We zaten in het Circus Mircus fantopic.quote:Op zondag 14 november 2021 15:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik was een middagje weg, heb niet veel gemist hier
quote:Op zondag 14 november 2021 16:04 schreef Cee het volgende:
[..]
We zaten in het Circus Mircus fantopic.
Gewoon doen waar je je het beste bij voeltquote:Op zondag 14 november 2021 15:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar neeMeerdere redenen, en uiteindelijk zag ik er meer tegenop dan dat ik er zin in had
Ik ben geschoktquote:Op zondag 14 november 2021 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]Nou die had ik gisteren opstaan en ik stem er ook meestal op voor de Top 2000, je verwacht het niet hè
Ik ook nietquote:
Inclusief knipperende lichtjesquote:
quote:
Dan ben je ook niet veel gewend.quote:
Dit heeft iets met F1 te maken?quote:
Dan heb je alleen een achterlijke act met een Braziliaanse vlag en het uitjoelen van Max gemistquote:
Uitjoelen van Max?quote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan heb je alleen een achterlijke act met een Braziliaanse vlag en het uitjoelen van Max gemist
Ik kan alleen nog maar cringen op Lewis met een vlag lolquote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dan heb je alleen een achterlijke act met een Braziliaanse vlag en het uitjoelen van Max gemist
DSQquote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef H_T het volgende:
Voor de liefhebbers: Hamilton wordt weer op het matje geroepen, dit keer omdat hij te vroeg zijn gordels los heeft gemaakt
Hij krijgt een boete van ¤ 5.000,-quote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef H_T het volgende:
Voor de liefhebbers: Hamilton wordt weer op het matje geroepen, dit keer omdat hij te vroeg zijn gordels los heeft gemaakt
Dus een auto buiten de baan aanraken is erger dan je gordels op de baan losmaken.quote:
Helemaal vergeten dat laatste te kijken. 🙈quote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef molloot200 het volgende:
Ze hebben wel het tv kijk avondje op mijn verjaardag aangepastF1, Expeditie Robinson én Even tot hier allemaal op 1 avond? Had niet meer durven wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het op Curaçao?quote:Op zondag 14 november 2021 23:53 schreef Meke het volgende:
Telt het ook als nachtbagger als je in een andere tijdzone zit?
quote:Op zondag 14 november 2021 23:53 schreef Meke het volgende:
Ik niet zomaar, eerst de rest van het contract ook lezen.quote:Op maandag 15 november 2021 00:02 schreef Koen66 het volgende:
Curaçao, zou ervoor tekenen daar ff een weekje te zitten
Ik ben geneigd nee te zeggenquote:Op zondag 14 november 2021 23:53 schreef Meke het volgende:
Nee?quote:Op zondag 14 november 2021 23:53 schreef Meke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |