quote:Op zondag 14 november 2021 00:51 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag is het
Een hele mooie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniet er van!
Je hebt/gaat het nog wel vieren toch?
Fuck the EBU
Niks is een groot woord. Het was in zekere zin wel een ‘memorabele’ wedstrijdquote:Op zondag 14 november 2021 09:07 schreef Arizona het volgende:
Ah, niks gemist aan de voetbal lees ik
Ja, maar klein. Taart en alleen opa en oma komen langs. Gisteren met m’n 2 beste maten wat pilsjes gedronken en dan vind ik het ook wel weer mooi geweest.quote:Op zondag 14 november 2021 08:54 schreef Yesse het volgende:
[..]geniet er van!
Je hebt/gaat het nog wel vieren toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We wisten dat jij weg was. En wilde je niet teveel terug te hoeven laten lezen.quote:Op zondag 14 november 2021 02:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, thuis.
Ik had meer volle topics verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Is dit een subtiele hint?quote:
Totoquote:Aan de diskwalificatie wil Hamilton geen woord meer vuil maken. "Toen ik het hoorde zat ik stuk. Ik kan en wil het niet begrijpen, maar probeer het als een levensles te beschouwen en te groeien. Ik heb genoten van deze minirace. Het geeft energie. Ik start vanaf P10, maar sta maar acht plaatsen achter mijn titelrivaal en was vandaag pijlsnel."
Voor nog meer Toto irritatie:quote:"Er is iets geknakt. Het herenakkoord bestaat niet meer. In de komende races gaan we naar elk onderdeeltje of stukje tape dat van een concurrerende auto valt kijken. En dan gaan we vragen stellen aan de wedstrijdleiding. Het wordt spijkerhard. Zo zal het de rest van het jaar gaan."
Ik lag toen al iets van 1,5 uur wakkerquote:
Schrok je wakker van een Piet op het dak?quote:Op zondag 14 november 2021 09:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik lag toen al iets van 1,5 uur wakker
Dat zal het zijn geweest, ik wil niet naar Spanjequote:Op zondag 14 november 2021 09:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Schrok je wakker van een Piet op het dak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |