Jaaa die beelden staan nog vers in het geheugen. de jongen grijpt naar z'n ballen en van achteren komen doodleuk de ME'ers om 'm te verrassen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef Sfancta het volgende:
Ik geniet nog dagelijks van de gedachte, toen in Eindhoven die gekleurde idioot mooi kwam doen naar de camera, maar uiteindelijk een of andere backflip in zijn rug kreeg door een agent en toen werd opgepakt
Tot de dag van vandaag niet meer kunnen vinden
Laat die idioot lekker gaan joh. Zijn tijd komt nog wel. De wappies worden straks allemaal opgejaagd.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb je ook nog vragen bij de acties van mensen die politieauto's in de fik zetten, spullen van bedrijven en personen vernielen en met vuurwerk gooit dat net zo zwaar is als granaten?
Dat geweld tegen de politie wordt ook verheerlijkt door de wappiesquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben geen fan van die twee maar alles op hun schuiven is gewoon belachelijk. Kijk eens naar jezelf zou ik zeggen.
Welnee, dat is de schuld van Rutte en de Jong!!quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heb je ook nog vragen bij de acties van mensen die politieauto's in de fik zetten, spullen van bedrijven en personen vernielen en met vuurwerk gooit dat net zo zwaar is als granaten?
Ik wil dat weer zienquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Jaaa die beelden staan nog vers in het geheugen. de jongen grijpt naar z'n ballen en van achteren komen doodleuk de ME'ers om 'm te verrassen.
Niks gewend die Zwitsers.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Zo de Zwitsers hebben al over een burgeroorlog
Tribunalen?quote:
Aboutaleb is een prima kerelquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Burgemeestertje zal de mensen wel weer vermanend toe gaan spreken.
Nou ja, Blick is wel de Zwitserse Bild/Express. Als het hevig overdreven kán worden dient het ook hevig overdreven te worden.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Zo de Zwitsers hebben al over een burgeroorlog
Dus als ik A benadruk, dan zal ik B wel goedkeurig? Bijzondere manier van denken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gaat nog druk worden met al die tribunalen. Ik hoop wel allemaal te volgen op NPO Politiek?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:49 schreef Sfancta het volgende:
Ik geniet nog dagelijks van de gedachte, toen in Eindhoven die gekleurde idioot mooi kwam doen naar de camera, maar uiteindelijk een of andere backflip in zijn rug kreeg door een agent en toen werd opgepakt
Tot de dag van vandaag niet meer kunnen vinden
Een rimpeling van wat doorgesnoven tuig bestempelen als de ondergang.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:54 schreef asco het volgende:
Gewoon prachtig om de allang voorspelde ondergang van dit land te mogen beleven.
Dat je meteen over A begint spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:54 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Dus als ik A benadruk, dan zal ik B wel goedkeurig? Bijzondere manier van denken.
Wat is er leuk aan om stenen te gooien op agenten die thuis ook kinderen hebben zitten?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:51 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Want wat is daar leuk aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |