Daar baal je enorm van natuurlijkquote:
quote:
Maar als je post als het daar nacht is toch wel?quote:
Of... Meke post geen bagger!quote:Op maandag 15 november 2021 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Maar als je post als het daar nacht is toch wel?
Ook al is het hier dan dag en wordt het daarmee misschien wat verwarrend.
T is meer toeval dan wat dat ook.quote:
Niemand post hier toch bagger?quote:
Ik zie nachtbagger gewoon als synoniem voor nachtelijke posts van een even hoog niveau als de dagposts.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Elke post in deze SC is immer van een zeer hoogstaand niveau
Bubble tea is toch gewoon boba, met die tapiocaballetjes erin?quote:Op maandag 15 november 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
Wtf is bubble tea, Nieuwe hype oid, zag hier 2 bubble tea tentjes in het centrum
Dan heb ik weer eens onder een steen gelegenquote:Op maandag 15 november 2021 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bubble tea is toch gewoon boba, met die tapiocaballetjes erin?
Dat is al een aantal jaar een ding.
Volgens mij is die hype al een poosje voorbijquote:Op maandag 15 november 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan heb ik weer eens onder een steen gelegen
Je kan proberen de hype nieuw leven in te blazen met een rum variant, boba rum.quote:Op maandag 15 november 2021 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan heb ik weer eens onder een steen gelegen
Niet te verwarren met Babaorum, een van de kampen rond het dorp van Asterixquote:Op maandag 15 november 2021 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan proberen de hype nieuw leven in te blazen met een rum variant, boba rum.
Beetje extra over dat schaatsen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
1805: De eerste (voor zover ik weet) schaatswedstrijden voor vrouwen, gehouden in Leeuwarden. Ook het begin van de Derde Coalitieoorlog en de eerste tegen het Franse keizerrijk van Napoleon (de eerste twee waren nog tegen de republiek.
En "Babaorum" moet weer niet verward worden met "Baba au rhum".quote:Op maandag 15 november 2021 00:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Babaorum, een van de kampen rond het dorp van Asterix
Wat weer niet verward moet worden met Babar-orenquote:Op maandag 15 november 2021 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En "Babaorum" moet weer niet verward worden met "Baba au rhum".
[ afbeelding ]
Wat weer totaal iets anders is dan een laddertoren.quote:Op maandag 15 november 2021 00:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat weer niet verward moet worden met Babar-oren
[ afbeelding ]
Wat op zijn beurt weer geen audicien isquote:Op maandag 15 november 2021 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat weer totaal iets anders is dan een laddertoren.
[ afbeelding ]
Wat altijd nog beter is dan schedelboren.quote:Op maandag 15 november 2021 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat op zijn beurt weer geen audicien is
[ afbeelding ]
Dan liever een half volkorenquote:Op maandag 15 november 2021 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat altijd nog beter is dan schedelboren.![]()
[ afbeelding ]
Gegeten tijdens een vakantie op de Azoren.quote:Op maandag 15 november 2021 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan liever een half volkoren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 15 november 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gegeten tijdens een vakantie op de Azoren.
[ afbeelding ]Waar wij de auto in de plomp verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En krijgen daarvoor van moeder de vrouw de wind van vorenquote:Op maandag 15 november 2021 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar wij de auto in de plomp verloren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 15 november 2021 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En krijgen daarvoor van moeder de vrouw de wind van voren
[ afbeelding ]Want ze had het schaap nog maar half geschorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het schaap wat ooit in een zekere stal was geborenquote:Op maandag 15 november 2021 01:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Want ze had het schaap nog maar half geschoren
[ afbeelding ]
Ik ga straks op een van mijn twee orenquote:Op maandag 15 november 2021 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het schaap wat ooit in een zekere stal was geboren
[ afbeelding ]
Dat maakt het wel wat lastig horenquote:Op maandag 15 november 2021 01:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga straks op een van mijn twee oren
[ afbeelding ]
quote:
Goed! Heerlijk weer, lekker de hele dag gezwommenquote:
In Bacardi lommen?quote:Op maandag 15 november 2021 01:22 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Goed! Heerlijk weer, lekker de hele dag gezwommen
De strijd is verlorenquote:
quote:
Spelbrekersquote:
We gaan dit tot het einde der dagen nog horen.quote:
Het is wel donker hier nu!quote:Op maandag 15 november 2021 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Maar als je post als het daar nacht is toch wel?
Ook al is het hier dan dag en wordt het daarmee misschien wat verwarrend.
In dat geval kan het mij bekoren.quote:
@ijs_beer We moeten blijkbaar een liedje over Katinka zingen van Mekequote:
Ondanks het storen?quote:Op maandag 15 november 2021 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval kan het mij bekoren.
* Hier even goed voor zitten gaatquote:Op maandag 15 november 2021 01:25 schreef H_T het volgende:
[..]
@:ijs_beer We moeten blijkbaar een liedje over Katinka zingen van Meke
mooi broodquote:Op maandag 15 november 2021 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan liever een half volkoren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 november 2021 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gegeten tijdens een vakantie op de Azoren.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Toegegeven, dat heeft wel mijn humeur bevroren.quote:
Zo'n idee had ik al van tevorenquote:Op maandag 15 november 2021 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toegegeven, dat heeft wel mijn humeur bevroren.
Moira!quote:
Dat lot is mij idd vaker beschoren.quote:
Helpt het als ik zeg dat ik het ook gemist heb?quote:Op maandag 15 november 2021 01:30 schreef Moira het volgende:
[..]
H_T![]()
Ik zit te balen dat ik gister 2021 terugkijken heb gemist
Ik heb het ook niet gezien, dus niemand van ons is alleenquote:Op maandag 15 november 2021 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik het ook gemist heb?
quote:Op maandag 15 november 2021 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik het ook gemist heb?
Nog een keer terugkijkenquote:Op maandag 15 november 2021 01:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, dus niemand van ons is alleen
Heeft er wel iemand het gezien?quote:Op maandag 15 november 2021 01:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien, dus niemand van ons is alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |