Voor het bedrag van deze prijsverhoging neem je een hele maand Amazon Prime. En daar staat Fear the Walking Dead.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:24 schreef heywoodu het volgende:
Dat wordt toch al gauw een biertje minder in de maand om het te bekostigen, bizar.
Dat neem ik er eerder bij binnenkort. Zo lang ik nog enkele tientallen titels in mijn lijst in Netflix heb staan ben ik daar nog niet klaar mee en bespaar ik die paar euro wel op een simpele andere manierquote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor het bedrag van deze prijsverhoging neem je een hele maand Amazon Prime. En daar staat Fear the Walking Dead.
procentueel gezien is het best veelquote:
Ach, als je het uitgesmeerd over vier jaar bekijkt valt het alles mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
procentueel gezien is het best veel
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, als je het uitgesmeerd over vier jaar bekijkt valt het alles mee.
Tja, en voor je het weet betaal je 50 euro per maand. Steeds een beetje oprekken en voor je het weet vraag je je af hoe we hier gekomen zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, voor iets wat ik meermaals per week gebruik, kan ik het wel missen. Wil toch eerst TNG eens compleet gezien hebben, dus ehhh.
100 zelfs, denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Tja, en voor je het weet betaal je 50 euro per maand. Steeds een beetje oprekken en voor je het weet vraag je je af hoe we hier gekomen zijn.
Dan is een abonnement bij FOK! toch een stuk aantrekkelijker.quote:
als ik daarvoor alle streamingsdiensten gecombineerd zou krijgen zou ik het nog overwegenquote:
Tegen die tijd bespaar ik dat waarschijnlijk op het ontbreken van een tv-abonnement, dus mja.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Tja, en voor je het weet betaal je 50 euro per maand. Steeds een beetje oprekken en voor je het weet vraag je je af hoe we hier gekomen zijn.
Zoals?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:00 schreef Durmada het volgende:
De kwaliteit gaat ook wel omhoog. Veel oudere Europese titels die je nergens anders tegenkomt bijvoorbeeld.
Wat oudere Italiaanse horror, Franse films van o.a. Godard en Chabrol en wat onbekendere Scandinavische films die het bekijken waard zijn.quote:
Vroeger was een frietje mayo nog 25 guldencent, schandalig allemaal hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Zo oud ben jij helemaal nietquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeger was een frietje mayo nog 25 guldencent, schandalig allemaal hoor.
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat een frietje mayo vroeger geen 25 guldencent kostequote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Tale Dark & Grimm - [Canada/VS] S01 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Volg Hans en Grietje terwijl ze uit hun eigen verhaal wandelen en in een warrig en griezelig grappig verhaal belanden vol bizarre en beangstigende verrassingen.
Baby Driver - [VK] 2017 16 1:53 uur | Comedy, Misdaad, Offbeat
De muziekverslaafde Baby bestuurt vluchtauto 's voor een bankrover bij wie hij een grote schuld heeft. Nu wil hij dat leven achter zich laten, maar dat gaat niet zomaar.
The Billion Dollar Code - [Duitsland] S01 2021 12 - Netflix Original | Intellectueel
Eind jaren 90 vonden een kunstenaar en een hacker een nieuwe manier uit om naar de wereld te kijken. Jaren later klagen ze Google aan wegens inbreuk op het octrooi.
Family Business - [Frankrijk] S03 2020 16 - Netflix Original | Comedy, Drama
Als een onsuccesvolle ondernemer ontdekt dat Frankrijk wiet gaat legaliseren, gaat hij samen met zijn familie aan de slag om zijn slagerij om te toveren tot coffeeshop.
House of Secrets: The Burari Deaths - [India] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Zelfmoord, moord, of toch iets anders? In deze docuserie worden ijzingwekkende feiten en theorieën onderzocht rond de dood van elf leden van een familie in Delhi.
Kin | Grudge - [Turkije] 2021 12 1:46 uur - Netflix Original | Misdaad, Mystery, Thriller
Vlak voor een promotie raakt een politiechef betrokken bij een dodelijk incident en ontdekt hij een door wrok gevoed plot waardoor zijn collega 's gevaar lopen.
Mio fratello, mia sorella | My Brother, My Sister - [Italië] 2021 12 1:54 uur - Netflix Original | Drama
Wanneer ze door het testament van hun vader worden gedwongen om samen te wonen, proberen broer en zus Nik en Tesla samen met Tesla 's kinderen een familie te vormen.
Pokémon de film: Geheimen van de jungle - [Japan] 2021 6 1:39 uur - Netflix Original | Familiefilm, Feelgood
Koko groeit samen met een eenzame Zarude op in de jungle. Als hij Ash en Pikachu ontmoet, ontdekt hij de mensenwereld en een plot dat zijn thuis in gevaar brengt!
Pretty Smart - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy
Boekenwurm Chelsea ontdekt dat ze nog veel te leren heeft over geluk nadat ze bij haar energieke zus en drie huisgenoten moet gaan wonen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik wil deze zo graag goed vinden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Potdorie, Midnight Mass was toch wel weer mooi. Past in t rijtje van de Haunting series.
Het is heel traag en sfeervol. En voornamelijk karakter-getsuurd dan griezel/horror. Dat was bij de 2 Haunting series ook. Ik vind ze prachtig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:13 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik wil deze zo graag goed vinden.
Maar ik kom maar niet door de 1e aflevering heen
Zag toevallig een heel stel Scandinavische films inderdaad uit de jaren 50, oudste was zelfs 1947. Wel grappig om te zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:38 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat oudere Italiaanse horror, Franse films van o.a. Godard en Chabrol en wat onbekendere Scandinavische films die het bekijken waard zijn.
Het af proberen doen met een paar duizend dollar ookquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue Period - [Japan] S01 2021 AL - Netflix Original | Drama, Feelgood
De populaire middelbarescholier Yatora Yaguchi verveelt zich. Als ze op een inspirerend schilderij stuit, duikt ze in de prachtige, maar meedogenloze wereld van de kunst.
Dora and the Lost City of Gold - [Australië/Mexico/VS] 2019 9 1:44 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Wanneer haar ouders tijdens een zoektocht naar een oude stad van goud vermist raken in de jungle, gaat een dappere tiener met haar vrienden op pad om hen te redden.
Hometown Cha-Cha-Cha - [Zuid-Korea] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een stadse vrouw opent een tandartspraktijk in een afgelegen dorpje aan zee, de thuisbasis van een charmant manusje-van-alles, dat in alle opzichten haar tegenpool is.
LOL Surprise: The Movie - [VS] 2021 AL 0:47 uur
In dit unieke en magische avontuur maken de prachtige poppenzusjes Queen Bee en Royal Bee met hulp van hun modieuze vriendinnen hun allereerste film.When the student is ready, the teacher will appear.
Er staan zelfs Zweedse films uit 1917 en 1920 op. Toch verrassendquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:18 schreef -0- het volgende:
[..]
Zag toevallig een heel stel Scandinavische films inderdaad uit de jaren 50, oudste was zelfs 1947. Wel grappig om te zien.
Las vanmiddag op nu.nl overigens dat het abonnement voor 2 maar 1 euro duurder wordt in plaats van drie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar prima serie gaf me het gevoel dat ik alleen ken van prison break seizoen 1 en la casa eerste seizoen kan nu alleen maar minder worden dusmaar was erg tof om te zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Gezin Van Paemel - [België] 1986 16 1:40 uur | Drama, Intellectueel
In dit historische drama worstelen een onderdrukte boer en zijn kinderen met ongelijkheid, uitbuiting en de intriges van de welgestelde adel.
Kruimeltje - [Nederland] 1999 AL 1:54 uur | Boek, Drama, Feelgood
Een ondeugende weesjongen van een jaar of tien gaat samen met een zwerfhond op zoek naar zijn biologische vader in het Nederland van de jaren twintig van de vorige eeuw.
The Last Airbender - [VS] 2010 9 1:44 uur | Actie, Familiefilm, Sci-Fi
De 12-jarige luchtnomade Aang krijgt de zware taak de vrede te herstellen in een wereld die verwoest is door de Vuurnatie.
Lee & Cindy C - [België] 2015 12 1:41 uur | Comedy, Drama, Romantisch
In deze romantische tragikomedie ontmoeten een hopeloze rockster en een Vlaamse schlagerzangeres elkaar toevallig en worden ze verliefd, ondanks hun grote verschillen.
Mira - [België] 1971 16 1:32 uur | Boek, Historisch drama
Mira komt vanuit Parijs terug in het ouderwetse Waterhoek. Conservatieve bewoners komen in opstand tegen plannen die het dorp moderniseren.
Het Sacrament - [België] 1989 12 1:40 uur | Boek, Intellectueel, Provocerend
Terwijl de familie Heylen herdenkt dat hun moeder vier jaar geleden overleed, lopen de spanningen op. Dit heeft tragische gevolgen voor Alberts gaye zoon, Claude.
De Zevende Hemel - [België] 1993 6 1:29 uur | Comedy, Romantisch
Zijn leven is een puinhoop en Samuel besluit er een eind aan te maken. Maar hij redt zijn buurvrouw met een gebroken hart door te doen alsof hij haar beschermengel is.When the student is ready, the teacher will appear.
Heb the Guilty wel afgekeken, maar wel met een oog dichtquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:04 schreef tompsv18 het volgende:
The Guilty
Prima tussendoortje. Gaat over iemand (Jake Gyllenhaal) die bij de telefoondienst van 112 werkt en een noodoproep krijgt over een ontvoering. De hoofdpersoon heeft zelf echter ook de nodige problemen.
Het is blijkbaar een remake van een Deense film. Het is een film die op 1 locatie is gefilmd, een twist kent en qua speelduur prima is (iets meer dan 80 minuten). Het had allemaal nog wel wat spannender gemogen en ook Gyllenhaal vond ik wat aan overacting doen. The Call vind ik dan een betere film in dezelfde categorie.
6,5
Hah! Ik zag gisteren een voorstukje en dacht eerst dat het een film was. Bleek een serie en toen toch maar niet gaan kijken. Vroeg me wel af hoe het was. Maar heb nog zo'n enorme lijst met series om te kijkenquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:48 schreef GwaiLow het volgende:
Maid is wel erg goed zeg. Zou ik normaal niet zo snel opzetten. Top serie!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Atom: A Love Affair - [VK] 2020 9 1:29 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt de geschiedenis van kernenergie toegelicht vanuit het perspectief van ingenieurs, politici en pleitbezorgers aan beide kanten van het debat.
The Baby-Sitters Club - [VS] S02 2020 AL - Netflix Original | Boek, Kinderserie
Ann M. Martins geliefde boeken krijgen een moderne update. Deze serie gaat over een groep vriendinnen en hun oppasbureau.
JAPAN SINKS: People of Hope - [Japan] S01E01 2021 12 | Boek, Drama
In 2023 dreigt in de Kanto-regio de zeespiegel op catastrofale wijze te stijgen en zitten de bureaucraten en journalisten klem tussen corruptie, paniek en de waarheid.
Kapitein Rob en het Geheim van Professor Lupardi - [Nederland] 2007 6 1:45 uur | Avontuur, Familiefilm
Professor Lupardi heeft een machine ontwikkeld waarmee hij het klimaat naar zijn hand kan zetten en de wereld kan vernietigen. Kan Kapitein Rob hem tegenhouden?
Pietje Bell 2: De jacht op de tsarenkroon - [Nederland] 2003 AL 1:51 uur | Boek, Familiefilm
Pietje Bell en zijn bende van de Zwarte Hand nemen het op tegen de boef Stark als die samen met twee handlangers een koninklijke kroon wil stelen.
Sonny Boy - [Nederland] 2011 12 2:14 uur | Drama, Romantisch
Sonny Boy is de verfilming van de gelijknamige bestseller van Annejet van der Zijl, gebaseerd op het waargebeurde verhaal over een verboden liefde.
Spielerberater - [Duitsland] 2012 AL 0:44 uur | Documentaire
Deze documentaire biedt een bijzonder inzicht in de harde wereld van spelersmakelaars en toont hoe de ervaren Jörg Neblung zijn klanten en contracten beheert.
Wait Until Spring, Bandini - [België] 1989 12 1:39 uur | Boek, Drama
In 1925 probeert een werkloze Italiaanse metselaar met zijn gezin een strenge winter in Colorado te overleven door klusjes te doen voor een rijke weduwe.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Kastanjemanden geprobeerd, maar nee, ik vind het niets. Kom er niet door heen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breaking In - [Japan/VS] 2018 16 1:28 uur | Thriller
Een moeder bezoekt samen met haar kinderen het streng beveiligde landgoed van haar overleden vader. Als het huis wordt binnengedrongen, moet ze haar gezin zien te redden.
Bright: Samurai Soul - [Japan] 2021 12 1:20 uur - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
In de eerste jaren van de Japanse Meiji-restauratie moet een menselijke ronin samen met een moordende ork een wees-elfje redden van een gemeenschappelijke vijand.
Convergence: Courage in a Crisis - [VK/VS] 2021 12 1:53 uur - Netflix Original | Documentaire
Over de hele wereld worden kwetsbaarheden blootgelegd door COVID-19. Onzichtbare helden uit alle lagen van de maatschappij helpen het tij te keren.
La creación de Malinche: Un documental de Nacho Cano - [Spanje] 2021 12 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
Neem een kijkje in het creatieve proces achter Nacho Cano 's nieuwe musical, gebaseerd op het liefdesverhaal van Malinche en Hernán Cortés en de fusie van hun werelden.
Mighty Express - [Canada/VS] S05 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Maak een ritje met de Mighty Express, een team van treinen en hun kindervriendjes die problemen op het spoor overwinnen door snel na te denken en samen te werken!
Modus - [Zweden] S02 2017 12 | Duister, Misdaad
In het besneeuwde Zweden ontrafelen een talentvolle voormalige FBI-profiler en haar autistische dochter samen met de politie de bizarre motieven van een wrede moordenaar.
The Movies That Made Us - [VS] S04 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Bij deze blockbusters kwamen we samen en hadden we de tijd van ons leven. Maak kennis met de acteurs, regisseurs en insiders die deze films mogelijk maakten.When the student is ready, the teacher will appear.
Ben al erg hyped voor het nieuwe seizoenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:56 schreef Bronson het volgende:
Gister aan Ozark S2 begonnen. Geen idee waarom ik die zolang heb laten liggen, wat een genot weer. Wel weer ff inkomen met alle karakters.
Yep ze hebben zelf falend 13,99 naar buiten gebracht en dat later gecorrigeerd. Hebben zelfs 13,99 gefactureerd aan nieuwe abonnees (zeggen die 2 euro terug te gaan geven).quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:03 schreef Wepeel2 het volgende:
De prijs in de openingspost klopt niet. De prijs is inmiddels bijgesteld naar 11,99 voor het standaard abonnement.
BACKFIREquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:03 schreef Wepeel2 het volgende:
De prijs in de openingspost klopt niet. De prijs is inmiddels bijgesteld naar 11,99 voor het standaard abonnement.
2 ook niet toch? Kunnen altijd meedoen aan de hungergames ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BACKFIRE
Maar voor een eurootje meer doen we niet moeilijk.
Het zou 10,99 naar 13,99 worden volgens het eerste bericht. Dat vond ik teveel ineens voor m'n gevoel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
2 ook niet toch? Kunnen altijd meedoen aan de hungergames ofzo
Is het ook. Vooral als ze politiek correct blijft, dan haak ik af en vele met mij. Ga niet zoveel meer betalen voor een zender die mij een kutgevoel geeft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zou 10,99 naar 13,99 worden volgens het eerste bericht. Dat vond ik teveel ineens voor m'n gevoel.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fever Dream - [Argentinië/Chili/Peru/Spanje/VS] 2021 12 1:33 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Thriller
Door de beladen verhouding tussen twee jonge moeders - een bezoekster en een lokale inwoonster - worden een dreigende milieuramp en een spirituele crash blootgelegd.
Operation Hyacinth - [Polen] 2021 14 1:52 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
In communistisch Warschau in de jaren 80 is een agent ontevreden met het resultaat van een moordonderzoek in de homogemeenschap. Hij besluit de waarheid te achterhalen.
Thalaivii - [India] 2021 12 2:28 uur | Boek, Drama
Deze biopic gaat over het leven van Jayaram Jayalalitha, een actrice die premier werd, en de relatie waardoor ze snel, maar met veel moeilijkheden aan de macht kwam.
Violet Evergarden the Movie - [Japan] 2020 9 2:20 uur | Drama, Fantasy, Ranobe, Romantisch, Sci-Fi
De oorlog is voorbij. Door de technologische vooruitgang verandert het leven van Violet, die nog steeds hoopt dat ze haar vermiste bevelhebber terug zal zien.When the student is ready, the teacher will appear.
Een kutgevoel nog welquote:Op woensdag 13 oktober 2021 00:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Is het ook. Vooral als ze politiek correct blijft, dan haak ik af en vele met mij. Ga niet zoveel meer betalen voor een zender die mij een kutgevoel geeft.
Ik heb de show gekeken en vond het hilarisch. Hij neemt alle bevolkingsgroepen op de hak. Dus begrijp ik niet waarom bepaalde groepen zich zo gekwetst voelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:47 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
I have obtained internal documents disclosing the cost and financial performance of several Netflix shows.
The Dave Chappelle special cost $24.1M. "Sticks & Stones" cost $23.6M. Both of those specials cost more than an entire season of Squid Game.
The special generated about $19M in value. It is less efficient (0.8x) than Bo Burnham.
Both figures would suggest it lost money. But that is not how Netflix calculates. (Netflix says Chappelle's specials are its most watched specials.)
[ twitter ]
Dat eeuwige gejank ook altijd van die groep en hun deugaanhang met blauw vinkje achter hun naam. Dan ga je toch ergens anders werken?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:47 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
I have obtained internal documents disclosing the cost and financial performance of several Netflix shows.
The Dave Chappelle special cost $24.1M. "Sticks & Stones" cost $23.6M. Both of those specials cost more than an entire season of Squid Game.
The special generated about $19M in value. It is less efficient (0.8x) than Bo Burnham.
Both figures would suggest it lost money. But that is not how Netflix calculates. (Netflix says Chappelle's specials are its most watched specials.)
[ twitter ]
Ze papegaaien elkaar ook gewoon na. Ik heb de show ook gekeken, en het was geweldig. Harde grappen, maar wel met een boodschap. Ik vond het verhaal over zijn (trans) vriendin hartverscheurend.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 06:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de show gekeken en vond het hilarisch. Hij neemt alle bevolkingsgroepen op de hak. Dus begrijp ik niet waarom bepaalde groepen zich zo gekwetst voelen.
Dat is vast mijn hetero cis gender white privilege, maar daar kan ik niets aan doen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Another Life - [VS] S02 2019 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi, Thriller
Nadat een enorm buitenaards artefact op aarde is geland, leidt Niko Breckinridge een interstellaire missie om de oorsprong te achterhalen en het eerste contact te maken.
De Belofte van Pisa - [Nederland] 2019 12 1:49 uur | Boek, Drama, Romantisch, Tienerfilm
Nadat zijn broer is gearresteerd, moet een talentvolle trompettist op een prestigieuze muziekschool een belofte nakomen. Gebaseerd op de roman van Mano Bouzamour.
Brabançonne - [België] 2014 6 1:34 uur | Musical
Een Vlaamse band strijdt om een Europese titel, maar verliest opeens zijn solist. De bandleden proberen een getalenteerde muzikant bij hun Waalse rivalen weg te halen.
Find the Lady - [VK] 1976 12 1:25 uur | Comedy
Twee stuntelige agenten ontvangen drie losgeldbrieven voor één verdwenen vrouw in een zaak die ingewikkelder blijkt te zijn dan het lijkt.
One Night in Paris - [Frankrijk] 2021 AL 1:04 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Deze special is een samenstelling van sketches en razendsnelle optredens van de beste stand-upcomedians in Frankrijk, over hun leven tijdens de pandemie.
Slashers - [Canada] 2001 16 2:00 uur | Horror, Offbeat
Zes deelnemers doen mee aan een gameshow waarmee ze miljoenen kunnen winnen. Ze worden daarvoor opgesloten in een magazijn met drie wrede moordenaars en moeten overleven.
A World Without - [Indonesië] 2021 16 1:47 uur - Netflix Original | Drama, Sci-Fi, Tienerfilm, Thriller
Drie tienermeisjes op zoek naar geluk beslissen om zich aan te sluiten bij een teruggetrokken gemeenschap met een charismatische leider. Daten is er verboden.When the student is ready, the teacher will appear.
In België heeft een universiteit alvast maatregelen getrokken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 06:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de show gekeken en vond het hilarisch. Hij neemt alle bevolkingsgroepen op de hak. Dus begrijp ik niet waarom bepaalde groepen zich zo gekwetst voelen.
Dat is vast mijn hetero cis gender white privilege, maar daar kan ik niets aan doen.
Ik heb geen seconde gedacht dat het zoveel problemen zou opleveren. Sterker nog, ik vond juist dat hij prima uitlegde waarom hij bepaalde grappen maakte. Dat er dan een stel losers zijn die 1 grap er tussen uit pikken zonder enige context erbij: dan ben je echt te stom voor woorden.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:18 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze papegaaien elkaar ook gewoon na. Ik heb de show ook gekeken, en het was geweldig. Harde grappen, maar wel met een boodschap. Ik vond het verhaal over zijn (trans) vriendin hartverscheurend.
quote:Fans van Squid Game wagen zich in Abu Dhabi aan spelletjes uit de Netflix-hit – met andere afloop
Altijd al willen weten hoe het voelt om Koreaanse kinderspelletjes te doen terwijl een anonieme bewaker in een roze pak met een geweer klaarstaat om de verliezer te elimineren? Dertig fans van de Koreaanse Netflix-hitserie Squid Game konden het dinsdag in Abu Dhabi ervaren.
Marije Vlaskamp13 oktober 2021, 22:29
In het Koreaans Cultureel Centrum in de hoofdstad van de Verenigde Arabische Emiraten stapten deelnemers in de schoenen van hoofdpersonage Seong Gi-hun en de andere 455 spelers van de zogeheten Squid Game. Er zijn wel twee belangrijke verschillen met de serie: verliezers worden niet doodgeschoten en de winnaar ging niet naar huis met ruim 38 miljoen dollar prijzengeld.
Deelnemers dragen genummerde shirts als in de serie en nemen het tegen elkaar op in dezelfde spelletjes. Ze proberen met een naald een vormpje uit een suikerige lekkernij, Dalgona, te steken, spelen Groen Licht Rood Licht en knikkeren in een decor in de sfeer van Squid Games. Verliezers worden met een schot uit een speelgoedgeweer uit het spel gehaald.
‘De bewakers zaten helemaal in hun rol, vanaf het begin zeiden ze geen woord tegen ons en hielden ons onder schot met speelgoedgeweren, het was een beetje eng,’ aldus een deelnemer in een video van de Hongkongse krant South China Morning Post.
Het succes van de Koreaanse serie, die al 111 miljoen keer bekeken is op Netflix, leidt in Zuid-Korea tot een opleving in de populariteit van Dalgona, de brosse zoetigheid met een vormpje erin gestempeld. Ook Squid Game Halloween-kostuums doen het goed dit jaar.
Minder gelukkig met het succes van de serie was een Zuid-Koreaanse vrouw die gek werd van duizenden telefoontjes die binnenkwamen op haar nummer, dat overeenkomt met het nummer waarop in de serie deelnemers zich aanmelden. Inmiddels is telefoonnummer dat op visitekaartjes in de serie in beeld komt, veranderd in een niet bestaand nummer.
Tenzij ik het verkeerd begrijp gaat het niet om een grap maar dat hij zegt een TERF te zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde gedacht dat het zoveel problemen zou opleveren. Sterker nog, ik vond juist dat hij prima uitlegde waarom hij bepaalde grappen maakte. Dat er dan een stel losers zijn die 1 grap er tussen uit pikken zonder enige context erbij: dan ben je echt te stom voor woorden.
Schijnbaar gaat het dus zo zijn dat er grote staking komt bij Netflix n.a.v. deze show: ik zou dat soort figuren zo snel mogelijk uit mijn organisatie werken omdat ze absoluut geen kaas gegeten hebben van dit soort gevoelige onderwerpen.
Eens hoor. Ik vond het een topshow. Zo vermoeiend, al die verontwaardiging bij mensen die niet eens gekeken hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde gedacht dat het zoveel problemen zou opleveren. Sterker nog, ik vond juist dat hij prima uitlegde waarom hij bepaalde grappen maakte. Dat er dan een stel losers zijn die 1 grap er tussen uit pikken zonder enige context erbij: dan ben je echt te stom voor woorden.
Zelfs dan nog: dat moet hij gewoon kunnen zeggen in zijn show. Gaan staken hierom is wel het meeste trieste wat je kunt doen. Leg dan uit waarom jij dat erg vindt, overtuig anderen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Tenzij ik het verkeerd begrijp gaat het niet om een grap maar dat hij zegt een TERF te zijn.
Het is natuurlijk een ding om een grap te maken, het is een ander om te zeggen dat een bepaalde minderheid geen bestaansrecht heeft.
Kijk de speciaal zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:38 schreef speknek het volgende:
Tenzij ik het verkeerd begrijp gaat het niet om een grap maar dat hij zegt een TERF te zijn.
Het is natuurlijk een ding om een grap te maken, het is een ander om te zeggen dat een bepaalde minderheid geen bestaansrecht heeft.
Nouja ik snap ze wel een beetje in die zin. Een Jood zou ook niet een Nazi moeten overtuigen dat hij bestaansrecht heeft. Niet dat ik Chapelle een Nazi vind en het is sowieso niet zo relevant voor mij, maar over bepaalde grondrechten zou je nou juist niet moeten hoeven discussieren, en of transgenders mogen bestaan is zoiets, zeker omdat ze nu al vaak agressie en fysiek geweld te verduren krijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zelfs dan nog: dat moet hij gewoon kunnen zeggen in zijn show. Gaan staken hierom is wel het meeste trieste wat je kunt doen. Leg dan uit waarom jij dat erg vindt, overtuig anderen.
Maar goed, offtopic hier...dus ik hou er over op
Ik heb seizoen 1 niet eens kunnen afkijken, vreselijkquote:
Fantastische serie, het tweede seizoen was helemaal vermakelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 niet eens kunnen afkijken, vreselijk
Vooralsnog alleen voor nieuwe abonnees, bestaande abonnees komen later pas. En tis minder omhoog dan ze eerst communiceerden.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef DX11 het volgende:
Hebben jullie mail gehad over die prijsverhoging? Ik niet namelijk.
Zo zie je maar, smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Fantastische serie, het tweede seizoen was helemaal vermakelijk.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angeliena - [Zuid-Afrika] 2021 12 1:37 uur | Comedy, Drama
Na een reeks ingrijpende gebeurtenissen besluit een alom geliefde parkeerwachter om eindelijk haar plannen voor een wereldreis in gang te zetten.
Barbie Big City Big Dreams - [VS] 2021 AL 1:03 uur | Kindermuziek
Tijdens een zomerse theateropleiding in New York ontmoet Barbie uit Malibu Barbie uit Brooklyn, en ze worden dikke vriendinnen.
Borley Rectory - [VK] 2017 12 1:10 uur | Historische documentaire
Deze geanimeerde documentaire gaat over het griezelige onderzoek van een paranormale expert naar een landhuis dat bekendstaat als het ergste spookhuis van Engeland.
Clouds Are Not Spheres - [VK] 1995 AL 0:52 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over het leven en de theorieën van de eigenzinnige wiskundige Benoit Mandelbrot, wiens werk bepalend werd voor de fractale meetkunde.
CoComelon - [VS] S04 2021 AL | Kinderserie
Leer samen met J.J. letters en cijfers schrijven, dierengeluiden herkennen en meer in deze muzikale serie met vermakelijke kinderliedjes voor het hele gezin.
DC's Legends of Tomorrow - [VS] S07E01 2021 16 | Actie, Sci-Fi, Stripboek
Een mysterieuze 'tijdmeester' uit de toekomst brengt een onwaarschijnlijk team van superhelden en misdadigers op de been om de wereld te redden van een krachtig kwaad.
Deep Impact - [VS] 1998 12 2:02 uur | Drama, Sci-Fi
Als een enorme komeet de aarde dreigt te vernietigen, wijst de president een geharde ervaren astronaut aan als leider van een ruimtemissie die de komeet moet vernietigen.
Du Sie Er & Wir | The Four of Us - [Duitsland] 2021 12 1:28 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Nadat hun experiment met partnerruil een lelijke draai heeft gekregen, moeten vier vrienden nu in een afgelegen strandhuis de waarheid en de gevolgen onder ogen zien.
I onde dager | The Trip - [Noorwegen] 2021 16 1:54 uur - Netflix Original | Comedy, Horror
Een man en een vrouw willen hun huwelijk beëindigen door elkaar te vermoorden. Ze gaan naar een afgelegen huisje, maar stuiten al snel op een nog groter gevaar.
I, Superbiker - [VK] 2011 12 1:39 uur | Documentaire
Dit is de eerste film in een serie over het jaarlijkse Britse Superbike-kampioenschap. In deze docu nemen vier motorrijders het met 320 km per uur tegen elkaar op.
Karma's wereld - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De talentvolle zangeres en scholiere Karma goochelt met rapdromen en rijmschema's en gebruikt haar talent, ambitie en grote hart om allerlei problemen op te lossen.
Little Things - [India] S04 2019 9 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een samenwonend stel van in de twintig worstelt met de ups en downs van werk, moderne relaties en het vinden van een eigen identiteit in het hedendaagse Mumbai.
My Best Friend's Wedding - [China] 2016 AL 1:31 uur | Comedy, Romantisch
Nadat ze door haar jeugdvriend is gevraagd om getuige te zijn, beseft een modejournalist dat ze verliefd is op de bruidegom en smeedt ze een plan om hem terug te krijgen.
My Name - [Zuid-Korea] S01 2021 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Thriller
Na de moord op haar vader stelt een wraaklustige vrouw haar vertrouwen in een machtige misdaadbaas, en gaat onder zijn leiding voor de politie werken.
Only Mine - [VS] 2019 12 1:27 uur | Thriller
Een charmante agent verandert in een obsessieve stalker na een date met een meisje uit een stadje. Zij moet zichzelf beschermen tegen zijn levensgevaarlijke gedrag.
People Places Things - [VS] 2015 6 1:26 uur | Comedy, Drama
Als zijn vrouw hem verlaat, probeert een striptekenaar het hoofd koel te houden, terwijl hij hun tweelingdochters opvoedt, twee banen combineert en opnieuw moet beginnen.
Rock and Roll's Greatest Failure: Otway the Movie - [VK] 2013 9 1:36 uur | Documentaire
Deze documentaire vertelt over het kleurrijke leven van singer-songwriter John Otway, zijn weergaloze optimisme en zijn bizarre plannen om een comeback te maken.
Pomegranates and Myrrh - [Palestina] 2009 12 1:34 uur | Drama
De vrijgevochten Kamar heeft het zwaar in het Palestijnse Ramallah na de arrestatie van haar man, en botst met de strenge morele code. Ze hervindt haar passie voor dans.
Sharkdog: Een vintastische Halloween! - [Singapore/VS] 2021 6 0:24 uur - Netflix Original | Kinderfilm
De Sharkpack maakt zich klaar voor Halloween met de griezelige legende van de 'Vreselijke Mist'. Sharkdog moet voorkomen dat een slijmerig zeemonster het feest verpest.
De Slag om de Schelde - [Nederland] 2021 16 2:06 uur | Drama
In de Tweede Wereldoorlog raken de levens van een Britse zweefpiloot, een nazisoldaat en een verzetsstrijdster bij de Slag om de Schelde noodlottig met elkaar verweven.
Street Kings - [VS] 2008 16 1:48 uur | Actie, Misdaad
Tom Ludlow, een rechercheur uit Los Angeles, moet nog bijkomen van de dood van zijn vrouw en is er kapot van als hij verdacht wordt van de moord op zijn partner.
Unfaithful - [VS] 2002 16 2:03 uur | Drama, Romantisch, Thriller
Als de voorstedelijke moeder Connie een erotische affaire aangaat met een jongere man, brengt die vurige passie haar gelukkige huwelijk in gevaar.
What Happens in Vegas - [VS] 2008 12 1:38 uur | Comedy, Romantisch
Na een nacht flink gefeest te hebben in Vegas, worden twee vreemden wakker en beseffen tot hun ongenoegen dat ze met elkaar zijn getrouwd.
You - [VS] S03 2019 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Thriller
Een gevaarlijk charmante, geobsedeerde jongeman neemt extreme maatregelen om een plaats te krijgen in het leven van degenen op wie hij zijn oog heeft laten vallen.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik kan altijd slecht tegen dit soort omschrijvingen, waarbij je weet dat iemand* zelfs niet even de moeite heeft genomen om op Wikipedia te kijken. Nu klinkt het als een kampioenschap met vier coureurs óf een kampioenschap waarin dit de vier favorieten zijn...alsof je met een serie over de Eredivisie komt met als omschrijving "Het jaarlijkse voetbalkampioenschap van Nederland, we volgen FC Groningen, MVV, sc Heerenveen en Telstar die vechten om de nationale titel."quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:16 schreef Aether het volgende:
I, Superbiker - [VK] 2011 12 1:39 uur | Documentaire
Dit is de eerste film in een serie over het jaarlijkse Britse Superbike-kampioenschap. In deze docu nemen vier motorrijders het met 320 km per uur tegen elkaar op.
Op mijn kijklijst gezet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:16 schreef Aether het volgende:
In de Tweede Wereldoorlog raken de levens van een Britse zweefpiloot, een nazisoldaat en een verzetsstrijdster bij de Slag om de Schelde noodlottig met elkaar verweven.
Ik neem aan dat die teksten worden aangeleverd, al dan niet in het Engels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan altijd slecht tegen dit soort omschrijvingen, waarbij je weet dat iemand* zelfs niet even de moeite heeft genomen om op Wikipedia te kijken. Nu klinkt het als een kampioenschap met vier coureurs óf een kampioenschap waarin dit de vier favorieten zijn...alsof je met een serie over de Eredivisie komt met als omschrijving "Het jaarlijkse voetbalkampioenschap van Nederland, we volgen FC Groningen, MVV, sc Heerenveen en Telstar die vechten om de nationale titel."
Dat denk ik ook wel, en dit klinkt natuurlijk beter ("ze strijden tegen elkaar!" ipv "ze rijden mee in het kampioenschap") voor de verder onwetende kijker die ze willen interesseren, dus het is wel begrijpelijk. Maar als sportfanaat krommen mijn tenen er gewoon vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die teksten worden aangeleverd, al dan niet in het Engels.
Misschien weten de ondertitelaars in dit topic er meer van.
Het is een vrij directe vertaling: "The first in a series of films on the annual British Superbike championship, this documentary follows four riders battling it out at 200 miles…"quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, en dit klinkt natuurlijk beter ("ze strijden tegen elkaar!" ipv "ze rijden mee in het kampioenschap") voor de verder onwetende kijker die ze willen interesseren, dus het is wel begrijpelijk. Maar als sportfanaat krommen mijn tenen er gewoon van
Maar goed, ik ben wel nieuwsgierig, lijkt me best een leuke docu.
Ik heb het nooit voor Netflix hoeven doen, wel voor andere zenders en toen had ik heel strenge lengterestricties.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die teksten worden aangeleverd, al dan niet in het Engels.
Misschien weten de ondertitelaars in dit topic er meer van.
Dan is het misschien door een vertaalmachine gegooid en wordt er alleen naar gekeken of het grammaticaal in orde is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Het is een vrij directe vertaling: "The first in a series of films on the annual British Superbike championship, this documentary follows four riders battling it out at 200 miles…"
De Nederlandse Videoland-series kan ik echt niet kijken. Wat een bagger.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Zo zie je maar, smaken verschillen gelukkig
Vanochtend een mail hierover. Zelfs in de app een groot scherm met die aankondigingquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef DX11 het volgende:
Hebben jullie mail gehad over die prijsverhoging? Ik niet namelijk.
Zeker een hidden gem. Wel een raar einde though.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:47 schreef Fok-it het volgende:
Giri/Haji boh wat een onbekend pareltje zeg
Die staat er toch al twee jaar op?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:47 schreef Fok-it het volgende:
Giri/Haji boh wat een onbekend pareltje zeg
1 jaar. Voor mij onbekend danquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Die staat er toch al twee jaar op?
Deze zijn dan ook wel interessant:
• Collateral: https://www.netflix.com/title/80185171
• The Serpent: https://www.netflix.com/title/80206099
Tis van Netflix, dus gewoon in 1x.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt W2 eigenlijk in één keer of per week?
Ga ik vanavond maar eens kijken, ben normaal niet zo van de Nederlandse films maar deze schijnt best redelijk te zijn. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:16 schreef Aether het volgende:
Staat hier zo dadelijk ook op het programma.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:38 schreef Bolasie het volgende:
Ga ik vanavond maar eens kijken, ben normaal niet zo van de Nederlandse films maar deze schijnt best redelijk te zijn. Ben benieuwd.
Net even gekeken. Begin is vrij langdradig, duurt wat lang voordat het allemaal op gang komt. Verder niet bepaald fantastisch geacteerd en het verhaal heeft mij eigenlijk nooit echt kunnen boeien. Het is allemaal ook zo vrij standaard waardoor ik het idee had dit al eerder gezien te hebben. Wellicht dat het in een bioscoopzaal op een groot scherm een stuk indrukwekkender is. Ik geef het met moeite een 5.5/10. Not worth it.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat hier zo dadelijk ook op het programma.
Had hier precies hetzelfde gevoel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, eens. Ook een hoop cliche's/gebeurtenissen erin die een beetje dertien in een dozijn zijn. En het verhaal vond ik wat magertjes eigenlijk. Er is imo een hoop tijd verspild aan verhaallijnen die erg weinig toevoegen aan de film. En de actiestukken zijn ook niet echt uitgebreid. Uiteindelijk ben ik door die film weinig meer te weten gekomen over de slag om de schelde. Het werd mij geeneens duidelijk waar die dam nou lag![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Birds of Prey (And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) - [VS] 2020 16 1:48 uur | Comedy, Offbeat
Als Harley Quinn de Joker verlaat, wordt ze een doelwit. Ze sluit zich aan bij een team van vrouwelijke superhelden om de strijd aan te binden met een misdaadbaas.
Everybody Happy - [België] 2016 12 1:32 uur | Drama, Offbeat
Een succesvolle stand-upcomedian sleept zichzelf door een vermoeiende comedytour heen, terwijl hij met een deuk in zijn zelfvertrouwen kampt.
In Kluis - [België] 1977 6 1:36 uur | Drama
In deze stomme film bespioneert een kluizenaar vanuit de ruïnes van een oud kasteel een jong stel dat een huis bouwt aan de rivier en raakt hij door hen geobsedeerd.
Men in Black II - [VS] 2002 6 1:28 uur | Comedy, Sci-Fi
Jay is altijd blijven werken voor de 'Men In Black' maar Kay leidt een rustig burgerlijk leventje dat verstoord wordt als Jay zijn hulp nodig heeft...
Misfit: De serie - [Nederland] S01 2021 AL - Netflix Original | Tienerserie
De Misfits hebben een druk jaar voor de boeg: ze bereiden een schoolmusical voor. Als het strenge nieuwe schoolhoofd de voorstelling verbiedt, moet Julia in actie komen.
Richard Jewell - [VS] 2019 12 2:10 uur | Boek, Drama
In deze film, gebaseerd op ware gebeurtenissen, vecht de hoofdverdachte van de bomaanslag in Centennial Park in 1996 tegen de FBI en media om zijn onschuld te bewijzen.
Slachtvee - [België] 1979 16 1:29 uur | Drama, Duister, Misdaad
Thomas hoort dat hij kanker heeft en dat zijn dagen geteld zijn. Hij besluit de tijd die hem nog rest, te gebruiken om zo veel mogelijk slechteriken uit de weg te ruimen.
Wildschut - [België] 1985 16 1:29 uur | Actie, Boek, Misdaad
Na een gewapende overval verbergen Jim en Charlie zich in boerderij Wildschut, waar ze het gezin dat er woont een schrikbewind opleggen.When the student is ready, the teacher will appear.
Die vond ik zelf beter eigenlijkquote:Op zondag 17 oktober 2021 01:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vond het zelfs 1 van de betere oorlogsfilms die ik gezien heb. Beter dan "dunkirk" in ieder geval
Ja precies. En zelfs dat slagveld was nou niet echt fantastisch. Je ziet van mijlenver al aankomen wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 17 oktober 2021 05:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Had hier precies hetzelfde gevoel.
Eerst alle tweede wereldoorlog clichés afvinken en vervolgens een slagveld van 20 minuten.
Tuurlijk weet je ongeveer wat er gaat gebeuren en inderdaad de gebruikelijke gemene Duitsers en de martelkamers zoals in iedere Nederlandse tweede wereldoorlog film te zien is.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die vond ik zelf beter eigenlijk
[..]
Ja precies. En zelfs dat slagveld was nou niet echt fantastisch. Je ziet van mijlenver al aankomen wat er gaat gebeuren.
Daar heb je gelijk in. Ik denk alleen dat ze wat kansen hebben laten liggen om het beter te maken dan het nu is.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tuurlijk weet je ongeveer wat er gaat gebeuren en inderdaad de gebruikelijke gemene Duitsers en de martelkamers zoals in iedere Nederlandse tweede wereldoorlog film te zien is.
Wel goed dat er in deze film ook aandacht was voor het feit dat soldaten in het Duitse leger niet enkel gewetenloze monsters waren, maar soms ook gewone jongens met medemenselijkheid .
Ik vond het wel een aardige film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 08:52 schreef Aether het volgende:
Oh daarom was Birds of Prey dus van week nog zo kort beschikbaar op Prime en ging ik snel kijkenSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Birds of Prey (And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) - [VS] 2020 16 1:48 uur | Comedy, Offbeat
Als Harley Quinn de Joker verlaat, wordt ze een doelwit. Ze sluit zich aan bij een team van vrouwelijke superhelden om de strijd aan te binden met een misdaadbaas.
Everybody Happy - [België] 2016 12 1:32 uur | Drama, Offbeat
Een succesvolle stand-upcomedian sleept zichzelf door een vermoeiende comedytour heen, terwijl hij met een deuk in zijn zelfvertrouwen kampt.
In Kluis - [België] 1977 6 1:36 uur | Drama
In deze stomme film bespioneert een kluizenaar vanuit de ruïnes van een oud kasteel een jong stel dat een huis bouwt aan de rivier en raakt hij door hen geobsedeerd.
Men in Black II - [VS] 2002 6 1:28 uur | Comedy, Sci-Fi
Jay is altijd blijven werken voor de 'Men In Black' maar Kay leidt een rustig burgerlijk leventje dat verstoord wordt als Jay zijn hulp nodig heeft...
Misfit: De serie - [Nederland] S01 2021 AL - Netflix Original | Tienerserie
De Misfits hebben een druk jaar voor de boeg: ze bereiden een schoolmusical voor. Als het strenge nieuwe schoolhoofd de voorstelling verbiedt, moet Julia in actie komen.
In deze film, gebaseerd op ware gebeurtenissen, vecht de hoofdverdachte van de bomaanslag in Centennial Park in 1996 tegen de FBI en media om zijn onschuld te bewijzen.
Slachtvee - [België] 1979 16 1:29 uur | Drama, Duister, Misdaad
Thomas hoort dat hij kanker heeft en dat zijn dagen geteld zijn. Hij besluit de tijd die hem nog rest, te gebruiken om zo veel mogelijk slechteriken uit de weg te ruimen.
Wildschut - [België] 1985 16 1:29 uur | Actie, Boek, Misdaad
Na een gewapende overval verbergen Jim en Charlie zich in boerderij Wildschut, waar ze het gezin dat er woont een schrikbewind opleggen.
SOONY
Wilde deze kijken maar is pas beschikbaar vanaf 27 oktober. Even wachten nog dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:16 schreef Aether het volgende:
Only Mine - [VS] 2019 12 1:27 uur | Thriller
Een charmante agent verandert in een obsessieve stalker na een date met een meisje uit een stadje. Zij moet zichzelf beschermen tegen zijn levensgevaarlijke gedrag.
Hush, Gerald's Game en Doctor Sleep zijn van dezelfde makerquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:04 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb vandaag Midnight Mass afgerond. Een miniserie van de maker van Haunting of Hill House, Haunting of Bly Manor en Oculus. De sfeer wordt echt goed neergezet, dat vond ik ook al van Haunting of Hill House.
Maar eerlijk gezegd: hoe verder de serie kwam, hoe minder makkelijk ik het vond om het door te komen. Ik kon mij daardoor niet meer zo goed focussen op het einde en vond dat (dus) erg langdradig en soms wat vergezocht.
Deze toevallig vorige week gezien, prima film, al ist niet super speciaalquote:Op zondag 17 oktober 2021 08:52 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter De Wolken - [België] 2016 AL 1:44 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
Op de begrafenis van haar echtgenoot ziet een vrouw haar ex-geliefde voor het eerst in 53 jaar. Wanneer ze hun romance nieuw leven inblazen, staat het verleden in de weg.
Gold Stars: The Story of the FIFA World Cup Tournaments - [Zwitserland] S01 2017 9 | Documentaire
Deze verzameling archiefbeelden eert de voetbalhelden die meespeelden in de meest legendarische wedstrijden uit de lange geschiedenis van de FIFA-wereldbeker.
De Loteling - [België] 1974 16 1:23 uur | Boek, Drama, Duister
In 1833 kiest een boer ervoor om in ruil voor een grote som geld het leger in te gaan in plaats van een rijkeluiszoon, maar hij kan dit besluit weleens gaan betreuren.
Zaman - [België] 1983 12 1:29 uur | Drama, Duister, Misdaad
Het privéleven van een rechercheur valt in duigen als hij en zijn collega de duistere zaakjes van een machtige ondernemer in het Antwerpse nachtleven onderzoeken.When the student is ready, the teacher will appear.
Voor de weinig content wat je krijgt is het veel ja, Netflix is niet meer wat het vroeger was nu concurrenten de films van Netflix trekken.quote:
Weinige content hangt maar net van je smaak af natuurlijk. Alleen al met dingen waarvan ik weet dat ik ze wil zien zou ik de komende paar weken vanaf het wakker worden tot het slapen gaan non-stop kunnen kijken, dat is nog buiten de gigantische waslijst aan dingen waarvan ik nog niet eens weet dat ze er überhaupt zijn en waar ongetwijfeld ook dingen tussen zitten die ik wil zienquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:05 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Voor de weinig content wat je krijgt is het veel ja, Netflix is niet meer wat het vroeger was nu concurrenten de films van Netflix trekken.
Het aanbod in films valt nogal tegen (ik bedoel niet series).
Ik herinner me de videotheek nogquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Als je hooguit hier en daar een filmpje wilt kijken is het wel wat anders, hoewel het nog altijd goedkoper is dan naar de bioscoop gaan.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik denk alleen dat ze wat kansen hebben laten liggen om het beter te maken dan het nu is.Die soldaten hadden dan ook geen idee hoe het gekomen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In vergelijking met Hollywood vond ik de clichés echt wel meevallen. Zaken als het martelen waren in die tijd dagelijkse gang van zaken.
Zwaarder wegen dan de clichés vond ik juist de momenten dat deze ontbraken. Geen heroïsche acties van 1 man en de emoties van een schutter tijdens de executies.
Grootste nadeel vond ik de manier waarop men achtergronden probeerde te vertellen.
Vaak gebruikte men hiervoor gesprekken waarin de gebeurtenissen net iets te gedetailleerd werden verteld of gebruikte men zaken als de nsb poster. Deed mij sterk denken aan een musical. Gebruik dan liever een narrator of een paar scenes meer.
Walcherenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, eens. Ook een hoop cliche's/gebeurtenissen erin die een beetje dertien in een dozijn zijn. En het verhaal vond ik wat magertjes eigenlijk. Er is imo een hoop tijd verspild aan verhaallijnen die erg weinig toevoegen aan de film. En de actiestukken zijn ook niet echt uitgebreid. Uiteindelijk ben ik door die film weinig meer te weten gekomen over de slag om de schelde. Het werd mij geeneens duidelijk waar die dam nou lag![]()
Ik moest zelf zitten googelen om er achter te komen waar die dam nou eigenlijk was...quote:
Dat is inderdaad het jammere eraan. Verder is het zoals je zegt een prima oorlogsfilm.quote:maar dat is ook mijn grote probleem, de slag om de Schelde komt nauwelijks voor in de film
Gemiste kansen inderdaad.quote:de Britten vond ik nog wel een aardig detail omdat het daadwerkelijk gebeurt is maar je kunt deze film imo eigenlijk niet maken zonder een Canadees in de hoofdrol
het waren ook eigenlijk een heleboel amphibische acties en raids en dat komt in de film nauwelijks terug, ik mis ook het bombardement van de RAF dat controversieel was
Ik ben het met die 7 wel eens, als je vergeet dat het om de slag van de schelde gaat. Het had ook een aanval op de dam van schubbekutteveen kunnen zijn.quote:maar als ik de titel vergeet vond ik het wel een aardige film eigenlijk, zoveel oorlogsfilms maken we hier (helaas) niet en het is wmb wel een van de betere, deed me een beetje denken aan een wat mindere Soldaat van Oranje maar met een goede fight aan het einde
ik geef het een 7
Ik vind een 5 nog heel aardig want veel meer dan een gevecht op Walcheren in 1944 krijg je niet mee van de contextquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moest zelf zitten googelen om er achter te komen waar die dam nou eigenlijk was...
[..]
Dat is inderdaad het jammere eraan. Verder is het zoals je zegt een prima oorlogsfilm.
[..]
Gemiste kansen inderdaad.
[..]
Ik ben het met die 7 wel eens, als je vergeet dat het om de slag van de schelde gaat. Het had ook een aanval op de dam van schubbekutteveen kunnen zijn.
Als het er om gaat om de slag om de Schelde te verduidelijken krijgen ze een 5.
Deed hier aanvankelijk ook moeilijk gisterenavond ....quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Potverdorie. Netflix wil niet starten.
Alle storingen geeft ook wel een piekje aan.
WiFi doet t gewoon, want ben nu maar disney+ gaan kijken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gabby's poppenhuis - [VS] S03, 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Schattige katjes, grappig geknutsel en kleurrijke magie. Beleef geanimeerde avonturen samen met kattenliefhebster Gabby en haar maatje Pandy Poek.
The Majestic Life of Queen Elizabeth II - [VK] 2013 AL 1:34 uur | Documentaire
Via gearchiveerde beelden en professionele interviews wordt het buitengewone leven van Elizabeth II in beeld gebracht, van jeugdige prinses tot icoon van de monarchie.
Margaret Thatcher: The Iron Lady - [VK] 2012 9 1:26 uur | Documentaire
Kijk hoe Margaret Thatcher zich omhoogwerkte, van een bescheiden kruideniersdochter tot de eerste vrouwelijke premier van Groot-Brittannië.
Our Nature - [Duitsland] 2019 9 0:49 uur | Documentaire
Deze documentaire, die is opgenomen gedurende twee jaar, gaat over de wonderen van de natuur, van grote katten in het hoge gras tot palingen op het rif.
Punk in London - [VK] 1977 AL 1:29 uur | Documentaire
De goede, slechte en anarchistische kanten van de Britse punkscene komen opnieuw tot leven in deze rauwe documentaire met optredens van X-Ray Spex, the Clash en meer.
Theo Von: Regular People - [VS] 2021 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze stand-upspecial deelt comedian en podcaster Theo Von een aantal wilde verhalen over 'gewone mensen' uit zijn dagelijkse leven in een klein dorp.
W jak morderstwo | In for a Murder - [Polen] 2021 12 1:44 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Mystery, Thriller
Een huismoeder en fervent lezer van misdaadverhalen komt achter de diepste geheimen van de bewoners in een stadje wanneer ze de moord op een vrouw onderzoekt.When the student is ready, the teacher will appear.
Ja uiteindelijk toch nog door kunnen gaan met Squid game.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:37 schreef maily het volgende:
[..]
Deed hier aanvankelijk ook moeilijk gisterenavond ....
Wij vinden het ook superleukquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Sex Education blijft wel tof hoor. Het pakt je emoties op, maakt er een mooi blij en rond balletje van en flikkert het dan van acht hoog op de stoep
Ik vind het ook heel leuk, hoewel het verhaal over het nieuwe hoofd van de school wel een beetje de shark aan het jumpen was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Sex Education blijft wel tof hoor. Het pakt je emoties op, maakt er een mooi blij en rond balletje van en flikkert het dan van acht hoog op de stoep
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8 Rue de l’Humanité | Stuck Together - [Frankrijk] 2021 9 2:06 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Als Parijs op slot gaat tijdens de pandemie, moeten de excentrieke bewoners van een flatgebouw zich aanpassen aan een nieuw leven. En dus ook aan elkaar.
Found - [VS] 2021 AL 1:38 uur - Netflix Original | Documentaire
Nadat DNA-tests hebben uitgewezen dat drie door verschillende Amerikaanse gezinnen geadopteerde tieners nichtjes zijn, gaan ze naar China om hun echte ouders te zoeken.
Night Teeth - [VK/VS] 2021 16 1:48 uur - Netflix Original | Tienerfilm, Thriller
Een jonge chauffeur pikt twee mysterieuze vrouwen op die een nachtje gaan stappen. Maar wanneer zijn passagiers hun ware aard onthullen, moet hij vechten voor zijn leven.When the student is ready, the teacher will appear.
En briljant consequent doorgevoerd om alle vervoersmiddelen (fietsen, bussen, auto's) steeds modellen uit de jaren 80 van de vorige eeuw te laten zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:39 schreef heywoodu het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cowboy Bebop - [Japan] S01 1998 12 | Drama
Een bont gezelschap van een voormalig huurmoordenaar, een ex-agent, een oplichter, een jonge hacker en een datahond komt rond als premiejagers in de ruimte.
Flip a Coin -ONE OK ROCK Documentary- - [Japan] 2021 AL 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
De leden van ONE OK ROCK kunnen in 2020 niet touren en werken daarom maanden aan een onlineconcert met dezelfde energie als de concerten waarbij ze fysiek aanwezig zijn.
Toet Toet Cory Carson - [VS] S06 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Toet toet, en gaan! Gordels om en ga mee op leuke avonturen met de schattige kinderauto Cory Carson over de kronkelweggetjes van Bumperdijk.
Insiders - [Spanje] S01 2021 9 - Netflix Original | Reality
Twaalf mensen denken dat ze in de laatste castingronde van een realityshow zitten. In werkelijkheid worden ze al stiekem gefilmd, en staat er 100.000 euro op het spel.
Komi Can't Communicate - [Japan] S01E01 2021 6 - Netflix Original | Anime
Op een middelbare school vol unieke personages helpt Tadano zijn verlegen en mensenschuwe klasgenote Komi om haar doel te bereiken: bevriend raken met honderd mensen.
Life's a Glitch with Julien Bam - [Duitsland] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy
De beroemde influencer Julien Bam en zijn sidekick Joon Kim reizen per ongeluk naar een parallelle dimensie. Samen proberen ze terug te keren naar het gewone leven.
Sex, Love & goop - [VS] 2021 12 - Netflix Original | Lifestyle
Moedige koppels werken in deze realityserie aan meer seksueel genot en meer intimiteit met de hulp van Gwyneth Paltrow en een team van experts.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? november
Een jongen met de naam Kerstmis - [VS] 2021 9 1:46 uur - Netflix Original | Avontuur, Boek, Familiefilm, Feelgood
De vastberaden jonge Nikolas vindt zijn roeping in een magisch land bewoond door elfen in een poging zijn vader te vinden en het geschenk van hoop mee naar huis te nemen.
1 november
Below Deck Mediterranean - [VS] S03 2017 AL | Reality
Vaar mee met kapiteins Sandy en Mark en volg hoe ze omgaan met wilde scheepsbemanningen en veeleisende gasten op een jacht op de pittoreske Middellandse Zee.
ZeroZeroZero - [Italië] S01 2019 16 | Drama, Misdaad
De duistere, zware reis van een grote lading cocaïne voert de verkopers, kopers en tussenpersonen in onverwacht turbulente, woest gewelddadige wateren.
4 november
Catching Killers - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze serie over waargebeurde misdaden onthullen de onderzoekers van beruchte seriemoordenaarszaken de afschuwelijke en vreselijke details van hun buitengewone werk.
5 november
Big Mouth - [VS] S05 2021 16 - Netflix Original | Comedy
In deze gedurfde comedy van ware vrienden Nick Kroll en Andrew Goldberg zetten de verrassingen en verschrikkingen van de puberteit het leven van tieners op zijn kop.
The Club - [Turkije] S01/A 2021 12 - Netflix Original | Drama
In het kosmopolitische Istanbul van de jaren vijftig werkt een moeder met een verleden in een nachtclub om haar opstandige dochter te helpen die ze niet kon opvoeden.
Glória - [Portugal] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama
Spionnen, leugens en geheimen tieren welig in 1968 in Glória do Ribatejo, waar een bevoorrechte ingenieur van Radio Free Europe Portugal bespeelt tijdens de Koude Oorlog.
Love Hard - [VS] 2021 16 1:46 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een schrijfster reist 5000 kilometer om met kerst de man te verrassen die ze op een datingapp heeft ontmoet, en ontdekt dan dat ze is genept.
Narcos: Mexico - [VS] S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Volg het begin van de Mexicaanse drugsoorlog in de jaren 80 in dit waargebeurde, nieuwe Narcos-verhaal over de opkomst van het Guadalajara-kartel.
Den osannolika mördaren | The Unlikely Murderer - [Zweden] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad
In deze serie wordt verteld hoe een man die een getuige van de moord op de Zweedse premier Olof Palme beweert te zijn, mogelijk met moord is weggekomen.
7 november
Arcane - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Set in utopian Piltover and the oppressed underground of Zaun, the story follows the origins of two iconic League champions-and the power that will tear them apart.
9 november
Swap Shop - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Verzamelaars van auto's, stripboeken, griezelige clownstandbeelden en meer houden de oren gespitst als Swap Shop begint. In de radioshow worden de beste deals gedeeld.
Your Life Is a Joke - [Duitsland] S01 2021 AL - Netflix Original | Comedy
De Duitse stand-upcomedian Oliver Polak portretteert beroemdheden op zijn eigen manier: hij brengt een dag door met elk van zijn gasten om ze daarna flink aan te pakken.
10 november
Animal - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze intense serie worden de meest indrukwekkende dieren gevolgd. Met nooit eerder vertoonde beelden van ontroerende tot bizarre momenten.
Gentefied - [VS] S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Als hun buurt in LA begint te veryuppen, halen de Morales het onderste uit de kan om hun opa's tacotent te redden – en hun eigen dromen te verwezenlijken.
Passing - [VK/VS] 2021 12 1:38 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Musical
Het leven van een zwarte vrouw in het New York van de jaren twintig staat op zijn kop als ze een jeugdvriendin ontmoet die zich voordoet als witte vrouw.
11 november
Amor con fianza - [Spanje] S01 2021 12 - Netflix Original | Reality
Zes stellen worden onderworpen aan een oogscan-leugendetector in deze realityserie waar leugens geld kosten en je met waarheid en betrouwbaarheid geld kunt verdienen.
12 november
Red Notice - [VS] 2021 12 1:57 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad
Een FBI-profiler zit achter de meest gezochte kunstdief ter wereld aan en wordt met tegenzin zijn partner om een boef te pakken die hem altijd net een stap voor is.
15 november
Mentiras | Liar - [Spanje] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een docent literatuur zoekt gerechtigheid nadat ze naar eigen zeggen is verkracht door een chirurg, die haar verhaal over de date in alle toonaarden ontkent.
17 november
Christmas Flow - [Frankrijk] S01 2021 6 - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een onwaarschijnlijke kerstromance bloeit op tussen een bekende rapper en een verbeten journalist. Gaan ze het ondanks hun verschillen redden?
Keeping Up with the Kardashians - [VS] S07-S08 2011 9 | Reality
In deze realityserie proberen de Kardashians hun familie op de eerste plaats te zetten terwijl ze hun toenemende roem, groeiende imperiums, relaties en meer managen.
La Reina del Sur | The Queen of Flow - [Mexico] S02 2019 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Na jaren van bloed, zweet en tranen heeft een vrouw van nederige afkomst zich opgewerkt tot een gevaarlijke positie: ze is een legende in de drugssmokkel.
Riverdale - [VS] S06 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Stripboek, Tienerserie
Terwijl Archie en zijn vrienden het nodige meemaken op het gebied van seks, romantiek, school en familie, raken ze verwikkeld in een duister mysterie in Riverdale.
Strappare lungo i bordi | Tear Along the Dotted Line - [Italië] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Stripboek
A cartoonist in Rome with his armadillo-for-a-conscience reflects on his path in life and a would-be love as he and his friends travel outside the city.
Tiger King - [VS] S02 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Een dierentuineigenaar draait door in dit waargebeurde verhaal vol excentrieke personages over een huurmoord in de schimmige wereld van het fokken van grote katachtigen.
18 november
The Princess Switch 3: Romancing the Star - [VS] 2021 AL 1:44 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Koninklijke evenbeelden Margaret en Stacy vragen dappere dubbelganger Fiona en haar superknappe ex om hulp als er een kostbare kerstrelikwie wordt gestolen.
19 november
Blown Away: Christmas - [Canada] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Vijf kunstenaars keren terug naar de glasblazerij met hun feestelijke ontwerpen. Voor één ligt er cash onder de boom. Als dat geen fijne Kerst wordt!
Cowboy Bebop - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Actie, Offbeat, Sci-Fi
De stijlvolle, arme premiejagers Spike, Jet en Faye reizen door het zonnestelsel op zoek naar werk. Maar kunnen ze het verleden van Spike ontlopen?
Hellbound - [Zuid-Korea] S01 2021 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Mystery, Thriller, Webtoon
Onaardse wezens verdoemen mensen op bloedige wijze tot de hel. Er ontstaat een religieuze groepering die goddelijke gerechtigheid propageert.
The Mind, Explained - [VS] S02 2019 12 - Netflix Original | Documentaire
Heb je je ooit afgevraagd wat er in je hoofd gebeurt? Van dromen tot angststoornissen, ontdek in deze verhelderende serie hoe je hersenen werken.
Reflection of You - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama
Het begeerlijke leven van een succesvolle schilder begint af te brokkelen wanneer een knappe jonge vrouw en voormalige vriendin opduikt als een schaduw van zichzelf.
Tick, tick...BOOM! - [VS] 2021 12 2:00 uur - Netflix Original | Drama, Musical
Een veelbelovende jonge theatercomponist van bijna dertig laveert tussen liefde, vriendschap en de stress van het artiestenleven in New York.
20 november
News of the World - [VS] 2021 16 1:59 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Western
Een veteraan uit de Burgeroorlog die van stad naar stad reist en het nieuws leest, onderneemt een gevaarlijke reis door Texas om een weeskind een nieuw thuis te geven.
21 november
Undercover - [België] S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Undercoveragenten infiltreren in de organisatie van een drugsbaron en doen zich voor als stel op de camping waar hij zijn weekenden doorbrengt. Gebaseerd op feiten.
23 november
Masters of the Universe: Revelation - [VS] S02 2021 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Na de strijd die Eternia heeft verwoest, moeten Teela en een onverwachte alliantie het eind van het universum voorkomen in dit vervolg op de klassieker uit de jaren 80.
24 november
Bruised - [VS] 2021 16 2:11 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Een in ongenade gevallen MMA-ster grijpt de laatste kans op eerherstel in de ring als haar verloren zoontje terugkeert in haar leven. Regie en hoofdrol van Halle Berry.
Robin de roodborst - [VS] 2021 6 0:32 uur - Netflix Original | Kindermuziek
Een vrolijk jong roodborstje dat is opgevoed door een muizenfamilie, ziet een kerstster en doet een wens. Zal ze eindelijk ontdekken wie ze is en leren vliegen?
Selling Sunset - [VS] S04 2021 AL - Netflix Original | Lifestyle
De elitemakelaars van de Oppenheim Group verkopen het luxeleven aan rijke kopers in Los Angeles. Het draait allemaal om relaties en dat betekent vaak groot drama.
True Story - [VS] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Offbeat, Provocerend, Thriller
Een wereldberoemde comedian zoekt wanhopig naar een uitweg nadat een nacht in Philadelphia met zijn broer niet alleen zijn succes in gevaar brengt.
25 november
F is for Family - [VS] S05 2021 16 - Netflix Original | Comedy
De familie Murphy neemt ons terug naar de jaren 70 toen kinderen vrij werden opgevoed, het bier vrijelijk stroomde en de man heer en meester was over zijn tv.
Super Crooks - [Japan] S01 2021 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
In deze animeversie stelt kruimeldief Johnny Bolt de ultieme ploeg samen voor één laatste overval − echt waar! Van comics-legende Mark Millar.
26 november
A Castle For Christmas - [VS] 2021 AL 1:39 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een bestsellerauteur reist naar Schotland om te ontsnappen aan een schandaal. Ze wordt er verliefd op een kasteel en neemt het op tegen de nukkige eigenaar, een hertog.
Light the Night - [Taiwan] S01 2021 16 - Netflix Original | Misdaad, Mystery, Thriller
In the red light district of 1980s Taipei, women at a popular Japanese night club navigate jealousy, heartbreak, friendship and love.
School of Chocolate - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Acht professionals bestuderen de kunst van chocolade onder leiding van een bekende chocolatier. Maar slechts één kan de beste van de klas zijn en een unieke kans winnen.
28 november
Nisser | Elves - [Denemarken] S01 2021 16 - Netflix Original | Fantasy, Horror, Tienerserie
Een kerstvakantie wordt een nachtmerrie voor een tiener en haar familie als ze ontdekken dat het eiland waar ze verblijven, wordt geplaagd door een eeuwenoud gevaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 21-10-2021 19:02:10 ]When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Tiger King - [VS] S02 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Een dierentuineigenaar draait door in dit waargebeurde verhaal vol excentrieke personages over een huurmoord in de schimmige wereld van het fokken van grote katachtigen.
Oehquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:05 schreef dud0r het volgende:
Nieuwe Big Mouth en F is for Family
@:ama
[..]
zin in!quote:
Staat dit er al op of?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
zin in!
Vraag me wel af waar ze verder gaan met het verhaal dan
17 november pasquote:
Duurt langquote:
https://www.imcdb.org/m7767422.htmlquote:Op donderdag 21 oktober 2021 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
En briljant consequent doorgevoerd om alle vervoersmiddelen (fietsen, bussen, auto's) steeds modellen uit de jaren 80 van de vorige eeuw te laten zijn.
Oh, dus niet alleen de jaren 80. Ook andere oude modellen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:44 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.imcdb.org/m7767422.html
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:29 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice! de originele Cowboy Bebop is beschikbaar. imho nog steeds één van de beste animatieserie ooit gemaakt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cowboy Bebop - [Japan] S01 1998 12 | Drama
Een bont gezelschap van een voormalig huurmoordenaar, een ex-agent, een oplichter, een jonge hacker en een datahond komt rond als premiejagers in de ruimte.
Flip a Coin -ONE OK ROCK Documentary- - [Japan] 2021 AL 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
De leden van ONE OK ROCK kunnen in 2020 niet touren en werken daarom maanden aan een onlineconcert met dezelfde energie als de concerten waarbij ze fysiek aanwezig zijn.
Toet Toet Cory Carson - [VS] S06 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Toet toet, en gaan! Gordels om en ga mee op leuke avonturen met de schattige kinderauto Cory Carson over de kronkelweggetjes van Bumperdijk.
Insiders - [Spanje] S01 2021 9 - Netflix Original | Reality
Twaalf mensen denken dat ze in de laatste castingronde van een realityshow zitten. In werkelijkheid worden ze al stiekem gefilmd, en staat er 100.000 euro op het spel.
Komi Can't Communicate - [Japan] S01E01 2021 6 - Netflix Original | Anime
Op een middelbare school vol unieke personages helpt Tadano zijn verlegen en mensenschuwe klasgenote Komi om haar doel te bereiken: bevriend raken met honderd mensen.
Life's a Glitch with Julien Bam - [Duitsland] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy
De beroemde influencer Julien Bam en zijn sidekick Joon Kim reizen per ongeluk naar een parallelle dimensie. Samen proberen ze terug te keren naar het gewone leven.
Sex, Love & goop - [VS] 2021 12 - Netflix Original | Lifestyle
Moedige koppels werken in deze realityserie aan meer seksueel genot en meer intimiteit met de hulp van Gwyneth Paltrow en een team van experts.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
heb 'em al op Ziggo gezien, ik hoop nog altijd op een seizoen 2quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Eindelijk Zerozerozero, had m gemist toen ie op NPO verscheen.
Help me eens herinneren, wat was dat ook alweer?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:08 schreef TLC het volgende:
[..]
heb 'em al op Ziggo gezien, ik hoop nog altijd op een seizoen 2
Aan het eind ook lekker op de bank zitten(en daar verklap ik dus niks mee
)
Met die bank?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Help me eens herinneren, wat was dat ook alweer?
Dit gemist?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:59 schreef Zipportal het volgende:
Jullie mogen @:Aether wel eens een paar likes geven. Hij verricht goed werk hier.
Ik had m'n naam al in een topictitelquote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:59 schreef Zipportal het volgende:
Jullie mogen @:Aether wel eens een paar likes geven. Hij verricht goed werk hier.
en terecht.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik had m'n naam al in een topictitel
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Help me eens herinneren, wat was dat ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adventure Beast - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Actie, Comedy
Een dappere zoöloog, zijn pittige nichtje en angstige assistent verkennen de wereld en redden wilde beesten in deze educatieve en grappige animatieserie voor volwassenen.
Dynasty - [VS] S04 2021 12 - Netflix Original | Drama
De Carringtons en Colby's vechten om het zeggenschap over hun fortuin en hun kinderen in deze eigentijdse remake van de klassieke primetime-soap.
Image - [België] 2014 16 1:26 uur | Drama, Thriller
Een journalist leert een jonge Marokkaan kennen. Ze probeert de stereotypes over zijn gemeenschap te ontkrachten, maar een sensatiebeluste presentator staat in de weg.
Inside Job - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy
Hagedissenmensen? Echt. De maanlanding? Nep. Een vreemd genie en haar disfunctionele collega's hebben een dagtaak aan het beheer van de complotten in de wereld.
The King's Affection - [Zuid-Korea] S01 2021 16 - Netflix Original | Historisch drama, Stripboek
Wanneer de kroonprins wordt vermoord, bestijgt zijn tweelingzus de troon. Ze probeert haar identiteit en gevoelens voor haar eerste echte liefde strikt geheim te houden.
Little Big Mouth - [Zuid-Afrika] 2021 12 1:34 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Musical, Romantisch
Een speelse gitarist wordt uit zijn band en huis getrapt. Hij trekt in bij een boekhoudster, haar zoon en haar vader. Kunnen ze in harmonie met elkaar leven?
Locke & Key - [VS] S02 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Fantasy, Tienerserie
Drie kinderen verhuizen na de moord op hun vader met hun moeder naar het landhuis van zijn familie. Ze vinden magische sleutels die naar krachten – en geheimen – leiden.
Maya en de drie krijgers - [VS] Miniserie 2021 6 - Netflix Original | Fantasy
Een strijdlustige, zelfstandige prinses probeert een oude voorspelling te vervullen en de mensheid te redden van wraakzuchtige goden.
More than Blue: The Series - [Taiwan] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Duister, Musical, Romantisch
In deze op de film gebaseerde serie gaat een man met een terminale ziekte op zoek naar een vaste partner voor zijn geliefde.
Panihida - [Roemenië] 2012 6 1:00 uur | Drama, Duister
De dood van een oude vrouw in een dorp in Moldavië geeft aanleiding tot reflectie op leven, verlies en verlangen wanneer de dorpelingen samenkomen om afscheid te nemen.
The Raincoat Killer: Chasing a Predator in Korea - [VS] S01 2021 9 - Netflix Original | Documentaire
Begin 21e eeuw zaaide Yoo Young-chul angst in Seoul door mensen dood te slaan. In deze docuserie wordt het verhaal verteld van de jacht op deze seriemoordenaar.When the student is ready, the teacher will appear.
Potverdorie, ben ik net met 24 begonnen voor op de hometrainer, gooien ze deze erbij die daar ook perfect voor isquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.serietotaal.n(...)oenen-van-the-office
The Office wil ik zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar mag een vervolg van komen.SOONY
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? november
Happiness Ever After - [Zuid-Afrika] 2021 6 1:39 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Dit vervolg op 'Happiness is a Four-Letter Word' is een nieuwe episode in de levens van Zaza, Princess en Zim, getekend door verlies, familieperikelen en nieuwe liefde.
2 november
Camp Confidential: America's Secret Nazis - [Israël] 2021 12 0:36 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze geanimeerde korte documentaire onthullen WO II-veteranen een geheim Amerikaans legerkamp bij Washington waar Joodse soldaten krijgsgevangen nazi's ondervroegen.
3 november
Les Rois de l’arnaque - [Frankrijk] 2021 AL 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire volgt de opkomst en val van oplichters van het EU-systeem voor emissiehandel. Ze liepen met miljoenen weg voor ze elkaar aanvielen.
The Harder They Fall - [VS] 2021 16 2:19 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad, Western
Nat Love wil wraak en slingert zich met zijn bende in het zadel om vijand Rufus Buck uit te schakelen, een meedogenloze misdaadbaas die net is bevrijd uit de gevangenis.
5 november
Meenakshi Sundareshwar - [India] 2021 12 2:20 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een uniek perspectief op werk dwingt twee pasgetrouwden tot een langeafstandshuwelijk. Ze krijgen te maken met het gedoe, de toestanden en de hilariteit van de situatie.
Una película de policías - [Mexico] 2021 12 1:47 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire vervaagt de grens tussen feit en fictie. Aan de hand van ervaringen van twee agenten wordt corruptie binnen de Mexicaanse politie onderzocht.
We Couldn't Become Adults - [Japan] 2021 16 2:04 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een veertiger krijgt een vriendschapsverzoek en haalt herinneringen op aan zijn vroegere relaties vanaf de jaren 90. Zijn de hoop en dromen die hij had, echt verdwenen?
Yara - [Italië] 2021 12 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad
Een vastberaden aanklager raakt in de ban van de zaak van een vermiste 13-jarige en gaat tot het uiterste om de waarheid te achterhalen. Gebaseerd op een echte zaak.
Zero to Hero - [China] 2021 12 1:42 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood
Deze film gaat over de recordbrekende paralympische atleet So Wa-wai en de relatie met zijn moeder terwijl ze obstakels overwinnen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
7 november
Father Christmas Is Back - [VK] 2021 12 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Vier ruziënde zussen krijgen een snelcursus in familieleven wanneer hun lang geleden verdwenen vader met Kerstmis op de stoep staat van hun chique ouderlijke landhuis.
11 november
7 Prisioneiros - [Brazilië] 2021 12 1:34 uur - Netflix Original | Drama, Duister
Een arme tiener probeert aan de klauwen van een mensenhandelaar te ontsnappen, maar wordt geconfronteerd met zijn eigen morele code in zijn strijd om te overleven.
19 november
Beni Çok Sev | Love Me Instead - [Turkije] 2021 16 2:04 uur - Netflix Original | Drama
Een gevangene reist met een bewaker naar zijn thuisstad om zijn dochter te zien en het goed te maken, maar door een tragische waarheid loopt alles anders.
Dhamaka - [India] 2021 12 1:44 uur - Netflix Original | Thriller
Een gefrustreerde nieuwslezer die van tv naar radio is overgeplaatst, ziet zowel gevaar als kansen als hij in de uitzending dreigtelefoontjes krijgt. Met Kartik Aaryan.
29 november
14 Peaks: Nothing Is Impossible - [VS] 2021 12 1:40 uur - Netflix Original | Documentaire
Fearless Nepali mountaineer Nimsdai Purja embarks on a seemingly impossible quest to summit all 14 of the world’s 8,000-meter peaks in seven months.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 22-10-2021 18:39:08 ]When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Office (U.S.) - [VS] S01-S09 2012 6 | Comedy
Deze populaire comedy gaat over de grillen van ontevreden kantoormedewerkers, onder leiding van misleide baas Michael Scott, van het papierbedrijf Dunder Mifflin.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de mail over verhoging gekregen. 11,99 vanaf 23 november. Dan maar gewoon The Office helemaal kijken en een potje vaseline meenemen met de boodschappen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:50 schreef Aether het volgende:
Eén van de beste comedy series alle tijdenSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Office (U.S.) - [VS] S01-S09 2012 6 | Comedy
Deze populaire comedy gaat over de grillen van ontevreden kantoormedewerkers, onder leiding van misleide baas Michael Scott, van het papierbedrijf Dunder Mifflin.![]()
Grappig zonder lachband. Echt goede comedy series zoals The Office zie je de laatste jaren niet meer verschijnen.
Wat snap je niet vlindertje? De vaseline is omdat we genaaid worden. The Office heb ik nog nooit gezien, dus ga ik nu kijken.quote:
je wordt niet gedwongen een abonnement aan te houden toch? Af en toe worden die dingen duurder, dat geldt voor zo veel dingen en zaken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat snap je niet vlindertje? De vaseline is omdat we genaaid worden. The Office heb ik nog nooit gezien, dus ga ik nu kijken.
Twee dooddoeners in één reactie. Jij bent vast gezellig op feestjesquote:Op zondag 24 oktober 2021 09:51 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
je wordt niet gedwongen een abonnement aan te houden toch? Af en toe worden die dingen duurder, dat geldt voor zo veel dingen en zaken.
"Het wordt duurder, belachelijk, slaat nergens op!" is ook wel een beetje een dooddoener natuurlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee dooddoeners in één reactie. Jij bent vast gezellig op feestjes
Zeer gezellig. Gelukkig is die van jou ook echt retepositiefquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee dooddoeners in één reactie. Jij bent vast gezellig op feestjes
quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat snap je niet vlindertje? De vaseline is omdat we genaaid worden. The Office heb ik nog nooit gezien, dus ga ik nu kijken.
Een hele mooie serie. Het greep me echt aan, omdat ik zelf ook in een giftige relatie heb gezeten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:09 schreef maily het volgende:
Gisteren begonnen aan Maid.
Zo leuk dat moeder en dochter hier ook moeder en dochter spelen.
Vond je het juist daarom niet moeilijk om te kijken?quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een hele mooie serie. Het greep me echt aan, omdat ik zelf ook in een giftige relatie heb gezeten.
Ook beschrijft de serie goed hoe moeilijk het is uit de armoede te komen in de VS.
Ik vond het ook een heftige seriequote:Op zondag 24 oktober 2021 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een hele mooie serie. Het greep me echt aan, omdat ik zelf ook in een giftige relatie heb gezeten.
Ook beschrijft de serie goed hoe moeilijk het is uit de armoede te komen in de VS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Soms wel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vond je het juist daarom niet moeilijk om te kijken?
Ja, heel begrijpelijk dat het je extra aangrijpt als je zelf iets soortgelijks hebt meegemaakt. En zoiets is ook vooral aangrijpend wanneer er kinderen in het spel zijn. Dat maakt het allemaal neteven een tikkeltje heftiger. Maid is echt een hele sterke serie. Aanrader voor iedereen imo.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Soms wel.
Bijvoorbeeld dat ze bij haar dochtertje in bed ging liggen als ze wist dat hij dronken thuiskwam.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Soms wel.
Bijvoorbeeld dat ze bij haar dochtertje in bed ging liggen als ze wist dat hij dronken thuiskwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu van start met Insiders. Lijkt me top.Allemaal cabaretteketet!
The Office US staat al jaren op Prime voor 2,99 per maand. Dus je kan het veel goedkoper kijken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de mail over verhoging gekregen. 11,99 vanaf 23 november. Dan maar gewoon The Office helemaal kijken en een potje vaseline meenemen met de boodschappen.
Dat ligt maar net aan je smaak natuurlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Komt de Engelse The Office met Ricky Gervais nog op Netflix te staan? Die is veel leuker toch?
Ik wil die ook echt graag zien, want Ricky <3quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Komt de Engelse The Office met Ricky Gervais nog op Netflix te staan? Die is veel leuker toch?
Wordt hij in S2 leuker of is S1 het hoogtepunt?quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
The Office US staat al jaren op Prime voor 2,99 per maand. Dus je kan het veel goedkoper kijken.
S2 wordt zeker leuker, in S1 proberen ze nog teveel het origineel na te doen, in S2 gaan ze meer een eigen kant op.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:00 schreef avotar het volgende:
[..]
Wordt hij in S2 leuker of is S1 het hoogtepunt?
Oh, ga ik ook kijken denk. Kijk nu laatste afleveringen la casa de papel. Echt afleveringen lang alleen maar schietenquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Дзифт | Zift - [Bulgarije] 2008 16 1:30 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Na tien jaar in de gevangenis komt Mot vrij in een absurde communistische wereld die tijdens zijn gevangenschap de Bulgaarse hoofdstad heeft overgenomen.
Post Truth Times: We The Media - [Spanje] 2017 AL 1:42 uur | Documentaire
In deze documentaire bespreken journalisten en cultuurkenners de opkomst van nepnieuws en het afnemende vertrouwen in de belangrijkste nieuwsmedia.
Sea Tomorrow - [Duitsland] 2016 9 1:28 uur | Documentaire
Documentaire over het leven van de bewoners rond het Aralmeer, na een van de grootste door de mens veroorzaakte rampen in de geschiedenis.
Tjuvjägaren - [Zweden] 2016 12 1:36 uur | Comedy, Historisch drama
In de negentiende eeuw komt een man met zijn vrouw in een afgelegen verblijf in het bos wonen, waar hij tot ongenoegen van de landeigenaar gaat stropen om te overleven.
U Turn - [India] 2016 12 2:00 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Een journaliste gaat op zoek naar de waarheid achter een vreemde moord nadat ze een jonge agent is tegengekomen en de hoofdverdachte in het onderzoek wordt.
La vocera - [Mexico] 2020 AL 1:22 uur | Documentaire
María de Jesús Patricio, ook bekend als Marichuy, was de eerste inheemse vrouw die president van Mexico wilde worden en voerde een bescheiden, maar radicale campagne.
The Witcher: A Look Inside the Episodes - [VS] S01 2020 16 - Netflix Original | Documentaire
Een uitgebreide reis door de verhalen en thema's van het eerste seizoen van 'The Witcher' met de maker van de serie, Lauren S. Hissrich, als gids.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik heb jarenlang volgehouden de Amerikaanse Office niet te kijken, want een slap aftreksel van de Engelse. Nu ben ik er pas aan begonnen op Amazon Prime en inmiddels bij seizoen 8 en moet mijn mening toch bijstellen. Het eerste seizoen moet je even doorheen, want dat is vaak copy paste van de Engelse en dan is de Engelse toch wel leuker. Maar daarna... Dan wordt het helemaal een eigen serie die niets meer met de Engelse versie te maken heeft. En echt een stel topacteurs en karakters. Ik zit regelmatig hardop te lachen en houd meestal niet van Amerikaanse series qua humor. Bijvoorbeeld Friends of Seinfeld vind ik helemaal niks. South Park wel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Hij lijkt me veel leuker qua humor vooral.
Ja dat gevoel had ik ook erg omdat ik fan was van de UK versie. Maar het is rete grappig en ik ga die hele zooi voor de tweede keer een keer bekijken. Friends en Seinfield in één zin vermelden is wel wat een belediging.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang volgehouden de Amerikaanse Office niet te kijken, want een slap aftreksel van de Engelse. Nu ben ik er pas aan begonnen op Amazon Prime en inmiddels bij seizoen 8 en moet mijn mening toch bijstellen. Het eerste seizoen moet je even doorheen, want dat is vaak copy paste van de Engelse en dan is de Engelse toch wel leuker. Maar daarna... Dan wordt het helemaal een eigen serie die niets meer met de Engelse versie te maken heeft. En echt een stel topacteurs en karakters. Ik zit regelmatig hardop te lachen en houd vaak niet van Amerikaanse series qua humor. Bijvoorbeeld Friends of Seinfeld vind ik helemaal niks. South Park wel.
Raar half seizoen ja. 5 afleveringen knallen..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:23 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh, ga ik ook kijken denk. Kijk nu laatste afleveringen la casa de papel. Echt afleveringen lang alleen maar schieten
quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik had in ieder geval niet gedacht dat ik mijn potje vaseline moest gaan verdedigen op deze zondagochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een topserie, de emoties zijn weer flink opgeschud.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:25 schreef heywoodu het volgende:
En klaar met Sex Education.Inderdaad een topserie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een topserie, de emoties zijn weer flink opgeschud.![]()
Zelfs een bejaarde als ikzelf kon er van genieten, terwijl het vooral over gevoelens en ontdekkingen gaat van kinderen die mijn kleinkind konden zijn.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Inderdaad. Want Seinfeld is echt heel erg slecht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gevoel had ik ook erg omdat ik fan was van de UK versie. Maar het is rete grappig en ik ga die hele zooi voor de tweede keer een keer bekijken. Friends en Seinfield in één zin vermelden is wel wat een belediging.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:56 schreef avotar het volgende:
[..]
Inderdaad. Want Seinfeld is echt heel erg slecht.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Longthorne Mbe - Live At The Hippodrome - [VK] 2015 AL 1:34 uur | Muziek
Nadat hij een MBE heeft ontvangen, geeft de nu overleden zanger en imitator Joe Longthorne een speciaal optreden in het historische Londense Hippodrome.
Guida astrologica per cuori infranti | An Astrological Guide for Broken Hearts - [Italië] S01 2021 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch
Alice is diepbedroefd en hopeloos vrijgezel. Maar als ze bevriend raakt met een charismatische astrologiegoeroe, probeert ze haar perfecte match via de sterren te vinden.
The Motive - [Israël] Miniserie 2021 9 - Netflix Original | Documentaire
In 1986 schiet een 14-jarige jongen in Jeruzalem zijn familieleden dood in bed. Er blijven vragen rondzingen. In deze docuserie komen insiders aan het woord.
Nobody Sleeps in the Woods Tonight 2 - [Polen] 2021 16 1:36 uur - Netflix Original | Horror
Als er iets gruwelijks gebeurt met de enige overlevende van een bloedbad, moet een jonge agent zijn angsten overwinnen om verdere moordpartijen tegen te gaan.
Sintonia - [Brazilië] S02 2021 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Drie tieners uit dezelfde favela van São Paulo jagen hun dromen na en blijven vrienden, in een wereld vol muziek, drugs en religie.
Takki - [Saoedi-Arabië] S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Offbeat
In Djedda, Saoedi-Arabië worstelen een jonge filmmaker en zijn vriendengroep met verwachtingen van families, rolpatronen, romantiek en rivaliteit.When the student is ready, the teacher will appear.
Noomi Rapacequote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:44 schreef Tokay het volgende:
Wat een pareltje in het Netflix-aanbod is de Noorse pikzwarte komedie The Trip (of in het Noors I Onde Dager).![]()
Ik heb me rot gelachen. Spannend verhaal, goed geacteerd door o.a. Noomi Rapace en Aksel Hennie, het is niet voor heel tere zieltjes (hatelijke humor, veel bloed en flinke matpartijen) en de film zit door het gebruik van terug in de tijd sprongetjes mooi in elkaar.
Als je van Tarantino houdt, dan spreekt deze donkere komedie je waarschijnlijk ook erg aan.![]()
[ link | afbeelding ]
Official Trailer
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Army of Thieves - [Duitsland] 2021 12 2:09 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad
In deze prequel van 'Army of the Dead' schakelt een mysterieuze vrouw de bankbediende Dieter in om drie legendarische kluizen verspreid over Europa te helpen kraken.
Colin in Black & White - [VS] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Biografische documentaire
Colin Kaepernick vertelt in deze dramaserie over zijn jeugd waarin hij, met zijn hoge ambities, zijn weg zocht tussen ras-, klasse- en cultuurverschillen.
Luis Miguel - La serie - [Mexico] S03 2021 14 - Netflix Original | Boek, Drama, Musical
Deze serie vertelt het levensverhaal van de populaire zanger Luis Miguel uit Mexico, die al meer dan vier decennia zijn Latijns-Amerikaanse publiek weet te bekoren.
Mytho - [Frankrijk] S02 2021 14 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Een ondergewaardeerde werkende moeder met een burn-out denkt dat haar partner vreemdgaat. Om hem terug te winnen, doet ze alsof ze een medische diagnose heeft gekregen.
El tiempo que te doy | The Time It Takes - [Spanje] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Lina en Nico gaan na vele jaren samen uit elkaar. Lina worstelt om een nieuw leven te vinden en elke dag een beetje minder aan hem te denken.
Vermist - [België] 2007 12 1:25 uur | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Haar rijke, beschermende vader geeft de zestienjarige Evi als vermist op, maar de detectives komen er al snel achter dat ze kort daarvoor een bizar, rebels leven leidde.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en Maddy![]()
![]()
![]()
3e episode net gekeken... Vind zijn vrouw eigenlijk nog leuker... Die verschillende blikken in haar gezicht!quote:
echt een topseizoenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
3e episode net gekeken... Vind zijn vrouw eigenlijk nog leuker... Die verschillende blikken in haar gezicht!![]()
![]()
Vermakelijke 3e seizoen tot nu toe!
Ik zie aankomend seizoen 4 ook al staan in IMDb....![]()
Staat hier ook al op de watchlist. Nog ff wachten maar ben er heel benieuwd naarquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:53 schreef Bocaj het volgende:
The Unforgivable
[ afbeelding ]
Kon wel eens een goeie film zijn!
Met Richard Thomas!quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:53 schreef Bocaj het volgende:
The Unforgivable
[ afbeelding ]
Kon wel eens een goeie film zijn!
Ja, zag ik ook! Die draait ook al een verdomd lange tijd mee...quote:
Ken ik eigenlijk alleen van The Americans.quote:
Staat inmiddels compleet op Disney+quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken ik eigenlijk alleen van The Americans.
En dat is een serie waarvan de eerste vijf seizoenen op Netflix stonden en terwijl ik keek verdwenen seizoenen 4 en 5. Laatste 3 seizoenen (inclusief 6) dus maar gedownload. Maar streamen vanaf pc naar ps3 om het op mijn tv te kijken is omslachtig dus ben in een jaar tijd maar een half seizoen opgeschoten ofzoOok niet echt een vlotte serie dus als ik een aflevering gezien heb denk ik niet van "jaaaaa, nog een epispode aub!" Nog een seizoen en een paar afleveringen te gaan.
Dat wist ik niet! Leuk feitje. Ik vind Margaret Qualley erg leuk en goed.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:09 schreef maily het volgende:
Gisteren begonnen aan Maid.
Zo leuk dat moeder en dochter hier ook moeder en dochter spelen.
Eens met het laatste, al vond ik het elke keer in beeld brengen van hoeveel geld ze nog had een gimmick. Al met al een zware serie maar wel de moeite waard. Ik herkende weer veel van mijn eigen moeder in Andie MacDowell.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Cloud 9 ... moest ik wel aan wennen ... maar toch erg leuk voor een paar afleveringen tussendoor totdat ik weer een Scandinavische krimi heb gevonden.quote:Op maandag 1 november 2021 14:19 schreef oh-oh het volgende:
The Office ben ik mee gestopt, Cloud 9 gaan kijken, die vond ik dan wel weer grappig.
Oh en echt, the Legacy, heerlijke familiesoap!
quote:Op maandag 1 november 2021 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest er ook aan wennen en het ging toch ineens naar hardop lachen om de flauwste grappen
Harmonicaquote:Op maandag 1 november 2021 14:19 schreef oh-oh het volgende:
The Office ben ik mee gestopt, Cloud 9 gaan kijken, die vond ik dan wel weer grappig.
Daar ben ik ook naar op zoek. Goeie, met erbarmelijke omstandigheden, heeeeel veel sneeuw en stormen.quote:Op maandag 1 november 2021 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
Cloud 9 ... moest ik wel aan wennen ... maar toch erg leuk voor een paar afleveringen tussendoor totdat ik weer een Scandinavische krimi heb gevonden.
Baby Harmonica <3quote:
Katla, dat was toch met die vulkaan?quote:Op maandag 1 november 2021 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar ben ik ook naar op zoek. Goeie, met erbarmelijke omstandigheden, heeeeel veel sneeuw en stormen.
Trapped, en die Katia (?) Of is dat een breimerk
Ja! Die, heerlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Katla, dat was toch met die vulkaan?
quote:Op maandag 1 november 2021 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die serie heet SuperStore mensen.
Leuk is diequote:Op maandag 1 november 2021 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die serie heet SuperStore mensen.
Nou oh-oh, noem jou ook geen ho-ho!quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen weet toch waar het over gaat als je zegt dat je Cloud 9 kijkt, niet zo flauw doen.
Leukste comedy sinds HIMYM.quote:
Ik hoor je dit nu echt zeggen in zo een Glenn stem.quote:Op maandag 1 november 2021 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou oh-oh, noem jou ook geen ho-ho!
Weinig mensen weten dit maar Glenn is op Roy gebaseerdquote:Op maandag 1 november 2021 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor je dit nu echt zeggen in zo een Glenn stem.
Welke Roy?quote:Op maandag 1 november 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig mensen weten dit maar Glenn is op Roy gebaseerd
quote:Op maandag 1 november 2021 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Leukste comedy sinds HIMYM.
Die royquote:
Ik heb het na 10 minuten afgezet, ik ga het ooit weer een kans geven. Sinds vandaag weer een nieuwe serie van "Below Deck" Ik hou er vanquote:Op maandag 1 november 2021 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leidinggevende bij een winkelketen? Check. Superstore is wel echt herkenbaar hoor. Zo gaat het in veel winkels.
Ik associeer Cloud9 met het esports team. Is het een serie over esporters of totaal iets anders?quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen weet toch waar het over gaat als je zegt dat je Cloud 9 kijkt, niet zo flauw doen.
District 9, maar dan in de cloud?quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee, geen idee. Serieus. Dus dat iedereen valt wel mee.quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Wat zij postte.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen idee. Serieus. Dus dat iedereen valt wel mee.
Die vond ik ook zo leukquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben eindelijk begonnen met The End Of The F***ing World. Verrassend leuke serie. Goede muziek ook.
Leuk filmpje. Gelachen.quote:
Heb nu meer het gevoel dat het op 11 november is dan op 6 november.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds - [Finland] S04 2021 AL | Kinderserie
Red, Chuck en hun gevederde vrienden beleven allerlei avonturen tijdens het bewaken van de eieren, die lastige varkens telkens uit het nest trachten te stelen.
Below Deck Mediterranean - [VS] S03 2018 AL | Reality
Vaar mee met kapiteins Sandy en Mark en volg hoe ze omgaan met wilde scheepsbemanningen en veeleisende gasten op een jacht op de pittoreske Middellandse Zee.
Camp Confidential: America's Secret Nazis - [Israël] 2021 12 0:36 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze geanimeerde korte documentaire onthullen WO II-veteranen een geheim Amerikaans legerkamp bij Washington waar Joodse soldaten krijgsgevangen nazi's ondervroegen.
De Hel Van '63 - [Nederland] 2009 12 1:48 uur | Drama
Ondanks het barre weer besluit het bestuur van het Friese Elfstedencomité, onder druk van de media, dat de Elfstedentocht doorgaat.
Ridley Jones - [VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De dappere en nieuwsgierige Ridley en haar vriendjes beschermen de schatten van het museum en bewaren zijn magische geheim: alles komt 's nachts tot leven!
True Heroes Of Jamestown - [Polen] 2017 12 0:50 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt het ontstaan van de Verenigde Staten onder de loep genomen. Ook de rol van de eerste Poolse kolonisten in Jamestown komt aan bod.
ZeroZeroZero - [Italië] S01 2020 16 | Drama, Misdaad
De duistere, zware reis van een grote lading cocaïne voert de verkopers, kopers en tussenpersonen in onverwacht turbulente, woest gewelddadige wateren.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik zag gisteren de trailer .... misschien vind ik het ook wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben nu zerozerozero aan het kijken. Wat een goede serie! Donker en duister maar voel voor sommige personages toch wel sympathie. En prachtig gefilmd.
Netflix rot op met je games!quote:Op woensdag 3 november 2021 11:29 schreef Aether het volgende:
GAM / [Netflix Games] Mobile games
[ twitter ]
Dit inderdaad.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Harder They Fall - [VS] 2021 16 2:19 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad, Western
Nat Love wil wraak en slingert zich met zijn bende in het zadel om vijand Rufus Buck uit te schakelen, een meedogenloze misdaadbaas die net is bevrijd uit de gevangenis.
Les Rois de l’arnaque | Lords of Scam - [Frankrijk] 2021 AL 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire volgt de opkomst en val van oplichters van het EU-systeem voor emissiehandel. Ze liepen met miljoenen weg voor ze elkaar aanvielen.When the student is ready, the teacher will appear.
Buiten The Good Place om bedoel je?quote:Op maandag 1 november 2021 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Leukste comedy sinds HIMYM.
En Uploaded, van dezelfde maker.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:06 schreef avotar het volgende:
[..]
Buiten The Good Place om bedoel je?
Daar kom ik echt niet doorheen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:06 schreef avotar het volgende:
[..]
Buiten The Good Place om bedoel je?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amina - [Nigeria] 2021 16 1:45 uur | Historisch drama
In 16e-eeuws Zazzau, nu Zaria, Nigeria, moet Amina haar militaire talent en tactieken gebruiken om het koninkrijk van haar familie te verdedigen. Naar een waar verhaal.
Catching Killers - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze serie over waargebeurde misdaden onthullen de onderzoekers van beruchte seriemoordenaarszaken de afschuwelijke en vreselijke details van hun buitengewone werk.
Phantom Thread - [VS] 2017 12 2:10 uur | Drama, Intellectueel, Romantisch
Een modeontwerper valt voor een serveerster die zijn model, muze en minnares wordt. Na verloop van tijd wordt hun relatie intenser van aard. En ook een stuk vreemder.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Mouth - [VS] S05 2021 16 - Netflix Original | Comedy
In deze gedurfde comedy van ware vrienden Nick Kroll en Andrew Goldberg zetten de verrassingen en verschrikkingen van de puberteit het leven van tieners op zijn kop.
The Club - [Turkije] S01/A 2021 12 - Netflix Original | Drama
In het kosmopolitische Istanbul van de jaren vijftig werkt een moeder met een verleden in een nachtclub om haar opstandige dochter te helpen die ze niet kon opvoeden.
Glória - [Portugal] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama
Spionnen, leugens en geheimen tieren welig in 1968 in Glória do Ribatejo, waar een bevoorrechte ingenieur van Radio Free Europe Portugal bespeelt tijdens de Koude Oorlog.
Hector - [België] 1987 6 1:34 uur | Comedy, Drama
Een vrouw haalt haar volwassen neef uit het weeshuis waar hij als kind is achtergelaten. Hij kan zich moeilijk aanpassen aan zijn nieuwe leven en wordt verliefd op haar.
Love Hard - [VS] 20221 16 1:46 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een schrijfster reist 5000 kilometer om met kerst de man te verrassen die ze op een datingapp heeft ontmoet, en ontdekt dan dat ze is genept.
Meenakshi Sundareshwar - [India] 2021 12 2:20 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een uniek perspectief op werk dwingt twee pasgetrouwden tot een langeafstandshuwelijk. Ze krijgen te maken met het gedoe, de toestanden en de hilariteit van de situatie.
Narcos: Mexico - [VS] S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Volg het begin van de Mexicaanse drugsoorlog in de jaren 80 in dit waargebeurde, nieuwe Narcos-verhaal over de opkomst van het Guadalajara-kartel.
Den osannolika mördaren | The Unlikely Murderer - [Zweden] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad
In deze serie wordt verteld hoe een man die een getuige van de moord op de Zweedse premier Olof Palme beweert te zijn, mogelijk met moord is weggekomen.
Una película de policías | A Cop Movie - [Mexico] 2021 12 1:47 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire vervaagt de grens tussen feit en fictie. Aan de hand van ervaringen van twee agenten wordt corruptie binnen de Mexicaanse politie onderzocht.
We Couldn't Become Adults - [Japan] 2021 16 2:04 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een veertiger krijgt een vriendschapsverzoek en haalt herinneringen op aan zijn vroegere relaties vanaf de jaren 90. Zijn de hoop en dromen die hij had, echt verdwenen?
Yara - [Italië] 2021 12 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad
Een vastberaden aanklager raakt in de ban van de zaak van een vermiste 13-jarige en gaat tot het uiterste om de waarheid te achterhalen. Gebaseerd op een echte zaak.
Zero to Hero - [China] 2021 12 1:42 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood
Deze film gaat over de recordbrekende paralympische atleet So Wa-wai en de relatie met zijn moeder terwijl ze obstakels overwinnen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:30 schreef Aether het volgende:
De hel van 63 is mooi had ik al eens gezienSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds - [Finland] S04 2021 AL | Kinderserie
Red, Chuck en hun gevederde vrienden beleven allerlei avonturen tijdens het bewaken van de eieren, die lastige varkens telkens uit het nest trachten te stelen.
Below Deck Mediterranean - [VS] S03 2018 AL | Reality
De Hel Van '63 - [Nederland] 2009 12 1:48 uur | Drama
Ondanks het barre weer besluit het bestuur van het Friese Elfstedencomité, onder druk van de media, dat de Elfstedentocht doorgaat.
Ridley Jones - [VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De dappere en nieuwsgierige Ridley en haar vriendjes beschermen de schatten van het museum en bewaren zijn magische geheim: alles komt 's nachts tot leven!
True Heroes Of Jamestown - [Polen] 2017 12 0:50 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt het ontstaan van de Verenigde Staten onder de loep genomen. Ook de rol van de eerste Poolse kolonisten in Jamestown komt aan bod.
ZeroZeroZero - [Italië] S01 2020 16 | Drama, Misdaad
De duistere, zware reis van een grote lading cocaïne voert de verkopers, kopers en tussenpersonen in onverwacht turbulente, woest gewelddadige wateren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿Dónde está Marta? - [Spanje] Miniserie 2021 AL - Netflix Original | Documentaire
De verdwijning van tiener Marta del Castillo was groot nieuws in Spanje. Familie, vrienden, politie en anderen vertellen meer over de nog steeds onopgeloste zaak.When the student is ready, the teacher will appear.
Ook n geweldige serie, net als Narcosquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben nu zerozerozero aan het kijken. Wat een goede serie! Donker en duister maar voel voor sommige personages toch wel sympathie. En prachtig gefilmd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |