Daar baal je enorm van natuurlijkquote:
quote:
Maar als je post als het daar nacht is toch wel?quote:
Of... Meke post geen bagger!quote:Op maandag 15 november 2021 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Maar als je post als het daar nacht is toch wel?
Ook al is het hier dan dag en wordt het daarmee misschien wat verwarrend.
T is meer toeval dan wat dat ook.quote:
Niemand post hier toch bagger?quote:
Ik zie nachtbagger gewoon als synoniem voor nachtelijke posts van een even hoog niveau als de dagposts.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Elke post in deze SC is immer van een zeer hoogstaand niveau
Bubble tea is toch gewoon boba, met die tapiocaballetjes erin?quote:Op maandag 15 november 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
Wtf is bubble tea, Nieuwe hype oid, zag hier 2 bubble tea tentjes in het centrum
Dan heb ik weer eens onder een steen gelegenquote:Op maandag 15 november 2021 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bubble tea is toch gewoon boba, met die tapiocaballetjes erin?
Dat is al een aantal jaar een ding.
Volgens mij is die hype al een poosje voorbijquote:Op maandag 15 november 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan heb ik weer eens onder een steen gelegen
Je kan proberen de hype nieuw leven in te blazen met een rum variant, boba rum.quote:Op maandag 15 november 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan heb ik weer eens onder een steen gelegen
Niet te verwarren met Babaorum, een van de kampen rond het dorp van Asterixquote:Op maandag 15 november 2021 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan proberen de hype nieuw leven in te blazen met een rum variant, boba rum.
Beetje extra over dat schaatsen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
1805: De eerste (voor zover ik weet) schaatswedstrijden voor vrouwen, gehouden in Leeuwarden. Ook het begin van de Derde Coalitieoorlog en de eerste tegen het Franse keizerrijk van Napoleon (de eerste twee waren nog tegen de republiek.
En "Babaorum" moet weer niet verward worden met "Baba au rhum".quote:Op maandag 15 november 2021 00:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Babaorum, een van de kampen rond het dorp van Asterix
Wat weer niet verward moet worden met Babar-orenquote:Op maandag 15 november 2021 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En "Babaorum" moet weer niet verward worden met "Baba au rhum".
[ afbeelding ]
Wat weer totaal iets anders is dan een laddertoren.quote:Op maandag 15 november 2021 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat weer niet verward moet worden met Babar-oren
[ afbeelding ]
Wat op zijn beurt weer geen audicien isquote:Op maandag 15 november 2021 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat weer totaal iets anders is dan een laddertoren.
[ afbeelding ]
Wat altijd nog beter is dan schedelboren.quote:Op maandag 15 november 2021 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat op zijn beurt weer geen audicien is
[ afbeelding ]
Dan liever een half volkorenquote:Op maandag 15 november 2021 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat altijd nog beter is dan schedelboren.![]()
[ afbeelding ]
Gegeten tijdens een vakantie op de Azoren.quote:Op maandag 15 november 2021 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan liever een half volkoren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 15 november 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gegeten tijdens een vakantie op de Azoren.
[ afbeelding ]Waar wij de auto in de plomp verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En krijgen daarvoor van moeder de vrouw de wind van vorenquote:Op maandag 15 november 2021 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar wij de auto in de plomp verloren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 15 november 2021 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En krijgen daarvoor van moeder de vrouw de wind van voren
[ afbeelding ]Want ze had het schaap nog maar half geschorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het schaap wat ooit in een zekere stal was geborenquote:Op maandag 15 november 2021 01:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Want ze had het schaap nog maar half geschoren
[ afbeelding ]
Ik ga straks op een van mijn twee orenquote:Op maandag 15 november 2021 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het schaap wat ooit in een zekere stal was geboren
[ afbeelding ]
Dat maakt het wel wat lastig horenquote:Op maandag 15 november 2021 01:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga straks op een van mijn twee oren
[ afbeelding ]
quote:
Goed! Heerlijk weer, lekker de hele dag gezwommenquote:
In Bacardi lommen?quote:Op maandag 15 november 2021 01:22 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Goed! Heerlijk weer, lekker de hele dag gezwommen
De strijd is verlorenquote:
quote:
Spelbrekersquote:
We gaan dit tot het einde der dagen nog horen.quote:
Het is wel donker hier nu!quote:Op maandag 15 november 2021 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Maar als je post als het daar nacht is toch wel?
Ook al is het hier dan dag en wordt het daarmee misschien wat verwarrend.
In dat geval kan het mij bekoren.quote:
@ijs_beer We moeten blijkbaar een liedje over Katinka zingen van Mekequote:
Ondanks het storen?quote:Op maandag 15 november 2021 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval kan het mij bekoren.
* Hier even goed voor zitten gaatquote:Op maandag 15 november 2021 01:25 schreef H_T het volgende:
[..]
@:ijs_beer We moeten blijkbaar een liedje over Katinka zingen van Meke
mooi broodquote:Op maandag 15 november 2021 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan liever een half volkoren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 november 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gegeten tijdens een vakantie op de Azoren.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Toegegeven, dat heeft wel mijn humeur bevroren.quote:
Zo'n idee had ik al van tevorenquote:Op maandag 15 november 2021 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toegegeven, dat heeft wel mijn humeur bevroren.
Moira!quote:
Dat lot is mij idd vaker beschoren.quote:
Helpt het als ik zeg dat ik het ook gemist heb?quote:Op maandag 15 november 2021 01:30 schreef Moira het volgende:
[..]
H_T![]()
Ik zit te balen dat ik gister 2021 terugkijken heb gemist
Ik heb het ook niet gezien, dus niemand van ons is alleenquote:Op maandag 15 november 2021 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik het ook gemist heb?
quote:Op maandag 15 november 2021 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik het ook gemist heb?
Nog een keer terugkijkenquote:Op maandag 15 november 2021 01:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, dus niemand van ons is alleen
Heeft er wel iemand het gezien?quote:Op maandag 15 november 2021 01:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, dus niemand van ons is alleen
Het leek aardig druk in het topicquote:Op maandag 15 november 2021 01:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heeft er wel iemand het gezien?
Ga ik me dan toch afvragen.
Ik was hier überhaupt niet, dus dat heb ik ook niet gezien.quote:
Dat je maar mag dromen als nooit tevoren.quote:
Bij ons stuurde ze al donderdag dat wij maandag sowieso moeten thuiswerken, los van een paar uitzonderingen.quote:Op maandag 15 november 2021 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer op kantoor. Ben benieuwd dat de directie gaat beslissen en of ze dat vandaag gaan mededelen aan ons.
Hier werkten we afgelopen week al thuis i.v.m. een besmetting van een collega. En vrijdag bericht via de groepsapp dat we 'n.a.v. de nieuwe regels voorlopig thuiswerken.quote:Op maandag 15 november 2021 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag weer op kantoor. Ben benieuwd dat de directie gaat beslissen en of ze dat vandaag gaan mededelen aan ons.
Dat is wel netjes. Hier vooralsnog doodse stilte.quote:Op maandag 15 november 2021 09:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij ons stuurde ze al donderdag dat wij maandag sowieso moeten thuiswerken, los van een paar uitzonderingen.
quote:Op maandag 15 november 2021 09:49 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb net bij de HEMA kerstballen in de vorm van een tompouce en rookworst gekocht![]()
¤83?quote:Op maandag 15 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een foto doorgestuurd van mijn broer van een kerstbal voor ¤ 83,-Ik hoop dat die van jou iets goedkoper zijn.
Ja, vonden wij ook. Heeft ie ook niet gekocht, maar hij vond het wel leuk om door te sturen.quote:Op maandag 15 november 2021 09:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
¤83?![]()
Das toch zonde van het geld.
Dat is inderdaad een betere prijs.quote:Zeker, de set was ¤7,50
Ik baal ook dat ik 'm heb gemistquote:Op maandag 15 november 2021 01:30 schreef Moira het volgende:
[..]
H_T![]()
Ik zit te balen dat ik gister 2021 terugkijken heb gemist
Hier weer gezellig druk en de directeur stond net zowat óp m’n bureau om iets op mijn scherm mee te kijken dus als die anderhalve meter al niet belangrijk is dan is thuiswerken volgens de directie helemaal idioot.quote:Op maandag 15 november 2021 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Lekker danquote:Op maandag 15 november 2021 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier weer gezellig druk en de directeur stond net zowat óp m’n bureau om iets op mijn scherm mee te kijken dus als die anderhalve meter al niet belangrijk is dan is thuiswerken volgens de directie helemaal idioot.
En hem dan per ongeluk laten vallenquote:Op maandag 15 november 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een foto doorgestuurd van mijn broer van een kerstbal voor ¤ 83,-Ik hoop dat die van jou iets goedkoper zijn.
Shit gemist.quote:Op maandag 15 november 2021 10:05 schreef molloot200 het volgende:
Hype
E: Oh ze hebben de video weer offline gezet. Was een best vette trailer voor WIDM S22, met wat vette opdrachten met o.a. paragliden, iets wat lijkt op bungeejumpen en (natuurlijk) laserschieten.
Dit is ook de reden dat ik bang ben dat we de hele winter weer de hele tijd strenger gaan worden, mensen houden zich niet aan de adviezen. Ik kreeg zaterdag een mailtje over een vergadering dat er iemand besmet was (gelukkig zelf niet eens binnen 5 meter van de persoon geweest). Of dat dan ook al was op het moment van de vergadering weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik de enige was die een mondkapje droeg tussen de 'zit momenten' door. En ik doe nooit mee aan de borrel, waar men lekker op 20cm van elkaar staat te blèren.quote:Op maandag 15 november 2021 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier weer gezellig druk en de directeur stond net zowat óp m’n bureau om iets op mijn scherm mee te kijken dus als die anderhalve meter al niet belangrijk is dan is thuiswerken volgens de directie helemaal idioot.
Bizar hoezeer er nog veel managers etc. zijn die het nog steeds niet begrijpenquote:Op maandag 15 november 2021 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2021 10:05 schreef molloot200 het volgende:
Hype
E: Oh ze hebben de video weer offline gezet. Was een best vette trailer voor WIDM S22, met wat vette opdrachten met o.a. paragliden, iets wat lijkt op bungeejumpen en (natuurlijk) laserschieten.
Idd.quote:Op maandag 15 november 2021 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
En hem dan per ongeluk laten vallen
[..]
Something's brewing!quote:Op maandag 15 november 2021 10:05 schreef molloot200 het volgende:
Hype
Ik had dat wel een goed moment gevonden om het bureau even ondersteboven te keren voor een grote schoonmaak oid.quote:Op maandag 15 november 2021 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's al twee jaar zo toch? Behoorlijk frustrerend.quote:Op maandag 15 november 2021 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
*pakt een schaaltje.quote:Op maandag 15 november 2021 10:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eens kruidnootjes erbij.
Doen ze niet. Directie bestaat uit een aantal oudere mannen die zelf moeite hebben met digitalequote:Op maandag 15 november 2021 10:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bizar hoezeer er nog veel managers etc. zijn die het nog steeds niet begrijpenSamen op kantoor belangrijker vinden dan volksgezondheid...
Hopelijk veranderen ze nog bij jou.
Albanië wil ik ooit nog eens bezoeken, lijkt mij een mooi land. Daarom extra interessant dat ze met WIDM daar zitten.quote:Op maandag 15 november 2021 10:30 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]
Hij staat nog wel op Instagram!
Dat is bijzonder frusterend lijkt mijquote:Op maandag 15 november 2021 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze niet. Directie bestaat uit een aantal oudere mannen die zelf moeite hebben met digitale
dingen en dat niet zo goed snappen en het daarom ook maar eng vinden als werknemers vanuit huis werken, want dan zal het allemaal vast ten koste gaan van productiviteit en zo.
Het is al anderhalf jaar een frustratie en het begrip thuiswerken wordt gewoon niet gedragen. Niet door de directie, en het feit dat een groot deel van het bedrijf ook werkelijk niet kán thuiswerken (vanwege aard van de functie) en een ander significant deel het zelf ook best prima vindt om op kantoor te zijn (wellicht omdat ze zelf parttime werken en sowieso niet 5 dagen in de week op kantoor zijn), zorgt ervoor dat ik hooguit in overleg met m’n leidinggevende nog kan regelen om een dag of 2 per week thuis te werken.
quote:Op maandag 15 november 2021 10:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Albanië wil ik ooit nog eens bezoeken, lijkt mij een mooi land. Daarom extra interessant dat ze met WIDM daar zitten.
Qua idee wat men heeft over het land, kan het denk ik wel net zo positief uitpakken zoals bij Georgië destijds.
Zeker. In Europa zijn er zoveel mogelijkheden. Wat jij noemt kan al heel interessant zijn voor WIDM. Maar ook bijvoorveeld Griekenland of Turkije.quote:Op maandag 15 november 2021 10:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]Je hoeft voor WIDM echt niet per sé Europa uit imo. Als het volgend seizoen nog steeds niet zou kunnen, zouden ze bijvoorbeeld ook hoek Estland/Letland/Litouwen op kunnen of naar Scandinavië.
Hahaha herkenbaar. Ik probeer de laatste jaren mijn verwachtingen bij WIDM te temperen en vooral te kijken naar de leuke momenten. En zelf ben ik gek op de podcast Trust Nobody dus zij maken ook een hoop goedquote:Op maandag 15 november 2021 10:37 schreef molloot200 het volgende:
Die trailers voor WIDM weten me altijd wel redelijk hyped te maken maar uiteindelijk valt het altijd tegen(ten opzichte van de Belgische mol). Toch weer overstag en zojuist het molboekje besteld lol.
Maar bungeejumpen na al die jaren weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Trust Nobody is geweldigquote:Op maandag 15 november 2021 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaar. Ik probeer de laatste jaren mijn verwachtingen bij WIDM te temperen en vooral te kijken naar de leuke momenten. En zelf ben ik gek op de podcast Trust Nobody dus zij maken ook een hoop goed
Over zes weken begint het alweerquote:Op maandag 15 november 2021 10:30 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]
Hij staat nog wel op Instagram!
Goed dat het in Nederland dan verboden is om als ouder langs de lijn te staan bij het pupillenvoetbal.quote:Op maandag 15 november 2021 11:12 schreef Strani het volgende:
Zag net een headline voorbij komen dat 90% van de mensen in mij regio (Valencia) die met COVID op de IC liggen niet gevaccineerd is. Dus...
quote:Op maandag 15 november 2021 11:03 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgennnn!
Nou ik heb dus gisteren In the Heights gekeken (@:guanabana en @:H_T ) en ik vond het toch eigenlijk best leuk. Muzikaal zaten er wat mij betreft prima stukjes in en nog een leuke easter egg ook:Er zaten nog wel meer Easter eggs in volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat kan gewoonquote:Op maandag 15 november 2021 11:18 schreef Cee het volgende:
Collega niest net in haar hand en draait vervolgens aan de knop van de verwarming.
Het is 2019 hier.
Dat is ook zonder Corona bijzonder onsmakelijkquote:Op maandag 15 november 2021 11:18 schreef Cee het volgende:
Collega niest net in haar hand en draait vervolgens aan de knop van de verwarming.
Het is 2019 hier.
Oh dit was de enige die mij echt was opgevallenquote:Op maandag 15 november 2021 11:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Er zaten nog wel meer Easter eggs in volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |