abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177794657
Oh ja iedereen moet weer deugen. Waren we vergeten dat we allemaal een klein boefje in ons hebben? Een goudstuk verborgen in onze zwarte spijkerbroeken? En een hart dat klopt op het ritme van rock n roll?
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:35:45 #277
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_177794898
Ik heb mijn haat voor deze song opgeborgen. Is een vd sterkste songs van het pak. Als ze er een spetterende show van maken hebben ze een eventuele overwinning niet gestolen. Terechte topfavoriet
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 16:52:38 #278
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_177795328
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 16:27 schreef Wuwwa het volgende:
Oh ja iedereen moet weer deugen. Waren we vergeten dat we allemaal een klein boefje in ons hebben? Een goudstuk verborgen in onze zwarte spijkerbroeken? En een hart dat klopt op het ritme van rock n roll?
Ik zou zeggen:

Everbody's got a little outlaw in 'em! *O*
Hey ho. Let's go!
pi_177798617
nvm
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 maart 2018 @ 19:15:46 #280
163650 Greys
pi_177798697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:14 schreef Zen90 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, die #metoo boodschap, maar heeft deze dame zelf zo’n onprettige ervaring gehad?

Zo’n boodschap kan wat mij betreft alleen werken als het ook echt ‘van haar’ is. Denk aan de Jamala’s, Conchitas etc. Zij waren echt dát liedje, het liedje en de boodschap was van echt van hen en daardoor zongen zij het met een bepaalde urgentie. En dan komt die boodschap over i.p.v. dat het bij een soort gimmick blijft.
Ach, de nummers van zowel Frankrijk als Italië gaan over de migrantencrisis en dat van Zwitserland over pesten. Zeggen ze in elk geval.

Geen idee of ze zelf dat allemaal ook meegemaakt hebben. ;)

Ik vind nummers met een politieke boodschap sowieso niet horen op een ESF maar aangezien steeds meer het doen en de EBU regels steeds minder lijken te gelden, ach..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177803049
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ach, de nummers van zowel Frankrijk als Italië gaan over de migrantencrisis en dat van Zwitserland over pesten. Zeggen ze in elk geval.

Geen idee of ze zelf dat allemaal ook meegemaakt hebben. ;)

Ik vind nummers met een politieke boodschap sowieso niet horen op een ESF maar aangezien steeds meer het doen en de EBU regels steeds minder lijken te gelden, ach..
Ik zou eigenlijk niet de illusie hebben dat licht aangeschoten televoters op Israël stemmen vanwege de inhoud van de tekst.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 14 maart 2018 @ 00:06:24 #282
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177807417
Oke, ik heb een paar keer geluisterd.

Ben ik nu de enige die het gewoon een beetje 'meh' vindt? Nee, het nummer is niet te raar en ik vind die kipzangdingetjes ook wel grappig, maar ik vind vooral dat er zo'n middelmatig nummer overblijft als je de gimmicks weghaalt. :{

Ik moet zeggen dat dit natuurlijk wel een stuk beter is dan van die dramatische ballads waarvan er altijd zoveel langskomen op het ESF. Ik heb ook absoluut geen hekel aan dit soort muziek. Ik vind alleen dat het superleuk begint en daarna een beetje 'meh' wordt. Maar volgens mij ben ik de enige die er geen love it of hate it gevoel bij heeft. :D

Ik vind Tsjechië leuker bijvoorbeeld.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_177807485
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:06 schreef Jane het volgende:
Oke, ik heb een paar keer geluisterd.

Ben ik nu de enige die het gewoon een beetje 'meh' vindt? Nee, het nummer is niet te raar en ik vind die kipzangdingetjes ook wel grappig, maar ik vind vooral dat er zo'n middelmatig nummer overblijft als je de gimmicks weghaalt. :{

Ik moet zeggen dat dit natuurlijk wel een stuk beter is dan van die dramatische ballads waarvan er altijd zoveel langskomen op het ESF. Ik heb ook absoluut geen hekel aan dit soort muziek. Ik vind alleen dat het superleuk begint en daarna een beetje 'meh' wordt. Maar volgens mij ben ik de enige die er geen love it of hate it gevoel bij heeft. :D

Ik vind Tsjechië leuker bijvoorbeeld.
Nee hoor, ik denk er over net hetzelfde :)
pi_177807564
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:06 schreef Jane het volgende:
Oke, ik heb een paar keer geluisterd.

Ben ik nu de enige die het gewoon een beetje 'meh' vindt? Nee, het nummer is niet te raar en ik vind die kipzangdingetjes ook wel grappig, maar ik vind vooral dat er zo'n middelmatig nummer overblijft als je de gimmicks weghaalt. :{

Ik moet zeggen dat dit natuurlijk wel een stuk beter is dan van die dramatische ballads waarvan er altijd zoveel langskomen op het ESF. Ik heb ook absoluut geen hekel aan dit soort muziek. Ik vind alleen dat het superleuk begint en daarna een beetje 'meh' wordt. Maar volgens mij ben ik de enige die er geen love it of hate it gevoel bij heeft. :D

Ik vind Tsjechië leuker bijvoorbeeld.
Nee hoor, ben er ook niet echt fan van.
  woensdag 14 maart 2018 @ 02:02:55 #285
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_177808005
Ik moest ineens hieraan denken.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_177809484
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:06 schreef Jane het volgende:
Oke, ik heb een paar keer geluisterd.

Ben ik nu de enige die het gewoon een beetje 'meh' vindt? Nee, het nummer is niet te raar en ik vind die kipzangdingetjes ook wel grappig, maar ik vind vooral dat er zo'n middelmatig nummer overblijft als je de gimmicks weghaalt. :{

Ik moet zeggen dat dit natuurlijk wel een stuk beter is dan van die dramatische ballads waarvan er altijd zoveel langskomen op het ESF. Ik heb ook absoluut geen hekel aan dit soort muziek. Ik vind alleen dat het superleuk begint en daarna een beetje 'meh' wordt. Maar volgens mij ben ik de enige die er geen love it of hate it gevoel bij heeft. :D

Ik vind Tsjechië leuker bijvoorbeeld.
Mee eens. Ik vind dit lied zeker niet vreselijk, maar krijg er ook sowieso niet echt een heel extreem gevoel bij. Het is niet helemaal mijn ding, maar vind het wel een stuk beter dan veel andere nummers. Dan vind ik dat etnische riedeltje eronder en de kipgeluiden nog wel het leukst van het hele nummer. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177810048
Ja ik vind het best een leuk nummer, maar hoop verder niet dat dit gaat winnen. :@
  woensdag 14 maart 2018 @ 17:07:33 #288
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_177819864
het nummer is nu in Apple Music etc.
pi_177820351
Ik vind haar uitstraling niet zo leuk... Stem /
klankkleur is ook niet mijn smaak.

Even los van de kippengeluiden, het reffrein is wel catchy, maar niet iets wat we nog nooit eerder hebben gehoord. Ze vist ‘gelukkig’ qua genre in dezelfde vijver als een heleboel andere landen.

Het idee dat ze misschien sympathie votes krijgt de wat dikkere Europeanen... :X

Hoop dat de hype snel over, zodat het ‘leuke’ er weer af is. Laat de media voor nu lekker doorhyperen, want dan kan het alleen maar tegenvallen in mei (lees: Italië vorig jaar :)). Van mij hoeft het niet te winnen. Vind in de categorie uptempo popliedjes dan bijvoorbeeld het lied van Tsjechië idd fijner om naar te luisteren.
pi_177826894
Ik zag vandaag een tweet waar iemand zei dat de reden dat mensen Eurovisie niet serieus nemen/denken dat het een grap is is door liedjes zoals Israel en ik zat daar echt zo van: is het niet precies het omgekeerde? Kijken mensen juist niet naar Eurovisie om leuke liedjes zoals Israel te ontdekken? Of ben ik nu dom? :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 22:50:31 #291
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 maart 2018 @ 22:53:08 #292
163650 Greys
pi_177827224
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:37 schreef Nexum het volgende:
Ik zag vandaag een tweet waar iemand zei dat de reden dat mensen Eurovisie niet serieus nemen/denken dat het een grap is is door liedjes zoals Israel en ik zat daar echt zo van: is het niet precies het omgekeerde? Kijken mensen juist niet naar Eurovisie om leuke liedjes zoals Israel te ontdekken? Of ben ik nu dom? :P
Een beetje van allebei denk ik. Het een sluit het ander niet uit toch? :P

Tussen alle ballads enzo vind ik dit straks zeker een heerlijke vrolijke afwisseling! Maar als het hele esf bestond uit liedjes met apen en kippen was ik er al klaar mee.

Dus er zullen mensen zijn die dit een aanfluiting vinden en mensen die dit fantastisch vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 23:04:13 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177827462
Heb echt een bollywood gevoel bij dit nummer ....

Edit: Denk trouwens dat allebei geldt Nexum

Sommige mensen kijken door liedjes zoals Israel, sommige mensen willen meer kwaliteit en nemen Eurovisie daarom niet serieus door dit soort ongein.

Denk echter wel dat als het 100% serieus zou zijn ook weer veel mensen zouden afhaken. Dit soort liedjes horen er nu eenmaal bij, maar ik hoop echt dat ze nooit meer winnen. Kwaliteit moet winnen en dit soort meuk is leuk voor de lol.
pi_177834518
Oke, ik geef het toe. De eerste tien keer vond ik het verschrikkelijk, maar inmiddels kan ik het nummer best waarderen. Het is wel erg catchy en aanstekelijk.

Toch hoop ik heel hard dat dit niet wint, puur omdat het niet het soort muziek is waar van hou. Ik hou van muziek met een ziel, met gevoel en authenticiteit. Dit vind ik meer passen in het straatje ‘Gangnam Style’: het stelt niet veel voor, maar het blijft wel erg hangen en stiekem word je er vrolijk van. Maar kwaliteit is voor mij toch iets anders dan alleen een slimme productie in combinatie met een gimmick.
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2018 @ 12:15:56 #295
368283 ato
pi_177835465
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:58 schreef drankge het volgende:

[..]

Was je vorige week nog bij de Wunderbar geweest Ato?
Ja ik heb er even gezeten, zij draaiden ook recente ESF liedjes. Leuk om het op groot beeldscherm te kijken.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:37:10 #296
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_177838250
gaat Waylon het deze keer tegen a woman with no beard afleggen?

gimmick-song - catchy maar 13 in een dozijn 8)7
... en huiver mee
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 15:33:01 #297
163650 Greys
pi_177839330
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:23 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dit vind ik meer passen in het straatje ‘Gangnam Style’
Nou das ook toevallig :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177839505
quote:
O. Mijn. God.

Dit is echt zo tegenovergesteld aan mijn persoonlijke smaak. Hier word ik dus serieus een beetje boos van haha :{w Wat heb ik een hekel aan die looper, en aan het genre wat zij blijkbaar is als act.

Wel knap dat ze zo’n enorme aversie weet op te wekken. Complimenten daarvoor |:(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 15:47:04 #299
163650 Greys
pi_177839681
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:40 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

O. Mijn. God.

Dit is echt zo tegenovergesteld aan mijn persoonlijke smaak. Hier word ik dus serieus een beetje boos van haha :{w Wat heb ik een hekel aan die looper, en aan het genre wat zij blijkbaar is als act.

Wel knap dat ze zo’n enorme aversie weet op te wekken. Complimenten daarvoor |:(
Ik moest zo lachen toen je uitgerekend Gangnam Style zei en dat met deze video in m'n gedachten :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 15:47:14 #300
163650 Greys
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')