quote:Zuid-Afrikaanse bestsellerauteur Wilbur Smith (88) overleden
De Zuid-Afrikaanse bestsellerauteur Wilbur Smith is op 88-jarige leeftijd overleden. Zijn uitgever meldt dat hij gisteren onverwacht is gestorven, in het bijzijn van zijn vrouw in Kaapstad, "na een ochtend lezen en schrijven". De 49 boeken die Smith tijdens zijn lange carrière schreef, zijn wereldwijd meer dan 140 miljoen keer verkocht. Zijn werk is vertaald in meer dan dertig talen, waaronder het Nederlands. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-smith-88-overleden
quote:Op zondag 14 november 2021 09:26 schreef molloot200 het volgende:
Oh wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het geen rare vraag van je moeder. Jammer dat ze zo reageren.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ze waren gewoon illegaal bezig.quote:Op zondag 14 november 2021 09:53 schreef AgnesGru het volgende:
Lewis
[..]
Toto
[..]
Voor nog meer Toto irritatie:
https://nos.nl/l/2405565
Nou we houden het redelijk overzichtelijk door van iedereen te verwachten dat ze vooral hun eigen verjaardag onthouden.quote:Op zondag 14 november 2021 11:56 schreef Prisha het volgende:
Hoe weten jullie toch steeds al die verjaardagen![]()
vragen vragen
Dat valt dan weer tegenquote:Op zondag 14 november 2021 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou we houden het redelijk overzichtelijk door van iedereen te verwachten dat ze vooral hun eigen verjaardag onthouden.
wahhh zo danquote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
De ékte hardcores onder ons beginnen de week ervoor dan ook al stevig te hinten.
Op zich is dat ook wel het handigst toch? Als je vergeten wordt, dan is het omdat je het zelf niet onder aandacht wil brengenquote:Op zondag 14 november 2021 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou we houden het redelijk overzichtelijk door van iedereen te verwachten dat ze vooral hun eigen verjaardag onthouden.
Ik kwam al superlatieven tekort om mijn admiratie uit te drukken voor de wijze waarop dit onthouden werd maar dat is dus niet meer nodigquote:Op zondag 14 november 2021 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op zich is dat ook wel het handigst toch? Als je vergeten wordt, dan is het omdat je het zelf niet onder aandacht wil brengen
Er zijn mensen die het maanden van tevoren al doen. Die zitten nu op Curaçao.quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
De ékte hardcores onder ons beginnen de week ervoor dan ook al stevig te hinten.
Wanneer verwacht jij het?quote:Op zondag 14 november 2021 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kwam al superlatieven tekort om mijn admiratie uit te drukken voor de wijze waarop dit onthouden werd maar dat is dus niet meer nodig
Nu nog even nietquote:Op zondag 14 november 2021 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij het?
Gewoon je moment in de spotlight pakken hier hoor, niemand kijkt je er raar op aan!quote:Op zondag 14 november 2021 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
wahhh zo dan![]()
Ik blijf altijd angstvallig stil. Maar volgens mij houdt onze Deisyy een schriftje bij of zo want die weet het op een of andere manier altijd wel
dit blijft nog wel even doorpruttelen denk ik, sjonge jonge. Ben wel erg benieuwd naar de race.quote:
Nou precies, ideaal systeem!quote:Op zondag 14 november 2021 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op zich is dat ook wel het handigst toch? Als je vergeten wordt, dan is het omdat je het zelf niet onder aandacht wil brengen
Ik moet er ook niet veel meer moeten onthouden, ik sta nog steeds altijd even te denken als ergens mijn geboortedatum gevraagd wordt.quote:Op zondag 14 november 2021 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn met zijn tweeën. Dat is lastiger.quote:Op zondag 14 november 2021 12:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet veel meer moeten onthouden, ik sta nog steeds altijd even te denken als ergens mijn geboortedatum gevraagd wordt.
Daarom moet ik ook altijd zo goed nadenken. Als ik Epiales' geboortejaar ga noemen wordt ik ook zo raar aangekeken.quote:Op zondag 14 november 2021 12:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn met zijn tweeën. Dat is lastiger.
En nu met die qr code controle kom je er niet in.quote:Op zondag 14 november 2021 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook altijd zo goed nadenken. Als ik Epiales' geboortejaar ga noemen wordt ik ook zo raar aangekeken.
Alsof we je niet sowieso al raar aankijkenquote:Op zondag 14 november 2021 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook altijd zo goed nadenken. Als ik Epiales' geboortejaar ga noemen wordt ik ook zo raar aangekeken.
Waarom niet? Ik heb gewoon een code en Epiales lift daarop mee.quote:Op zondag 14 november 2021 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu met die qr code controle kom je er niet in.
Jullie wel, maar van jullie verwacht ik ook niet anders.quote:Op zondag 14 november 2021 12:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsof we je niet sowieso al raar aankijken
Er zijn ergere liedjes om te horen.quote:Op zondag 14 november 2021 12:40 schreef Strani het volgende:
Hier pompt ondertussen Crazy Little Thing Called Love van Queen uit de speakers van één van de buren. Ik kan er prima mee leven.
quote:Op zondag 14 november 2021 12:40 schreef Strani het volgende:
Hier pompt ondertussen Crazy Little Thing Called Love van Queen uit de speakers van één van de buren. Ik kan er prima mee leven.
quote:Op zondag 14 november 2021 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn ergere liedjes om te horen.
Jij zet daardoor natuurlijk heel hard Barcelona op.quote:Op zondag 14 november 2021 12:40 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 12:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zet daardoor natuurlijk heel hard Barcelona op.
quote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, kunnen jullie mij lezen...? Over!
Mijn bluetooth verbinding is wat zwak.
[ twitter ]
quote:Op zondag 14 november 2021 14:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, kunnen jullie mij lezen...? Over!
Mijn bluetooth verbinding is wat zwak.
[ twitter ]
Ben je nog naar Showponies geweest?quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar neequote:
Jouw leven, jouw keuzequote:Op zondag 14 november 2021 15:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar neeMeerdere redenen, en uiteindelijk zag ik er meer tegenop dan dat ik er zin in had
We zaten in het Circus Mircus fantopic.quote:Op zondag 14 november 2021 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik was een middagje weg, heb niet veel gemist hier
quote:Op zondag 14 november 2021 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
We zaten in het Circus Mircus fantopic.
Gewoon doen waar je je het beste bij voeltquote:Op zondag 14 november 2021 15:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar neeMeerdere redenen, en uiteindelijk zag ik er meer tegenop dan dat ik er zin in had
Ik ben geschoktquote:Op zondag 14 november 2021 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]Nou die had ik gisteren opstaan en ik stem er ook meestal op voor de Top 2000, je verwacht het niet hè
Ik ook nietquote:
Inclusief knipperende lichtjesquote:
quote:
Dan ben je ook niet veel gewend.quote:
Dit heeft iets met F1 te maken?quote:
Dan heb je alleen een achterlijke act met een Braziliaanse vlag en het uitjoelen van Max gemistquote:
Uitjoelen van Max?quote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan heb je alleen een achterlijke act met een Braziliaanse vlag en het uitjoelen van Max gemist
Ik kan alleen nog maar cringen op Lewis met een vlag lolquote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan heb je alleen een achterlijke act met een Braziliaanse vlag en het uitjoelen van Max gemist
DSQquote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef H_T het volgende:
Voor de liefhebbers: Hamilton wordt weer op het matje geroepen, dit keer omdat hij te vroeg zijn gordels los heeft gemaakt
Hij krijgt een boete van ¤ 5.000,-quote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef H_T het volgende:
Voor de liefhebbers: Hamilton wordt weer op het matje geroepen, dit keer omdat hij te vroeg zijn gordels los heeft gemaakt
Dus een auto buiten de baan aanraken is erger dan je gordels op de baan losmaken.quote:
Helemaal vergeten dat laatste te kijken. 🙈quote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Ze hebben wel het tv kijk avondje op mijn verjaardag aangepastF1, Expeditie Robinson én Even tot hier allemaal op 1 avond? Had niet meer durven wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het op Curaçao?quote:Op zondag 14 november 2021 23:53 schreef Meke het volgende:
Telt het ook als nachtbagger als je in een andere tijdzone zit?
quote:Op zondag 14 november 2021 23:53 schreef Meke het volgende:
Ik niet zomaar, eerst de rest van het contract ook lezen.quote:Op maandag 15 november 2021 00:02 schreef Koen66 het volgende:
Curaçao, zou ervoor tekenen daar ff een weekje te zitten
Ik ben geneigd nee te zeggenquote:Op zondag 14 november 2021 23:53 schreef Meke het volgende:
Nee?quote:Op zondag 14 november 2021 23:53 schreef Meke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |