Goed plan dat eerste, maar dan wel in die gele zwembroekquote:Op donderdag 5 april 2018 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Idee: wie verliest moet een week met een user icon van Dries Roelvink op FOK!
Of kip-armgebaren maken in een winkelcentrum. Maar dat is wat lastig te controleren![]()
Haha ja het is serieus een heerlijk forum zonder veel gedoe. Lekker gezellig en hysterisch. Blij dat je blij bent dat je je bent aangemeld! En slapen is overratedquote:Op donderdag 5 april 2018 15:15 schreef GeorgeM het volgende:
Wat is het hier toch gezellig!
Ik had me veel eerder aan moeten melden, maar ik durfde niet![]()
Nadeel is dat ik te laat in m'n nest lig
Ja, ik ben gewoon verslaafd!quote:Op donderdag 5 april 2018 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha ja het is serieus een heerlijk forum zonder veel gedoe. Lekker gezellig en hysterisch. Blij dat je blij bent dat je je bent aangemeld! En slapen is overrated
Dat tweede is ook wel een goeie...gewoon een filmpje maken en hier plaatsen.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Idee: wie verliest moet een week met een user icon van Dries Roelvink op FOK!
Of kip-armgebaren maken in een winkelcentrum. Maar dat is wat lastig te controleren![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2018 14:40 schreef Prego het volgende:
ik vind alles kut aan dit nummer, ALLES, tot de zangeres toe met d'r rotkop![]()
![]()
Oh liefquote:
Hoe verschrikkelijk irritant ik het lied en haar ook vind (in de clip), in dit interview vind ik dat ze wel heel sympathiek overkomt.quote:
Volgens mij is het Beth Ditto van The Gossip.quote:Op zondag 8 april 2018 22:13 schreef GeorgeM het volgende:
Bij die Zalando-reclame denk ik altijd dat zij het is (eerste vrouw)
Kloptquote:Op zondag 8 april 2018 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is het Beth Ditto van The Gossip.
Dat dansje van Itali๋ vorig jaar was makkelijkerquote:Op maandag 9 april 2018 17:53 schreef Greys het volgende:
Isra๋l doet wel echt alles goed hoor, qua publiciteit en aandacht genereren. Nu weer een video met de dance moves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |