Welke ga je naartoe?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:11 schreef Arizona het volgende: [..] Je mag morgen gelukkig nog net als publiek mee
Wij weer naar een open dag op zo'n 1,5 uur rijden
![]()
Ik nog nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Iets zegt mij dat jij slapen overrated vindt. Maar ik kan er naast zitten hoor.quote:
Han! Jullie?quote:
meestal mag je sowieso bij minderjarige dan wel als coach/begeleider naar binnen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je mag morgen gelukkig nog net als publiek mee![]()
Wij weer naar een open dag op zo'n 1,5 uur rijden
En ik niet alleen, dat moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij slapen overrated vindt. Maar ik kan er naast zitten hoor.
Door op quote te drukken, rechtsboven in de post.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehehe hoe kom je aan die quotes
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:27 schreef Koen66 het volgende:
doe maar geen rum meer vanavond, 1 glaasje is genoeg, te vroeg weer op
Op een maandag, apart. Ik ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken en hoeveel edities er van gaan komenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:29 schreef NailQueen het volgende:
De American Song Contest gaat 21 februari van start!
https://eurovision.tv/sto(...)62SaONnRRBe4cOl-k_4Q
Als het een succes wordt, gaan de Amerikanen natuurlijk claimen dat het songfestival bij hun begonnen is (net als wat ze doen bij The Voice)![]()
Ben benieuwd of Flo Rida gaat meedoenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een maandag, apart. Ik ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken en hoeveel edities er van gaan komen
Denk het wel. Groot succes moet je natuurlijk herhalen he.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Flo Rida gaat meedoen
Ik zou het mooi vinden als Flo Rida meedoet als kandidaat voor South Dakota of zoiets.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Flo Rida gaat meedoen
Dat was bij mij dan geen enkel probleem. Want ik kende hem amper voordat die mee zou doen. En was niet bepaald onder de indruk van wat ik gezien heb.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:47 schreef Cee het volgende:
Begint nu pas echt bij me te landen dat we Flo Rida hebben gezien op het ESF, namens San Marino.
Ik denk dat de inwoners in San Marino dat ook nog moeten verwerkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:47 schreef Cee het volgende:
Begint nu pas echt bij me te landen dat we Flo Rida hebben gezien op het ESF, namens San Marino.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Door op quote te drukken, rechtsboven in de post.![]()
Ik zou verwachten dat iemand die hier al sinds 2005 zit dat intussen wel door zou hebben.
Glorieus momentquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:47 schreef Cee het volgende:
Zo ver als de zoekmachine teruggaat is dat slechts één keer door iemand gezegd.quote:
Nu dan dus twee keer, maar wel door dezelfde persoon.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo ver als de zoekmachine teruggaat is dat slechts één keer door iemand gezegd.
[..]
Nu dan dus twee keer, maar wel door dezelfde persoon.
Als je daarna vrij door het park mag bewegen lijkt me dat juist een betere oplossing dan drie keer per dag je QR tevoorschijn halenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Heet nieuws!
Vanaf zondag kom je de Efteling alleen nog binnen met een coronatoegangsbewijs. Ze lopen zowaar eens een (klein) beetje voor op de officiële regels!
Ja, eenmaal achter de check zijn er eigenlijk geen maatregelen meer nodig verder! Wat mij betreft hadden ze dit dan ook al eerder gedaan, was veel makkelijker geweestquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je daarna vrij door het park mag bewegen lijkt me dat juist een betere oplossing dan drie keer per dag je QR tevoorschijn halen
Ik ben gecanceld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Plannen gaan nog door? Of heeft ie nu gecanceld?
Moet wel kunnen werkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef Redefine het volgende:
Op zich moet het wel kunnen werken in de VS. Veel Amerikanen hebben wel een echte binding met hun staat en er is best wel wat rivaliteit. Dus willen ze dan toch dat hun staat wint.
Al staat of valt het natuurlijk bij de manier waarop ze het aanpakken.
Ideetje voor de achtergrond bij de spokesperson van Nevada:quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:29 schreef NailQueen het volgende:
De American Song Contest gaat 21 februari van start!
https://eurovision.tv/sto(...)62SaONnRRBe4cOl-k_4Q
Als het een succes wordt, gaan de Amerikanen natuurlijk claimen dat het songfestival bij hun begonnen is (net als wat ze doen bij The Voice)![]()
Ik hier net ook keihard knallenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
Ik hoor de hele avond al vuurwerk. Opbokken daarmee.
Dat zal Koen wel zijn. Die vond het te stil.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
Je stikt de moord met zo'n kappie voor!quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Tebbie nou op je muil
PAMPAM
Tebbie nou toch weer op je muil
Ik vindquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Je stikt de moord met zo'n kappie voor!
Balen, door die al dan niet volledig levende vriend?quote:
Stom zegquote:
Hoorde (en zag) ik het maar. Zit er al bijna twee jaar op te wachten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
Hier ook. Zou me niks verbazen als het een wappieprotest is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
Zouden die mensen altijd een pak cobra's klaar hebben liggen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hier ook. Zou me niks verbazen als het een wappieprotest is.
Die kut kerona ben ik zo moequote:Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Tebbie nou op je muil
PAMPAM
Tebbie nou toch weer op je muil
Denk hetquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden die mensen altijd een pak cobra's klaar hebben liggen?
Andere mensen hebben een fles champagne voor speciale gelegenheden. Zij een slof cobra's.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden die mensen altijd een pak cobra's klaar hebben liggen?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Balen, door die al dan niet volledig levende vriend?
Maar als protest heb ik iets volledig out of character gedaan, en dat voelde best wel goed.quote:
Je hebt hem heel vriendelijk niet in een SC kamer opgesloten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Maar als protest heb ik iets volledig out of character gedaan, en dat voelde best wel goed.
Aha. Da's goed. Denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Maar als protest heb ik iets volledig out of character gedaan, en dat voelde best wel goed.
Z’n auto in de fik gestoken hoop ikquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet het laatste F1 nieuws meekrijgenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eens mijn bedje zoeken.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vervanging gezocht.
En verder ga ik maar niet op de details in.
Hmm er is niet heel veel meer nieuws zo laat op de avond toch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet het laatste F1 nieuws meekrijgen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmm er is niet heel veel meer nieuws zo laat op de avond toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Jaa dat heb ik gezien maar wordt er verwacht dat hier vanavond nog een statement over verwacht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht sowieso niet meer dan een waarschuwing want FIA eigenlijkMaar laat me graag verrassen
Good busy!quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vervanging gezocht.
En verder ga ik maar niet op de details in.
Goede reis en een heel fijne vakantiequote:Op zaterdag 13 november 2021 05:48 schreef Meke het volgende:
Zij die het land verlaten vandaag, groeten u
Enjoy, goede reisquote:Op zaterdag 13 november 2021 05:48 schreef Meke het volgende:
Zij die het land verlaten vandaag, groeten u
jij ook vroeg opquote:Op zaterdag 13 november 2021 07:28 schreef Arizona het volgende:
Hier was ook geen vuurwerk.
@:cyan9 uiteindelijk nog vuurwerk gehad?
Jup, met dochter een open dag bezoeken. Veel te vroegquote:
nicequote:Op zaterdag 13 november 2021 08:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, met dochter een open dag bezoeken. Veel te vroeg
Denk dat ze zich vooral onschendbaar achten.quote:
Jarenlang winnen en er absoluut niét tegen kunnen dat het een keer mis zou kunnen gaan. Af en toe best bizar hoe ze op alles reageren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat ze zich vooral onschendbaar achten.
Ik vind het maar een stel kleuters. Hoop dat Bottas straks wel een leuk team heeft, want die wordt steeds geslachtofferd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jarenlang winnen en er absoluut niét tegen kunnen dat het een keer mis zou kunnen gaan. Af en toe best bizar hoe ze op alles reageren.
Ik heb me er (nog) niet echt in verdiept. Ik wacht wel op de samenvatting tijdens de racequote:Op zaterdag 13 november 2021 09:13 schreef AgnesGru het volgende:
Wat denken we van de situatie HAM/VER?
Zal weer met en sisser afgelopen, want Mercedes
Dat Max 2 seconden HAMs auto heeft aangeraakt zal straks wel onderhand zo zwaar wegen als die DRS trucage FIA kennende.quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:13 schreef AgnesGru het volgende:
Wat denken we van de situatie HAM/VER?
Zal weer met en sisser afgelopen, want Mercedes
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat Max 2 seconden HAMs auto heeft aangeraakt zal straks wel onderhand zo zwaar wegen als die DRS trucage FIA kennende.![]()
Dat is sowieso niet slim van Maxquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat Max 2 seconden HAMs auto heeft aangeraakt zal straks wel onderhand zo zwaar wegen als die DRS trucage FIA kennende.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet het laatste F1 nieuws meekrijgen
Ik heb niks gehoord.quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:28 schreef Arizona het volgende:
Hier was ook geen vuurwerk.
@:cyan9 uiteindelijk nog vuurwerk gehad?
Och, er zijn dagen dat ik het helemaal niet uitspreek.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
Blijkbaar spreek je Chaam niet uit als Gaam maar als Kaam. Leerzaam, die optocht
Ik bezig de naam ook zeker niet op regelmatige basis, dus heel gek is het ook niet dat ik het niet wistquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, er zijn dagen dat ik het helemaal niet uitspreek.
Alle dagen tot nu toe zelfs en deze dag lijkt ook aardig op weg te zijn om net als al die anderen te eindigen.
Eerlijk gezegd wist ik niet eens van het bestaan van die plaats, ben ergens wel benieuwd hoe je er zo ineen bij komt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik bezig de naam ook zeker niet op regelmatige basis, dus heel gek is het ook niet dat ik het niet wist
Bedankt. Gelijk opgezet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
Blijkbaar spreek je Chaam niet uit als Gaam maar als Kaam. Leerzaam, die optocht
Maar je weet toch wel dat het Gorkum is en niet Gooringem?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
Nee, ik heb Utrecht niet gezien.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:05 schreef Cee het volgende:
Hebben jullie ook Stefania gezien met het bordje van Utrecht?
Die welquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat het Gorkum is en niet Gooringem?
De navigatie in mijn oude auto zei altijd Gooringemquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Woudrichem wordt dan weer niet Woudkumquote:Op zaterdag 13 november 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)achterflap~ac259e04/quote:Nathan Reinds (25) uit Zwolle beleefde de tijd van zijn leven als huisfotograaf van het Eurovisie Songfestival. Liefst 25.000 foto’s schoot hij gedurende het evenement. Nu brengt hij een boek uit met zijn 650 mooiste foto’s: The Bigger Picture of Eurovision Song Contest 2021.
En jullie weten toch ook wel dat het niet Almelo is maar Almeloooooo?quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Is er nu al een voorronde?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:21 schreef Em31 het volgende:
Vanaf 6 uur alle hoop op onze Letse vrienden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 november (volgende week zaterdag) is het de beurt aan Estland om het seizoen te openen met Eesti Laul.quote:
Als het maar gezellig was, ouwe nachtbrakert!quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:20 schreef Strani het volgende:
Zo, ik was vannacht pas rond kwart voor drie thuis, iets wat me al vele jaren niet meer is gebeurd. Vervolgens kon ik niet in slaap komen en heb uiteindelijk een kleine drie uur geslapen voor de wekker ging om op te staan en m'n huis aan kant te krijgen want m'n moeder kwam op bezoek. Ben kapot, zwaar leven hoor.
Gezellig was het zekerquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als het maar gezellig was, ouwe nachtbrakert!
Ik herken dat wel hoor, als ik te laat in bed lig, kom ik ook niet meer in slaap
https://www.nu.nl/formule(...)na-kwalificatie.htmlquote:Max Verstappen krijgt een boete van 50.000 euro voor het verbreken van de parc fermé-regels na afloop van de kwalificatie voor de Grand Prix van Brazilië. De WK-leider in de Formule 1 raakte na afloop zijn eigen achtervleugel aan en zat daarna aan die op de auto van titelrivaal Lewis Hamilton. Dit is tegen de reglementen.
Had je afgesproken met (een van de) Noorse dame(s) van de talenavond?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig was het zekerIk heb zelfs m'n Noors weer kunnen oefenen. En ja het probleem is dat ik ook te veel cola zero op had
Nee dit waren Noorse dames die ik vorige week ook tijdens het darten was tegengekomenquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had je afgesproken met (een van de) Noorse dame(s) van de talenavond?
Op een gegeven moment moet je switchen naar Spa Rood (geen geintje, ik heb daar ook last van als ik na de tennis teveel cola drink)
En alsof het niets is he. Oh 50.000 en weer dooooorrrrquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:45 schreef Arizona het volgende:
Ok wat voor straf zal ik iemand geven als hij mijn tennisracket aanraakt?
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)na-kwalificatie.html
Hangt er van af of je racket zich aan de DRS-regels houdt, denk ik.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:45 schreef Arizona het volgende:
Ok wat voor straf zal ik iemand geven als hij mijn tennisracket aanraakt?
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)na-kwalificatie.html
Mijn racket kan wel heel snel, soms hoor je echt een swoosj! Maar wel keurig binnen de regelsquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hangt er van af of je racket zich aan de DRS-regels houdt, denk ik.
Ik stel voor dat we de mensen van de WTA er toch even naar laten kijken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn racket kan wel heel snel, soms hoor je echt een swoosj! Maar wel keurig binnen de regels
liker du den norske kvinne?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig was het zekerIk heb zelfs m'n Noors weer kunnen oefenen. En ja het probleem is dat ik ook te veel cola zero op had
Oh echtquote:
Noorse vrouwen zijn wel relatief vaak knappe vrouwen vind ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
liker du den norske kvinne?(dit begrijpt iedereen wel denk ik. 'kvinne' is meid)
Daar kan ik niet ontkennend op antwoorden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
liker du den norske kvinne?(dit begrijpt iedereen wel denk ik. 'kvinne' is meid)
quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Noorse vrouwen zijn wel relatief vaak knappe vrouwen vind ik
In Noord-Europa hebben ze goede genenquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Noorse vrouwen zijn wel relatief vaak knappe vrouwen vind ik
De teamgenoot van Hamiltonquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:14 schreef Em31 het volgende:
Zal je zien dat iemand Verstappen er dit weekend af ramt.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
De teamgenoot van Hamilton![]()
Of juist niet, dat de rest het ook wel leuk vindt als Hamilton eens geen kampioen wordt. Dat ze Max alle ruimte geven om zijn rondjes te rijden![]()
(en ze leefden nog lang en gelukkig)
Extra uitkijken voor Bowltas nu, jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:14 schreef Em31 het volgende:
Zal je zien dat iemand Verstappen er dit weekend af ramt.
Mwah ik denk niet dat Bottas z'n vingers daar nog aan brandt. Die zou liever Hamiton van de baan rijdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Extra uitkijken voor Bowltas nu, ja
Voor het juiste bedrag vindt Bottas dat vast geen probleemquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah ik denk niet dat Bottas z'n vingers daar nog aan brandt. Die zou liever Hamiton van de baan rijden
Ik steun deze motie, ook al kan ik zelf denk ik nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
20 november (volgende week zaterdag) is het de beurt aan Estland om het seizoen te openen met Eesti Laul.
*verkapt kom allemaal kijken post*
We hebben dat wel goed getimed. Vanavond nog een keer 2021 kijken en dan volgende week op naar 2022.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
20 november (volgende week zaterdag) is het de beurt aan Estland om het seizoen te openen met Eesti Laul.
*verkapt kom allemaal kijken post*
Wij ook! Nou ja, meneer Sjors danquote:
Ik heb vandaag patat oorlog en een hawaiburger gehad. En een flesje GEWONE cola. Alle remmen los!quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:53 schreef Strani het volgende:
Zo, fastfood besteld. Nu ik helemaal losga met het uitgaansleven kan dit er ook nog wel bij. Volledig van het padje.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:53 schreef Strani het volgende:
Zo, fastfood besteld. Nu ik helemaal losga met het uitgaansleven kan dit er ook nog wel bij. Volledig van het padje.
Superleuk! De keuze is gemaaktquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij ook! Nou ja, meneer Sjors dan![]()
Wat vond je dochter ervan?
Woh dat lijkt me wel een schreeuw om hulp hoor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag patat oorlog en een hawaiburger gehad. En een flesje GEWONE cola. Alle remmen los!
Ik zit nu weer aan een glaasje Spa Rood en een handje druiven hoor. Even weer bijkomen van die braspartijquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Woh dat lijkt me wel een schreeuw om hulp hoor.
Is dat dezelfde truc als Wijchen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Of Wijthmen. (Dat ligt in gemeente Zwolle, gisteren nog gewandeld.)
Dat einde had ik niet verwacht, maar Wijchen spreek je uit als Wiechenquote:
Nee dan is het goedquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit nu weer aan een glaasje Spa Rood en een handje druiven hoor. Even weer bijkomen van die braspartij
Fijn! Vermoeiend hè?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:52 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn weer thuis. Open dag was heel geslaagd, het heeft mijn dochter heel erg bij haar keuze geholpen
Nu nog slagen
Ja ik was ook licht teleurgesteld, maar was me er ook niet van bewust dat we dit weekend een sprint race hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht ooktotdat ik las dat ie alsnog mag starten.
Ik was me er uberhaupt niet van bewust dat er een race was.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik was ook licht teleurgesteld, maar was me er ook niet van bewust dat we dit weekend een sprint race hebben.
Als ik aan Arabisch eten denk kom ik niet verder dan shoarma, döner en hummusquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dan is het goed
Ik heb vandaag Arabisch eten gehad, was ook lekker!
Nog 0-0quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:21 schreef Em31 het volgende:
Vanaf 6 uur alle hoop op onze Letse vrienden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, totdat alle trending woorden op Twitter Formule 1 betroffenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was me er uberhaupt niet van bewust dat er een race was.
De Nederlandse schaatsers hebben vandaag hun best gedaan in Polen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was me er uberhaupt niet van bewust dat er een race was.
Het is ook wel heel lastig. Heeft hij al wel een idee van welke richting hij op wil?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn! Vermoeiend hè?
Hier nog steeds geen idee![]()
Hij ziet er enorm tegenop (sowieso tegen nieuwe situaties), maar door de open dag heeft hij dat nu minder.
Eerst een soort tomatensoep, en daarna had ik gehaktballetjes in een hele lekkere saus, met couscous en brood. En daarna Arabische muntthee, ook erg lekker!quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik aan Arabisch eten denk kom ik niet verder dan shoarma, döner en hummusMaar er is vast meer
![]()
Wat heb jij gehad?
De enige songfestivaldeelnemer die ik een keer live heb gezien.quote:Frizzle Sizzle treedt laatste keer op tijdens Het Grote Songfestivalfeest
Ik heb daar nog een stukje van gezien, het viel inderdaad wat tegen. We domineren niet als schaatsland in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Nederlandse schaatsers hebben vandaag hun best gedaan in Polen.
Niet met de resultaten die we verwachten.
Irritant is dat. Ik heb op facebook een aantal vrienden die F1 fan zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat alle trending woorden op Twitter Formule 1 betroffen
Vind het ook wel een beetje jammer. Ik zou het geweldig vinden als Max wereldkampioen zou worden, maar liever eerlijk vechtend.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah ik denk niet dat Bottas z'n vingers daar nog aan brandt. Die zou liever Hamiton van de baan rijden
Ik heb bij een Iraans restaurant wel eens een geitenstoofpot gegeten en bij een Syrisch restaurant kreeg ik verschillende soorten shish kebab. Zoiets eten ze ook vast wel in Saoedi-Arabiëquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik aan Arabisch eten denk kom ik niet verder dan shoarma, döner en hummusMaar er is vast meer
![]()
Wat heb jij gehad?
Wat is het geworden dan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:17 schreef Dave het volgende:
De tekst van "Daar wordt aan de deur geklopt" was trouwens weer aangepast.
Op Facebook heb ik een tijdje grote moeite gedaan om het algoritme ervan te overtuigen dat voetbal me niets interesseert, in tegenstelling tot veel van m'n Facebookvrienden. Het is nu redelijk geluktquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Irritant is dat. Ik heb op facebook een aantal vrienden die F1 fan zijn.
En nu krijg ik suggesties van de F1.
Oh dat denk ik ook wel. Maar dit was trouwens Algerijns.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb bij een Iraans restaurant wel eens een geitenstoofpot gegeten en bij een Syrisch restaurant kreeg ik verschillende soorten shish kebab. Zoiets eten ze ook vast wel in Saoedi-Arabië
Ik heb ook al 'Daar moet een pakje in' voorbij zien komen. Wat hadden ze nu aangepast aan DWADDG?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:17 schreef Dave het volgende:
De tekst van "Daar wordt aan de deur geklopt" was trouwens weer aangepast.
Oh, dan heb ik geen ideequote:Op zaterdag 13 november 2021 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel. Maar dit was trouwens Algerijns.
"Want al ben ik zwart als roet,"quote:
Neequote:Op zaterdag 13 november 2021 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is ook wel heel lastig. Heeft hij al wel een idee van welke richting hij op wil?
Ik vond het zeker vermoeiendmaar ook wel heel leuk.
We vonden de sfeer ook prettig en dat is natuurlijk ook heel belangrijk.
Ik krijg hier piemel-associaties bij.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:19 schreef H_T het volgende:
Ik heb ook al 'Daar moet een pakje in' voorbij zien komen
quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:21 schreef Dave het volgende:
[..]
"Want al ben ik zwart als roet,"
>
"Met een hele zwarte snoet, van al dat roet"
Ik zie trouwens op de NTR site dat dat al langer wordt gezongen, maar het was me bij eerdere edities niet opgevallen.
Het is de bekende melodie jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik krijg hier piemel-associaties bij.
Als Noorwegen nu gelijk speelt en wijquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hopelijk komt het niet aan op de laatste wedstrijden want Noorwegen MOET dan ook echt
Iemand in het schaatstopic maakte daar een goede opmerking over.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een stukje van gezien, het viel inderdaad wat tegen. We domineren niet als schaatsland in ieder geval
quote:Tja het is hier nooit goed winnen WE alles zoals in Sochi wordt er gezegd, kleine sport niet internationaal genoeg. Winnen we niets meer gaat iedereen zich afvragen wat er aan de hand is.
Eerlijk is eerlijk, ik vind dit wel een terechte verandering.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:21 schreef Dave het volgende:
[..]
"Want al ben ik zwart als roet,"
>
"Met een hele zwarte snoet, van al dat roet"
Ik zie trouwens op de NTR site dat dat al langer wordt gezongen, maar het was me bij eerdere edities niet opgevallen.
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als Noorwegen nu gelijk speelt en wijwinnen, zijn we dan door?
Ja eigenlijk is dit wel wat beter, maar dan liever nog wel in de buurt. Krol die ineens 16e wordt kan ook niet de bedoeling zijnquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Iemand in het schaatstopic maakte daar een goede opmerking over.
[..]
Ik ook hoor!quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind dit wel een terechte verandering.
Toen ik een uur of twee geleden (toevallig) keek was het 5 graden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef GeorgeM het volgende:
Een Noor met handschoenen aan. Is het daar zo koud?
Misschien was het de keeper?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef GeorgeM het volgende:
Een Noor met handschoenen aan. Is het daar zo koud?
Da’s tochniekoud?quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik een uur of twee geleden (toevallig) keek was het 5 graden.
quote:
Ik lees alleen mee daar. Maar van het snelle ijs van Thialf (waarvan ik sinds vorige week weet dat ik het verkeerd uitspreek) is wel een overgang,quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is dit wel wat beter, maar dan liever nog wel in de buurt. Krol die ineens 16e wordt kan ook niet de bedoeling zijn
Ja gezien iedereen het aardig slecht lijkt te doen denk ik niet dat we ons nog echt zorgen hoeven te makenquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee daar. Maar van het snelle ijs van Thialf (waarvan ik sinds vorige week weet dat ik het verkeerd uitspreek) is wel een overgang,
Maar ik ben wel fan van Erin Jackson geworden. Jammer dat haar eerste stappen op het ijs in Dronten niet online staat.
Nog 8 minuten blessuretijdquote:
Typisch weer de FIAquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:48 schreef Em31 het volgende:
Alles doen om die lui te laten winnen he
quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:50 schreef Em31 het volgende:
Als WIJ dan vanavond winnen kunnen we de Noren van de week laten winnen zodat ze tweede worden
Zul je altijd zien jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zullen wij ook wel niet winnen.
Echt hequote:Op zaterdag 13 november 2021 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zullen wij ook wel niet winnen.
Het zullen wel geen Maltese zijn die betaald hebben gekregen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:53 schreef Em31 het volgende:
Zo’n Letland naait eigenlijk gewoon een ander land voor helemaal NIKS he
Onbaatzuchtig naaien. Zo hoort het.quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:53 schreef Em31 het volgende:
Zo’n Letland naait eigenlijk gewoon een ander land voor helemaal NIKS he
@molloot200 is een dezer dagen jarig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Volgende week ben ik op reis, dus dan sowieso niet. De week erop vier ik mijn verjaardag dus dan ook niet. Helaas. Zie jullie zo snel mogelijk weer een keer. En NF seizoen begint ook al bijna met de Estland kwartfinales, komt vast snel goed
Zo jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:43 schreef Strani het volgende:
Dat Montenegrijnse volkslied klinkt alsof satan himself op elk moment rond de middenstip vanuit de grond op kan komen rijzen.
Angstaanjagend jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:43 schreef Strani het volgende:
Dat Montenegrijnse volkslied klinkt alsof satan himself op elk moment rond de middenstip vanuit de grond op kan komen rijzen.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
HAM krijgt morgen toch die 5 plaatsen gridstraf?
Klimaatcrisis opgelost, ook check?quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:47 schreef GeorgeM het volgende:
Nederlands Elftal op tv. Check.
F1 op de laptop. Check.
Fok op mobiel. Check.
Theetje winterglow staat klaar. Check.
Hondje erbij. Check.
Kacheltje aan. Check.
Let’s go
Ohquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar niet meer Sjors, gaat elke keer fout.
In landen waar everyone de SP heeft, is het budget van de partij meestal vrij ruim inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:50 schreef Strani het volgende:
Ik lees in Brazilië 'SP for everyone' langs de baan. Wat een budget moet die partij hebben.
Is dat kunstgras of wat?quote:
Bij alle andere 20.45 wedstrijden is al gescoord inderdaad.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:09 schreef Strani het volgende:
Replay gemist, was het er wel binnen?
Tetten en bierquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:12 schreef sportfreak het volgende:
Ik ga alvast vakantie boeken voor november 2022![]()
Maar geen corona meerquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zul je zien, worden we eindelijk wereldkampioen zijn de grachten bevroren...
Elfstedenrondvaartquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Met een arreslee over het ijs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ergens klopt deze term niet als het blijkbaar keihard vriest.quote:
IJsbrekertje inzetten op diesel en de winter vergallen voor de schaatsfansquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ergens klopt deze term niet als het blijkbaar keihard vriest.
Elfstedenarresleerondtocht!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ergens klopt deze term niet als het blijkbaar keihard vriest.
Ow ja, dat natuurlijk ook nog.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ow ja, dat natuurlijk ook nog.![]()
Huldiging op het Museumplein maar alleen toegang voor wie een qr code heeft, getest is, gevaccineerd is en zijn derde booster heeft.
200 km wakken na de huldiging.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:19 schreef H_T het volgende:
[..]
IJsbrekertje inzetten op diesel en de winter vergallen voor de schaatsfans
Dan moeten ze ijsmakers inzetten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
Waarom zetten ze de ijsbrekers niet in om ze juist mooi ijs te laten creëren door achteruit te varen?
Doe niet zo raar Redefine, die bestaan niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moeten ze ijsmakers inzetten.
DAT MAG JIJ VINDEN. MAAR JIJ BENT NIET DE BONDSCOACH.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:28 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik Dumfries zou wisselen tijdens de rust.
Andersom gaf die hem niet eerder in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
is toch gewoon terecht geel.
Ik mag vinden dat ik dat denk?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
DAT MAG JIJ VINDEN. MAAR JIJ BENT NIET DE BONDSCOACH.
Dat was dan fout van de scheids. Dat ie toen ook moeten doen dan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andersom gaf die hem niet eerder in de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |