
Bij deze boy is er nog wel wat loos
https://www.facebook.com/horoz.ermisme/videos/851033115580126
Nou en.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hier niet echt politie in het nauw eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |