Engelse scheids. Dus dat zegt genoeg.quote:
Ik dacht dat ik de lapo hadquote:
Ziequote:
Welk forum ga je modden @Luctor.et.Emergo ?quote:
Nog een underkoffer modquote:
WGRquote:Op woensdag 3 november 2021 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Welk forum ga je modden @:Luctor.et.emergo ?
Daar mag ik in dit stadium nog geen uitspraken over doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Welk forum ga je modden @:Luctor.et.emergo ?
Je klinkt al als een echte mod.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar mag ik in dit stadium nog geen uitspraken over doen.
Dat komt omdat het een Spaanse laptop isquote:Op woensdag 3 november 2021 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bevestig onafhankelijk dat Luctor op mijn scherm de LaPo had
Functie eldersquote:Op woensdag 3 november 2021 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar mag ik in dit stadium nog geen uitspraken over doen.
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef Strani het volgende:
Die pass van Blind zonet had Van Persie er zo ingekopt.
Emquote:
Joe!quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
Oké hop hop mensen naar de WC chips pakken pyjama aan en over 15 minuten weer terug op de bank!
Ja papa.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
Oké hop hop mensen naar de WC chips pakken pyjama aan en over 15 minuten weer terug op de bank!
Behalve Roger, die moet in de keuken blijven!quote:Op woensdag 3 november 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
Dit is dan wel een geval ja zeggen en nierts doen.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat kan Buffon toch goed, he.
Es wird Zeit so langsam.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:24 schreef Strani het volgende:
@:Em31 zou je ook kunnen vertellen wannéér het ongeveer goed komt?
Ze heeft niet gezegd wát er goed komt.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:24 schreef Strani het volgende:
Bijna!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:24 schreef Strani het volgende:
Nee het kan ook gaan om het straatverbod voor mij waar ze waarschijnlijk al maanden aan werktquote:Op woensdag 3 november 2021 22:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze heeft niet gezegd wát er goed komt.
Dat straatverbod gaat vast wel goed komen.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het kan ook gaan om het straatverbod voor mij waar ze waarschijnlijk al maanden aan werkt
Oei Tadicquote:
Lekker dreugquote:
Dat ging hardquote:Op woensdag 3 november 2021 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
TadicGescoord met z'n ballen?
Ik hoop dat het daar bij blijft. Vanuit de naastgelegen straat heb ik nog steeds redelijk zicht. Het wordt pas lastiger als er een gemeenteverbod wordt opgelegd.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat straatverbod gaat vast wel goed komen.
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar bij blijft. Vanuit de naastgelegen straat heb ik nog steeds redelijk zicht. Het wordt pas lastiger als er een gemeenteverbod wordt opgelegd.
We gaan wel voor een landverbod.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat het daar bij blijft. Vanuit de naastgelegen straat heb ik nog steeds redelijk zicht. Het wordt pas lastiger als er een gemeenteverbod wordt opgelegd.
Mag haar boekje komen verkopenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh echt? De terroriste krijgt aandacht? Godsamme...
Dat blijft inderdaad bizar dat die met open armen wordt ontvangenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Er staat ook echt bij de aankondiging dat ze gast praten over wat ze ‘gezien en beleefd’ heeft. Even lekker praten over die gezellige tijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ongelofelijk, echt...quote:Op woensdag 3 november 2021 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er staat ook echt bij de aankondiging dat ze gast praten over wat ze ‘gezien en beleefd’ heeft. Even lekker praten over die gezellige tijd.
Misschien kan ze dan gaan vertellen hoe ze een bom in een bus heeft verstoptquote:Op woensdag 3 november 2021 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er staat ook echt bij de aankondiging dat ze gast praten over wat ze ‘gezien en beleefd’ heeft. Even lekker praten over die gezellige tijd.
Nog even en één of andere idioot (Erik Dijkstra is een mooie kandidaat) maakt er een spannende TV-serie over.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kan ze dan gaan vertellen hoe ze een bom in een bus heeft verstopt
Edit: meehielp een bom in een bus te krijgen.
Bij Jinek?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik schuif ook nog even aan.
'Tanja en haar Colombiaanse reis'quote:Op woensdag 3 november 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog even en één of andere idioot (Erik Dijkstra is een mooie kandidaat) maakt er een spannende TV-serie over.
Ga maar even naar de keuken.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kan jij dan even zeggen dat het schandalig is dat Tanja er zit.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Met als subtitel 'De Heldin van het Volk'.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Tanja en haar Colombiaanse reis'
Waar zie je me voor aan?quote:
Heb ik een minuut of tien geleden al gedaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga maar even naar de keuken.
Over dat fenomeen komt hij bij Jinek juist praten.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga maar even naar de keuken.
Wie is Tanja en waarom is het schandalig dat ze waar zit?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan jij dan even zeggen dat het schandalig is dat Tanja er zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |