quote:Zuid-Afrikaanse bestsellerauteur Wilbur Smith (88) overleden
De Zuid-Afrikaanse bestsellerauteur Wilbur Smith is op 88-jarige leeftijd overleden. Zijn uitgever meldt dat hij gisteren onverwacht is gestorven, in het bijzijn van zijn vrouw in Kaapstad, "na een ochtend lezen en schrijven". De 49 boeken die Smith tijdens zijn lange carrière schreef, zijn wereldwijd meer dan 140 miljoen keer verkocht. Zijn werk is vertaald in meer dan dertig talen, waaronder het Nederlands. [...]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-smith-88-overleden
quote:Op zondag 14 november 2021 09:26 schreef molloot200 het volgende:
Oh wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het geen rare vraag van je moeder. Jammer dat ze zo reageren.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ze waren gewoon illegaal bezig.quote:Op zondag 14 november 2021 09:53 schreef AgnesGru het volgende:
Lewis
[..]
Toto
[..]
Voor nog meer Toto irritatie:
https://nos.nl/l/2405565
Nou we houden het redelijk overzichtelijk door van iedereen te verwachten dat ze vooral hun eigen verjaardag onthouden.quote:Op zondag 14 november 2021 11:56 schreef Prisha het volgende:
Hoe weten jullie toch steeds al die verjaardagen![]()
vragen vragen
Dat valt dan weer tegenquote:Op zondag 14 november 2021 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou we houden het redelijk overzichtelijk door van iedereen te verwachten dat ze vooral hun eigen verjaardag onthouden.
wahhh zo danquote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
De ékte hardcores onder ons beginnen de week ervoor dan ook al stevig te hinten.
Op zich is dat ook wel het handigst toch? Als je vergeten wordt, dan is het omdat je het zelf niet onder aandacht wil brengenquote:Op zondag 14 november 2021 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou we houden het redelijk overzichtelijk door van iedereen te verwachten dat ze vooral hun eigen verjaardag onthouden.
Ik kwam al superlatieven tekort om mijn admiratie uit te drukken voor de wijze waarop dit onthouden werd maar dat is dus niet meer nodigquote:Op zondag 14 november 2021 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op zich is dat ook wel het handigst toch? Als je vergeten wordt, dan is het omdat je het zelf niet onder aandacht wil brengen
Er zijn mensen die het maanden van tevoren al doen. Die zitten nu op Curaçao.quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
De ékte hardcores onder ons beginnen de week ervoor dan ook al stevig te hinten.
Wanneer verwacht jij het?quote:Op zondag 14 november 2021 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kwam al superlatieven tekort om mijn admiratie uit te drukken voor de wijze waarop dit onthouden werd maar dat is dus niet meer nodig
Nu nog even nietquote:Op zondag 14 november 2021 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer verwacht jij het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |