The Office US staat al jaren op Prime voor 2,99 per maand. Dus je kan het veel goedkoper kijken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de mail over verhoging gekregen. 11,99 vanaf 23 november. Dan maar gewoon The Office helemaal kijken en een potje vaseline meenemen met de boodschappen.
Dat ligt maar net aan je smaak natuurlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Komt de Engelse The Office met Ricky Gervais nog op Netflix te staan? Die is veel leuker toch?
Ik wil die ook echt graag zien, want Ricky <3quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Komt de Engelse The Office met Ricky Gervais nog op Netflix te staan? Die is veel leuker toch?
Wordt hij in S2 leuker of is S1 het hoogtepunt?quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
The Office US staat al jaren op Prime voor 2,99 per maand. Dus je kan het veel goedkoper kijken.
S2 wordt zeker leuker, in S1 proberen ze nog teveel het origineel na te doen, in S2 gaan ze meer een eigen kant op.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:00 schreef avotar het volgende:
[..]
Wordt hij in S2 leuker of is S1 het hoogtepunt?
Oh, ga ik ook kijken denk. Kijk nu laatste afleveringen la casa de papel. Echt afleveringen lang alleen maar schietenquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Дзифт | Zift - [Bulgarije] 2008 16 1:30 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Na tien jaar in de gevangenis komt Mot vrij in een absurde communistische wereld die tijdens zijn gevangenschap de Bulgaarse hoofdstad heeft overgenomen.
Post Truth Times: We The Media - [Spanje] 2017 AL 1:42 uur | Documentaire
In deze documentaire bespreken journalisten en cultuurkenners de opkomst van nepnieuws en het afnemende vertrouwen in de belangrijkste nieuwsmedia.
Sea Tomorrow - [Duitsland] 2016 9 1:28 uur | Documentaire
Documentaire over het leven van de bewoners rond het Aralmeer, na een van de grootste door de mens veroorzaakte rampen in de geschiedenis.
Tjuvjägaren - [Zweden] 2016 12 1:36 uur | Comedy, Historisch drama
In de negentiende eeuw komt een man met zijn vrouw in een afgelegen verblijf in het bos wonen, waar hij tot ongenoegen van de landeigenaar gaat stropen om te overleven.
U Turn - [India] 2016 12 2:00 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Een journaliste gaat op zoek naar de waarheid achter een vreemde moord nadat ze een jonge agent is tegengekomen en de hoofdverdachte in het onderzoek wordt.
La vocera - [Mexico] 2020 AL 1:22 uur | Documentaire
María de Jesús Patricio, ook bekend als Marichuy, was de eerste inheemse vrouw die president van Mexico wilde worden en voerde een bescheiden, maar radicale campagne.
The Witcher: A Look Inside the Episodes - [VS] S01 2020 16 - Netflix Original | Documentaire
Een uitgebreide reis door de verhalen en thema's van het eerste seizoen van 'The Witcher' met de maker van de serie, Lauren S. Hissrich, als gids.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik heb jarenlang volgehouden de Amerikaanse Office niet te kijken, want een slap aftreksel van de Engelse. Nu ben ik er pas aan begonnen op Amazon Prime en inmiddels bij seizoen 8 en moet mijn mening toch bijstellen. Het eerste seizoen moet je even doorheen, want dat is vaak copy paste van de Engelse en dan is de Engelse toch wel leuker. Maar daarna... Dan wordt het helemaal een eigen serie die niets meer met de Engelse versie te maken heeft. En echt een stel topacteurs en karakters. Ik zit regelmatig hardop te lachen en houd meestal niet van Amerikaanse series qua humor. Bijvoorbeeld Friends of Seinfeld vind ik helemaal niks. South Park wel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Hij lijkt me veel leuker qua humor vooral.
Ja dat gevoel had ik ook erg omdat ik fan was van de UK versie. Maar het is rete grappig en ik ga die hele zooi voor de tweede keer een keer bekijken. Friends en Seinfield in één zin vermelden is wel wat een belediging.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang volgehouden de Amerikaanse Office niet te kijken, want een slap aftreksel van de Engelse. Nu ben ik er pas aan begonnen op Amazon Prime en inmiddels bij seizoen 8 en moet mijn mening toch bijstellen. Het eerste seizoen moet je even doorheen, want dat is vaak copy paste van de Engelse en dan is de Engelse toch wel leuker. Maar daarna... Dan wordt het helemaal een eigen serie die niets meer met de Engelse versie te maken heeft. En echt een stel topacteurs en karakters. Ik zit regelmatig hardop te lachen en houd vaak niet van Amerikaanse series qua humor. Bijvoorbeeld Friends of Seinfeld vind ik helemaal niks. South Park wel.
Raar half seizoen ja. 5 afleveringen knallen..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:23 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh, ga ik ook kijken denk. Kijk nu laatste afleveringen la casa de papel. Echt afleveringen lang alleen maar schieten
quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik had in ieder geval niet gedacht dat ik mijn potje vaseline moest gaan verdedigen op deze zondagochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een topserie, de emoties zijn weer flink opgeschud.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:25 schreef heywoodu het volgende:
En klaar met Sex Education.Inderdaad een topserie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een topserie, de emoties zijn weer flink opgeschud.![]()
Zelfs een bejaarde als ikzelf kon er van genieten, terwijl het vooral over gevoelens en ontdekkingen gaat van kinderen die mijn kleinkind konden zijn.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Inderdaad. Want Seinfeld is echt heel erg slecht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gevoel had ik ook erg omdat ik fan was van de UK versie. Maar het is rete grappig en ik ga die hele zooi voor de tweede keer een keer bekijken. Friends en Seinfield in één zin vermelden is wel wat een belediging.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:56 schreef avotar het volgende:
[..]
Inderdaad. Want Seinfeld is echt heel erg slecht.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Longthorne Mbe - Live At The Hippodrome - [VK] 2015 AL 1:34 uur | Muziek
Nadat hij een MBE heeft ontvangen, geeft de nu overleden zanger en imitator Joe Longthorne een speciaal optreden in het historische Londense Hippodrome.
Guida astrologica per cuori infranti | An Astrological Guide for Broken Hearts - [Italië] S01 2021 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch
Alice is diepbedroefd en hopeloos vrijgezel. Maar als ze bevriend raakt met een charismatische astrologiegoeroe, probeert ze haar perfecte match via de sterren te vinden.
The Motive - [Israël] Miniserie 2021 9 - Netflix Original | Documentaire
In 1986 schiet een 14-jarige jongen in Jeruzalem zijn familieleden dood in bed. Er blijven vragen rondzingen. In deze docuserie komen insiders aan het woord.
Nobody Sleeps in the Woods Tonight 2 - [Polen] 2021 16 1:36 uur - Netflix Original | Horror
Als er iets gruwelijks gebeurt met de enige overlevende van een bloedbad, moet een jonge agent zijn angsten overwinnen om verdere moordpartijen tegen te gaan.
Sintonia - [Brazilië] S02 2021 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Drie tieners uit dezelfde favela van São Paulo jagen hun dromen na en blijven vrienden, in een wereld vol muziek, drugs en religie.
Takki - [Saoedi-Arabië] S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Offbeat
In Djedda, Saoedi-Arabië worstelen een jonge filmmaker en zijn vriendengroep met verwachtingen van families, rolpatronen, romantiek en rivaliteit.When the student is ready, the teacher will appear.
Noomi Rapacequote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:44 schreef Tokay het volgende:
Wat een pareltje in het Netflix-aanbod is de Noorse pikzwarte komedie The Trip (of in het Noors I Onde Dager).![]()
Ik heb me rot gelachen. Spannend verhaal, goed geacteerd door o.a. Noomi Rapace en Aksel Hennie, het is niet voor heel tere zieltjes (hatelijke humor, veel bloed en flinke matpartijen) en de film zit door het gebruik van terug in de tijd sprongetjes mooi in elkaar.
Als je van Tarantino houdt, dan spreekt deze donkere komedie je waarschijnlijk ook erg aan.![]()
[ link | afbeelding ]
Official Trailer
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Army of Thieves - [Duitsland] 2021 12 2:09 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad
In deze prequel van 'Army of the Dead' schakelt een mysterieuze vrouw de bankbediende Dieter in om drie legendarische kluizen verspreid over Europa te helpen kraken.
Colin in Black & White - [VS] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Biografische documentaire
Colin Kaepernick vertelt in deze dramaserie over zijn jeugd waarin hij, met zijn hoge ambities, zijn weg zocht tussen ras-, klasse- en cultuurverschillen.
Luis Miguel - La serie - [Mexico] S03 2021 14 - Netflix Original | Boek, Drama, Musical
Deze serie vertelt het levensverhaal van de populaire zanger Luis Miguel uit Mexico, die al meer dan vier decennia zijn Latijns-Amerikaanse publiek weet te bekoren.
Mytho - [Frankrijk] S02 2021 14 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Een ondergewaardeerde werkende moeder met een burn-out denkt dat haar partner vreemdgaat. Om hem terug te winnen, doet ze alsof ze een medische diagnose heeft gekregen.
El tiempo que te doy | The Time It Takes - [Spanje] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Lina en Nico gaan na vele jaren samen uit elkaar. Lina worstelt om een nieuw leven te vinden en elke dag een beetje minder aan hem te denken.
Vermist - [België] 2007 12 1:25 uur | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Haar rijke, beschermende vader geeft de zestienjarige Evi als vermist op, maar de detectives komen er al snel achter dat ze kort daarvoor een bizar, rebels leven leidde.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, en Maddy![]()
![]()
![]()
3e episode net gekeken... Vind zijn vrouw eigenlijk nog leuker... Die verschillende blikken in haar gezicht!quote:
echt een topseizoenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
3e episode net gekeken... Vind zijn vrouw eigenlijk nog leuker... Die verschillende blikken in haar gezicht!![]()
![]()
Vermakelijke 3e seizoen tot nu toe!
Ik zie aankomend seizoen 4 ook al staan in IMDb....![]()
Staat hier ook al op de watchlist. Nog ff wachten maar ben er heel benieuwd naarquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:53 schreef Bocaj het volgende:
The Unforgivable
[ afbeelding ]
Kon wel eens een goeie film zijn!
Met Richard Thomas!quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:53 schreef Bocaj het volgende:
The Unforgivable
[ afbeelding ]
Kon wel eens een goeie film zijn!
Ja, zag ik ook! Die draait ook al een verdomd lange tijd mee...quote:
Ken ik eigenlijk alleen van The Americans.quote:
Staat inmiddels compleet op Disney+quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken ik eigenlijk alleen van The Americans.
En dat is een serie waarvan de eerste vijf seizoenen op Netflix stonden en terwijl ik keek verdwenen seizoenen 4 en 5. Laatste 3 seizoenen (inclusief 6) dus maar gedownload. Maar streamen vanaf pc naar ps3 om het op mijn tv te kijken is omslachtig dus ben in een jaar tijd maar een half seizoen opgeschoten ofzoOok niet echt een vlotte serie dus als ik een aflevering gezien heb denk ik niet van "jaaaaa, nog een epispode aub!" Nog een seizoen en een paar afleveringen te gaan.
Dat wist ik niet! Leuk feitje. Ik vind Margaret Qualley erg leuk en goed.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:09 schreef maily het volgende:
Gisteren begonnen aan Maid.
Zo leuk dat moeder en dochter hier ook moeder en dochter spelen.
Eens met het laatste, al vond ik het elke keer in beeld brengen van hoeveel geld ze nog had een gimmick. Al met al een zware serie maar wel de moeite waard. Ik herkende weer veel van mijn eigen moeder in Andie MacDowell.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een hele mooie serie. Het greep me echt aan, omdat ik zelf ook in een giftige relatie heb gezeten.
Ook beschrijft de serie goed hoe moeilijk het is uit de armoede te komen in de VS.
Cloud 9 ... moest ik wel aan wennen ... maar toch erg leuk voor een paar afleveringen tussendoor totdat ik weer een Scandinavische krimi heb gevonden.quote:Op maandag 1 november 2021 14:19 schreef oh-oh het volgende:
The Office ben ik mee gestopt, Cloud 9 gaan kijken, die vond ik dan wel weer grappig.
Oh en echt, the Legacy, heerlijke familiesoap!
quote:Op maandag 1 november 2021 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest er ook aan wennen en het ging toch ineens naar hardop lachen om de flauwste grappen
Harmonicaquote:Op maandag 1 november 2021 14:19 schreef oh-oh het volgende:
The Office ben ik mee gestopt, Cloud 9 gaan kijken, die vond ik dan wel weer grappig.
Daar ben ik ook naar op zoek. Goeie, met erbarmelijke omstandigheden, heeeeel veel sneeuw en stormen.quote:Op maandag 1 november 2021 14:21 schreef maily het volgende:
[..]
Cloud 9 ... moest ik wel aan wennen ... maar toch erg leuk voor een paar afleveringen tussendoor totdat ik weer een Scandinavische krimi heb gevonden.
Baby Harmonica <3quote:
Katla, dat was toch met die vulkaan?quote:Op maandag 1 november 2021 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar ben ik ook naar op zoek. Goeie, met erbarmelijke omstandigheden, heeeeel veel sneeuw en stormen.
Trapped, en die Katia (?) Of is dat een breimerk
Ja! Die, heerlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Katla, dat was toch met die vulkaan?
quote:Op maandag 1 november 2021 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die serie heet SuperStore mensen.
Leuk is diequote:Op maandag 1 november 2021 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die serie heet SuperStore mensen.
Nou oh-oh, noem jou ook geen ho-ho!quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen weet toch waar het over gaat als je zegt dat je Cloud 9 kijkt, niet zo flauw doen.
Leukste comedy sinds HIMYM.quote:
Ik hoor je dit nu echt zeggen in zo een Glenn stem.quote:Op maandag 1 november 2021 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou oh-oh, noem jou ook geen ho-ho!
Weinig mensen weten dit maar Glenn is op Roy gebaseerdquote:Op maandag 1 november 2021 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor je dit nu echt zeggen in zo een Glenn stem.
Welke Roy?quote:Op maandag 1 november 2021 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig mensen weten dit maar Glenn is op Roy gebaseerd
quote:Op maandag 1 november 2021 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Leukste comedy sinds HIMYM.
Die royquote:
Ik heb het na 10 minuten afgezet, ik ga het ooit weer een kans geven. Sinds vandaag weer een nieuwe serie van "Below Deck" Ik hou er vanquote:Op maandag 1 november 2021 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leidinggevende bij een winkelketen? Check. Superstore is wel echt herkenbaar hoor. Zo gaat het in veel winkels.
Ik associeer Cloud9 met het esports team. Is het een serie over esporters of totaal iets anders?quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen weet toch waar het over gaat als je zegt dat je Cloud 9 kijkt, niet zo flauw doen.
District 9, maar dan in de cloud?quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Nee, geen idee. Serieus. Dus dat iedereen valt wel mee.quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Wat zij postte.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Nee, geen idee. Serieus. Dus dat iedereen valt wel mee.
Die vond ik ook zo leukquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben eindelijk begonnen met The End Of The F***ing World. Verrassend leuke serie. Goede muziek ook.
Leuk filmpje. Gelachen.quote:
Heb nu meer het gevoel dat het op 11 november is dan op 6 november.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds - [Finland] S04 2021 AL | Kinderserie
Red, Chuck en hun gevederde vrienden beleven allerlei avonturen tijdens het bewaken van de eieren, die lastige varkens telkens uit het nest trachten te stelen.
Below Deck Mediterranean - [VS] S03 2018 AL | Reality
Vaar mee met kapiteins Sandy en Mark en volg hoe ze omgaan met wilde scheepsbemanningen en veeleisende gasten op een jacht op de pittoreske Middellandse Zee.
Camp Confidential: America's Secret Nazis - [Israël] 2021 12 0:36 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze geanimeerde korte documentaire onthullen WO II-veteranen een geheim Amerikaans legerkamp bij Washington waar Joodse soldaten krijgsgevangen nazi's ondervroegen.
De Hel Van '63 - [Nederland] 2009 12 1:48 uur | Drama
Ondanks het barre weer besluit het bestuur van het Friese Elfstedencomité, onder druk van de media, dat de Elfstedentocht doorgaat.
Ridley Jones - [VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De dappere en nieuwsgierige Ridley en haar vriendjes beschermen de schatten van het museum en bewaren zijn magische geheim: alles komt 's nachts tot leven!
True Heroes Of Jamestown - [Polen] 2017 12 0:50 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt het ontstaan van de Verenigde Staten onder de loep genomen. Ook de rol van de eerste Poolse kolonisten in Jamestown komt aan bod.
ZeroZeroZero - [Italië] S01 2020 16 | Drama, Misdaad
De duistere, zware reis van een grote lading cocaïne voert de verkopers, kopers en tussenpersonen in onverwacht turbulente, woest gewelddadige wateren.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik zag gisteren de trailer .... misschien vind ik het ook wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben nu zerozerozero aan het kijken. Wat een goede serie! Donker en duister maar voel voor sommige personages toch wel sympathie. En prachtig gefilmd.
Netflix rot op met je games!quote:Op woensdag 3 november 2021 11:29 schreef Aether het volgende:
GAM / [Netflix Games] Mobile games
[ twitter ]
Dit inderdaad.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Harder They Fall - [VS] 2021 16 2:19 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad, Western
Nat Love wil wraak en slingert zich met zijn bende in het zadel om vijand Rufus Buck uit te schakelen, een meedogenloze misdaadbaas die net is bevrijd uit de gevangenis.
Les Rois de l’arnaque | Lords of Scam - [Frankrijk] 2021 AL 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire volgt de opkomst en val van oplichters van het EU-systeem voor emissiehandel. Ze liepen met miljoenen weg voor ze elkaar aanvielen.When the student is ready, the teacher will appear.
Buiten The Good Place om bedoel je?quote:Op maandag 1 november 2021 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Leukste comedy sinds HIMYM.
En Uploaded, van dezelfde maker.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:06 schreef avotar het volgende:
[..]
Buiten The Good Place om bedoel je?
Daar kom ik echt niet doorheen.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:06 schreef avotar het volgende:
[..]
Buiten The Good Place om bedoel je?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amina - [Nigeria] 2021 16 1:45 uur | Historisch drama
In 16e-eeuws Zazzau, nu Zaria, Nigeria, moet Amina haar militaire talent en tactieken gebruiken om het koninkrijk van haar familie te verdedigen. Naar een waar verhaal.
Catching Killers - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze serie over waargebeurde misdaden onthullen de onderzoekers van beruchte seriemoordenaarszaken de afschuwelijke en vreselijke details van hun buitengewone werk.
Phantom Thread - [VS] 2017 12 2:10 uur | Drama, Intellectueel, Romantisch
Een modeontwerper valt voor een serveerster die zijn model, muze en minnares wordt. Na verloop van tijd wordt hun relatie intenser van aard. En ook een stuk vreemder.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Mouth - [VS] S05 2021 16 - Netflix Original | Comedy
In deze gedurfde comedy van ware vrienden Nick Kroll en Andrew Goldberg zetten de verrassingen en verschrikkingen van de puberteit het leven van tieners op zijn kop.
The Club - [Turkije] S01/A 2021 12 - Netflix Original | Drama
In het kosmopolitische Istanbul van de jaren vijftig werkt een moeder met een verleden in een nachtclub om haar opstandige dochter te helpen die ze niet kon opvoeden.
Glória - [Portugal] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama
Spionnen, leugens en geheimen tieren welig in 1968 in Glória do Ribatejo, waar een bevoorrechte ingenieur van Radio Free Europe Portugal bespeelt tijdens de Koude Oorlog.
Hector - [België] 1987 6 1:34 uur | Comedy, Drama
Een vrouw haalt haar volwassen neef uit het weeshuis waar hij als kind is achtergelaten. Hij kan zich moeilijk aanpassen aan zijn nieuwe leven en wordt verliefd op haar.
Love Hard - [VS] 20221 16 1:46 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een schrijfster reist 5000 kilometer om met kerst de man te verrassen die ze op een datingapp heeft ontmoet, en ontdekt dan dat ze is genept.
Meenakshi Sundareshwar - [India] 2021 12 2:20 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een uniek perspectief op werk dwingt twee pasgetrouwden tot een langeafstandshuwelijk. Ze krijgen te maken met het gedoe, de toestanden en de hilariteit van de situatie.
Narcos: Mexico - [VS] S03 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Volg het begin van de Mexicaanse drugsoorlog in de jaren 80 in dit waargebeurde, nieuwe Narcos-verhaal over de opkomst van het Guadalajara-kartel.
Den osannolika mördaren | The Unlikely Murderer - [Zweden] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad
In deze serie wordt verteld hoe een man die een getuige van de moord op de Zweedse premier Olof Palme beweert te zijn, mogelijk met moord is weggekomen.
Una película de policías | A Cop Movie - [Mexico] 2021 12 1:47 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire vervaagt de grens tussen feit en fictie. Aan de hand van ervaringen van twee agenten wordt corruptie binnen de Mexicaanse politie onderzocht.
We Couldn't Become Adults - [Japan] 2021 16 2:04 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een veertiger krijgt een vriendschapsverzoek en haalt herinneringen op aan zijn vroegere relaties vanaf de jaren 90. Zijn de hoop en dromen die hij had, echt verdwenen?
Yara - [Italië] 2021 12 1:36 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad
Een vastberaden aanklager raakt in de ban van de zaak van een vermiste 13-jarige en gaat tot het uiterste om de waarheid te achterhalen. Gebaseerd op een echte zaak.
Zero to Hero - [China] 2021 12 1:42 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood
Deze film gaat over de recordbrekende paralympische atleet So Wa-wai en de relatie met zijn moeder terwijl ze obstakels overwinnen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:30 schreef Aether het volgende:
De hel van 63 is mooi had ik al eens gezienSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds - [Finland] S04 2021 AL | Kinderserie
Red, Chuck en hun gevederde vrienden beleven allerlei avonturen tijdens het bewaken van de eieren, die lastige varkens telkens uit het nest trachten te stelen.
Below Deck Mediterranean - [VS] S03 2018 AL | Reality
Vaar mee met kapiteins Sandy en Mark en volg hoe ze omgaan met wilde scheepsbemanningen en veeleisende gasten op een jacht op de pittoreske Middellandse Zee.
Camp Confidential: America's Secret Nazis - [Israël] 2021 12 0:36 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze geanimeerde korte documentaire onthullen WO II-veteranen een geheim Amerikaans legerkamp bij Washington waar Joodse soldaten krijgsgevangen nazi's ondervroegen.
De Hel Van '63 - [Nederland] 2009 12 1:48 uur | Drama
Ondanks het barre weer besluit het bestuur van het Friese Elfstedencomité, onder druk van de media, dat de Elfstedentocht doorgaat.
Ridley Jones - [VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De dappere en nieuwsgierige Ridley en haar vriendjes beschermen de schatten van het museum en bewaren zijn magische geheim: alles komt 's nachts tot leven!
True Heroes Of Jamestown - [Polen] 2017 12 0:50 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt het ontstaan van de Verenigde Staten onder de loep genomen. Ook de rol van de eerste Poolse kolonisten in Jamestown komt aan bod.
ZeroZeroZero - [Italië] S01 2020 16 | Drama, Misdaad
De duistere, zware reis van een grote lading cocaïne voert de verkopers, kopers en tussenpersonen in onverwacht turbulente, woest gewelddadige wateren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿Dónde está Marta? - [Spanje] Miniserie 2021 AL - Netflix Original | Documentaire
De verdwijning van tiener Marta del Castillo was groot nieuws in Spanje. Familie, vrienden, politie en anderen vertellen meer over de nog steeds onopgeloste zaak.When the student is ready, the teacher will appear.
Ook n geweldige serie, net als Narcosquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben nu zerozerozero aan het kijken. Wat een goede serie! Donker en duister maar voel voor sommige personages toch wel sympathie. En prachtig gefilmd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |