Ik word oud. 👵quote:Op maandag 23 april 2018 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zweden is wel helemaal van Timberlake een jaar of twaalf geleden ofzo.
Vroegah was alle muziek beterquote:Op maandag 23 april 2018 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zweden is wel helemaal van Timberlake een jaar of twaalf geleden ofzo.
Ook dat is generieke pop, maar wel meer van deze tijd. Dit is gewoon oubollige uitgekauwde onzin. Inderdaad niveautje Aqua - Barbie girl. Al is zelfs dat nummer eigenlijk nog te catchy om het hiermee te vergelijken.quote:Op maandag 23 april 2018 19:57 schreef Nexum het volgende:
[..]
Denk echt dat je dan bij Zweden moet aankloppen vriend.
Oh, ik had eerst het beeld voor me dat ze een paar van die levensgrote katten op het podium haddenquote:
Ja.quote:Op zondag 29 april 2018 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben zelfs geneigd te zeggen een beetje saai.
Dus die denken ook dat ze de halve act nog mogen aanpassen ofzo? Of is daar ook een deel van niet uitgezonden in perscenter?quote:Op maandag 30 april 2018 18:15 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
'You haven't seen nothing yet' - één van de danseressen van Netta.
Ik ben zeer benieuwd en ik ben eigenlijk ook wel opgelucht.
Ik vroeg me ook af in hoeverre ze hun act nog mogen aanpassen... Misschien hebben de danseressen gewoon nog niet alles uit hun kast gehaald en gaan/kunnen ze veel meer doen, zelfde voor Netta. Waarschijnlijk zal de decor/algemene staging wel hetzelfde blijven hoor.quote:Op maandag 30 april 2018 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus die denken ook dat ze de halve act nog mogen aanpassen ofzo? Of is daar ook een deel van niet uitgezonden in perscenter?
Voor cameravoering kan dat bewegen ook niet ineens veel meer worden denk ik. Anders dansen ze straks ineens het beeld uit.quote:Op maandag 30 april 2018 18:20 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af in hoeverre ze hun act nog mogen aanpassen... Misschien hebben de danseressen gewoon nog niet alles uit hun kast gehaald en gaan/kunnen ze veel meer doen, zelfde voor Netta. Waarschijnlijk zal de decor/algemene staging wel hetzelfde blijven hoor.
Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze zich voor de eerste repetitie nog hebben ingehouden oid.quote:Op maandag 30 april 2018 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor cameravoering kan dat bewegen ook niet ineens veel meer worden denk ik. Anders dansen ze straks ineens het beeld uit.
Dat denk ik ook. Weet niet meer waar ik het las, maar er stond dat Netta nu alleen geconcentreerd was op geluid en camera, maar dat bij de 2e repetitie we pas echt zien hoe het gaat zijn volgende week.quote:Op maandag 30 april 2018 18:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon bedoelen dat ze zich voor de eerste repetitie nog hebben ingehouden oid.
13.30 in het schema (Portugese tijd) is 14.30 uur onze tijd volgens mij?quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:33 schreef justnathan321 het volgende:
Snap het niet, heeft Israël nu een 2e rehearsal gedaan vandaag of niet? Normaal gezien had Netta toch al om 13.30 (12.30 onze tijd) een rehearsal?
Ah oei... je hebt gelijk haha. Ik maakte me al zorgen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
13.30 in het schema (Portugese tijd) is 14.30 uur onze tijd volgens mij?
Zo om 14.05 eerst Litouwen en daarna Netta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |