abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 15:47:53 #1
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 15:49:36 #2
163650 Greys
pi_177839743
Het eerste andere land dan Nederland dat een topic deel 2 krijgt. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 15:50:23 #3
163650 Greys
pi_177841616
quote:
Benieuwd of ze tijdens haar optreden ook steeds achter die looper gaat staan, want dat maakt het toch wel een stuk saaier, ondanks de dansers om haar heen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 17:04:45 #5
163650 Greys
pi_177841694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:01 schreef Em31 het volgende:

[..]

Benieuwd of ze tijdens haar optreden ook steeds achter die looper gaat staan, want dat maakt het toch wel een stuk saaier, ondanks de dansers om haar heen.
Vroeg me hetzelfde af, maar volgens mij gebruikt ze die alleen helemaal in het begin..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177842367
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Vroeg me hetzelfde af, maar volgens mij gebruikt ze die alleen helemaal in het begin..
Hmm ja, ik dacht misschien nog als ze die kip doet maar volgens mij niet he. Vraag me wel af hoe ze dat gaat doen, hopelijk horen we dit nummer snel een keer live. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 17:37:13 #7
163650 Greys
pi_177842835
ESC zou dit soort freakshows moeten verbieden, ik weet dat dit gaat winnen, want homo's en ESC... maar jezus zeg, wat is dit een irritant kut nummer met een lelijke snavel op haar gezicht.

ps. Ik weet nu al wanneer ik ga poepen als de TV op mute gaat tijdens ESC :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 18:05:00 #9
163650 Greys
pi_177842958
Ik vind persoonlijk 'freakshow' echt niet van toepassing op dit :@ Dan denk ik echt meer aan inzendingen als dusty the turkey, waddehaddedudeda, dat soort dingen.

Het hoeft totaal je lied of smaak niet te zijn maar wat is er nou freaky aan? Is toch een normale vrouw met (vooral voor esf begrippen) normale kleding etc die tijdens haar lied twee keer kort een soort kipgeluid maakt? Ik heb echt veel gekkere dingen gezien en gehoord tijdens esf :D

En wat heeft homo's ermee te maken? Ik ben hetero vrouw en ik vind het een mega catchy nummer :D Ik zal vast niet de enige zijn.

Over smaak valt niet te twisten hoor dus ik snap dat sommigen het vreselijk vinden, maar freakshow en 'want homo's' snap ik niet :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177843427
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:05 schreef Greys het volgende:
Ik vind persoonlijk 'freakshow' echt niet van toepassing op dit :@ Dan denk ik echt meer aan inzendingen als dusty the turkey, waddehaddedudeda, dat soort dingen.

Het hoeft totaal je lied of smaak niet te zijn maar wat is er nou freaky aan? Is toch een normale vrouw met (vooral voor esf begrippen) normale kleding etc die tijdens haar lied twee keer kort een soort kipgeluid maakt? Ik heb echt veel gekkere dingen gezien en gehoord tijdens esf :D

En wat heeft homo's ermee te maken? Ik ben hetero vrouw en ik vind het een mega catchy nummer :D Ik zal vast niet de enige zijn.

Over smaak valt niet te twisten hoor dus ik snap dat sommigen het vreselijk vinden, maar freakshow en 'want homo's' snap ik niet :@
De hook is wel dat gekakel, ik bedoel, ´stupid boy, I´m not your toy´ is niet echt wereldschokkend origineel. Dus het nummer zal worden herinnerd als ´die kip uit Israel´. In zoverre is het wel een beetje een freakshow.

Maar er zijn genoeg hits die het daarvan moeten hebben, zie bv. Scatman John, Gangnam Style, I´m Blue Da Ba Dee, de Macarena... allemaal gebaseerd op een raar stemmetje of een dansje.
pi_177845009
Het zegt helemaal niks.
Die Italiaan met de Gorilla op het podium was ook torenhoog favoriet, maar die kwam niet eens in de top 3.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:05:45 #12
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177865239
Ik kom hier echt niet uit :') Is het nu heel catchy of intens kut?
pi_177866188
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kom hier echt niet uit :') Is het nu heel catchy of intens kut?
Het is een catchy k*tlied?
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 maart 2018 @ 16:56:55 #14
163650 Greys
pi_177866205
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:55 schreef grazz het volgende:

[..]

Het is een catchy k*tlied?
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 maart 2018 @ 17:04:32 #15
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177866349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:55 schreef grazz het volgende:

[..]

Het is een catchy k*tlied?
Ik denk het ja :D
pi_177867041
Ik sluit niet uit dat dit een zomerhit wordt
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 16 maart 2018 @ 17:50:24 #17
375570 crew  Cyan9
pi_177867222
Onge๏nteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 maart 2018 @ 17:52:32 #18
163650 Greys
pi_177867267
quote:
Een uur lang. Jezus fuck _O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177868514
quote:
_O- _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:01:37 #20
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_177868597
G
quote:
Gebruikt de Mossad dit tijdens hun ondervragingen?
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:07:13 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177880095
Liedje is wel grappig, maar meer ook niet.

[ Bericht 51% gewijzigd door Tinkepink op 17-03-2018 13:38:19 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2018 @ 17:31:57 #22
368283 ato
pi_177887292
Geweldig liedje, blijft boeien. Ik vind haar mimiek geweldig, zij heeft ook best een goede stem.
Ik geef het een 9.8.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 17 maart 2018 @ 17:40:42 #23
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177887847
Vind dit zelf echt geen freakachtig iets. Gewoon eigentijds en echt wel goed.
Of ze de vogeltjes-dans doet weet ik niet, hoor. Kennen ze daar nou weer net niet, denk ik :@
Gewoon lekker nr. *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 maart 2018 @ 18:38:01 #25
163650 Greys
pi_177888721
Onze favoriete youtube dame heeft een nieuwe favoriet..

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 maart 2018 @ 19:43:13 #26
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_177890891
Blijf er een dubbel gevoel bij hebben. Het is eigenlijk maar een matig en te 'makkelijk' nummer, alleen zo onweerstaanbaar catchy en origineel (tekst) en dus ook leuk. Maar na 3 keer luisteren krijg ik er een beetje jeuk van. En ik vind haar geen leuke uitstraling hebben op 1 of andere manier. Beetje nep
pi_177892244
Nu ik dat filmpje van Tuneful zit te kijken begin ik me ineens weer aan dit nummer te ergeren 8)7 Of het zijn de gezichten die ze trekt ik weet het niet :')
pi_177892392
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit echt helemaal niks. Die clip trouwens ook niet. Iedereen die als spastische ADHD figuren aan het bewegen zijn. Nee, absoluut geen nr1 voor mij.
pi_177918067
Ik vind dit echt een verschrikkelijk nummer. Ik kan ook echt totaal niet begrijpen waarom dit momenteel zo hoog scoort onder de mensen. Ik heb ook meer het gevoel dat de hysterie en hype erom heen meer gaat om de rarigheid (of uniekheid, het is maar hoe je het bekijkt) van de kippen-beatboxjes, dan dat het echt om het complete liedje gaat. Een soort van vastklamping aan het laatste beetje weird van het festival, als je het vergelijkt met tien (of zelfs 5) jaar geleden.

Wat mij het meeste stoort aan dit nummer is nog niet eens het geluid of het liedje zelf, maar de tekst. Er word veel gesproken over de betekenis van het nummer, dat het gerelateerd is aan #MeToo en staat voor female empowerment. Daar is verder ook niks mis mee, heel goed zelfs, maar last time I checked, feminisme staat voor gelijkheid en dat is iets wat dit nummer totaal niet naar voren brengt met teksten als:

"Welcome boys to my show, I will teach ya."
"You're stupid just like your smartphone."
"You stupid boy."

en dan vervolgens kippengeluiden te maken om jongens/mannen als bange kippen neer te zetten. Mensen schijnen ook te vergeten dat hetzelfde geld voor #MeToo - Deze hashtag ging om iedereen die ooit zo'n ervaring heeft gehad. Niet alleen vrouwen.

Het liedje is ongelofelijk denigrerend naar het andere geslacht toe en zet haarzelf neer als een godin, waar het ้cht niet om hoort te draaien als het gaat om feminisme en #MeToo. Het stoort mij enorm dat dit nummer gepraised word om zijn 'positieve' betekenis, terwijl het eigenlijk totaal niet in lijn staat met allebei de topics en eigenlijk helemaal niet zo'n positief en empowering liedje is, behalve voor Miss Netta herself. Dat word simpelweg verbloemt door het feit dat het upbeat, energiek en apart is. Of die connectie dan ook eigenlijk de bedoeling was is nog maar de vraag maar de connectie is, hoe dan ook, wel gelegd.

Anyways, om deze reden kan ik dit liedje gewoonweg niet steunen. Gelukkig vond ik het toch al niks. :P Als het nou ook nog eens uit de finale weg kon blijven.. maar dat is hopen op een wonder! _O-
pi_177918405
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef Limoniume het volgende:
Ik vind dit echt een verschrikkelijk nummer. Ik kan ook echt totaal niet begrijpen waarom dit momenteel zo hoog scoort onder de mensen. Ik heb ook meer het gevoel dat de hysterie en hype erom heen meer gaat om de rarigheid (of uniekheid, het is maar hoe je het bekijkt) van de kippen-beatboxjes, dan dat het echt om het complete liedje gaat. Een soort van vastklamping aan het laatste beetje weird van het festival, als je het vergelijkt met tien (of zelfs 5) jaar geleden.

Wat mij het meeste stoort aan dit nummer is nog niet eens het geluid of het liedje zelf, maar de tekst. Er word veel gesproken over de betekenis van het nummer, dat het gerelateerd is aan #MeToo en staat voor female empowerment. Daar is verder ook niks mis mee, heel goed zelfs, maar last time I checked, feminisme staat voor gelijkheid en dat is iets wat dit nummer totaal niet naar voren brengt met teksten als:

"Welcome boys to my show, I will teach ya."
"You're stupid just like your smartphone."
"You stupid boy."

en dan vervolgens kippengeluiden te maken om jongens/mannen als bange kippen neer te zetten. Mensen schijnen ook te vergeten dat hetzelfde geld voor #MeToo - Deze hashtag ging om iedereen die ooit zo'n ervaring heeft gehad. Niet alleen vrouwen.

Het liedje is ongelofelijk denigrerend naar het andere geslacht toe en zet haarzelf neer als een godin, waar het ้cht niet om hoort te draaien als het gaat om feminisme en #MeToo. Het stoort mij enorm dat dit nummer gepraised word om zijn 'positieve' betekenis, terwijl het eigenlijk totaal niet in lijn staat met allebei de topics en eigenlijk helemaal niet zo'n positief en empowering liedje is, behalve voor Miss Netta herself. Dat word simpelweg verbloemt door het feit dat het upbeat, energiek en apart is. Of die connectie dan ook eigenlijk de bedoeling was is nog maar de vraag maar de connectie is, hoe dan ook, wel gelegd.

Anyways, om deze reden kan ik dit liedje gewoonweg niet steunen. Gelukkig vond ik het toch al niks. :P Als het nou ook nog eens uit de finale weg kon blijven.. maar dat is hopen op een wonder! _O-
Zo had ik het nog niet gezien :) Waarschijnlijk zal dat gekakel live niet om aan te horen zijn, hopelijk nekt dat haar.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 21:44:21 #31
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177918603
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 19:43 schreef MuscleLover29 het volgende:
Blijf er een dubbel gevoel bij hebben. Het is eigenlijk maar een matig en te 'makkelijk' nummer, alleen zo onweerstaanbaar catchy en origineel (tekst) en dus ook leuk. Maar na 3 keer luisteren krijg ik er een beetje jeuk van. En ik vind haar geen leuke uitstraling hebben op 1 of andere manier. Beetje nep
Nou origineel hoor "I am not your toy. You stupid boy." Hebben ze vast uren over moeten nadenken.
pi_177920576
Ik vind dit persoonlijk echt verschrikkelijk. Ik hoop ook echt niet dat het wint, want dan krijgen we weer allemaal mensen die gaan roepen dat het songfestival alleen maar uit circusacts bestaat. Terwijl dat uiteraard nergens op slaat, want net als Conchita is dit een prima zangeres met best een sterk nummer. Maar mijn smaak is het niet.
  maandag 19 maart 2018 @ 10:52:30 #33
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177927143
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef Limoniume het volgende:

Wat mij het meeste stoort aan dit nummer is nog niet eens het geluid of het liedje zelf, maar de tekst. Er word veel gesproken over de betekenis van het nummer, dat het gerelateerd is aan #MeToo en staat voor female empowerment. Daar is verder ook niks mis mee, heel goed zelfs, maar last time I checked, feminisme staat voor gelijkheid en dat is iets wat dit nummer totaal niet naar voren brengt met teksten als:

"Welcome boys to my show, I will teach ya."
"You're stupid just like your smartphone."
"You stupid boy."

en dan vervolgens kippengeluiden te maken om jongens/mannen als bange kippen neer te zetten. Mensen schijnen ook te vergeten dat hetzelfde geld voor #MeToo - Deze hashtag ging om iedereen die ooit zo'n ervaring heeft gehad. Niet alleen vrouwen.

Het liedje is ongelofelijk denigrerend naar het andere geslacht toe en zet haarzelf neer als een godin, waar het ้cht niet om hoort te draaien als het gaat om feminisme en #MeToo. Het stoort mij enorm dat dit nummer gepraised word om zijn 'positieve' betekenis, terwijl het eigenlijk totaal niet in lijn staat met allebei de topics en eigenlijk helemaal niet zo'n positief en empowering liedje is, behalve voor Miss Netta herself. Dat word simpelweg verbloemt door het feit dat het upbeat, energiek en apart is. Of die connectie dan ook eigenlijk de bedoeling was is nog maar de vraag maar de connectie is, hoe dan ook, wel gelegd.

Anyways, om deze reden kan ik dit liedje gewoonweg niet steunen. Gelukkig vond ik het toch al niks. :P Als het nou ook nog eens uit de finale weg kon blijven.. maar dat is hopen op een wonder! _O-
Hulde voor deze rant, 100% mee eens _O_

Beetje het Beyonc้-feminisme wat je hierin proeft ja. Echt walgelijk.
pi_177927184
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef Limoniume het volgende:
Ik vind dit echt een verschrikkelijk nummer. Ik kan ook echt totaal niet begrijpen waarom dit momenteel zo hoog scoort onder de mensen. Ik heb ook meer het gevoel dat de hysterie en hype erom heen meer gaat om de rarigheid (of uniekheid, het is maar hoe je het bekijkt) van de kippen-beatboxjes, dan dat het echt om het complete liedje gaat. Een soort van vastklamping aan het laatste beetje weird van het festival, als je het vergelijkt met tien (of zelfs 5) jaar geleden.

Wat mij het meeste stoort aan dit nummer is nog niet eens het geluid of het liedje zelf, maar de tekst. Er word veel gesproken over de betekenis van het nummer, dat het gerelateerd is aan #MeToo en staat voor female empowerment. Daar is verder ook niks mis mee, heel goed zelfs, maar last time I checked, feminisme staat voor gelijkheid en dat is iets wat dit nummer totaal niet naar voren brengt met teksten als:

"Welcome boys to my show, I will teach ya."
"You're stupid just like your smartphone."
"You stupid boy."

en dan vervolgens kippengeluiden te maken om jongens/mannen als bange kippen neer te zetten. Mensen schijnen ook te vergeten dat hetzelfde geld voor #MeToo - Deze hashtag ging om iedereen die ooit zo'n ervaring heeft gehad. Niet alleen vrouwen.

Het liedje is ongelofelijk denigrerend naar het andere geslacht toe en zet haarzelf neer als een godin, waar het ้cht niet om hoort te draaien als het gaat om feminisme en #MeToo. Het stoort mij enorm dat dit nummer gepraised word om zijn 'positieve' betekenis, terwijl het eigenlijk totaal niet in lijn staat met allebei de topics en eigenlijk helemaal niet zo'n positief en empowering liedje is, behalve voor Miss Netta herself. Dat word simpelweg verbloemt door het feit dat het upbeat, energiek en apart is. Of die connectie dan ook eigenlijk de bedoeling was is nog maar de vraag maar de connectie is, hoe dan ook, wel gelegd.

Anyways, om deze reden kan ik dit liedje gewoonweg niet steunen. Gelukkig vond ik het toch al niks. :P Als het nou ook nog eens uit de finale weg kon blijven.. maar dat is hopen op een wonder! _O-
Goed verhaal, zo had ik het nog niet bekeken
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177928429
Mhm!

Zou het daarom ook ontzettend jammer vinden als dit zou winnen op de grote dag zelf want het lijkt mij niet dat het bashen van het mannelijk geslacht d้ message zou moeten zijn die we dit jaar de wereld insturen. En het past ook nog eens totaal niet bij het Eurovisie gevoel van samenhorigheid, acceptatie en diversity.

Het is alleen maar raar en tegendraads als dit wint. :{w
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 maart 2018 @ 12:13:26 #36
163650 Greys
pi_177928751
Goed punt ja. En ergens best raar eigenlijk dat je er verder iemand over hoort over dat denigrerende.

Als er zo'n nummer over vrouwen was geweest was de wereld te klein nu.

Ik moet nog even goed de tekst lezen want dat stupid enzo, gaat dat niet alleen over de man die een vrouw slecht behandelt zeg maar? Even lezen, moment..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 maart 2018 @ 12:17:46 #37
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177928838
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:59 schreef Limoniume het volgende:
Mhm!

Zou het daarom ook ontzettend jammer vinden als dit zou winnen op de grote dag zelf want het lijkt mij niet dat het bashen van het mannelijk geslacht d้ message zou moeten zijn die we dit jaar de wereld insturen. En het past ook nog eens totaal niet bij het Eurovisie gevoel van samenhorigheid, acceptatie en diversity.

Het is alleen maar raar en tegendraads als dit wint. :{w
Ik vind het overigens (beetje offtopic maar ok) wel prettig dat steeds meer mensen zo over het moderne feminisme denken. Zou die documentaire van Cassie Jaye de ommekeer zijn geweest?
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2018 @ 12:31:51 #38
368283 ato
pi_177929121
Ik neem de tekst niet zo serieus, ik zie het meer als een geintje.
Heeft zijzelf al over de tekst gesproken?
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 19 maart 2018 @ 12:32:53 #39
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177929134
Overigens snap ik ergens ook wel weer dat mensen dit een leuk nummer vinden want het blijft wel serieus in je kop hangen zeg :')
pi_177929961
Hoewel ik het nummer niks vind, ben ik wel erg benieuwd naar het optreden :)
pi_177930793
@ Limoniume
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef Limoniume het volgende:
Ik vind dit echt een verschrikkelijk nummer. Ik kan ook echt totaal niet begrijpen waarom dit momenteel zo hoog scoort onder de mensen. Ik heb ook meer het gevoel dat de hysterie en hype erom heen meer gaat om de rarigheid (of uniekheid, het is maar hoe je het bekijkt) van de kippen-beatboxjes, dan dat het echt om het complete liedje gaat. Een soort van vastklamping aan het laatste beetje weird van het festival, als je het vergelijkt met tien (of zelfs 5) jaar geleden.

Wat mij het meeste stoort aan dit nummer is nog niet eens het geluid of het liedje zelf, maar de tekst. Er word veel gesproken over de betekenis van het nummer, dat het gerelateerd is aan #MeToo en staat voor female empowerment. Daar is verder ook niks mis mee, heel goed zelfs, maar last time I checked, feminisme staat voor gelijkheid en dat is iets wat dit nummer totaal niet naar voren brengt met teksten als:

"Welcome boys to my show, I will teach ya."
"You're stupid just like your smartphone."
"You stupid boy."

en dan vervolgens kippengeluiden te maken om jongens/mannen als bange kippen neer te zetten. Mensen schijnen ook te vergeten dat hetzelfde geld voor #MeToo - Deze hashtag ging om iedereen die ooit zo'n ervaring heeft gehad. Niet alleen vrouwen.

Het liedje is ongelofelijk denigrerend naar het andere geslacht toe en zet haarzelf neer als een godin, waar het ้cht niet om hoort te draaien als het gaat om feminisme en #MeToo. Het stoort mij enorm dat dit nummer gepraised word om zijn 'positieve' betekenis, terwijl het eigenlijk totaal niet in lijn staat met allebei de topics en eigenlijk helemaal niet zo'n positief en empowering liedje is, behalve voor Miss Netta herself. Dat word simpelweg verbloemt door het feit dat het upbeat, energiek en apart is. Of die connectie dan ook eigenlijk de bedoeling was is nog maar de vraag maar de connectie is, hoe dan ook, wel gelegd.

Anyways, om deze reden kan ik dit liedje gewoonweg niet steunen. Gelukkig vond ik het toch al niks. :P Als het nou ook nog eens uit de finale weg kon blijven.. maar dat is hopen op een wonder! _O-
Ik snap wel wat je bedoelt, ja. Mij viel dat ook wel op aan dit lied (gekoppeld met dat ik sowieso erg kritisch sta tegenover met name modern feminisme). Het helpt wel een stuk beter als je het luistert alsof ze specifiek tegen 1 jongen zingt. Nu ik erover nadenk niet zo gek dat uitgerekend Isra๋l met zo'n lied komt, want feminisme is daar totaal doorgeslagen tot het punt dat het meer kwaad dan goed doet.

Verder weet ik nog steeds niet zo goed wat ik van het nummer moet denken. Ik vind het op zich wel leuk catchy, maar zie liever niet dat het wint. Ondanks dat ik het niet classificeer als kermis (hoewel we de act nog moeten zien :P ), zul je dan toch ongetwijfeld weer die klachten horen van non-kenners. Bovendien voel ik er ook geen winner vibes bij, maar dat heb ik eigenlijk met geen enkel lied dit jaar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177930871
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:13 schreef Greys het volgende:
Goed punt ja. En ergens best raar eigenlijk dat je er verder iemand over hoort over dat denigrerende.

Als er zo'n nummer over vrouwen was geweest was de wereld te klein nu.

Ik moet nog even goed de tekst lezen want dat stupid enzo, gaat dat niet alleen over de man die een vrouw slecht behandelt zeg maar? Even lezen, moment..
Precies! Als die situatie omgedraaid was.. hadden er nu een zooitje hooivorken en fakkels omheen gestaan. :P En naja, in ้้n van de eerste regels zegt ze toch echt boys, neem dus aan dat het enkelvoud in de rest van het nummer wat persoonlijker de "boys" aanspreekt. Maar het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Hoe dan ook, vind ik het niet echt passend voor het festival.

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik vind het overigens (beetje offtopic maar ok) wel prettig dat steeds meer mensen zo over het moderne feminisme denken. Zou die documentaire van Cassie Jaye de ommekeer zijn geweest?
Geen idee. Ken die docu niet. :) Naar mijn idee was het moderne feminisme altijd al zo, qua gelijkheid (zeker met huidige topics als seksuele intimidatie) maar ik ben dan ook verder geen expert in de geschiedenis van het feminisme. :P
pi_177931286
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik vind het overigens (beetje offtopic maar ok) wel prettig dat steeds meer mensen zo over het moderne feminisme denken. Zou die documentaire van Cassie Jaye de ommekeer zijn geweest?
Laatste keer offtopic voor mij, maar moet nog wel even benoemen hoe geweldig die documentaire is _O_ (The Red Pill, voor wie hem nog niet kent). Zeer onpartijdig; feministen en MRA's krijgen evenveel zendtijd, en sowieso komt Cassie over als een heel lief, ruimdenkend en empathisch mens die het beste voor heeft met vrouwen en mannen. Het is echt belachelijk hoe zij nadien behandeld is door de media.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177931906
Het dingetje is wel dat hoe meer mensen 'dit is vreselijk' schreeuwen, hoe meer van de fans van dit nummer nog eens fanatieker gaan stemmen in mei. Laten we zeggen dat het finalewaardig is, dan blijven ze koest.
pi_177932397
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 14:17 schreef OudeSchaterhand het volgende:
Het dingetje is wel dat hoe meer mensen 'dit is vreselijk' schreeuwen, hoe meer van de fans van dit nummer nog eens fanatieker gaan stemmen in mei. Laten we zeggen dat het finalewaardig is, dan blijven ze koest.
En ik vind het ook nog gewoon finalewaardig (er even vanuit gaande dat het optreden straks prima is). Zou er niet van balen als het de finale niet haalt, maar hoort wel bij mijn persoonlijke finalisten van semi 1.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 21:48:27 #46
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177943286
From Iraq to Yemen: Israel's Eurovision Entry Draws Unexpected Support From the Arab World

Israel's Foreign Ministry shared a video of Netta Barzilai performing 'Toy' on its Arabic-language Facebook page, and got surprisingly positive responses
srael’s Eurovision entry is already the favorite to win the tournament on betting sites, and now, it’s arousing interest in Arab countries as well.

The Foreign Ministry shared a video of Netta Barzilai performing “Toy” on its Arabic-language Facebook page, which has 1.5 million followers. Several users declared that they hate Israel but nevertheless wished Barzilai success.

“I liked it,” wrote Hamad from Morocco. “Good luck, girl. Morocco is with you.”
Netta Barzilai's 'Toy'

Olaya, a woman from Morocco, wrote, “I’m in love with this song!” Another Moroccan even invited Barzilai to make a joint video with two Moroccan singers.

Abu Majd from Saudi Arabia was also encouraging. “This isn’t the type of music I like, but this song has everything it takes to become an international hit,” he wrote.
Keep updated: Sign up to our newsletter
Email*

Ahmed, an employee of Iraq’s Interior Ministry, wished Barzilai luck. That prompted an Egyptian, also named Ahmed, to attack him.

“You’re a Muslim, but your feelings are Jewish,” he wrote. “You don’t deserve the name Ahmed.”

The Iraqi retorted, “What does religion have to do with music and competitions?”

Another user called the song "wonderful", saying it mixes Arabic, Western and European music. A resident of Yemen said Barzilai had a beautiful voice and also wished her luck.

Yonatan Gonen, who heads the Arabic desk in the Foreign Ministry’s digital diplomacy department, said the post also garnered many comments from women, even though the page has few female followers.

“Many women from Morocco commented on the song,” he said, adding that Morocco “is a relatively open and liberal country, so many women apparently found something empowering in this song and wrote about it. The fact that it was posted around International Women’s Day was significant in this regard.”

Gonen said that certain elements of the clip particularly appealed to Arab women. “The singer is made up with very heavy makeup,” he noted. “The fact that she’s wearing large pieces of jewelry and sings part of the song with middle eastern musical arrangements created a feeling of identification among both male and female viewers.”

The ministry periodically posts Israeli songs to its Arabic-language Facebook page, “to shed light on lesser known facets of Israel,” Gonen added. “The Arab world is less interested in Eurovision, but this song nevertheless managed to generate interest. Through this song, we’re trying to show what a diverse culture we have here and shatter stereotypes regarding Israel in Arab countries.”

The clip was posted on Sunday, and by Thursday, it had already racked up 6.3 million views. It was the most popular YouTube clip in Israel this week.

The first Eurovision semifinal, in which Israel will compete, will take place in Lisbon, Portugal on May 8. The final will be on May 12

Bron
pi_177963670
Ik dacht dat Israel was gestopt met het songfestival ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_177963865
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 19:10 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dat Israel was gestopt met het songfestival ?
Uiteindelijk is er toch nog een manier gevonden om mee te kunnen doen. Ik geloof iets met het ongedaan maken van de splitsing van de omroep
pi_177969948
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:07 schreef Tinkepink het volgende:
Liedje is wel grappig, maar meer ook niet.
Eens.

Het lied is gewoon niet sterk. En ik hou juist van originaliteit.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_177970120
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 17:54 schreef superrmama het volgende:
Vind dit zelf echt geen freakachtig iets. Gewoon eigentijds en echt wel goed.
Of ze de vogeltjes-dans doet weet ik niet, hoor. Kennen ze daar nou weer net niet, denk ik :@
Gewoon lekker nr. *O*
Eigentijds vind ik dit totaal niet. Echt absoluut niet.

Dit nummer gaat gewoon een Itali๋ 2017 worden. Gaat niet winnen.
Maakt dropkrullen mogelijk.
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 16:53:59 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 maart 2018 @ 17:05:53 #52
163650 Greys
pi_177986900
quote:
Hahaha door zijn reactie ga ik zelf nog enthousiaster worden over Isra๋l _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 24 maart 2018 @ 00:06:38 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178048755
Goh hoe een nummer toch tegelijkertijd heel erg tof kan zijn en heel veel weerstand kan oproepen. Die gekke geluidjes vind ik tegelijkertijd heel erg tof als heel erg storend. Het liedje is echt enorm catchy en aanstekelijk. Het blijft heel goed hangen, je weet ook direct welk nummer het is en dat het Isra๋l is. Het heeft als geheel ook iets origineels en heel moderns. Kortom als geheel kan ik er zeer enthousiast over worden.

Maar tegelijkertijd zijn die gekke geluidjes toch wel storend. En is het nummer ook wel een enorm rommeltje. Verder kijk ik altijd maar half naar de clipjes die erbij zitten, maar in dit geval werd mijn blik er wel naartoe getrokken. In negatieve zin dan. Want wat een ontzettend vervelende uitstraling heeft dat mens zeg :{

Maar goed dan wel weer over het nummer. Het kan echt enorm hoog gaan scoren (mogelijk zelfs winnen, niet voor niets zoveel views). Maar tegelijkertijd ook wat tegenvallen qua score. Want het zou mij niets verbazen als ook de Europese kijker, maar vooral stemmer, tijdens het festival heel erg verdeeld is. Ik denk dat dit een nummer is wat mensen of heel erg tof vinden, of echt helemaal niks. En dan heb je nog ikzelf die beide totaal uitlopende meningen is toegedaan over hetzelfde liedje. Een ontzettend tof, maar tegelijkertijd vreselijk liedje, hoe is het mogelijk :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator donderdag 29 maart 2018 @ 18:40:14 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178186775
Ik waa gisteravond aan het hardlopen met de afspeellijst van het ESF in mijn oren, uit automatisme liep ik iets te hard mee te tokken en te kukelekuen toen deze voorbij kwam :')
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 30 maart 2018 @ 09:41:33 #56
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178187649
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik waa gisteravond aan het hardlopen met de afspeellijst van het ESF in mijn oren, uit automatisme liep ik iets te hard mee te tokken en te kukelekuen toen deze voorbij kwam :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178193763
quote:
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178211405
Heb net mijn schoonmoeder dit lied laten horen, die heeft van schrik alle paaseieren uit d'r handen laten flikkeren en zit nu aan de zuurstof :D
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 maart 2018 @ 13:05:13 #59
163650 Greys
pi_178211437
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Heb net mijn schoonmoeder dit lied laten horen, die heeft van schrik alle paaseieren uit d'r handen laten flikkeren en zit nu aan de zuurstof :D
_O- ahhhhh O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178211501
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:05 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- ahhhhh O+
"Dank je wel dat ik dit alvast gehoord heb" _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 13:10:27 #61
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178211505
:D !
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178225811
Wat een kl*te nummer :r
pi_178249697
Dit zouden ze moeten plaatsen op Twitter.
Ik heb geen Twitter helaas .

pi_178303193
quote:
Klinkt best goed
~The present is all there is~
pi_178303529
Ik vind de gezichten die ze in de videoclip trekt trouwens echt verschrikkelijk :@ Ik begin me daardoor gewoon aan het hele nummer te ergeren.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 15:39:31 #67
163650 Greys
pi_178303572
quote:
Echt waanzinnig gemaakt zeg :o _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 04-04-2018 15:44:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178303671
quote:
OMG DIT IS AMAZING WTF
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178304906
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef Limoniume het volgende:
Ik vind dit echt een verschrikkelijk nummer. Ik kan ook echt totaal niet begrijpen waarom dit momenteel zo hoog scoort onder de mensen. Ik heb ook meer het gevoel dat de hysterie en hype erom heen meer gaat om de rarigheid (of uniekheid, het is maar hoe je het bekijkt) van de kippen-beatboxjes, dan dat het echt om het complete liedje gaat. Een soort van vastklamping aan het laatste beetje weird van het festival, als je het vergelijkt met tien (of zelfs 5) jaar geleden.

Wat mij het meeste stoort aan dit nummer is nog niet eens het geluid of het liedje zelf, maar de tekst. Er word veel gesproken over de betekenis van het nummer, dat het gerelateerd is aan #MeToo en staat voor female empowerment. Daar is verder ook niks mis mee, heel goed zelfs, maar last time I checked, feminisme staat voor gelijkheid en dat is iets wat dit nummer totaal niet naar voren brengt met teksten als:

"Welcome boys to my show, I will teach ya."
"You're stupid just like your smartphone."
"You stupid boy."

en dan vervolgens kippengeluiden te maken om jongens/mannen als bange kippen neer te zetten. Mensen schijnen ook te vergeten dat hetzelfde geld voor #MeToo - Deze hashtag ging om iedereen die ooit zo'n ervaring heeft gehad. Niet alleen vrouwen.

Het liedje is ongelofelijk denigrerend naar het andere geslacht toe en zet haarzelf neer als een godin, waar het ้cht niet om hoort te draaien als het gaat om feminisme en #MeToo. Het stoort mij enorm dat dit nummer gepraised word om zijn 'positieve' betekenis, terwijl het eigenlijk totaal niet in lijn staat met allebei de topics en eigenlijk helemaal niet zo'n positief en empowering liedje is, behalve voor Miss Netta herself. Dat word simpelweg verbloemt door het feit dat het upbeat, energiek en apart is. Of die connectie dan ook eigenlijk de bedoeling was is nog maar de vraag maar de connectie is, hoe dan ook, wel gelegd.

Anyways, om deze reden kan ik dit liedje gewoonweg niet steunen. Gelukkig vond ik het toch al niks. :P Als het nou ook nog eens uit de finale weg kon blijven.. maar dat is hopen op een wonder! _O-
_O_

Dit is ook zo tergend
pi_178304958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:37 schreef Em31 het volgende:
Ik vind de gezichten die ze in de videoclip trekt trouwens echt verschrikkelijk :@ Ik begin me daardoor gewoon aan het hele nummer te ergeren.
AMEN! Ik krijg kippenvel van haar, maar op een hele verkeerde manier! :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 16:56:47 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178305013
Ik kan die kop echt niet uitstaan :( Op een of andere manier straalt zij zoveel arrogantie uit. In combinatie met de lyrics is het echt :r

Als dit wint ga ik in ieder geval diep teleurgesteld zijn. Hoop dat ze samen met haar Pikachu snel naar huis kan.
pi_178305219
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:56 schreef Kyran het volgende:
Ik kan die kop echt niet uitstaan :( Op een of andere manier straalt zij zoveel arrogantie uit. In combinatie met de lyrics is het echt :r

Als dit wint ga ik in ieder geval diep teleurgesteld zijn. Hoop dat ze samen met haar Pikachu snel naar huis kan.
Zij gaat niet winnen, puur en alleen al om haar uitstraling/hoe ze overkomt. Kijk maar naar de winnaars van de afgelopen jaren: allemaal ้้n en al uitstraling en/of emotie.
Hoop dat ik dit goed zeg zo...zij is in ieder geval te kil (of komt zo over).
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178305226
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:08 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Zij gaat niet winnen, puur en alleen al om haar uitstraling/hoe ze overkomt. Kijk maar naar de winnaars van de afgelopen jaren: allemaal ้้n en al uitstraling en/of emotie.
Hoop dat ik dit goed zeg zo...zij is in ieder geval te kil (of komt zo over).
En viesdik _O_
pi_178305241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En viesdik _O_
Viesdik..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178305250
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:09 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Viesdik..?
Ja ze is vies dik
pi_178305252
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:09 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Viesdik..?
Vrieskip oO<
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator woensdag 4 april 2018 @ 17:14:10 #77
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178305313
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja ze is vies dik
Hihihi VI hooligans
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 17:14:18 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178305314
Dat ze dik is boeit mij echt niet. Ben zelf ook niet de kleinste :P, maar gewoon die kille arrogante kop is gewoon .... weet niet hoe ik het moet uitleggen .... Gewoon irritant!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 17:20:10 #79
163650 Greys
pi_178305420
Toch denk ik (en nee ik hoop niet dat ze wint) dat ze live leuker en sympathieker over gaat komen straks dan in de videoclip.

Ik hou er iig vast geestelijk rekening mee dat ze zou kunnen winnen. En dan zou ik er wel mee kunnen leven want eerlijk is eerlijk, tis gewoon een hit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178306362
Ik vind dat hele koppelen aan de #metoo discussie bizar en raar. Ze zegt alleen maar dat ze geen speelgoed is, en dat die stomme jongen een schijterd is. De rest is allemaal gelul in de ruimte over Pikachu en smartphones.
Wat dat betreft is een tekst als die van Tsjechie een stuk beter, dat gaat in principe over een meid die hem ook als speelgoed behandelt. 'Lieg maar tegen me als je zegt dat je van me houdt, want je doet ook andere gasten in de club.' Maar dat is kennelijk maar een lichte boodschap.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wuwwa op 04-04-2018 18:09:44 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 april 2018 @ 18:06:46 #81
163650 Greys
pi_178306548
Dat koppelen aan #metoo is gewoon een slimme (helaas :P ) marketing-zet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 4 april 2018 @ 18:11:56 #82
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178306666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:14 schreef Kyran het volgende:
Dat ze dik is boeit mij echt niet. Ben zelf ook niet de kleinste :P, maar gewoon die kille arrogante kop is gewoon .... weet niet hoe ik het moet uitleggen .... Gewoon irritant!
Ik denk dat deze dame ook vooral weinig media ervaring heeft en zich minder bewust is van dat soort dingen.
  Moderator woensdag 4 april 2018 @ 18:37:02 #83
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178307182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja ze is vies dik
Jij bent echt een treurwilg h่? Doe nou voor de verandering eens een keer normaal over vrouwen. Met je act.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178307456
Ja dat ze dik is boeit me echt niet, maar alles daaromheen heb ik niets mee. Het klinkt wel leuk, maar winnen zou ik eigenlijk wel van balen.
pi_178307539
quote:
Wauw, goed dit.

Ik snap wel dat mensen haar uitstraling wat minder vinden, maar zelf heb ik dat meer bij die zangeres van Finland.
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 19:56:43 #86
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178308715
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 18:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wauw, goed dit.

Ik snap wel dat mensen haar uitstraling wat minder vinden, maar zelf heb ik dat meer bij die zangeres van Finland.
Daar heb ik het inderdaad ook bij.
pi_178309281
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:20 schreef Greys het volgende:
Toch denk ik (en nee ik hoop niet dat ze wint) dat ze live leuker en sympathieker over gaat komen straks dan in de videoclip.

Ik hou er iig vast geestelijk rekening mee dat ze zou kunnen winnen. En dan zou ik er wel mee kunnen leven want eerlijk is eerlijk, tis gewoon een hit.
Dat ze dik is, doet volgens mij niet terzake.
Daar wil ik niet over oordelen, kan ook door medicatie komen oid. Maar ik vind ze heel engig en naar/kil overkomen :|W
Ik denk niet dat dat gaat veranderen tijdens het optreden, ze wil de boodschap op een bepaalde manier overbrengen. Misschien dat ze tijdens de interviews/persconferenties wel anders is, maar ik denk niet tijdens het optreden.
Het lijkt me gewoon geen leuke/warme vrouw, maar ik kan het mis hebben >:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178313161
Ik vind haar wel leuk overkomen, beetje gek, maar op een positieve manier. Ze heeft wat mij betreft de juiste attitude voor dit lied. Ik zou haar wel even willen knuffelen hoor na al dat gehaat hier :P

Denk ook dat dit the one to beat is. Het is zo'n BAM in your face lied en dat kan misschien net teveel zijn voor sommigen, maar het is zo onweerstaanbaar catchy, dat, dat dat....oef, hier pak je wel je telefoon voor hoor :)
~The present is all there is~
pi_178313282
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:26 schreef grazz het volgende:
Ik vind haar wel leuk overkomen, beetje gek, maar op een positieve manier. Ze heeft wat mij betreft de juiste attitude voor dit lied. Ik zou haar wel even willen knuffelen hoor na al dat gehaat hier :P

Denk ook dat dit the one to beat is. Het is zo'n BAM in your face lied en dat kan misschien net teveel zijn voor sommigen, maar het is zo onweerstaanbaar catchy, dat, dat dat....oef, hier pak je wel je telefoon voor hoor :)
Ik bedoel het niet als haat, het is gewoon hoe ze op me overkomt...too much, ook met die kleding |:(
Ik vind het wel een catchy lied, maar daar houdt het bij mij wel op.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 22:31:34 #90
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178313293
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:31 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet als haat, het is gewoon hoe ze op me overkomt...too much, ook met die kleding |:(
Ik vind het wel een catchy lied, maar daar houdt het bij mij wel op.
Om naar mijn TV te gooien vooral ja :P
pi_178313327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Om naar mijn TV te gooien vooral ja :P
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178313331
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:31 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet als haat, het is gewoon hoe ze op me overkomt...too much, ook met die kleding |:(
Ik vind het wel een catchy lied, maar daar houdt het bij mij wel op.
Was ook een een grapje hoor en ieder z'n mening natuurlijk ;)

Ik denk toch echt dat we er niet om heen kunnen :+ om het lied h้
~The present is all there is~
pi_178313405
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:33 schreef grazz het volgende:

[..]

Was ook een een grapje hoor en ieder z'n mening natuurlijk ;)

Ik denk toch echt dat we er niet om heen kunnen :+ om het lied h้
Ik denk dat het tegen gaat vallen (top 10 ofzo) net als Itali๋ vorig jaar.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178322072
Om dit lied 's nachts in bed met koorts in je hoofd te hebben is minder leuk ;(
Koel en donker bewaren
pi_178322620
Grootste gevaar voor dit lied is dat mensen op 8 en 12 mei het voor het eerst horen en echt denken: WTF en dat het lied niet vanaf het eerste luistermoment gewaardeerd wordt vanwege 'te raar'

Bij diverse mensen in mijn omgeving die ik het heb laten horen roept het lied precies die reactie op, met als toevoeging dat ze het na de eerste keer echt niks vinden...
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178322708
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:42 schreef TheVulture het volgende:
Grootste gevaar voor dit lied is dat mensen op 8 en 12 mei het voor het eerst horen en echt denken: WTF en dat het lied niet vanaf het eerste luistermoment gewaardeerd wordt vanwege 'te raar'

Bij diverse mensen in mijn omgeving die ik het heb laten horen roept het lied precies die reactie op, met als toevoeging dat ze het na de eerste keer echt niks vinden...
Kan zijn, maar ik ben er 100 procent zeker van dat we hier de winnaar hebben. Ik denk dat dit live nog beter gaat zijn met een beetje lichteffecten e.d.
pi_178324180
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kan zijn, maar ik ben er 100 procent zeker van dat we hier de winnaar hebben. Ik denk dat dit live nog beter gaat zijn met een beetje lichteffecten e.d.
Wedje doen..? Ik denk van niet (vooral niet als ze zo doet als in de clip, dat schrikt mensen af).
Ik ben gek op weddenschappen :9~
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178324190
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:07 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wedje doen..? Ik denk van niet (vooral niet als ze zo doet als in de clip, dat schrikt mensen af).
Ik ben gek op weddenschappen :9~
Waar wil je op wedden? :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 april 2018 @ 15:09:10 #99
163650 Greys
pi_178324218
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Waar wil je op wedden? :)
Idee: wie verliest moet een week met een user icon van Dries Roelvink op FOK! :7

Of kip-armgebaren maken in een winkelcentrum. Maar dat is wat lastig te controleren _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178324253
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Idee: wie verliest moet een week met een user icon van Dries Roelvink op FOK! :7

Of kip-armgebaren maken in een winkelcentrum. Maar dat is wat lastig te controleren _O-
Die laatste :D Gewoon een klein winkelcentrumpje uitzoeken waar bijna geen hond komt :')
pi_178324268
Je bedoelt denk ik: waar wil je OM wedden...?
Daar moet ik even over nadenken, heb jij een idee..?
Jij zegt dat het wint en ik zeg dat het niet wint :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178324309
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Idee: wie verliest moet een week met een user icon van Dries Roelvink op FOK! :7

Of kip-armgebaren maken in een winkelcentrum. Maar dat is wat lastig te controleren _O-
Goed plan dat eerste, maar dan wel in die gele zwembroek *)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178324338
Wat is het hier toch gezellig!
Ik had me veel eerder aan moeten melden, maar ik durfde niet :@
Nadeel is dat ik te laat in m'n nest lig :z
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 april 2018 @ 15:31:16 #104
163650 Greys
pi_178324705
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:15 schreef GeorgeM het volgende:
Wat is het hier toch gezellig!
Ik had me veel eerder aan moeten melden, maar ik durfde niet :@
Nadeel is dat ik te laat in m'n nest lig :z
Haha ja het is serieus een heerlijk forum zonder veel gedoe. Lekker gezellig en hysterisch. Blij dat je blij bent dat je je bent aangemeld! En slapen is overrated :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178324733
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Haha ja het is serieus een heerlijk forum zonder veel gedoe. Lekker gezellig en hysterisch. Blij dat je blij bent dat je je bent aangemeld! En slapen is overrated :{w
Ja, ik ben gewoon verslaafd!
Dat kan wel zijn (van dat slapen), maar ik voel het wel in m'n lijf en leden :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178324741
De was ligt ook nog huizenhoog :O
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178324863
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Idee: wie verliest moet een week met een user icon van Dries Roelvink op FOK! :7

Of kip-armgebaren maken in een winkelcentrum. Maar dat is wat lastig te controleren _O-
Dat tweede is ook wel een goeie...gewoon een filmpje maken en hier plaatsen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178324937
Willen er meer meedoen met de weddenschap?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 5 april 2018 @ 15:45:28 #109
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178324994
Haha. die weddenschap _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178364675
ik vind alles kut aan dit nummer, ALLES, tot de zangeres toe met d'r rotkop :{w :{w :{w
  zaterdag 7 april 2018 @ 14:50:42 #111
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178364891
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:40 schreef Prego het volgende:
ik vind alles kut aan dit nummer, ALLES, tot de zangeres toe met d'r rotkop :{w :{w :{w
Ik ook :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2018 @ 15:12:18 #112
368283 ato
pi_178365320
Ik denk dat het nek aan nek gaat, bij de jury.
Tussen Isra๋l, Estland en Tsjechi๋. Uiteindelijk wint Isra๋l.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter zondag 8 april 2018 @ 21:26:49 #114
87554 Cee
Welluk?
pi_178395815
Wat een leuk mens. O+
  † In Memoriam † zondag 8 april 2018 @ 22:02:34 #115
368283 ato
pi_178396600
Ja vind ik ook.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 8 april 2018 @ 22:04:57 #116
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_178396650
quote:
Oh lief :) Ja mijn gunfactor voor Israel gaat weer wat omhoog
  zondag 8 april 2018 @ 22:13:11 #117
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178396797
Bij die Zalando-reclame denk ik altijd dat zij het is (eerste vrouw) ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 april 2018 @ 22:44:20 #118
163650 Greys
pi_178397322
Leuk mens. Komt iig veel liever en zachter in het echt over als in haar video O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178397327
quote:
Hoe verschrikkelijk irritant ik het lied en haar ook vind (in de clip), in dit interview vind ik dat ze wel heel sympathiek overkomt.
  ESF Reporter zondag 8 april 2018 @ 22:46:59 #120
87554 Cee
Welluk?
pi_178397356
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:13 schreef GeorgeM het volgende:
Bij die Zalando-reclame denk ik altijd dat zij het is (eerste vrouw) ;)
Volgens mij is het Beth Ditto van The Gossip.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 april 2018 @ 22:47:08 #121
163650 Greys
pi_178397361
En wat spreekt ze goed Engels!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178397520
Zoals ik had verwacht, zo is ze. Likeable!
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 9 april 2018 @ 07:17:14 #123
368283 ato
pi_178400502
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:46 schreef Cee het volgende:

[..]

Volgens mij is het Beth Ditto van The Gossip.
Klopt


Ik ken haar meer van dit liedje.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 april 2018 @ 17:53:33 #124
163650 Greys
pi_178411013
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 april 2018 @ 18:20:12 #125
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_178411493
quote:
Dat dansje van Itali๋ vorig jaar was makkelijker :) Het is inmiddels echt Israels festival 'to lose' dit jaar. Alles minder dan de winst zou een teleurstelling zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 april 2018 @ 20:36:20 #126
163650 Greys
pi_178414183
Voor het eerst een stukje live te zien en horen! Soundcheck Isra๋l Calling. Die kip krijgt ze er live dus ook gewoon prima uit.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 april 2018 @ 20:36:42 #127
163650 Greys
pi_178414193
'Rehursle' :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 april 2018 @ 20:37:32 #128
163650 Greys
pi_178414209
Moet toch nog eens goed horen wat er nou precies met die looper gedaan wordt. Ik ben er nog niet uit op welke momenten die nou gebruikt wordt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178414241
Ze is wel heel snel buiten adem valt mij op. Het kippengeluid klinkt totaal niet zoals in de clip.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 april 2018 @ 20:41:27 #130
163650 Greys
pi_178414281
Oh vond ik juist wel goed :o Het kipgeluid bedoel ik dan.. Weet idd niet of het geheel live heel goed over gaat komen. Maar ik gok op ja, straks op het echte podium met de act etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178414343
Ik hoef niet meer te kijken, we hebben een winnaarrrrrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 april 2018 @ 20:45:16 #132
163650 Greys
pi_178414353
Nog even met oortjes in geluisterd maar dit klinkt voor mij echt beter live dan ik verwacht had hoor. Helaas, zou ik bijna zeggen.. :+

Maar staat die looper er nou voor spek en bonen dus?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178414522
De video is alweer geblocked :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 april 2018 @ 20:58:58 #134
163650 Greys
pi_178414667
Oh -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 9 april 2018 @ 21:01:24 #135
87554 Cee
Welluk?
pi_178414719
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 20:37 schreef Greys het volgende:
Moet toch nog eens goed horen wat er nou precies met die looper gedaan wordt. Ik ben er nog niet uit op welke momenten die nou gebruikt wordt?
Ik denk bij het intro, ze spreekt-zingt wat kreten in en dan bouwt ze daar het begin mee op, daarna neemt de band het volgens mij over.
pi_178414729
Helemaal verwijderd zelfs. Maargoed, het klonk echt niet slecht. Dat kippengeluid ging ook prima. Al een gave op zich want ik krijg je niet voor elkaar :')
pi_178414777
https://twitter.com/abelmm_/status/983390316656054272
hier staat ie nog

vind d'r ook echt tof eigenlijk, hopelijk houdt ze het metoo gedoe beetje stil, heeft het helemaal niet nodig
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 april 2018 @ 21:05:39 #138
163650 Greys
pi_178414824
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 21:01 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk bij het intro, ze spreekt-zingt wat kreten in en dan bouwt ze daar het begin mee op, daarna neemt de band het volgens mij over.
Ja ik heb ff goed de clip geluisterd en die looper is volgens mij alleen idd bij dat rie auch laaa in het begin waar ze dan iets doorheen zingt. En verder het hele nummer niks. _O- Die looper mee voor een paar seconden..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178418291
Klinkt bijna hetzelfde als op plaat :o Goed hoor. Volgens mij is het dus gedaan -O- de rest hoeft niet meer op te komen dagen :P
~The present is all there is~
pi_178420776
Dit is ook een nummer dat blijft hangen. Niet zo massaal als Euphoria, Maar wel in dezelfde categorie.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2018 @ 08:35:23 #141
368283 ato
pi_178420807
Goed hoor ^O^
Life can be a bitch, so like it..
pi_178421147
quote:
11s.gif Op maandag 9 april 2018 23:41 schreef grazz het volgende:
Klinkt bijna hetzelfde als op plaat :o Goed hoor. Volgens mij is het dus gedaan -O- de rest hoeft niet meer op te komen dagen :P
Jup, ik denk wel dat het daarop neerkomt. Met lichteffecten en staging wordt het alleen maar versterkt en ze doet het zonder al zo goed. Ik kijk naar haar optreden uit :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 09:33:56 #143
163650 Greys
pi_178421382
Al dachten we dat bij Itali๋ ook. Die zong het bij EIC volgens mij ook nog best aardig live. En toch werd het minder op het grote podium als geheel.

Maar ik geef haar wel h้้l grote kans :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2018 @ 09:44:04 #144
368283 ato
pi_178421498
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:33 schreef Greys het volgende:
Al dachten we dat bij Itali๋ ook. Die zong het bij EIC volgens mij ook nog best aardig live. En toch werd het minder op het grote podium als geheel.

Maar ik geef haar wel h้้l grote kans :Y
Francesco had zijn act en staging niet moeten veranderen.
Plotseling waren daar die achtergrondzangers en het zag er rommelig uit op het podium.
Ook zong hij een stuk slechter, jammer.

Ik geloof dat Netta wel een vast en strak plan wat staging betreft heeft en zij zingt goed.
Ik geloof wel in een Isra๋lische overwinning.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178423427
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 18:20 schreef MuscleLover29 het volgende:

[..]

Dat dansje van Itali๋ vorig jaar was makkelijker :) Het is inmiddels echt Israels festival 'to lose' dit jaar. Alles minder dan de winst zou een teleurstelling zijn.
Yup, dit is echt de "one to beat" ondertussen
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:34:52 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178425247
Het is absoluut een van de, waarschijnlijk zelfs de grootste, favoriet voor winst. Maar laten we nu nou niet allemaal zo overdreven doen. Alsof het al vast staat dat dit gaat winnen. Wie zegt dat Europa dit ook echt zo leuk vindt dat ze er massaal op gaan stemmen? We weten niet eens of de jury's het berhaupt wat vinden.

Ik wil eerst nog even fee halve finales afwachten voordat de Isra๋lische vlag al uit kan. Want dan kun je het al behoorlijk zien aan de odds bij de bookies.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178425691
Ja de staging gaat ook nogal belangrijk worden denk ik, kan ook nog over the top worden of juist weer te simpel. Keek gisteren dat filmpje van haar repetitie en ondanks dat ze gewoon goed live zingt vind ik het meteen wat saaier. Die clip maakt het ook wel echt af dus ben benieuwd hoe het er in Lissabon uit gaat zien en of Europa hier wel echt voor gaat kiezen.

Moeilijk in te schatten wat mensen hier nou echt van gaan denken, zou ook zomaar te veel van het goede kunnen zijn, die kippengeluiden en gezichten enzo.
pi_178427257

Edit; oh dit is nep volgens mij :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 april 2018 @ 15:17:30 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178427326
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:56 schreef Em31 het volgende:
Ja de staging gaat ook nogal belangrijk worden denk ik, kan ook nog over the top worden of juist weer te simpel. Keek gisteren dat filmpje van haar repetitie en ondanks dat ze gewoon goed live zingt vind ik het meteen wat saaier. Die clip maakt het ook wel echt af dus ben benieuwd hoe het er in Lissabon uit gaat zien en of Europa hier wel echt voor gaat kiezen.

Moeilijk in te schatten wat mensen hier nou echt van gaan denken, zou ook zomaar te veel van het goede kunnen zijn, die kippengeluiden en gezichten enzo.
Ik ben nog steeds van mening dat dit niet gaat winnen. Het is gewoon too much. Komt niet sympathiek over, tekst is echt belachelijk slecht, hele loopstation gebeuren is nep en het is echt gewoon overproduced. Ik hoop en denk dat EU hier niet voor gaat kiezen, vooral niet met zoveel kwaliteit weer dit jaar.

Het is alleen vies aanstekelijk.
  dinsdag 10 april 2018 @ 21:02:08 #150
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178434574
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 15:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van mening dat dit niet gaat winnen. Het is gewoon too much. Komt niet sympathiek over, tekst is echt belachelijk slecht, hele loopstation gebeuren is nep en het is echt gewoon overproduced. Ik hoop en denk dat EU hier niet voor gaat kiezen, vooral niet met zoveel kwaliteit weer dit jaar.

Het is alleen vies aanstekelijk.
DIT inderdaad.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178436227
ik vrees met grote vreze dat dit gaat winnen. :N
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 21:55:37 #152
163650 Greys
pi_178436597
Net live gezien bij Isra๋l Calling.

Tis heel goed live gezongen.
Toch denk ik nu iets minder dat het gaat winnen. Want het is wel vrij ehmm heftig, live.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 april 2018 @ 22:03:46 #153
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178436929
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 21:55 schreef Greys het volgende:
Net live gezien bij Isra๋l Calling.

Tis heel goed live gezongen.
Toch denk ik nu iets minder dat het gaat winnen. Want het is wel vrij ehmm heftig, live.
_O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 22:17:16 #155
163650 Greys
pi_178437301
Nee. Dit gaat niet meer winnen als ze het zo zingt. :@
Ze zingt niet slecht ofzo maar ik vind het zo agressieverig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 april 2018 @ 22:18:53 #156
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_178437350
quote:
Moet wel allemaal wat strakker straks in mei (nee bedoel niet d'r jurkje). Klinkt en oogt beetje rommelig zo? Zal ook wel aan dit hele gebeuren op dat plein liggen, niet ideaal. En met die dansers erbij krijgt het sowieso wat meer flow denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 22:20:33 #157
163650 Greys
pi_178437394
Snap niet dat ze nu geen dansers had. Het was in haar eigen land.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178437395
Ik vind het afschuwelijk

In het vorige filmpje klonk het veel beter. Veel minder gejaagd.
pi_178437961
O.

Mijn.

God.


De clip kan ik inmiddels redelijk aan, maar deze live versie is echt afschuwelijk! Serieus, als dit wint, dan eet ik Waylon’s hoed op :Y)

Ik word hier een partij verdrietig van. Bah.
  dinsdag 10 april 2018 @ 23:04:06 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178438545
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 22:20 schreef Greys het volgende:
Snap niet dat ze nu geen dansers had. Het was in haar eigen land.
Die dansers waren er ook, maar ik heb van eerste hand vernomen op twitter dat ze ้้n danser had geslagen omdat die haar kippig had genoemd, een ander had bespuugd omdat die de laatste ma๏skolf had gepikt en een derde uitgescholden omdat die haantje de voorste wilde zijn. De rest wilde niet op eieren lopen, dus zijn daarom niet mee het podium opgegaan #TakeDownNetta

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 april 2018 @ 23:35:25 #162
163650 Greys
pi_178439218
Isra๋l kon nog weleens echt dat Itali๋tje gaan doen :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 april 2018 @ 23:46:05 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178439424
Ja daarom is winst wat voorbarig. Zolang de halve finales niet zijn geweest valt nog lang niet alles te zeggen. Sommige nummers komen live totaal niet over. Andere liedjes komen juist weer totaal tot leven op het podium. Portugal vorig jaar werd pas hoger geschat op winst na de halve finale. Zelfde gold ook voor CATS, die schoten opeens omhoog na het optreden. Nu kan het nog alle kanten op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 april 2018 @ 00:10:19 #164
163650 Greys
pi_178439760
Wiwi is alweer aan het retweeten dat Netta de beste was. Maar verder zijn ze niet partijdig heur :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 08:29:36 #165
368283 ato
pi_178442134
Ik vind haar super goed, mooie uitstraling en zij zingt goed. Ik weet zeker dat zij voor de eerste plaats gaat.
Samen met Waylon natuurlijk :)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 08:55:33 #166
368283 ato
pi_178442380
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 22:17 schreef Greys het volgende:
Nee. Dit gaat niet meer winnen als ze het zo zingt. :@
Ze zingt niet slecht ofzo maar ik vind het zo agressieverig.
Dit gaat zeker voor de winst, samen met Waylon.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178442398
Er gaan naar eigen zeggen nog flink wat gebeuren in Portugal (dansers, vuurwerk etc). Hopelijk gaan ze in de overdrive en wordt het een enorme chaos, waardoor de jury het omlaag trapt
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 08:56:57 #168
368283 ato
pi_178442400
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 23:35 schreef Greys het volgende:
Isra๋l kon nog weleens echt dat Itali๋tje gaan doen :o
Nee zeker weten van niet.

Wij hebben haar live optreden gezien en die is al goed.
Zij gaat zeker weten, een goede staging hebben straks.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 08:58:28 #169
368283 ato
pi_178442418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 08:56 schreef Wuwwa het volgende:
Er gaan naar eigen zeggen nog flink wat gebeuren in Portugal (dansers, vuurwerk etc). Hopelijk gaan ze in de overdrive en wordt het een enorme chaos, waardoor de jury het omlaag trapt
Dit wordt geen tweede Itali๋, geloof mij.
Dit gaat winnen. Moet ik zeggen dat Waylon straks ook flink mee gaat doen voor de winst.
Want die wordt weer onderschat.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178442467
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 08:56 schreef Wuwwa het volgende:
Er gaan naar eigen zeggen nog flink wat gebeuren in Portugal (dansers, vuurwerk etc). Hopelijk gaan ze in de overdrive en wordt het een enorme chaos, waardoor de jury het omlaag trapt
En ik las ook ergens dat ze opzoek waren naar heel veel speelgoed :+ Kan inderdaad te veel van het goede worden.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 09:09:19 #171
43556 miss_dynastie
pi_178442526
Wow wow wow wow wow O+
Dit is mijn absolute nummer ้้n *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 april 2018 @ 09:24:18 #172
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178442765
quote:
Dit is echt slecht hoor .... Sommige stukken zijn gewoon vals, zij is al na 10 seconden aan het hijgen, en vergeleken met haar clip is het heel anders gezongen. Gaat het hele aanstekelijke van het nummer verloren in mijn ogen.

Die laatste uithaal is ook echt onnodig en slecht. Als dit het is dan maak ik mij geen zorgen dat dit boven Waylon gaat eindigen, laat staan winnen anders kunnen ze net zo goed het hele jury gebeuren opdoeken.
  woensdag 11 april 2018 @ 09:31:44 #173
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178442884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is echt slecht hoor .... Sommige stukken zijn gewoon vals, zij is al na 10 seconden aan het hijgen, en vergeleken met haar clip is het heel anders gezongen. Gaat het hele aanstekelijke van het nummer verloren in mijn ogen.

Die laatste uithaal is ook echt onnodig en slecht. Als dit het is dan maak ik mij geen zorgen dat dit boven Waylon gaat eindigen, laat staan winnen anders kunnen ze net zo goed het hele jury gebeuren opdoeken.
Klopt, ze zit er vaak naast hoor. Vond de clip al niet wat maar live komt ze nog slechter uit de verf. Als je dat vergelijkt met hoe goed Waylon live zingt...
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 09:32:21 #174
368283 ato
pi_178442895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is echt slecht hoor .... Sommige stukken zijn gewoon vals, zij is al na 10 seconden aan het hijgen, en vergeleken met haar clip is het heel anders gezongen. Gaat het hele aanstekelijke van het nummer verloren in mijn ogen.

Die laatste uithaal is ook echt onnodig en slecht. Als dit het is dan maak ik mij geen zorgen dat dit boven Waylon gaat eindigen, laat staan winnen anders kunnen ze net zo goed het hele jury gebeuren opdoeken.
Grappig dat wij verschillen van mening.
Ik vind dat zij goed zingt en dit is alleen maar een live perfomance tussendoor.
Ik verwacht een super goed optreden en dat zij voor de overwinning gaat.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178442981
Ik vind niet dat ze slecht zingt (maar ben er zeker geen expert in). Het klinkt wel anders dan op tape; minder strak, en daardoor rommelig. Het is een nummer waar veel in gebeurt, en dat kan al gauw dan live wat minder overkomen.

Ik heb er dan wel weer vertrouwen in dat dit goed gaat komen in mei. Op zo'n preparty buiten met allemaal gedoe eromheen is het al gauw anders dan op het echte ESF. Waar ik me bij Isra๋l dan juist weer zorgen over maak is de staging; als ik de geruchten zo hoor kan dat al gauw too much worden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 april 2018 @ 09:41:41 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178443029
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:32 schreef ato het volgende:

[..]

Grappig dat wij verschillen van mening.
Ik vind dat zij goed zingt en dit is alleen maar een live perfomance tussendoor.
Ik verwacht een super goed optreden en dat zij voor de overwinning gaat.
Ook dat is ESF :) Leuk toch al die verschillen :D Moet eerlijk toegeven dat dit ook echt niet mijn muziekstijl is.

Dat het een aanstekelijk nummer is en blijft hangen is een feit, maar daar is voor mij persoonlijk ook echt alles mee gezegd. Lyrics zijn slecht, muziek zelf is te simpel, loopstation gedoe is echt een gimmick en wordt niet gebruikt, zij heeft een arrogante uitstraling en nog veel meer dingen waar ik mij aan stoor. Geen idee of zij nou echt zoveel stemmen gaat krijgen.

Vorig jaar was iedereen lyrisch over Itali๋ en dat vond ik ook niks terwijl ik Portugal na ้้n keer horen al een kanshebber vond. Dit jaar heb ik dat met Waylon bijvoorbeeld. Als Israel zou winnen zou het voor mij persoonlijk weer voelen alsof ESF een stapje terug doet. De laatste jaren won kwaliteit. Dit zou weer een gimmick zijn.

Oostenrijk won misschien ook wel door een gimmick, maar dragqueen of niet nummer stond wel als een huis, zowel qua zang als qua muziek. Oekra๏ne was beetje zelfde idee, gemengd met politiek, maar nog steeds prima nummer. Portugal was een klasse apart. Als dat opeens dit weer gaat winnen dan snap ik er niks meer van :P

Zoveel kwaliteit dit jaar.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 09:43:01 #177
368283 ato
pi_178443048
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind niet dat ze slecht zingt (maar ben er zeker geen expert in). Het klinkt wel anders dan op tape; minder strak, en daardoor rommelig. Het is een nummer waar veel in gebeurt, en dat kan al gauw dan live wat minder overkomen.

Ik heb er dan wel weer vertrouwen in dat dit goed gaat komen in mei. Op zo'n preparty buiten met allemaal gedoe eromheen is het al gauw anders dan op het echte ESF. Waar ik me bij Isra๋l dan juist weer zorgen over maak is de staging; als ik de geruchten zo hoor kan dat al gauw too much worden.
Wel weer leuk om achteraf te praten na ESF.
Ik verwacht heel veel van Isra๋l. Maar dat had ik ook met Itali๋ verleden jaar.
Ik verwacht ook veel van Waylon, maar kan ook tegen gaan vallen. Wij zien het wel.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 11 april 2018 @ 09:51:05 #178
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178443188
Ik vond Italie gewelidig, de clip dan. Live viel hij jammergenoeg tegen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 april 2018 @ 10:01:43 #179
163650 Greys
pi_178443381
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 08:55 schreef ato het volgende:

[..]

Dit gaat zeker voor de winst, samen met Waylon.
Ik zei ook niet dat ze niet voor de winst gแแt, tuurlijk gaat ze daarvoor, ik denk alleen nu niet meer zo sterk dat ze daadwerkelijk wint. Voor de winst gaan en winnen zijn verschillende dingen. Sven Kramer ging ook voor de winst op de tien km. Snap je wat ik bedoel? ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 10:01:58 #180
368283 ato
pi_178443388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ook dat is ESF :) Leuk toch al die verschillen :D Moet eerlijk toegeven dat dit ook echt niet mijn muziekstijl is.

Dat het een aanstekelijk nummer is en blijft hangen is een feit, maar daar is voor mij persoonlijk ook echt alles mee gezegd. Lyrics zijn slecht, muziek zelf is te simpel, loopstation gedoe is echt een gimmick en wordt niet gebruikt, zij heeft een arrogante uitstraling en nog veel meer dingen waar ik mij aan stoor. Geen idee of zij nou echt zoveel stemmen gaat krijgen.

Vorig jaar was iedereen lyrisch over Itali๋ en dat vond ik ook niks terwijl ik Portugal na ้้n keer horen al een kanshebber vond. Dit jaar heb ik dat met Waylon bijvoorbeeld. Als Israel zou winnen zou het voor mij persoonlijk weer voelen alsof ESF een stapje terug doet. De laatste jaren won kwaliteit. Dit zou weer een gimmick zijn.

Oostenrijk won misschien ook wel door een gimmick, maar dragqueen of niet nummer stond wel als een huis, zowel qua zang als qua muziek. Oekra๏ne was beetje zelfde idee, gemengd met politiek, maar nog steeds prima nummer. Portugal was een klasse apart. Als dat opeens dit weer gaat winnen dan snap ik er niks meer van :P

Zoveel kwaliteit dit jaar.
Je hebt wel begrepen dat ik Waylon ook top vind.
Ik vind Isra๋l, Nederland en Estland super en ik geloof nog steeds dat het om die landen gaat.

Verder zijn Itali๋, Spanje, Armeni๋ en Belgi๋ mijn top favorieten.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 10:04:11 #181
368283 ato
pi_178443424
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 10:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zei ook niet dat ze niet voor de winst gแแt, tuurlijk gaat ze daarvoor, ik denk alleen nu niet meer zo sterk dat ze daadwerkelijk wint. Voor de winst gaan en winnen zijn verschillende dingen. Sven Kramer ging ook voor de winst op de tien km. Snap je wat ik bedoel? ;)
Jajaja, verkeerde woord keuze door mij. Wij hebben heel veel te praten as zaterdag :)
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 april 2018 @ 10:06:26 #182
163650 Greys
pi_178443461
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 10:04 schreef ato het volgende:

[..]

Jajaja, verkeerde woord keuze door mij. Wij hebben heel veel te praten as zaterdag :)

Zin in *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 10:08:10 #183
368283 ato
pi_178443491
Ik ook *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2018 @ 10:09:18 #184
368283 ato
pi_178443504
Ik heb het idee dat wij niet uitgepraat kunnen zijn, of zoiets *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_178444615
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 08:29 schreef ato het volgende:
Ik vind haar super goed, mooie uitstraling en zij zingt goed. Ik weet zeker dat zij voor de eerste plaats gaat.
Samen met Waylon natuurlijk :)
Dat vind ik dus echt leuk: jij bent mega enthousiast en roemt haar ‘mooie uistraling’. Terwijl ik de video na een minuut heb afgezet omdat ik er echt niet naar kan kijken. Ik vind haar zo vreselijk irritant om te zien. Echt een turn-off voor mij. En helemaal in combi met die vreselijke jurk en (voor mij dan) achterlijke kip-geluidjes.

Niet dat het uitmaakt dat ik het vreselijk vind: hoeveel haters je hebt boeit niet voor deze wedstrijd, het enige dat wel uitmaakt is hoeveel mensen de moeite willen nemen om op je te stemmen. Dat zijn er vast een heleboel voor Isra๋l.

En dat laatste is precies de reden dat ik denk dat Waylon ook hoog gaat scoren: hij is uniek met zijn inzending en spreekt mensen aan die normaal gesproken misschien helemaal niet zouden stemmen, maar nu zoiets hebben van: ‘Wow, dit is echte muziek!’ En vervolgens toch een sms’je sturen voor The Netherlands w/
pi_178445832
Ik denk juist dat Waylon laag gaat scoren. Ik vind dat er nog steeds wat mist in het liedje. Hij zal de finale wel halen, maar daarna wordt het bikkelen. Ik schat plaats 18,19 of 20
pi_178556386

Hier zie je maar weer hoe getalenteerd ze is :D Hier klinkt ze zeer goed, de reden dat ze op de live stages niet zo super klonk is hoogstwaarschijnlijk door de brakke geluidsinstallatie. Tevens zei ze zelf dat er nog veel meer spektakel zou zijn tijdens haar uiteindelijke show in Portugal...
pi_178556978
Dat had ik ook ergens gelezen ja, dat haar optreden op het ESF een spektakel zou gaan worden. Tsja, ik geloof er nog steeds heilig in dat ze gaat winnen.
pi_178557355
Ondanks het feit dat ik haar volledig steun, denk ik dat ze niet zal winnen. Isra๋l is en blijft tenslotte Isra๋l, het ESF heeft een zeer politieke mindset en dat zal de reden zijn waarom Isra๋l waarschijnlijk niet zal winnen.
  maandag 16 april 2018 @ 17:12:50 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178557524
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:03 schreef justnathan321 het volgende:
Ondanks het feit dat ik haar volledig steun, denk ik dat ze niet zal winnen. Isra๋l is en blijft tenslotte Isra๋l, het ESF heeft een zeer politieke mindset en dat zal de reden zijn waarom Isra๋l waarschijnlijk niet zal winnen.
Hoezo dat? Israel heeft in 1998 ook gewonnen (Dana International).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178557768
Ik vind dat hoge vibrato-riedeltje aan het eind van haar zinnen bijzonder irritant.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 april 2018 @ 18:23:51 #192
163650 Greys
  dinsdag 17 april 2018 @ 01:46:13 #193
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178568190
Te veel gimmick, te dik (ja sorry, komt niet lekker over op scherm), de melodie kakt net voor het refrein in, uiteindelijk te weinig catchy. Gayfav ok, maar dit gaat niet winnen. Ik zie het niet gebeuren.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178570467
Misschien wordt ze gesponsord door KFC, weten wij veel.
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2018 @ 08:47:37 #195
368283 ato
pi_178570706
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 01:46 schreef Andromache het volgende:
Te veel gimmick, te dik (ja sorry, komt niet lekker over op scherm), de melodie kakt net voor het refrein in, uiteindelijk te weinig catchy. Gayfav ok, maar dit gaat niet winnen. Ik zie het niet gebeuren.
Dat vind ik zo'n rare opmerking over dat dik zijn.

Net als de zangeres als van Servi๋ destijds heeft zij een leuke uitstraling.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:56:48 #196
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178570836
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:47 schreef ato het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n rare opmerking over dat dik zijn.

Net als de zangeres als van Servi๋ destijds heeft zij een leuke uitstraling.
Nou laat ik het dan zo zeggen, de jurk van zaterdag was zeer onvoordelig, het zag er gewoon niet uit en zeker bij haar. Dat in combinatie met de rest doet m.i. de winstkansen geen goed. Het schoonheidsideaal blijft toch aan de dunne kant/iets van taille. Er is een reden dat de melkmeisjes van Polen het goed deden. En Molitva vind ik een veel beter nummer. Bovendien stonden naast de een stuk dunnere Marija Safarovic (?) vier jonge, knappe, slanke dames. Dat is ook niet uit de lucht komen vallen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2018 @ 09:22:38 #197
368283 ato
pi_178571134
Uiterlijk is voor iedereen verschillend. De Portugese zanger van verleden jaar was ook geen schoonheid en Jamala van Oekra๏ne had een harde uitstraling. Toch konden zij de camera bespelen, hun charmes in de strijd gooien. En dat is wat je moet doen als artiest, je charmes in de strijd gooien. De camera bespelen.
Dat kan Netta ook.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 10:41:31 #198
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178572356
Zaal ging helemaal los op dit nummer, maar heb zon voorgevoel dat dit te is om te winnen in Lissabon. Maar natuurlijk in de gay community gaat dit nummer als een trein.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 april 2018 @ 10:44:35 #199
163650 Greys
pi_178572429
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:22 schreef ato het volgende:
Uiterlijk is voor iedereen verschillend. De Portugese zanger van verleden jaar was ook geen schoonheid en Jamala van Oekra๏ne had een harde uitstraling. Toch konden zij de camera bespelen, hun charmes in de strijd gooien. En dat is wat je moet doen als artiest, je charmes in de strijd gooien. De camera bespelen.
Dat kan Netta ook.
Ik vond Salvador best mooi om te zien hoor :@

En Netta is wel aan de maat maar ik vind het ook wel weer tof dat ze daar voor wat betreft kleding etc gewoon schijt aan heeft en het nog wat benadrukt met haar outfits.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:50:15 #200
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178572545
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:47 schreef ato het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n rare opmerking over dat dik zijn.

Net als de zangeres als van Servi๋ destijds heeft zij een leuke uitstraling.
Het is niet omdat ze dik is, maar iets aan de uitstraling van Netta vind ik vreselijk irritant. Ik heb hetzelfde probleem met haar als met Beth Ditto, en ik begrijp niet precies wat dat probleem is. Het heeft niet direct met overgewicht te maken want er zijn genoeg stevigere vrouwen die ik w้l mooi vind.
pi_178573064
Het nummer vind ik leuk, maar het is niet iets wat ik meerdere keren zelf zou luisteren. Het heeft die kippengeluiden eigenlijk ook niet nodig. Het staat zo ook als een huis. Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe het er straks uitziet in Lissabon. Het is een nummer dat het van technische snufjes moet hebben... dus ben benieuwd of ze dat goed in beeld brengen. Het enige wat ik een beetje cringe vind zijn die maniertjes en gekke bekken. Hoop dat ze die een beetje achterwege laat, maar dat zal wel niet. :P.
  dinsdag 17 april 2018 @ 17:15:43 #202
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178581868
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:50 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Het is niet omdat ze dik is, maar iets aan de uitstraling van Netta vind ik vreselijk irritant. Ik heb hetzelfde probleem met haar als met Beth Ditto, en ik begrijp niet precies wat dat probleem is. Het heeft niet direct met overgewicht te maken want er zijn genoeg stevigere vrouwen die ik w้l mooi vind.
Precies dit heb ik ook.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 17 april 2018 @ 17:17:49 #203
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178581917
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:18 schreef Mandy040986 het volgende:
Het nummer vind ik leuk, maar het is niet iets wat ik meerdere keren zelf zou luisteren. Het heeft die kippengeluiden eigenlijk ook niet nodig. Het staat zo ook als een huis. Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe het er straks uitziet in Lissabon. Het is een nummer dat het van technische snufjes moet hebben... dus ben benieuwd of ze dat goed in beeld brengen. Het enige wat ik een beetje cringe vind zijn die maniertjes en gekke bekken. Hoop dat ze die een beetje achterwege laat, maar dat zal wel niet. :P.
Dat laatste denk ik ook niet, ze vond dat Waylon het publiek in moest springen :N
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178582481
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:17 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ook niet, ze vond dat Waylon het publiek in moest springen :N
Oh echt? _O-
pi_178583876
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:52 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Oh echt? _O-
Volgens mij zei ze in zo'n interview dat Waylon wel een kanshebber is, als ie bijvoorbeeld in het publiek gaat springen oid :') Als antwoord op de vraag of ze Waylon een kanshebber vond.
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 19:30:47 #206
375570 crew  Cyan9
pi_178584486
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:47 schreef ato het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n rare opmerking over dat dik zijn.

Net als de zangeres als van Servi๋ destijds heeft zij een leuke uitstraling.
Nou, die had (los van het dik zijn) een vrij agressieve uitstraling vooral. Dat keek wat mij betreft niet echt prettig.
Onge๏nteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178584887
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:15 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Precies dit heb ik ook.
En ik ook.

Haar lichaam boeit me niet (niet in positieve en ook niet in negatieve zin). Het is echt de mimiek die me uitslag bezorgt. Geen idee wat dat dan is.
pi_178594639
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:04 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Volgens mij zei ze in zo'n interview dat Waylon wel een kanshebber is, als ie bijvoorbeeld in het publiek gaat springen oid :') Als antwoord op de vraag of ze Waylon een kanshebber vond.
Liever dat hij het publiek in springt, dan zij. _O-
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 10:16:21 #209
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178594800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:08 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Liever dat hij het publiek in springt, dan zij. _O-

:D
:@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178626616
Zullen jullie jullie stem weggeven aan haar tijdens de finale (ze zal sowieso de finale halen...)?
pi_178626710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 19:38 schreef justnathan321 het volgende:
Zullen jullie jullie stem weggeven aan haar tijdens de finale (ze zal sowieso de finale halen...)?
Ik denk niet dat ze met mijn stem beter zou zingen eerlijk gezegd... :P

Maar ik twijfel er niet aan dat dit goed gaat landen bij de televoters. Het kippengeluid zorgt ervoor dat het onderscheidend is en het Seven Nation Army-achtige deuntje tijdens het refrein is dusdanig aanstekelijk dat het veel mensen aanspreekt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter donderdag 19 april 2018 @ 21:37:46 #212
87554 Cee
Welluk?
pi_178629570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 19:38 schreef justnathan321 het volgende:
Zullen jullie jullie stem weggeven aan haar tijdens de finale (ze zal sowieso de finale halen...)?
Ondanks dat dit een favoriet van me is stem ik toch meestal op de underdog, of vaak is mijn favoriet geen kanshebber. Zal dan eerder op Albani๋ stemmen dan op Isra๋l, ook al staat laatstgenoemde hoger in mijn lijstje.
Nee, daar zit geen logica in. :P
pi_178631631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 19:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze met mijn stem beter zou zingen eerlijk gezegd... :P

:D daar oordelen we graag zelf ook nog even over tijdens een FOK!karaoke.
~The present is all there is~
pi_178643290
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 09:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ook dat is ESF :) Leuk toch al die verschillen :D Moet eerlijk toegeven dat dit ook echt niet mijn muziekstijl is.

Dat het een aanstekelijk nummer is en blijft hangen is een feit, maar daar is voor mij persoonlijk ook echt alles mee gezegd. Lyrics zijn slecht, muziek zelf is te simpel, loopstation gedoe is echt een gimmick en wordt niet gebruikt, zij heeft een arrogante uitstraling en nog veel meer dingen waar ik mij aan stoor. Geen idee of zij nou echt zoveel stemmen gaat krijgen.

Vorig jaar was iedereen lyrisch over Itali๋ en dat vond ik ook niks terwijl ik Portugal na ้้n keer horen al een kanshebber vond. Dit jaar heb ik dat met Waylon bijvoorbeeld. Als Israel zou winnen zou het voor mij persoonlijk weer voelen alsof ESF een stapje terug doet. De laatste jaren won kwaliteit. Dit zou weer een gimmick zijn.

Oostenrijk won misschien ook wel door een gimmick, maar dragqueen of niet nummer stond wel als een huis, zowel qua zang als qua muziek. Oekra๏ne was beetje zelfde idee, gemengd met politiek, maar nog steeds prima nummer. Portugal was een klasse apart. Als dat opeens dit weer gaat winnen dan snap ik er niks meer van :P

Zoveel kwaliteit dit jaar.
Wow, wacht, wat?

Slechte lyrics? In mijn ogen is het echt goed en origineel. Tot nu toe zag ik nog geen liedje waarbij er word gerijmd met 'toy' en 'boy'. Maar dat niet alleen, de lyrics bespreekt ook zeer actuele en belangrijke dingen zoals het feit dat je je niet moet laten doen door al die 'modern preachers' en de #metoo actie. Tenslotte zijn ze er ook perfect in geslaagd om er een Hebreeuwse zin in te steken ('Ani lo buba') en om er iets Isra๋lisch in te steken (Wonder women). Dit kan je niet van elk land zeggen.

Vervolgens komen we aan bij het volgend puntje die je blijkbaar slecht vindt; namelijk het muziek. Simpel? By far bevat dit nummer een van de meest originele melodie๋n en instrumenten. Als je een looper simpel vindt is dat hoogstwaarschijnlijk omdat dat niet binnen je smaak valt, want een looper gebruiken is z้ker niet zo simpel als je denkt. Ook zijn ze er volledig in geslaagd om er zowel etnische (+1 want het draait namelijk naar mijn mening ook om cultuur) en moderne deuntjes in te steken. En dit deden ze zeker op een (geslaagde) manier. Daarbij wordt de looper wel live gebruikt (kijk Israel Calling of ESF in Amsterdam). Natuurlijk enkel op de momenten waarbij ze het nodig heeft, namelijk in het begin.

Ik kan ook niet echt veel zeggen over het feit dat je vindt dat ze een arrogante uitstraling heeft. Dat is tenslotte jouw mening.

En dan rest me nog enkel te zeggen hoe spijtig ik het vind dat je zo een innoverend en vers liedje zodanig hard kan afkraken...

Achja. Ik vraag me af wie jouw favoriet is? :)
pi_178643447
Jij neemt duidelijk je Pikachu mee naar huis. Het is geinig met mischien een paar moderne elementen, maar doen alsof het een meesterwerk is kan er bij mij echt niet in
pi_178643507
Ik vind het ook totaal niets. Simpel en 13 in een dozijn.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:16:54 #217
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178643773
Ik vind het wel een leuk nummer (en tegelijkertijd ook zeer irritant, maar dat had ik al eerder beschreven). Het is een nummer waarbij juist goed te begrijpen is dat iemand het niks vindt, want er is genoeg om je aan te storen, en ook dat mensen het juist wel leuk vinden, omdat er ook genoeg voor te zeggen valt. Het is niet voor niets heel populair.

Maar die lofzang van post #214 vind ik er toch vooral een van een fanboy. Dat mag uiteraard ook. Maar het is nogal vreemd om zo verontwaardigd te gaan doen over iemand die kritisch over het liedje, terwijl diegene dat vrij goed en ruim onderbouwt. Als het nou alleen maar een ้้n zinnetje is om puur af te kraken, kan ik mij er nog wel iets bij voorstellen.

Dan wat betreft die geweldige tekst, het laat alleen maar zien dat ze vooral maar alles op een hoop hebben gegooid om het van deze tijd te maken. Dat het gericht is op #metoo, vind ik dan nog wel passen. Maar dan die verplichte hebreeuwse zin en de verwijzing naar Wonder Woman, tsja dat vind ik nou juist geen bewijs van een sterke tekst, maar meer een gevalletje: 'dat moet er nog in en dat moet er nog in, want dan zijn we lekker hip bezig.'

Overigens dacht ik eerst dat de post in eigen taal geschreven was en vervolgens door google translate om die in dit topic te plaatsen. Want zo ziet de tekst er wel uit. Het leest daardoor echt heel moeizaam.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:22:58 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178643858
Komt gezien diegene puur geregistreerd heeft om dit topic te posten en zijn/haar andere posts nogal als een stemmen ronselaar over. Maar dat zal wel aan mij liggen. Van mij mag het nummer overigens best winnen, want het zou zeker niet misstaan als winnaar (op basis van de huidige situatie, voordat de halve finales zijn geweest). Maar ik wordt altijd wat wantrouwig als iemand op zo'n manier een forum binnenkomt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178643930
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:22 schreef Redefine het volgende:
Komt gezien diegene puur geregistreerd heeft om dit topic te posten en zijn/haar andere posts nogal als een stemmen ronselaar over. Maar dat zal wel aan mij liggen. Van mij mag het nummer overigens best winnen, want het zou zeker niet misstaan als winnaar (op basis van de huidige situatie, voordat de halve finales zijn geweest). Maar ik wordt altijd wat wantrouwig als iemand op zo'n manier een forum binnenkomt.
Misschien kent Netta Dotan. :Y

Ik dacht bij dat stukje over het rijmen van Toy en Boy dat de post sarcastisch zou zijn. :@
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:28:05 #220
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178643957
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:26 schreef Em31 het volgende:

[..]

Misschien kent Netta Dotan. :Y

Ik dacht bij dat stukje over het rijmen van Toy en Boy dat de post sarcastisch zou zijn. :@
Ik had precies hetzelfde, omdat dat de enige logische conclusie zou zijn, maar niets was minder waar :+

Edit: ik zie nu pas Dotan staan. Wie weet :P Waren het niet toevallig ook Isra๋lische twitteraars die die 'grap' over de Tsjechische deelnemer hadden gemaakt?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 april 2018 @ 18:35:22 #221
163650 Greys
pi_178644068
Ik kan een post met

quote:
In mijn ogen is het echt goed en origineel. Tot nu toe zag ik nog geen liedje waarbij er word gerijmd met 'toy' en 'boy'.
met de beste wil van de wereld niet serieus nemen dus dat ga ik ook maar gewoon niet doen. :P

Alsnog welkom in ESF hoor. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 10:04:00 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:36:24 #222
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178644081
Ik heb het net even de andere kant op door google translate gegooid (dus van de tekst hierboven in het Nederlands naar het Engels). En mijn vermoeden is nog gewoon waar ook. Waar de tekst in het Nederlands gewoon niet loopt, loopt het in het Engels een stuk vlotter. Waarbij dan ook pas andere onlogische dingen opvallen.

Bijvoorbeeld: vers liedje <> fresh song (de juiste vertaling zou fris moeten zijn, maar dat pakt een computer vertaalprogramma nog niet).

En dat voor een Belg, volgens de ondertitel, wat dan een Waal zou moeten zijn, anders zou je het Vlaams Nederlands wel herkennen. En volgens mij zal een Belg eerder zeggen dat het een Vlaming is i.p.v. Belgisch.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 april 2018 @ 18:38:17 #223
163650 Greys
pi_178644103
Ach wat maakt het uit.
Ieder z'n mening. Uit welk land je ook komt. Gewoon maar niet te serieus nemen. Is het te warm voor :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:39:20 #224
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178644110
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik kan een post met

[..]

met de beste wil van de wereld niet series nemen dus dat ga ik ook maar gewoon niet doen. :P
Nee. Maar de kans dat het een bot is of iemand die wat stemmen probeert te ronselen is wel erg groot. Gezien de reacties (een ervan is zelfs een letterlijke vraag of wij haar een stem zouden geven).

Klinkt visachtig voor mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:42:16 #225
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178644142
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:38 schreef Greys het volgende:
Ach wat maakt het uit.
Ieder z'n mening. Uit welk land je ook komt. Gewoon maar niet te serieus nemen. Is het te warm voor :Y)
Als het een mening van iemand is die op het forum zit, of zich ervoor registreert om hier mee te gaan posten, juich ik dat toe. Maar als het iemand is die in andere landen wat stemmen probeert te ronselen vind ik het persoonlijk niet zo geweldig.

Het is natuurlijk ook niet het einde van de wereld, maar persoonlijk zit ik niet te wachten op bots of Dotan achtige praktijken van ESF gebruikers elders in Europa. Maar goed, dat is mijn mening.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 april 2018 @ 18:53:05 #226
163650 Greys
pi_178644281
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Als het een mening van iemand is die op het forum zit, of zich ervoor registreert om hier mee te gaan posten, juich ik dat toe. Maar als het iemand is die in andere landen wat stemmen probeert te ronselen vind ik het persoonlijk niet zo geweldig.

Het is natuurlijk ook niet het einde van de wereld, maar persoonlijk zit ik niet te wachten op bots of Dotan achtige praktijken van ESF gebruikers elders in Europa. Maar goed, dat is mijn mening.
Snap ik ook absoluut, maar die conclusie kunnen we op basis van 1 post nog niet definitief trekken denk ik?

Als het ้้n van die twee is weten we het binnenkort toch wel. En tot die tijd maar gewoon niet te serieus nemen. Kan ook echt onmogelijk met dat boy en toy :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178644285
Er is telkens zo'n reclame op tv waarin een vrouw zit die op haar lijkt. Of is zij dat :@ ?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 april 2018 @ 18:55:12 #228
163650 Greys
pi_178644317
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:53 schreef iBenny het volgende:
Er is telkens zo'n reclame op tv waarin een vrouw zit die op haar lijkt. Of is zij dat :@ ?
Da's Beth Ditto denk ik. :D
Staat volgens mij al ergens in dit topic.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178644383
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's Beth Ditto denk ik. :D
Staat volgens mij al ergens in dit topic.

Oh, hoe suf.

Ze lijkt er wel heel veel op
  vrijdag 20 april 2018 @ 19:47:09 #230
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178644990
Nou, nou, innoverend, Beardyman staat al veel langer met een looper op het podium.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178645203
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Als het een mening van iemand is die op het forum zit, of zich ervoor registreert om hier mee te gaan posten, juich ik dat toe. Maar als het iemand is die in andere landen wat stemmen probeert te ronselen vind ik het persoonlijk niet zo geweldig.

Het is natuurlijk ook niet het einde van de wereld, maar persoonlijk zit ik niet te wachten op bots of Dotan achtige praktijken van ESF gebruikers elders in Europa. Maar goed, dat is mijn mening.
Even om mijn naam te zuiveren, ik kom uit Vlaanderen en gebruik geen google translate (was mijn tekst echt zo slecht geschreven? :/ ) haha. Maar mijn roots liggen wel in Isra๋l, dus ik ben niet echt een fanboy maar eerder iemand die zijn soort van 2e vaderland probeert te supporteren en richting de eerste plaats te helpen :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 april 2018 @ 20:24:56 #232
163650 Greys
pi_178645695
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:56 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Even om mijn naam te zuiveren, ik kom uit Vlaanderen en gebruik geen google translate (was mijn tekst echt zo slecht geschreven? :/ ) haha. Maar mijn roots liggen wel in Isra๋l, dus ik ben niet echt een fanboy maar eerder iemand die zijn soort van 2e vaderland probeert te supporteren en richting de eerste plaats te helpen :)
Prima! ^O^

Maar dat boy op toy rijmt vind je toch niet echt knap en origineel toch? :P

Ik vind het zelf trouwens gewoon een moderne hit, niks mis mee, maar geen meesterwerk. En ik vind het jammer dat ze de looper alleen maar helemaal in het begin gebruikt.

Maar snap wel dat het zo hoog staat hoor! Tis heel aanstekelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178645843
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Prima! ^O^

Maar dat boy op toy rijmt vind je toch niet echt knap en origineel toch? :P

Ik vind het zelf trouwens gewoon een moderne hit, niks mis mee, maar geen meesterwerk. En ik vind het jammer dat ze de looper alleen maar helemaal in het begin gebruikt.

Maar snap wel dat het zo hoog staat hoor! Tis heel aanstekelijk.
Nee niet perse origineel, maar wat ik ermee bedoelde was dat niemand anders die woorden gebruikte om het zo te formuleren, snapje? Er zijn zangers die voor hun nummers van die typische clich้ zinnen gebruiken. Hier (en in zowat heel het liedje) vind ik dat totaal niet het geval. Dusja dat is wat ik bedoel met dat “toy” en “boy” (soort van) origineel is.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 22:00:42 #234
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178647394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:40 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Wow, wacht, wat?

Slechte lyrics? In mijn ogen is het echt goed en origineel. Tot nu toe zag ik nog geen liedje waarbij er word gerijmd met 'toy' en 'boy'. Maar dat niet alleen, de lyrics bespreekt ook zeer actuele en belangrijke dingen zoals het feit dat je je niet moet laten doen door al die 'modern preachers' en de #metoo actie. Tenslotte zijn ze er ook perfect in geslaagd om er een Hebreeuwse zin in te steken ('Ani lo buba') en om er iets Isra๋lisch in te steken (Wonder women). Dit kan je niet van elk land zeggen.

Vervolgens komen we aan bij het volgend puntje die je blijkbaar slecht vindt; namelijk het muziek. Simpel? By far bevat dit nummer een van de meest originele melodie๋n en instrumenten. Als je een looper simpel vindt is dat hoogstwaarschijnlijk omdat dat niet binnen je smaak valt, want een looper gebruiken is z้ker niet zo simpel als je denkt. Ook zijn ze er volledig in geslaagd om er zowel etnische (+1 want het draait namelijk naar mijn mening ook om cultuur) en moderne deuntjes in te steken. En dit deden ze zeker op een (geslaagde) manier. Daarbij wordt de looper wel live gebruikt (kijk Israel Calling of ESF in Amsterdam). Natuurlijk enkel op de momenten waarbij ze het nodig heeft, namelijk in het begin.

Ik kan ook niet echt veel zeggen over het feit dat je vindt dat ze een arrogante uitstraling heeft. Dat is tenslotte jouw mening.

En dan rest me nog enkel te zeggen hoe spijtig ik het vind dat je zo een innoverend en vers liedje zodanig hard kan afkraken...

Achja. Ik vraag me af wie jouw favoriet is? :)
quote:
Hey, I think you forgot how to play
My teddy bear’s running away
The Barbie got something to say: Hey! Hey! Hey!
Hey! My “Simon says” leave me alone
I’m taking my Pikachu home
You’re stupid just like your smart phone
quote:
I’m not your toy
You stupid boy
I’ll take you down
Dit is uniek en origineel? Pickachu? Barbie? Stupid boy? Not your toy? Natuurlijk is het je eigen mening om te zeggen dat jij dit origineel vindt, maar dit is gewoon kitsch. Dit is toch geen kwaliteit man als je het vergelijkt met de lyrics van bijvoorbeeld Outlaw of Stones? Dit is gewoon niveautje Aqua met Barbie Girl.

Dat het een opvallende melodie heeft wil niet zeggen dat het goed is. Looper wordt niet gebruikt tijdens het nummer zelf en is alleen maar een gimmick aan het begin. Dit nummer is echt alles behalve innoverend en vers. Je kan het leuk vinden, je kan het slecht vinden, maar dit nummer is gewoon echt 0,0 vernieuwend of innoverend.

Over het onderwerp wil ik niet eens beginnen. Als je over gelijkheid, emancipatie en feminisme wil beginnen moet je niet aankomen met zinnen als "stupid boy" of "you are stupid", want dan draai je de rollen om en vervalt je hele punt over gelijkheid.

Dat dit nummer wordt gezien als een #metoo nummer is een schande voor het hele #metoo gebeuren in mijn ogen, want dat gaat over serieuze zaken en niet over stupid boys teddy beren of Pikachus die je al dan niet naar huis wil meenemen.

Seriously.

Het is aanstekelijk, het is leuk, maar het is niet goed, niet uniek en absoluut niet innoverend.
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:15:21 #235
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178647617
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:01 schreef iBenny het volgende:

[..]

Oh, hoe suf.

Ze lijkt er wel heel veel op
Oeh, nog iemand die het heeft gezien (van Zalando)..! ;)
Ik had het hier ook al gemeld :s)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 20 april 2018 @ 23:23:08 #236
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178648606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:56 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Even om mijn naam te zuiveren, ik kom uit Vlaanderen en gebruik geen google translate (was mijn tekst echt zo slecht geschreven? :/ ) haha. Maar mijn roots liggen wel in Isra๋l, dus ik ben niet echt een fanboy maar eerder iemand die zijn soort van 2e vaderland probeert te supporteren en richting de eerste plaats te helpen :)
Ok้ dan krijg je het voordeel van de twijfel. En het was niet zozeer dat de tekst zo slecht was geschreven (al was er wel een heel gek gebruik van lidwoorden), maar dat de tekst geschreven leek door iemand wiens moerstaal geen Nederlands is. En herkende er ook niet het gebruik van woorden die je vaker ziet bij vlamingen.

En ik snap dat je dan extra het liedje supportert. Dat mag en hoort ook zo. Het liedje is ook goed genoeg om aan te moedigen. Maar zou kritiek van anderen dan wel wat anders pareren als ik je advies mag geven. De reactie waar je op reageerde was namelijk niet echt afkraken, maar gewoon kritisch benaderen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178652301
Ik hoop dat Israel wint, dan is de Isra๋lische delegatie volgend jaar in ieder geval veilig.
In Azerbaijan 2012 waren ze bijna ontvoerd en naar Iran gebracht..
Ik ben benieuwd wat Ilham Aliyev uiteindelijk met de aspirant kidnappers gedaan heeft.

Oh wacht; al gevonden
Racist
pi_178668469
quote:
Dat het een opvallende melodie heeft wil niet zeggen dat het goed is. Looper wordt niet gebruikt tijdens het nummer zelf en is alleen maar een gimmick aan het begin. Dit nummer is echt alles behalve innoverend en vers. Je kan het leuk vinden, je kan het slecht vinden, maar dit nummer is gewoon echt 0,0 vernieuwend of innoverend.

Over het onderwerp wil ik niet eens beginnen. Als je over gelijkheid, emancipatie en feminisme wil beginnen moet je niet aankomen met zinnen als "stupid boy" of "you are stupid", want dan draai je de rollen om en vervalt je hele punt over gelijkheid.

Dat dit nummer wordt gezien als een #metoo nummer is een schande voor het hele #metoo gebeuren in mijn ogen, want dat gaat over serieuze zaken en niet over stupid boys teddy beren of Pikachus die je al dan niet naar huis wil meenemen.

Seriously.

Het is aanstekelijk, het is leuk, maar het is niet goed, niet uniek en absoluut niet innoverend.
Ik kan als millenial ook niet begrijpen wat er goed of origineel aan dit nummer is. Het is inderdaad een vreselijk kitscherig nummer, een die we zoveel hebben gezien op Eurovisie. De lyrics zijn ronduit goedkoop en afgezaagd.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_178668595
Ik zou het ook een terugval vinden voor het Eurovisie Songfestival. Bijna een slechtere winnaar nog dan Jamala van een paar jaar geleden.
Maakt dropkrullen mogelijk.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 april 2018 @ 10:59:42 #240
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178669815
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 10:00 schreef DropDiffuser het volgende:
Ik zou het ook een terugval vinden voor het Eurovisie Songfestival. Bijna een slechtere winnaar nog dan Jamala van een paar jaar geleden.
Jamala was nog redelijk uniek en authentiek, dit is gewoon kitsch zoals Drop ook al zegt.
  Moderator zondag 22 april 2018 @ 11:07:39 #241
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178669928
Bok bok.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 22 april 2018 @ 11:12:47 #242
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178669994
Ik snap dat je het niets vindt, maar het is zeker geen generieke pop wat mij betreft. De inzending zit echt wel goed in elkaar en Netta is denk ik de meest muzikaal creatieve artiest van deze editie.
pi_178688319
Ik irriteer me zo erg aan de reacties onder al die NU.NL videos waar mensen zeggen 'waarom staat Isra๋l op 1' 'Kan iemand mij vertellen wat er zo bijzonder is aan een kakelende kip?' 'Israel zou niet eens mee mogen doen, ligt niet eens in Europa.'

Echt serieus, sommige Nederlanders moeten echt eens verder denken dan hun hokje met schlagermuziek en Andr้ Hazes. :r
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 april 2018 @ 10:17:22 #244
163650 Greys
pi_178688364
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:14 schreef Nexum het volgende:
Ik irriteer me zo erg aan de reacties onder al die NU.NL videos waar mensen zeggen 'waarom staat Isra๋l op 1' 'Kan iemand mij vertellen wat er zo bijzonder is aan een kakelende kip?' 'Israel zou niet eens mee mogen doen, ligt niet eens in Europa.'

Echt serieus, sommige Nederlanders moeten echt eens verder denken dan hun hokje met schlagermuziek en Andr้ Hazes. :r
Die reacties zijn idd belachelijk. Tis mijn favoriet ook niet maar zelfs dan is het zo veel meer dan 'een kakelende kip'.

Ach ja er zijn ook nog steeds Nederlanders die het inmiddels nog steeds een Oostblokfeestje vinden :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178688365
Nederlanders zijn daar vaak echt heel irritant in, al zul je in het buitenland ook wel zulke types hebben. Ik erger me vooral vaak aan die 'ligt niet in Europa' reacties inderdaad. Isra๋l mag volgens de regels gewoon meedoen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178688402
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 10:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Die reacties zijn idd belachelijk. Tis mijn favoriet ook niet maar zelfs dan is het zo veel meer dan 'een kakelende kip'.

Ach ja er zijn ook nog steeds Nederlanders die het inmiddels nog steeds een Oostblokfeestje vinden :')
Oostblokfeestje my fucking ass. :'). 6 van de 10 landen in de top 10 vorig jaar liggen niet eens in oostblok, doe me een lol zeg.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178688452
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nederlanders zijn daar vaak echt heel irritant in, al zul je in het buitenland ook wel zulke types hebben. Ik erger me vooral vaak aan die 'ligt niet in Europa' reacties inderdaad. Isra๋l mag volgens de regels gewoon meedoen.
Ik vind sowieso dat hele 'ligt niet in Europa' discussie echt bullshit.
Vooral met Australi๋ flip ik echt de pan uit. Ik word zoooooooo moe van de eindeloze discussie dat ze niet mee mogen doen. Who the fuck cares? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? Als ze elk jaar maar gewoon iets goeds blijven sturen zou het echt niemand iets uit moeten maken dat ze meedoen.

Wil juist meer landen erbij, voor de diversiteit. *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 april 2018 @ 10:23:15 #248
163650 Greys
pi_178688476
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:19 schreef Nexum het volgende:

[..]

Oostblokfeestje my fucking ass. :'). 6 van de 10 landen in de top 10 vorig jaar liggen niet eens in oostblok, doe me een lol zeg.
Daarom _O-

Maar ze roepen het nog steeds. Volop. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 10:23:57 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178688489
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:21 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat hele 'ligt niet in Europa' discussie echt bullshit.
Vooral met Australi๋ flip ik echt de pan uit. Ik word zoooooooo moe van de eindeloze discussie dat ze niet mee mogen doen. Who the fuck cares? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? Als ze elk jaar maar gewoon iets goeds blijven sturen zou het echt niemand iets uit moeten maken dat ze meedoen.

Wil juist meer landen erbij, voor de diversiteit. *O*
Australie is juist gaaf dat ze meedoen. Sturen ook nog eens ieder jaar kwaliteit. Ik vind het meestal niks, maar in ieder geval geen gimmick bagger.

Qua Isra๋l maak ik mij niet druk. Gaat toch niet winnen ;)
pi_178688560
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 10:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Australie is juist gaaf dat ze meedoen. Sturen ook nog eens ieder jaar kwaliteit. Ik vind het meestal niks, maar in ieder geval geen gimmick bagger.

Qua Isra๋l maak ik mij niet druk. Gaat toch niet winnen ;)
Ik denk ook niet dat het wint. Ik ben nog steeds overtuigd dat 1 van de Big 5 gaat winnen dit jaar en mijn gevoel zegt Itali๋ of Spanje. :)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178688637
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:21 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik vind sowieso dat hele 'ligt niet in Europa' discussie echt bullshit.
Vooral met Australi๋ flip ik echt de pan uit. Ik word zoooooooo moe van de eindeloze discussie dat ze niet mee mogen doen. Who the fuck cares? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? Als ze elk jaar maar gewoon iets goeds blijven sturen zou het echt niemand iets uit moeten maken dat ze meedoen.

Wil juist meer landen erbij, voor de diversiteit. *O*
Australi๋ vind ik persoonlijk dan wel weer een ander geval, omdat die volgens de huidige regels dus nํet mee mogen doen. Ze zijn geen actief EBU lid, vanwege de te verre geografische ligging (Isra๋l bijv. valt daar wel binnen).

Wat mij betreft mag die regel ook overboord hoor, maar op dit moment vind ik het zo raar dat de EBU hem wel blijft handhaven, maar all้้n voor Australi๋ een uitzondering maakt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178688653
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:19 schreef Nexum het volgende:

[..]

Oostblokfeestje my fucking ass. :'). 6 van de 10 landen in de top 10 vorig jaar liggen niet eens in oostblok, doe me een lol zeg.
Precies, maar elk jaar toch weer dat gezeik. :') Komt ook nog eens bij dat er nou eenmaal veel meer Oost-Europese dan West-Europese landen zijn, dus als je het relatief bekijkt doet West-Europa het zelfs heeeeeeel veel beter dan Oost.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178688655
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Australi๋ vind ik persoonlijk dan wel weer een ander geval, omdat die volgens de huidige regels dus nํet mee mogen doen. Ze zijn geen actief EBU lid, vanwege de te verre geografische ligging (Isra๋l bijv. valt daar wel binnen).

Wat mij betreft mag die regel ook overboord hoor, maar op dit moment vind ik het zo raar dat de EBU hem wel blijft handhaven, maar all้้n voor Australi๋ een uitzondering maakt.
Oh zo. Ja in dat oogpunt snap ik het ook wel. Maar dan zouden ze idd gewoon die hele regel weg moeten gooien. Maken we er gewoon een Worldvision van *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178688669
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Precies, maar elk jaar toch weer dat gezeik. :') Komt ook nog eens bij dat er nou eenmaal veel meer Oost-Europese dan West-Europese landen zijn, dus als je het relatief bekijkt doet West-Europa het zelfs heeeeeeel veel beter dan Oost.
Nee joh, is gewoon een Sovjetfeestje! Het is tenslotte hun schuld dat we zoveel Oostbloklanden hebben h้!!!!11
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 10:41:27 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178688760
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:27 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het wint. Ik ben nog steeds overtuigd dat 1 van de Big 5 gaat winnen dit jaar en mijn gevoel zegt Itali๋ of Spanje. :)
Spanje als ze het heel goed weten te brengen en de mensen vallen voor zwijmel zwijmel. Itali๋ geef ik weinig kans :P
pi_178688777
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Spanje als ze het heel goed weten te brengen en de mensen vallen voor zwijmel zwijmel. Itali๋ geef ik weinig kans :P
Wie denk jij dat er gaat winnen?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 10:49:35 #257
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178688888
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:42 schreef Nexum het volgende:

[..]

Wie denk jij dat er gaat winnen?
Hongarije natuurlijk _O_

Nee zonder gekheid denk dat dit een editie is zonder een echte dikke favoriet. Vooral omdat ik denk dat Israel het niet gaat halen.

Muzikaal gezien steekt Nederland er weer met kop en schouders bovenuit.

Zoals ik al eerder zei zijn er heel veel landen die punten van elkaar gaan stelen. Israel, Tsjechie, Finland, Australie, Cyprus vissen uit ้้n vijvertje bijvoorbeeld. Nederland en Hongarije misschien zelfs ook wel. Bulgarije is uniek, maar live vond ik ze zwak. Belgie zelfde verhaal.

Dan heb je nog een paar tienerstemmen trekkers zoals Zweden.

Dus echt werkelijk geen idee, maar dat het zo dicht bij elkaar ligt en Nederland relatief uniek is dit jaar zie ik zelfs Nederland nog winnen.

Top 5 wat ik denk dat het gaat worden in willekeurige volgorde:

Israel
Nederland
Bulgarije
Frankrijk
Tsjechie
pi_178691323
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hongarije natuurlijk _O_

Nee zonder gekheid denk dat dit een editie is zonder een echte dikke favoriet. Vooral omdat ik denk dat Israel het niet gaat halen.

Muzikaal gezien steekt Nederland er weer met kop en schouders bovenuit.

Zoals ik al eerder zei zijn er heel veel landen die punten van elkaar gaan stelen. Israel, Tsjechie, Finland, Australie, Cyprus vissen uit ้้n vijvertje bijvoorbeeld. Nederland en Hongarije misschien zelfs ook wel. Bulgarije is uniek, maar live vond ik ze zwak. Belgie zelfde verhaal.

Dan heb je nog een paar tienerstemmen trekkers zoals Zweden.

Dus echt werkelijk geen idee, maar dat het zo dicht bij elkaar ligt en Nederland relatief uniek is dit jaar zie ik zelfs Nederland nog winnen.

Top 5 wat ik denk dat het gaat worden in willekeurige volgorde:

Israel
Nederland
Bulgarije
Frankrijk
Tsjechie
Nederland gaat niet winnen. Sorry, maar helaas.
  Moderator maandag 23 april 2018 @ 13:22:20 #259
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178691354
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nederland gaat niet winnen. Sorry, maar helaas.
Isra๋l ook niet... WAT BLIJFT ER OVER. :'(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178691365
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nederland gaat niet winnen. Sorry, maar helaas.
Wat? Niet winnen? Je solliciteert naar een ban!
  Moderator maandag 23 april 2018 @ 13:25:58 #261
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178691490
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 13:22 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Wat? Niet winnen? Je solliciteert naar een ban!
Dus je kijkt maar uit ja. :(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178691589
:D Ik ben gewoon realistisch.
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 april 2018 @ 13:42:50 #263
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178691858
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nederland gaat niet winnen. Sorry, maar helaas.
Ok, bedankt Sherlock.
  maandag 23 april 2018 @ 13:44:47 #264
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178691895
Hoe goed ik het nummer ook vind. En hoe blij ik juist ook ben met het liedje van Waylon. Geloof ik desondanks niet in winst voor hem. Het zou mij niet eens verbazen als het de top tien niet eens haalt. Het is namelijk muziek die niet standaard goed scoort op het festival.

Maar het zal vooral afhangen van hoe het bij de halve finales uit de verf komt. Hetzelfde geldt voor Isra๋l. Nu de favoriet, maar hoe ziet dat eruit op het podium straks?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178692068
Die jury's volgen ook wel redelijk het Eurovisie-nieuws/de favorieten etc.
Als straks weer (Itali๋ 2017) de tendens komt van 'hmm is dit nou de favoriet? Zo sterk is het nou ook weer niet', heeft Isra๋l meer kans op een 15e plek in een individuele ranking dan een p5, wat ze zonder voorkennis misschien zouden ranken.
Ben bang (of opgetogen) dat Isra๋l zoveel mogelijk snufjes gaat gebruiken (en dat zijn er nogal wat). De overkill ligt dan snel op de loer.
pi_178692235
De fan favourite v๓๓r het songfestival die op social media het best scoort wint de afgelopen jaren ook niet meer.

Vorig jaar was dat Itali๋ - won niet
2016 was dat Frankrijk, won ook niet.
2015: Estland, zelfde verhaal.
2014: Zweden
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178692245
Puur op dit moment zegt mijn voorgevoel ook dat Waylon niet gaat winnen of top 5 gaat halen, en dat ook top 10 lastig gaat worden. Wellicht word ik nog wat optimistischer als zijn staging echt zo goed schijnt te zijn.
Ik zou het overigens wel heel onterecht vinden als hij buiten de top 10 valt, maar het is best een sterk en divers jaar en dan is het lastig te voorspellen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 23 april 2018 @ 14:13:10 #268
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_178692361
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
Puur op dit moment zegt mijn voorgevoel ook dat Waylon niet gaat winnen of top 5 gaat halen, en dat ook top 10 lastig gaat worden. Wellicht word ik nog wat optimistischer als zijn staging echt zo goed schijnt te zijn.
Ik zou het overigens wel heel onterecht vinden als hij buiten de top 10 valt, maar het is best een sterk en divers jaar en dan is het lastig te voorspellen.
Ondanks mijn opmerkingen zou ik het ook onterecht vinden als Waylon buiten de top tien eindigt. Maar het grote vraagteken bij hem is, vindt Europa het ook een leuk liedje? Want dat is qua stijl nog echt geen uitgemaakte zaak.

In die zin is dat bij Toy een minder groot vraagteken. Het is een spurt muziek wat tegenwoordig overal wel scoort. Dus zou in dat geval een langere klassering dan top tien mij heel erg verbazen.

Maar tegelijkertijd kan ik mij heel goed voorstellen dat toch ook veel mensen in Europa het te hysterisch o.i.d. vinden, waardoor winst ook valt te betwijfelen. Zeker omdat de grote favoriet ook vaak juist niet in de buurt komt van winst.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel h้้l snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178694700
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:27 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het wint. Ik ben nog steeds overtuigd dat 1 van de Big 5 gaat winnen dit jaar en mijn gevoel zegt Itali๋ of Spanje. :)
Zelf denk ik ook Spanje inderdaad... Bulgarije maakt ook wel kans om op de eerste plaats te staan volgens mij.
  maandag 23 april 2018 @ 16:38:59 #270
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178694926
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:05 schreef Nexum het volgende:
De fan favourite v๓๓r het songfestival die op social media het best scoort wint de afgelopen jaren ook niet meer.

Vorig jaar was dat Itali๋ - won niet
2016 was dat Frankrijk, won ook niet.
2015: Estland, zelfde verhaal.
2014: Zweden
In 2014 was het meer Armeni๋ meen ik mij te herinneren.. Maar klopt veel fan favorites winnen niet wel bookies favorites af en toe zoals in 2015.
pi_178698538
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 11:12 schreef lashatumbai het volgende:
Ik snap dat je het niets vindt, maar het is zeker geen generieke pop wat mij betreft. De inzending zit echt wel goed in elkaar en Netta is denk ik de meest muzikaal creatieve artiest van deze editie.
Dit is wel degelijk generieke pop. De meest generieke pop die er bestaat.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_178698578
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:05 schreef Nexum het volgende:
De fan favourite v๓๓r het songfestival die op social media het best scoort wint de afgelopen jaren ook niet meer.

Vorig jaar was dat Itali๋ - won niet
2016 was dat Frankrijk, won ook niet.
2015: Estland, zelfde verhaal.
2014: Zweden
Laten we het hopen. Wat was ik blij dat dat protserige lied van Itali๋ gestraft werd vorig jaar. Hopen dat het dit jaar ook gebeurt met Isra๋l.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_178699000
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:41 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Dit is wel degelijk generieke pop. De meest generieke pop die er bestaat.
Denk echt dat je dan bij Zweden moet aankloppen vriend. ;)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator maandag 23 april 2018 @ 20:06:40 #274
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178699293
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:57 schreef Nexum het volgende:

[..]

Denk echt dat je dan bij Zweden moet aankloppen vriend. ;)
Zweden is wel helemaal van nu. :P zou dan Australi๋ zeggen. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 april 2018 @ 20:12:55 #275
163650 Greys
pi_178699502
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:06 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zweden is wel helemaal van nu. :P zou dan Australi๋ zeggen. *O*
Zweden is wel helemaal van Timberlake een jaar of twaalf geleden ofzo. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 23 april 2018 @ 20:17:01 #276
368283 ato
pi_178699625
Isra๋l gaat meedoen met de eindstrijd, winst, samen met Nederland en Estland.
Gevaarlijk is ook Zweden.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 23 april 2018 @ 20:20:35 #277
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178699719
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Zweden is wel helemaal van Timberlake een jaar of twaalf geleden ofzo. :+
Ik word oud. 👵 :'(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178699876
Zweden vind ik echt wel leuk. Leuker dan Waylon eigenlijk wel. Maargoed, dat is ook meet mijn muziek denk ik.
pi_178700079
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 20:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Zweden is wel helemaal van Timberlake een jaar of twaalf geleden ofzo. :+
Vroegah was alle muziek beter
Conclusie: Dance You Off is een erg goed lied
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178733840
Heb het nummer nogmaals in zijn geheel beluisterd en kom tot de volgende conclusie:

Het liedje speelt in op iets wat nu speelt. Ik vind dat te makkelijk scoren, maar begrijp het wel.

Het is een radio nummer, maar wel iets wat ik vaker heb gehoord (uptempo met wat muziek uit eigen land etc) Beetje vergelijkbaar met Everyway That I Can van Turkije destijds waar je ook de Turkse invloeden duidelijk in het nummer terughoorde.

Ik vind het instrument wat ze mee het podium opneemt niet echt wat toevoegen om eerlijk te zijn.

6/10 voor mij. Ik hoop dat de jury het liedje afstraft, omdat het niet uniek genoeg is (als we kijken naar vorige winnaars: Euphoria, Portugal vorig jaar, Conchita etc). Het is een normaal pop liedje, maar het klinkt natuurlijk wel leuk.
pi_178755267
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:57 schreef Nexum het volgende:

[..]

Denk echt dat je dan bij Zweden moet aankloppen vriend. ;)
Ook dat is generieke pop, maar wel meer van deze tijd. Dit is gewoon oubollige uitgekauwde onzin. Inderdaad niveautje Aqua - Barbie girl. Al is zelfs dat nummer eigenlijk nog te catchy om het hiermee te vergelijken.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_178778551
Ik vind dit echt een naar nummer
pi_178815319
quote:
Oh, ik had eerst het beeld voor me dat ze een paar van die levensgrote katten op het podium hadden :')
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 april 2018 @ 17:29:20 #285
163650 Greys
pi_178815770
Ik vind haar act kalmer dan ooit :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178815992
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind haar act kalmer dan ooit :o
Ik ben zelfs geneigd te zeggen een beetje saai.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 april 2018 @ 17:42:39 #288
163650 Greys
pi_178816051
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:40 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik ben zelfs geneigd te zeggen een beetje saai.
Ja. :@

Ik hoorde honderd gouden zwaaiende katten en zag van alles voor me en nu is het zo.. bijna kalm en keurig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 20:38:55 #289
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178820535
Goed camerawerk gaat het waarschijnlijk helemaal hysterisch maken joh.

Elk jaar valt alles een beetje tegen op basis van die schrale filmpjens.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178823630
Tijdens de persconferentie vertelde Netta dat ze vooral lette op de technische dingen tijdens de eerste repetitie en dat ze in de volgende show(s) meer zal dansen en dat de danseressen ook veel meer zullen opvallen. Dit kon je btw ook wel zien in de video die het Eurovisie kanaal heeft geupload... Kijk naar die danseres met haar krullen in het begin van de video, zij zat aan haar haar te krabben terwijl het liedje bezig was... Vervolgens zie je ze -naar mijn mening- saai naar Netta toe lopen/dansen. Ik denk dat dit komt omdat ze vooral zaten te kijken naar hoe het podium is en hoe ze het best kunnen performen. Zelf denk ik en hoop ik dat de tweede repetitie beter/drukker zal zijn. We hebben ook het stukje met het gekleurde rook niet gezien, dusja...
  † In Memoriam † zondag 29 april 2018 @ 23:05:14 #291
368283 ato
pi_178823681
Ik vind het wel goed klinken, ik zeg nog steeds winst.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178841433


'You haven't seen nothing yet' - ้้n van de danseressen van Netta.
Ik ben zeer benieuwd en ik ben eigenlijk ook wel opgelucht.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 april 2018 @ 18:18:56 #293
163650 Greys
pi_178841507
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:15 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]

'You haven't seen nothing yet' - ้้n van de danseressen van Netta.
Ik ben zeer benieuwd en ik ben eigenlijk ook wel opgelucht.
Dus die denken ook dat ze de halve act nog mogen aanpassen ofzo? Of is daar ook een deel van niet uitgezonden in perscenter?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178841553
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 18:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus die denken ook dat ze de halve act nog mogen aanpassen ofzo? Of is daar ook een deel van niet uitgezonden in perscenter?
Ik vroeg me ook af in hoeverre ze hun act nog mogen aanpassen... Misschien hebben de danseressen gewoon nog niet alles uit hun kast gehaald en gaan/kunnen ze veel meer doen, zelfde voor Netta. Waarschijnlijk zal de decor/algemene staging wel hetzelfde blijven hoor.

EDIT/TOEGEVOEGD: Er was ook ophef over een 'man' (het was volgens mij de songwriter) die Netta escorteerde van/op het podium ofso iets. Dat zullen ze waarschijnlijk ook nog anders doen, dus ik vermoed dat dat hetgeen is dat de show beter zal maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door justnathan321 op 30-04-2018 18:25:56 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 april 2018 @ 18:22:18 #295
163650 Greys
pi_178841588
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:20 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Ik vroeg me ook af in hoeverre ze hun act nog mogen aanpassen... Misschien hebben de danseressen gewoon nog niet alles uit hun kast gehaald en gaan/kunnen ze veel meer doen, zelfde voor Netta. Waarschijnlijk zal de decor/algemene staging wel hetzelfde blijven hoor.
Voor cameravoering kan dat bewegen ook niet ineens veel meer worden denk ik. Anders dansen ze straks ineens het beeld uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 april 2018 @ 18:29:24 #296
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178841722
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 18:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor cameravoering kan dat bewegen ook niet ineens veel meer worden denk ik. Anders dansen ze straks ineens het beeld uit.
Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze zich voor de eerste repetitie nog hebben ingehouden oid.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178847945
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze zich voor de eerste repetitie nog hebben ingehouden oid.
Dat denk ik ook. Weet niet meer waar ik het las, maar er stond dat Netta nu alleen geconcentreerd was op geluid en camera, maar dat bij de 2e repetitie we pas echt zien hoe het gaat zijn volgende week.
~The present is all there is~
pi_178912859
Snap het niet, heeft Isra๋l nu een 2e rehearsal gedaan vandaag of niet? Normaal gezien had Netta toch al om 13.30 (12.30 onze tijd) een rehearsal?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:38:10 #299
163650 Greys
pi_178912994
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:33 schreef justnathan321 het volgende:
Snap het niet, heeft Isra๋l nu een 2e rehearsal gedaan vandaag of niet? Normaal gezien had Netta toch al om 13.30 (12.30 onze tijd) een rehearsal?
13.30 in het schema (Portugese tijd) is 14.30 uur onze tijd volgens mij?
Zo om 14.05 eerst Litouwen en daarna Netta.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178913491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:38 schreef Greys het volgende:

[..]

13.30 in het schema (Portugese tijd) is 14.30 uur onze tijd volgens mij?
Zo om 14.05 eerst Litouwen en daarna Netta.
Ah oei... je hebt gelijk haha. Ik maakte me al zorgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')