Voor het bedrag van deze prijsverhoging neem je een hele maand Amazon Prime. En daar staat Fear the Walking Dead.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:24 schreef heywoodu het volgende:
Dat wordt toch al gauw een biertje minder in de maand om het te bekostigen, bizar.
Dat neem ik er eerder bij binnenkort. Zo lang ik nog enkele tientallen titels in mijn lijst in Netflix heb staan ben ik daar nog niet klaar mee en bespaar ik die paar euro wel op een simpele andere manierquote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor het bedrag van deze prijsverhoging neem je een hele maand Amazon Prime. En daar staat Fear the Walking Dead.
procentueel gezien is het best veelquote:
Ach, als je het uitgesmeerd over vier jaar bekijkt valt het alles mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
procentueel gezien is het best veel
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, als je het uitgesmeerd over vier jaar bekijkt valt het alles mee.
Tja, en voor je het weet betaal je 50 euro per maand. Steeds een beetje oprekken en voor je het weet vraag je je af hoe we hier gekomen zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, voor iets wat ik meermaals per week gebruik, kan ik het wel missen. Wil toch eerst TNG eens compleet gezien hebben, dus ehhh.
100 zelfs, denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Tja, en voor je het weet betaal je 50 euro per maand. Steeds een beetje oprekken en voor je het weet vraag je je af hoe we hier gekomen zijn.
Dan is een abonnement bij FOK! toch een stuk aantrekkelijker.quote:
als ik daarvoor alle streamingsdiensten gecombineerd zou krijgen zou ik het nog overwegenquote:
Tegen die tijd bespaar ik dat waarschijnlijk op het ontbreken van een tv-abonnement, dus mja.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Tja, en voor je het weet betaal je 50 euro per maand. Steeds een beetje oprekken en voor je het weet vraag je je af hoe we hier gekomen zijn.
Zoals?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:00 schreef Durmada het volgende:
De kwaliteit gaat ook wel omhoog. Veel oudere Europese titels die je nergens anders tegenkomt bijvoorbeeld.
Wat oudere Italiaanse horror, Franse films van o.a. Godard en Chabrol en wat onbekendere Scandinavische films die het bekijken waard zijn.quote:
Vroeger was een frietje mayo nog 25 guldencent, schandalig allemaal hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Zo oud ben jij helemaal nietquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeger was een frietje mayo nog 25 guldencent, schandalig allemaal hoor.
Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat een frietje mayo vroeger geen 25 guldencent kostequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |