quote:Op zondag 19 september 2021 10:24 schreef Blues het volgende:
Goeie TT en idd ik kijk altijd hier voor updates
Idd. Ik ook eergisteren deze serie gebindged. Echt een goede serie.quote:Op zondag 19 september 2021 15:08 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb Squid Game gebinged. Spannende serie. Echt het kijken waard als je van dit soort series houd
Die heb ik ook gezien; vond het erg vermakelijk en feelgood-tv.quote:Op zondag 19 september 2021 19:49 schreef Soury het volgende:
Ik keek "Modern familie" op prime maar het staat ook op Netflix. Ik vind het een vermakelijke serie. Wel wat Amerikaans over the top. Ik geniet er wel van.Modern Family (TV Series 2009–2020) - IMDb
Ik hou van Ed O'Neill en Ty Burrell
Oh leukquote:Op zondag 19 september 2021 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien; vond het erg vermakelijk en feelgood-tv.
Ed heeft last van het Swiebertje effect, hij blijft toch altijd en eeuwig Al Bundyquote:Op zondag 19 september 2021 19:49 schreef Soury het volgende:
Ik keek "Modern familie" op prime maar het staat ook op Netflix. Ik vind het een vermakelijke serie. Wel wat Amerikaans over the top. Ik geniet er wel van.Modern Family (TV Series 2009–2020) - IMDb
Ik hou van Ed O'Neill en Ty Burrell
Ergens in het tweede seizoen afgehaakt. Ik vind het echt te lang doorgaan.quote:Op zondag 19 september 2021 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben begonnen aan Suits, nu bij aflevering 5 van het 1e seizoen. Echt iets wat niets voor mij is, advocatenkantoor en zo. Maar ik vind het verrassend echt heel leuk
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superstore - [VS] S01-S05 2015 9 | Comedy
In een superstore in St. Louis probeert een groep werknemers met unieke persoonlijkheden om te gaan met klanten, het dagelijkse werk en elkaar.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Die kijk ik af en toe een paar afleveringen tussen andere series doorquote:Op zondag 19 september 2021 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben begonnen aan Suits, nu bij aflevering 5 van het 1e seizoen. Echt iets wat niets voor mij is, advocatenkantoor en zo. Maar ik vind het verrassend echt heel leuk
Ik heb nog 2 afleveringen gekeken van seizoen 8, maar ik trek het niet meer. Het is te veel van hetzelfde (merger/mislukt/elkaar compleet plat bedreigen/we zijn weer vriendjes/einde seizoen).quote:Op maandag 20 september 2021 09:14 schreef speknek het volgende:
De eerste seizoenen van Suits zijn echt super. De serie had alleen twee seizoenen geleden moeten stoppen, maar goed.
Ja dat ene wat boven Mike's hoofd hing hebben ze heel lang (te lang) kunnen rekken tot het echt niet meer kon, en sindsdien weten ze duidelijk niet meer wat ze met de serie aan moeten. Ben er daarna ook maar mee gestopt.quote:Op maandag 20 september 2021 09:57 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 afleveringen gekeken van seizoen 8, maar ik trek het niet meer. Het is te veel van hetzelfde (merger/mislukt/elkaar compleet plat bedreigen/we zijn weer vriendjes/einde seizoen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |