Welke ga je naartoe?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:11 schreef Arizona het volgende: [..] Je mag morgen gelukkig nog net als publiek mee
Wij weer naar een open dag op zo'n 1,5 uur rijden
![]()
Ik nog nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Iets zegt mij dat jij slapen overrated vindt. Maar ik kan er naast zitten hoor.quote:
Han! Jullie?quote:
meestal mag je sowieso bij minderjarige dan wel als coach/begeleider naar binnen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je mag morgen gelukkig nog net als publiek mee![]()
Wij weer naar een open dag op zo'n 1,5 uur rijden
En ik niet alleen, dat moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij slapen overrated vindt. Maar ik kan er naast zitten hoor.
Door op quote te drukken, rechtsboven in de post.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehehe hoe kom je aan die quotes
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:27 schreef Koen66 het volgende:
doe maar geen rum meer vanavond, 1 glaasje is genoeg, te vroeg weer op
Op een maandag, apart. Ik ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken en hoeveel edities er van gaan komenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:29 schreef NailQueen het volgende:
De American Song Contest gaat 21 februari van start!
https://eurovision.tv/sto(...)62SaONnRRBe4cOl-k_4Q
Als het een succes wordt, gaan de Amerikanen natuurlijk claimen dat het songfestival bij hun begonnen is (net als wat ze doen bij The Voice)![]()
Ben benieuwd of Flo Rida gaat meedoenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een maandag, apart. Ik ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken en hoeveel edities er van gaan komen
Denk het wel. Groot succes moet je natuurlijk herhalen he.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Flo Rida gaat meedoen
Ik zou het mooi vinden als Flo Rida meedoet als kandidaat voor South Dakota of zoiets.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Flo Rida gaat meedoen
Dat was bij mij dan geen enkel probleem. Want ik kende hem amper voordat die mee zou doen. En was niet bepaald onder de indruk van wat ik gezien heb.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:47 schreef Cee het volgende:
Begint nu pas echt bij me te landen dat we Flo Rida hebben gezien op het ESF, namens San Marino.
Ik denk dat de inwoners in San Marino dat ook nog moeten verwerkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:47 schreef Cee het volgende:
Begint nu pas echt bij me te landen dat we Flo Rida hebben gezien op het ESF, namens San Marino.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Door op quote te drukken, rechtsboven in de post.![]()
Ik zou verwachten dat iemand die hier al sinds 2005 zit dat intussen wel door zou hebben.
Glorieus momentquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:47 schreef Cee het volgende:
Zo ver als de zoekmachine teruggaat is dat slechts één keer door iemand gezegd.quote:
Nu dan dus twee keer, maar wel door dezelfde persoon.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo ver als de zoekmachine teruggaat is dat slechts één keer door iemand gezegd.
[..]
Nu dan dus twee keer, maar wel door dezelfde persoon.
Als je daarna vrij door het park mag bewegen lijkt me dat juist een betere oplossing dan drie keer per dag je QR tevoorschijn halenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Heet nieuws!
Vanaf zondag kom je de Efteling alleen nog binnen met een coronatoegangsbewijs. Ze lopen zowaar eens een (klein) beetje voor op de officiële regels!
Ja, eenmaal achter de check zijn er eigenlijk geen maatregelen meer nodig verder! Wat mij betreft hadden ze dit dan ook al eerder gedaan, was veel makkelijker geweestquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je daarna vrij door het park mag bewegen lijkt me dat juist een betere oplossing dan drie keer per dag je QR tevoorschijn halen
Ik ben gecanceld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Plannen gaan nog door? Of heeft ie nu gecanceld?
Moet wel kunnen werkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef Redefine het volgende:
Op zich moet het wel kunnen werken in de VS. Veel Amerikanen hebben wel een echte binding met hun staat en er is best wel wat rivaliteit. Dus willen ze dan toch dat hun staat wint.
Al staat of valt het natuurlijk bij de manier waarop ze het aanpakken.
Ideetje voor de achtergrond bij de spokesperson van Nevada:quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:29 schreef NailQueen het volgende:
De American Song Contest gaat 21 februari van start!
https://eurovision.tv/sto(...)62SaONnRRBe4cOl-k_4Q
Als het een succes wordt, gaan de Amerikanen natuurlijk claimen dat het songfestival bij hun begonnen is (net als wat ze doen bij The Voice)![]()
Ik hier net ook keihard knallenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
Ik hoor de hele avond al vuurwerk. Opbokken daarmee.
Dat zal Koen wel zijn. Die vond het te stil.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
Je stikt de moord met zo'n kappie voor!quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Tebbie nou op je muil
PAMPAM
Tebbie nou toch weer op je muil
Ik vindquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Je stikt de moord met zo'n kappie voor!
Balen, door die al dan niet volledig levende vriend?quote:
Stom zegquote:
Hoorde (en zag) ik het maar. Zit er al bijna twee jaar op te wachten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
Hier ook. Zou me niks verbazen als het een wappieprotest is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:27 schreef Momo het volgende:
Zouden die mensen altijd een pak cobra's klaar hebben liggen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hier ook. Zou me niks verbazen als het een wappieprotest is.
Die kut kerona ben ik zo moequote:Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Tebbie nou op je muil
PAMPAM
Tebbie nou toch weer op je muil
Denk hetquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden die mensen altijd een pak cobra's klaar hebben liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |