Engelse scheids. Dus dat zegt genoeg.quote:
Ik dacht dat ik de lapo hadquote:
Ziequote:
Welk forum ga je modden @Luctor.et.Emergo ?quote:
Nog een underkoffer modquote:
WGRquote:Op woensdag 3 november 2021 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Welk forum ga je modden @:Luctor.et.emergo ?
Daar mag ik in dit stadium nog geen uitspraken over doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Welk forum ga je modden @:Luctor.et.emergo ?
Je klinkt al als een echte mod.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar mag ik in dit stadium nog geen uitspraken over doen.
Dat komt omdat het een Spaanse laptop isquote:Op woensdag 3 november 2021 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bevestig onafhankelijk dat Luctor op mijn scherm de LaPo had
Functie eldersquote:Op woensdag 3 november 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar mag ik in dit stadium nog geen uitspraken over doen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Strani het volgende:
Die pass van Blind zonet had Van Persie er zo ingekopt.
Emquote:
Joe!quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
Oké hop hop mensen naar de WC chips pakken pyjama aan en over 15 minuten weer terug op de bank!
Ja papa.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
Oké hop hop mensen naar de WC chips pakken pyjama aan en over 15 minuten weer terug op de bank!
Behalve Roger, die moet in de keuken blijven!quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
Dit is dan wel een geval ja zeggen en nierts doen.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat kan Buffon toch goed, he.
Es wird Zeit so langsam.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:24 schreef Strani het volgende:
@:Em31 zou je ook kunnen vertellen wannéér het ongeveer goed komt?
Ze heeft niet gezegd wát er goed komt.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:24 schreef Strani het volgende:
Bijna!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:24 schreef Strani het volgende:
Nee het kan ook gaan om het straatverbod voor mij waar ze waarschijnlijk al maanden aan werktquote:Op woensdag 3 november 2021 22:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze heeft niet gezegd wát er goed komt.
Dat straatverbod gaat vast wel goed komen.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het kan ook gaan om het straatverbod voor mij waar ze waarschijnlijk al maanden aan werkt
Oei Tadicquote:
Lekker dreugquote:
Dat ging hardquote:Op woensdag 3 november 2021 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
TadicGescoord met z'n ballen?
Ik hoop dat het daar bij blijft. Vanuit de naastgelegen straat heb ik nog steeds redelijk zicht. Het wordt pas lastiger als er een gemeenteverbod wordt opgelegd.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat straatverbod gaat vast wel goed komen.
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar bij blijft. Vanuit de naastgelegen straat heb ik nog steeds redelijk zicht. Het wordt pas lastiger als er een gemeenteverbod wordt opgelegd.
We gaan wel voor een landverbod.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar bij blijft. Vanuit de naastgelegen straat heb ik nog steeds redelijk zicht. Het wordt pas lastiger als er een gemeenteverbod wordt opgelegd.
Mag haar boekje komen verkopenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh echt? De terroriste krijgt aandacht? Godsamme...
Dat blijft inderdaad bizar dat die met open armen wordt ontvangenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Er staat ook echt bij de aankondiging dat ze gast praten over wat ze ‘gezien en beleefd’ heeft. Even lekker praten over die gezellige tijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ongelofelijk, echt...quote:Op woensdag 3 november 2021 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er staat ook echt bij de aankondiging dat ze gast praten over wat ze ‘gezien en beleefd’ heeft. Even lekker praten over die gezellige tijd.
Misschien kan ze dan gaan vertellen hoe ze een bom in een bus heeft verstoptquote:Op woensdag 3 november 2021 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er staat ook echt bij de aankondiging dat ze gast praten over wat ze ‘gezien en beleefd’ heeft. Even lekker praten over die gezellige tijd.
Nog even en één of andere idioot (Erik Dijkstra is een mooie kandidaat) maakt er een spannende TV-serie over.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kan ze dan gaan vertellen hoe ze een bom in een bus heeft verstopt
Edit: meehielp een bom in een bus te krijgen.
Bij Jinek?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik schuif ook nog even aan.
'Tanja en haar Colombiaanse reis'quote:Op woensdag 3 november 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog even en één of andere idioot (Erik Dijkstra is een mooie kandidaat) maakt er een spannende TV-serie over.
Ga maar even naar de keuken.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kan jij dan even zeggen dat het schandalig is dat Tanja er zit.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Met als subtitel 'De Heldin van het Volk'.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Tanja en haar Colombiaanse reis'
Waar zie je me voor aan?quote:
Heb ik een minuut of tien geleden al gedaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga maar even naar de keuken.
Over dat fenomeen komt hij bij Jinek juist praten.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga maar even naar de keuken.
Wie is Tanja en waarom is het schandalig dat ze waar zit?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan jij dan even zeggen dat het schandalig is dat Tanja er zit.
Dan moet je noordelijker gokken lieverd.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zal opletten maar gok niet noordelijk genoeg
Egmond aan Zee kunnen we wat zien, jij zit wel noorderlijker dan dat toch?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zal opletten maar gok niet noordelijk genoeg
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je noordelijker gokken lieverd.
Oh huh wowquote:Op woensdag 3 november 2021 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Egmond aan Zee kunnen we wat zien, jij zit wel noorderlijker dan dat toch?
Gekkenhuis op de tribune, niemand die ons stoppen kanquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je noordelijker gokken lieverd.
Kunnen jullie two lovebirds even een apart topic aanmaken voor straatverboden enzo? Wij zijn hier met belangrijke zaken bezigquote:
Op Lucas na dan. Maar verder niemand.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gekkenhuis op de tribune, niemand die ons stoppen kan
Twee??? Het is er toch echt éénquote:Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie two lovebirds even een apart topic aanmaken voor straatverboden enzo? Wij zijn hier met belangrijke zaken bezig![]()
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Op Lucas na dan. Maar verder niemand.
Nog eentje erin zou lekker zijnquote:Op woensdag 3 november 2021 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gekkenhuis op de tribune, niemand die ons stoppen kan
En ben jij nou een vrouw? Wij kunnen toch 10 dingen tegelijkertijd Georgequote:Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie two lovebirds even een apart topic aanmaken voor straatverboden enzo? Wij zijn hier met belangrijke zaken bezig![]()
Jajaquote:
Ja oké deze was dom van mequote:Op woensdag 3 november 2021 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind jou óók lief hoor.
Ja maar ik raak afgeleidquote:Op woensdag 3 november 2021 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ben jij nou een vrouw? Wij kunnen toch 10 dingen tegelijkertijd George
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind jou óók lief hoor.
Wil je nu zeggen dat zo'n simpel balspelletje interessanter is dan het baltsgedrag van twee Fok!ers in het wild?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Oeh echt welquote:
Joaquote:Op woensdag 3 november 2021 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat zo'n simpel balspelletje interessanter is dan het baltsgedrag van twee Fok!ers in het wild?
Kijk mama zonder handen, oh shit.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we over egels praten
Komop Ceequote:
Wat heb jij?quote:
Jaaaquote:
Die wil ik ook nog eens winnen binnenkort.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
Het zou héél erg lekker zijn als Cee de Staatsloterij zou winnen.
Het is haar zeer gegund.
Geen dank.
Zag het even niet meer zitten, en toen begon Antony opeens te strooien.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is de eerste post die ik lees, nu ik na voetbal weer op FOK! kijk
Correct voorspeld, het werd ook niks (voor die jongens in het geel dan).quote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is de eerste post die ik lees, nu ik na voetbal weer op FOK! kijk
Goed omgepraatquote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Correct voorspeld, het werd ook niks (voor die jongens in het geel dan).
Een politicus als buurman, daar steek je nog wel eens iets van op.quote:
Ik had dit ook niet meer verwacht hoor!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zag het even niet meer zitten, en toen begon Antony opeens te strooien.
Egelsquote:Op woensdag 3 november 2021 22:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we over egels praten
Okayquote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
TT mag wel aangepast worden naar iets vrolijkers.
Auf wiedersehen!quote:
En dan was ik het niet eens die de TT heeft gewijzigdquote:
Zombiesquote:Op woensdag 3 november 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
In plaats van voetbal heb ik de film Pride & Prejudice & Zombies gekeken. De originele Pride & Prejudice heb ik nooit helemaal gezien, dus het is gokken welke delen in het origineel ook te zien waren, maar dat Elizabeth training heeft gehad in Shaolin kung fu staat buiten kijf lijkt me
Morgen zal Union Berlin wel winnen. Ik hoop nog steeds dat Feyenoord wint, maar na het vandalisme op de Berlijnse Muur vind ik ze toch iets minder sympathiek.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schade Deutschland, alles ist vorbei.
Die zonder zombies heb ik nooit gezien, die met zombies ook niet trouwens.quote:
Ik gun mijn collega die erheen is wel een overwinning.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Morgen zal Union Berlin wel winnen. Ik hoop nog steeds dat Feyenoord wint, maar na het vandalisme op de Berlijnse Muur vind ik ze toch iets minder sympathiek.
Ik vind elke zombiefilm geweldig.quote:
Ja, en het is niet alsof die muur niet al lelijk genoeg was zonder die tag.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Morgen zal Union Berlin wel winnen. Ik hoop nog steeds dat Feyenoord wint, maar na het vandalisme op de Berlijnse Muur vind ik ze toch iets minder sympathiek.
Uiteindelijk verloor ik mijn aandacht omdat er een langere periode zonder zombies in zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteindelijk verloor ik mijn aandacht omdat er een langere periode zonder zombies in zatMaar Mr Darcy heeft er mooi een paar omgelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zombies in deze waren best slim. Het waren niet de typische Dawn of the Dead-zombiesquote:Op woensdag 3 november 2021 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind elke zombiefilm geweldig.Al is het vaak jammer als zombies ineens kunnen rennen of nadenken.
Die was het!quote:
Zonde, dat zijn voor mij toch wel de klassieke zombiefilmsquote:Op woensdag 3 november 2021 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De zombies in deze waren best slim. Het waren niet de typische Dawn of the Dead-zombies
Dat klinkt als niveautje Sharknadoquote:Op woensdag 3 november 2021 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde, dat zijn voor mij toch wel de klassieke zombiefilmsDankzij The Walking Dead zijn er best wat zombiefilms bijgekomen, daar ben ik best blij mee
Sommige films met rennende zombies zijn trouwens wel goed, zoals Zombieland en Zombieland 2.
Het is een aardige tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar ik geloof dat ik 28 Days Later ook leuk vondquote:Op woensdag 3 november 2021 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde, dat zijn voor mij toch wel de klassieke zombiefilmsDankzij The Walking Dead zijn er best wat zombiefilms bijgekomen, daar ben ik best blij mee
Sommige films met rennende zombies zijn trouwens wel goed, zoals Zombieland en Zombieland 2.
Zombieland is best primaquote:Op woensdag 3 november 2021 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt als niveautje Sharknado
Nee, Zombieland is wel echt leukquote:Op woensdag 3 november 2021 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt als niveautje Sharknado
Alien was een erg progressieve film. Volgens mij is het de eerste grote actiefilm waarin de sterke held een vrouw is. Als je deel 2 bekijkt, zou je eigenlijk het eerste deel ook weer moeten bekijken. Deel 3 vind ik zelf een stuk minderquote:Op woensdag 3 november 2021 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een aardige tijd geleden dat ik hem gezien heb, maar ik geloof dat ik 28 Days Later ook leuk vond
De afgelopen weken heb ik ook regelmatig de cursor op Aliens gehad, maar toch steeds besloten wat anders te gaan kijkenDie heb ik nog niet gezien. Alien wel, maar dat moest voor school en dan is het bijna automatisch minder leuk
Zombieland is inderdaad fantastisch, en ik heb verder ook echt helemaal niks met zombiefilms.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zombieland is best primaDeel 2 heb ik nog niet gezien, maar deel 1 kan je best een keer doen
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Zombieland is best primaDeel 2 heb ik nog niet gezien, maar deel 1 kan je best een keer doen
Dan is het de titel die niet best isquote:Op woensdag 3 november 2021 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij is 'iedereen' het er wel over eens dat 3 en verder minder zijn dan 1 en 2quote:Op woensdag 3 november 2021 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alien was een erg progressieve film. Volgens mij is het de eerste grote actiefilm waarin de sterke held een vrouw is. Als je deel 2 bekijkt, zou je eigenlijk het eerste deel ook weer moeten bekijken. Deel 3 vind ik zelf een stuk minder
Nou ja, de film gaat wel over een land vol zombies...quote:Op woensdag 3 november 2021 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Dan is het de titel die niet best is
Vijf priemgetallen (de rang in het getal meenemend), @Redefine, @Arizona, @ijs_beer, @BillDauterive, en @TheFreshPrincequote:Op woensdag 3 november 2021 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
We zijn oktober al bijna vergeten, maar hier toch nog even de altijd informatieve SC stats van afgelopen maand!
1 938 Roger_Epiales
2 769 Strani
3 608 H_T
4 579 Luctor.et.Emergo
5 557 Redefine
6 547 Arizona
7 505 Em31
8 342 Fred_B
9 319 ijs_beer
10 264 AgnesGru
11 259 GeorgeM
12 228 Guanabana
13 201 Meke
14 198 Koen66
15 192 Meridiaan
16 172 molloot200
17 141 Momo
17 141 ESF1Gamer
19 135 Cyan9
20 101 BillDauterive
21 85 usagi414
22 66 Evenstar
23 62 blackswangreen
24 60 Cee
25 56 Hamlapjes
26 52 sportfreak
27 50 Yesse
28 43 TheFreshPrince
29 41 Prisha
30 33 NailQueen
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vijf priemgetallen (de rang in het getal meenemend), @:Redefine, @:Arizona, @:ijs_beer, @:BillDauterive, en @:TheFreshPrince
Ik heb dat met Lord of the Rings dan weer niet zo met kerst.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij is 'iedereen' het er wel over eens dat 3 en verder minder zijn dan 1 en 2Het is lang lang geleden dat ik deel 1 heb gezien, dus dat is misschien wel een idee. Nadeel is dat de drempel weer wat hoger wordt om deel 2 te gaan kijken
Of ik moet het een beetje inplannen rond een handig moment, zoals rond de kerst een geschikter moment is dan de rest van het jaar om Lord of the Rings te kijken op de een of andere manier
@TheFreshPrince heb ik al ff niet meer gespot, of ben ik er gewoon op verkeerde momentenquote:Op woensdag 3 november 2021 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vijf priemgetallen (de rang in het getal meenemend), @:Redefine, @:Arizona, @:ijs_beer, @:BillDauterive, en @:TheFreshPrince
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alien was een erg progressieve film. Volgens mij is het de eerste grote actiefilm waarin de sterke held een vrouw is. Als je deel 2 bekijkt, zou je eigenlijk het eerste deel ook weer moeten bekijken. Deel 3 vind ik zelf een stuk minder
Ja op mijn vingers kan ik dat ook niet uitrekenen.quote:
Twee posts boven je.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:TheFreshPrince heb ik al ff niet meer gespot, of ben ik er gewoon op verkeerde momenten
Dat zijn heel wat rode kaarten die je jezelf geeft voor niet scherp zijn.quote:
Leuk deuntje, maar ik heb niet echt naar de tekst geluisterd!quote:
Niks gezien door de mistquote:
Hallon!quote:
Begrijpelijk, sterkte en succes!quote:Op donderdag 4 november 2021 07:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vanmiddag moet ik naar de tandarts voor de kroon. Uiteraard weer buikpijn, misselijk, alles![]()
Verstandelijk weet ik dondersgoed dat dit niets is om bang voor te zijn maar mijn gevoel gaat hier niet in mee.
Hier zie je alleen mistquote:Op donderdag 4 november 2021 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag de regenboog vanmorgen op weg naar kantoor. Helaas zag ik 'm in de achteruitkijkspiegel. Dus ik kon er niet even heen rijden.
Dank jequote:
Dat deel ervan zie ik ook, de rest helaas niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag de regenboog vanmorgen op weg naar kantoor. Helaas zag ik 'm in de achteruitkijkspiegel. Dus ik kon er niet even heen rijden.
Vervelend, veel sterkte!quote:Op donderdag 4 november 2021 07:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Vanmiddag moet ik naar de tandarts voor de kroon. Uiteraard weer buikpijn, misselijk, alles![]()
Verstandelijk weet ik dondersgoed dat dit niets is om bang voor te zijn maar mijn gevoel gaat hier niet in mee.
Ik ook niet. Gisteravond te gezellig geweest tijdens een pubquizquote:Op donderdag 4 november 2021 09:49 schreef Arizona het volgende:
Ik kan me totaal niet concentreren op mijn werk.
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gisteravond te gezellig geweest tijdens een pubquiz
Daar ben ik altijd voorquote:Op donderdag 4 november 2021 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gisteravond te gezellig geweest tijdens een pubquiz
Zijn sws geen leuke dingenquote:Op donderdag 4 november 2021 07:48 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook nog drie klokken op zomertijd staan. De wekker, een klok in de woonkamer en die in de auto. Aanpassen komt wel een keerquote:Op donderdag 4 november 2021 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klok op onze kamer stond nog op zomertijd.
De wekker staat wel al goed, anders ben ik te vroeg. In de auto staat ie ook nog op zomertijd inderdaad, maar dat komt wel een keer. Ergens in maart of zo.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook nog drie klokken op zomertijd staan. De wekker, een klok in de woonkamer en die in de auto. Aanpassen komt wel een keerEn de tijd op de magnetron klopt het hele jaar door niet
Die in de auto doe ik wel een keer als ik in een lange file sta. Heb ik weer even wat te doenquote:Op donderdag 4 november 2021 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De wekker staat wel al goed, anders ben ik te vroeg. In de auto staat ie ook nog op zomertijd inderdaad, maar dat komt wel een keer. Ergens in maart of zo.
Hoe kan je zo leven Tim!!111quote:Op donderdag 4 november 2021 10:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook nog drie klokken op zomertijd staan. De wekker, een klok in de woonkamer en die in de auto. Aanpassen komt wel een keerEn de tijd op de magnetron klopt het hele jaar door niet
Yup, en gewonnen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd voorWas het in Scooters? En ben je tevreden met het resultaat?
Best goed, dank jequote:
Oh de tijd op onze magnetron klopt inderdaad ook heel het jaar door niet.quote:
Hulde!quote:
Ja, is nu vooral een fikse verkoudheid gelukkig!quote:Op donderdag 4 november 2021 09:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hallon!
Ben je weer wat opgeknapt?
Ik probeer files zo veel mogelijk te vermijden.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Die in de auto doe ik wel een keer als ik in een lange file sta. Heb ik weer even wat te doen
Oh ik denk dat H_T voor zijn plezier in een file gaat staanquote:Op donderdag 4 november 2021 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik probeer files zo veel mogelijk te vermijden.
Misschien heb ik dit verhaal wel eens verteld, maar de klok in de auto van m'n vader kun je niet aanpassen als je rijdt in verband met veiligheid.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Die in de auto doe ik wel een keer als ik in een lange file sta. Heb ik weer even wat te doen
Ik heb ook nog drie klokken op de verkeerde tijd staanquote:
Bij mij staan veel klokken nu juist weer goedquote:Op donderdag 4 november 2021 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook nog drie klokken op de verkeerde tijd staanMaar ik kijk op maar één van die klokken regelmatig. Gisterenavond zorgde het wel even voor verwarring.
Ja, daar ga ik wel van uit inderdaad.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik denk dat H_T voor zijn plezier in een file gaat staan
Dit heb ik ook ongeveer zoquote:Op donderdag 4 november 2021 10:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Een huishouden van Jan Steen voeren jullie allemaal!!1quote:Op donderdag 4 november 2021 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook nog drie klokken op de verkeerde tijd staanMaar ik kijk op maar één van die klokken regelmatig. Gisterenavond zorgde het wel even voor verwarring.
quote:Op donderdag 4 november 2021 11:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik denk dat H_T voor zijn plezier in een file gaat staan
Tot ziens.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:09 schreef Strani het volgende:
Nou ja in principe heeft het nooit echt effect op m'n dagschema.
Maar goed, het is alweer na twaalven dus ik moet er vandoor!
Eigenlijk is het logischer als je ze dan allemaal op zomertijd zet, dan zit je 7 maanden per jaar goed, nu maar 5.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij mij staan veel klokken nu juist weer goed
Bij de woonkamerklok wijst de urenwijzer nooit helemaal het juiste getal aan, maar zit er een beetje tussenin. Als ik die een uur verzet zou de urenwijzer tussen 10 en 11 staan, nu tussen 11 en 12. Als ik naar beneden afrond zit ik dus goed nu, anders zou ik naar boven moeten afrondenquote:
Kwam hier in de winter wonen, dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 4 november 2021 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk is het logischer als je ze dan allemaal op zomertijd zet, dan zit je 7 maanden per jaar goed, nu maar 5.
In Spanje doen ze toch niet aan klokken? Daarom is alles voor de volgende dag.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik, dat tweede nietquote:Op donderdag 4 november 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat het Glazen Huis terugkomt en wist jij, @:Guanabana , dat het in Amersfoort komt te staan?
@H_T moet ik een TR plaatsen of lukt het zo wel?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Spanje doen ze toch niet aan klokken? Daarom is alles voor de volgende dag.
Ik hoorde het net op het NOS Journaalquote:Op donderdag 4 november 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
Wisten jullie dat het Glazen Huis terugkomt en wist jij, @:Guanabana , dat het in Amersfoort komt te staan?
https://www.nu.nl/media/6(...)nsen-misten-het.html
Nee maar toch wel leuk vind ik. Ik ken ze wel omdat ik Serious Request nog wel gevolgd heb, hoewel ik verder ook nooit meer naar 3FM luister. NPO Radio 2-gezapigheid all the way hier.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik, dat tweede niet
Maarja, 10 jaar geleden zou ik daar enthousiast over zijn geworden, nu is het nogal geweestSowieso ken ik al die mensen niet eens meer.
Matige grappen zijn (gelukkig) niet notewaardigquote:Op donderdag 4 november 2021 11:16 schreef Strani het volgende:
[..]
@:H_T moet ik een TR plaatsen of lukt het zo wel?
Je zou er een dagtaak aan hebben met die kerel.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Matige grappen zijn (gelukkig) niet notewaardig
Je hebt nog geen notes?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Matige grappen zijn (gelukkig) niet notewaardig
Wat leukquote:Op donderdag 4 november 2021 11:14 schreef Strani het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)nsen-misten-het.html
Ik heb de laatste tijd weer wat vaker 3FM aan staan. Een paar van de dj's vind ik wel okay en de muziekkeuze bevalt me ook wel weerquote:Op donderdag 4 november 2021 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar toch wel leuk vind ik. Ik ken ze wel omdat ik Serious Request nog wel gevolgd heb, hoewel ik verder ook nooit meer naar 3FM luister. NPO Radio 2-gezapigheid all the way hier.
Zeker welquote:
Kwartiertje kan wel als je daar toch in de buurt bentquote:Op donderdag 4 november 2021 11:19 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, als het in Amersfoort komt te staan is het misschien wel leuk om even te volgen/kijken. Ga ik er kijken? Mwa, misschien. Denk het niet.
Ja lekker dat de zon in de zomer dan al om 4 uur op komt en om 21 uur alweer onder is.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kwam hier in de winter wonen, dat zal het wel zijn
edit: ik ben er helemaal voor om de wintertijd aan te houden en te stoppen met die zomertijd onzin
Frank vind ik qua persoonlijkheid dan wel weer oké. Met Jorien heb ik dan juist weer helemaal niks, eigenlijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weer wat vaker 3FM aan staan. Een paar van de dj's vind ik wel okay en de muziekkeuze bevalt me ook wel weerEr gaat nog meestal wel een andere zender aan als ik Frank van der Lende hoor, meestal wordt het dan Radio 2
Denk dat ik niet in de buurt ben rond die tijd, maar wie weetquote:Op donderdag 4 november 2021 11:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Kwartiertje kan wel als je daar toch in de buurt bentUren dringen om wat geld in de brievenbus te gooien hoeft inderdaad niet
Ik ook, is toch sowieso wel leuke achtergrond-TVquote:Op donderdag 4 november 2021 11:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ga het Glazen Huis zeker een kans geven dit jaar.
Ouders of schoonouders? In dat laatste geval, sterktequote:Op donderdag 4 november 2021 11:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat ik niet in de buurt ben rond die tijd, maar wie weet
Grappig, ik trek Jorien dan weer beterquote:Op donderdag 4 november 2021 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Frank vind ik qua persoonlijkheid dan wel weer oké. Met Jorien heb ik dan juist weer helemaal niks, eigenlijk.
¿Jij kijkt toch ieder jaar naar "La casa de cristal"?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook, is toch sowieso wel leuke achtergrond-TV
Iets voor half 2quote:Op donderdag 4 november 2021 10:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zijn sws geen leuke dingen![]()
Hoe laat moet je?
Wij zijn toen in Enschede geweest, was wel heel leuk om eens mee te maken!quote:Op donderdag 4 november 2021 11:19 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, als het in Amersfoort komt te staan is het misschien wel leuk om even te volgen/kijken. Ga ik er kijken? Mwa, misschien. Denk het niet.
Ik een paar keer in Leeuwarden toen het glazen huis daar stond. Toen het glazen huis in Groningen had ik mogelijk heengegaan, alleen was er toen sneeuw gevallen en dan moet je niet openbaar vervoer gaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:23 schreef Guanabana het volgende:
Ben destijds wel in Den Haag wezen kijken in 2007, en 2011...? in Leiden.
En vanavond is vanmiddag verleden tijdquote:Op donderdag 4 november 2021 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Morgen is vandaag alweer gisteren
Leeuwarden ben ik wel geweestquote:Op donderdag 4 november 2021 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leeuwarden alleen op TV gezien.
Had er op zich wel heen gekund maar vind het toch ook maar een gedrang
de Hello-editiequote:Op donderdag 4 november 2021 11:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben in Eindhoven geweest, dat zal dan 2010 geweest zijn. En veel later ook nog een keer in Apeldoorn, omdat dat zo dichtbij was
Ik heb wel twee andere fokkers gemeet daarquote:Op donderdag 4 november 2021 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zo te lezen hadden we bijna een mini-ESF meet kunnen houden bij Glazen Huis Leeuwarden
Alle dagen op het plein gestaan, behalve de slotdag. Ik woonde toen in een wijk dat naast de binnenstad lag. Dus kwartiertje lopen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leeuwarden alleen op TV gezien.
Had er op zich wel heen gekund maar vind het toch ook maar een gedrang
Aan mij zou die niet eens toekomen, omdat die jou eerst moet nakijken.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou er een dagtaak aan hebben met die kerel.
Ik heb je daar niet gezien😮quote:Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Leeuwarden ben ik wel geweestDe paar meter direct om het huis heen was inderdaad aardig dringen, daar buiten was het prima te doen
Dat was de eerste die ik volgde, vanuit Colombia destijds. Ik had toen best last van heimwee naar een meer Europese kerst en met SR kreeg ik daar toch een beetje van meequote:Op donderdag 4 november 2021 11:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
de Hello-editie![]()
Die was geweldig
Ja de ironie van mijn post spatte er inderdaad wel van af.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan mij zou die niet eens toekomen, omdat die jou eerst moet nakijken.
Misschien wel, alleen wist je dat dan nietquote:
Zeg me niksquote:Op donderdag 4 november 2021 11:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wel, alleen wist je dat dan nietIs alweer een paar jaar geleden natuurlijk. Als het helpt: ik had een groene jas aan
Ik heb wel eens iemand met een groene jas gezien... Had toen niet direct de link gelegd dat het Tim zou kunnen zijn. Was in Oslo, volgens mij.quote:
Ik ben wel eens in Oslo geweestquote:Op donderdag 4 november 2021 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand met een groene jas gezien... Had toen niet direct de link gelegd dat het Tim zou kunnen zijn. Was in Oslo, volgens mij.
Springen!!!quote:Op donderdag 4 november 2021 11:37 schreef Guanabana het volgende:
2010 was echt mijn favoriete editie. Het had toen ook gesneeuwd. Door de sneeuw ploegen en daarna weer snel naar binnen om SR te kijken, ook bijna alles met FOK! gevolgd doen. En genot alsHELLO
kwam.
Maar misschien had je al wel een groenejaspersoonlijkheid? Dat ik me dát vooral herinner?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Oslo geweestAlleen was dat denk ik voordat ik die groene jas had
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 4 november 2021 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar misschien had je al wel een groenejaspersoonlijkheid? Dat ik me dát vooral herinner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |