quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dat Oekraine en El Salvador het als wettig betaalmiddel gebruiken beschouw jij als goed nieuws?
Oke
Vreemde maaltijd zegquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb bruine bonen met spekjes gegeten. @:Drizzt_DoUrden
Zo naar de kroeg.
Stukje spetterpoep.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Zo naar de kroeg.
Risico’tje als je zo naar de kroeg gaat.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
Zo naar de kroeg.
En we moeten ook nog dartsen. Al ga ik eerst denk ik lekker op het bankje. Overigens zijn er al twee teams uit de competitie gestapt. QRCODEDquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Risico’tje als je zo naar de kroeg gaat.
Veel plezier!
Heeft je team dan ook van die goedkope polotjes aan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En we moeten ook nog dartsen. Al ga ik eerst denk ik lekker op het bankje. Overigens zijn er al twee teams uit de competitie gestapt. QRCODED
Met van die vlammetjes.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft je team dan ook van die goedkope polotjes aan?
Kun je de tegenpartij wel lekker afleiden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En we moeten ook nog dartsen. Al ga ik eerst denk ik lekker op het bankje. Overigens zijn er al twee teams uit de competitie gestapt. QRCODED
De gemiddelde darter is daar niet van onder de indruk.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je de tegenpartij wel lekker afleiden.
Stukje wind.
Zelfs dit lukt hem nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 september 2021 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland 200.000 voor Christus ;
Dus jij vindt het ok om vuur te gebruiken?
User @:Caland 3500 voor Christus ;
Dus jij vindt het ok om een wiel te gebruiken?
User @:Caland in 1900 ;
Dus jij vindt het ok dat 2 mannen een soort gemotoriseerde vogel maken en willen gaan vliegen?
User @:Caland in 2021 ;
Dus jij vindt het ok dat Oekraine en El Salvador het als wettig betaalmiddel gebruiken?
User @:Caland
welke user was dat eerstquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Erg jammer dat user @:neef_wuppie weer een ban te pakken heeft.
Maar tegelijk ook een donatie doet. @:lenny_leonard
Not a single fuck was given.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Hahaha godskolere, drie keer!!!
@:onlogisch dit kan gewoon echt niet.
Dit mislukt totaalquote:Op dinsdag 28 september 2021 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 28 september 2021 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland 200.000 voor Christus ;
Dus jij vindt het ok om vuur te gebruiken?
User @:Caland 3500 voor Christus ;
Dus jij vindt het ok om een wiel te gebruiken?
User @:Caland in 1900 ;
Dus jij vindt het ok dat 2 mannen een soort gemotoriseerde vogel maken en willen gaan vliegen?
User @:Caland in 2021 ;
Dus jij vindt het ok dat Oekraine en El Salvador het als wettig betaalmiddel gebruiken?
User @:Caland
quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker met fiat betalen makker.
quote:
Ja maar El Salvador!quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:30 schreef fetX het volgende:
Mensen die heel cool doen over bitcoin hebben doorgaans een hele kleine penis.
Eens makker. Maar wel moddertjevetquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:30 schreef fetX het volgende:
Dit is geil.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:30 schreef fetX het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens makker. Maar wel moddertjevet
FB / Wanneer FEE openquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:13 schreef GGMM het volgende:
FEE / Ed Baars - FEEST EDITIE 2021!
@:zipportal @:lenny_leonard @:onlogisch @:dummie @:yvonne @:tjacka @:johannes_vermeer @:jojoortje @:caland @:maxi-mus @:fetx @:atypisch @:wereldgozer @:chevycaprice @:paul @:mortaxx @:afcniels @:r-woud93 @:buitendam
KLIK DAN.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is al open debiel
(niet geklikt overigens)
Like ingetrokken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
Niet in mijn topic reageren maar dan wel verwachten dat ik op jouw link klik.
Zo zijn we niet getrouwd
Haal mijn naam wegquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:13 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal @:lenny_leonard @:onlogisch @:dummie @:yvonne @:tjacka @:johannes_vermeer @:jojoortje @:caland @:maxi-mus @:fetx @:atypisch @:wereldgozer @:chevycaprice @:paul @:mortaxx @:afcniels @:r-woud93 @:buitendam
Excuses aanvaard. Wel raar dat je mij een mention geeft terwijl je mij hebt verboden dit bij jou te doen in KLB!quote:
Dan was het ontzettend fout gegaan, vrees ik. Goed dat je de confrontatie niet hebt opgezocht.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er was gebeurd als ik zijn verzoek niet ingewilligd had
Uit betrouwbare bron weet ik dat user @Mortaxx een kort lontje heeft.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan was het ontzettend fout gegaan, vrees ik. Goed dat je de confrontatie niet hebt opgezocht.
Like gegevenquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Wel raar dat je mij een mention geeft terwijl je mij hebt verboden dit bij jou te doen in KLB!
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan was het ontzettend fout gegaan, vrees ik. Goed dat je de confrontatie niet hebt opgezocht.
Welke bron?quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat user @:Mortaxx een kort lontje heeft.
@Bluedisplay is geen fan van korte lontjesquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Welke bron?
Wij roddelen hier niet.
Jaaaquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:13 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal @:lenny_leonard @:onlogisch @:dummie @:yvonne @:tjacka @:johannes_vermeer @:jojoortje @:caland @:maxi-mus @:fetx @:atypisch @:wereldgozer @:chevycaprice @:paul @:afcniels @:r-woud93 @:buitendam
Gewoon weer een glimlach om mijn eigen grapquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:32 schreef GGMM het volgende:
Na het succes van FEE / [Niet echt een kerstfilm] Togo ben ik dit jaar van plan een nieuwe review te schrijven.
Ik sta open voor suggesties! (graag wel een feest-film dit keer)
Like voor de moeitequote:Op dinsdag 28 september 2021 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon weer een glimlach om mijn eigen grap
1 like maar, walgelijk.
Is toch gewoon mijn grap in een iets andere vorm?quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon weer een glimlach om mijn eigen grap
1 like maar, walgelijk.
Aha ik vond de grap al wat vergezocht, normaal is @Caland wat gevatterquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch gewoon mijn grap in een iets andere vorm?
Blij dat je hem leuk vond
Ohquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch gewoon mijn grap in een iets andere vorm?
Blij dat je hem leuk vond
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:07 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/regio/zh-r(...)rde-heel-hard-kaboem
DAT DIT ZOMAAR KAN IN PAPENDRECHT.
Zo werd er ook gereageerd bij de geboorte van @onlogischquote:Foutje bedankt in Papendrecht.
Graag jouw mening @BehoorlijkKritischquote:Op woensdag 29 september 2021 08:11 schreef Caland het volgende:
Braddie komt erachter dat zelf koken doorgaans veel goedkoper is
Erg leuk
Goedemorgen trouwens!!!
Niet mijn subforum. Forum admin @GGMM faalt weer eens met z'n dikke vingers.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
door jouw subforum heb ik trek in kruidnoten
je wil zeggen dat er niet écht vijf (!!) mods nodig zijn voor dat forum?quote:Op woensdag 29 september 2021 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn subforum. Forum admin @:ggmm faalt weer eens met z'n dikke vingers.
@Flippiee en ik staan er nog van vorig jaar.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je wil zeggen dat er niet écht vijf (!!) mods nodig zijn voor dat forum?
Ik heb forum niet gemaakt dikke hondquote:Op woensdag 29 september 2021 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn subforum. Forum admin @:ggmm faalt weer eens met z'n dikke vingers.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:30 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik liet me even gaan
Goede morgen!
quote:Op woensdag 29 september 2021 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb forum niet gemaakt dikke hond
ik heb forumquote:Op woensdag 29 september 2021 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb forum niet gemaakt dikke hond
jaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 september 2021 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb forum![]()
Achterlijke teringdebiel
quote:
je bent nooit te laat om bitcorn te kopen renequote:Op woensdag 29 september 2021 10:37 schreef GGMM het volgende:
'Ja maar gekke Harry die 3 jaar te laat is geweest met het aankopen van die dingen heeft er zo'n leuke hobby aan!'
Bitcornquote:Op woensdag 29 september 2021 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent nooit te laat om bitcorn te kopen rene
uh, okequote:Op woensdag 29 september 2021 10:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Allemaal afschaffen graag.
China
De hele reputatie van bitcoin kan nog wel eens imploderen omdat bananenrepublieken ermee aan de haal gaan. Dit is niet leuk.quote:
Jammer dat je mooie Berghuis topic zo verpest wordt door het gejammer van o.a. @Mexicanobakkerquote:
Sowieso opvallend hoe snel PSVers het opgeven en totaal geen ambitie hebben.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je mooie Berghuis topic zo verpest wordt door het gejammer van o.a. @:mexicanobakker
Nee eens, heb ik ookquote:Op woensdag 29 september 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens zijn topics tegenwoordig via google een stuk lastiger terug te vinden of ligt dat aan mij?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je deze act zelf wel geslaagd?
Ja want als je er zelf ook geen plezier uit haalt kun je er beter mee stoppen, het begint een beetje zielig te worden.quote:
Het is toch al tijden dieptriestquote:Op woensdag 29 september 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want als je er zelf ook geen plezier uit haalt kun je er beter mee stoppen, het begint een beetje zielig te worden.
We vragen het even aan een expertquote:Op woensdag 29 september 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens zijn topics tegenwoordig via google een stuk lastiger terug te vinden of ligt dat aan mij?
misschien moet danny geen nieuwe BNW kopen dit jaar maar gewoon een SEO-expert inschakelenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is een BNW?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet danny geen nieuwe BNW kopen dit jaar maar gewoon een SEO-expert inschakelen
BNWquote:Op woensdag 29 september 2021 11:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet danny geen nieuwe BNW kopen dit jaar maar gewoon een SEO-expert inschakelen
Nee Scrummie was nooit zo van de topicsquote:Op woensdag 29 september 2021 11:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoeken op topics van Scrummie zeker
Mooi was dat, ze had nog geluk dat ze door een beveiliger werd weggetrokken vlak voordat die auto over haar been zou rijden.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dikke BBW bedoelt hij
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:01 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn heilige oorlog tegen de muis is voorbij.
RIP muis.
Alle 10 familieleden in rouwquote:Op woensdag 29 september 2021 12:01 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn heilige oorlog tegen de muis is voorbij.
RIP muis.
Goeiemorgen. Toevallig die maaltijd gisteren op.quote:
Shownieuws van het AD, hier ga ik dus niet op klikken.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/br(...)ek-frituur~a25fec55/
Wat een ongelooflijk vies smerig varken
Er is dan ook niets zo smerig als een keiharde kiwi.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:12 schreef GGMM het volgende:
Hier staat tegenwoordig een fruitschaal op het kantoor (met daarin fruit), maar het valt me op hoeveel mensen er met hun gore vieze poten dat fruit vastpakken en het dan weer terugleggen.
niet gelezenquote:Op woensdag 29 september 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Shownieuws van het AD, hier ga ik dus niet op klikken.
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Nou!quote:Op woensdag 29 september 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Hey maat. Is je muis al weg? (En heb je inmiddels je huis weer eens schoongemaakt? @GGMM )quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Is je muis al weg? (En heb je inmiddels je huis weer eens schoongemaakt? @:GGMM )
Lees eens een paar posts boven je vraag, verschrikkelijk dom zwijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Er is ergens een snaartje geraakt
Probeer je nu een beetje de aandacht te verleggen zodat je niet hoeft te antwoorden op de vraag of je je huis nog een keer schoon hebt gemaakt?quote:Op woensdag 29 september 2021 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts boven je vraag, verschrikkelijk dom zwijn.
Die man is gevaarlijk dom.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts boven je vraag, verschrikkelijk dom zwijn.
quote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan, ook omdat ik Alvarez echt geweldig vindt voetballen de laatste tijd. Die heeft een aardige ontwikkeling doorgemaakt. Al zag je tweede helft wel dat ze een beetje overlopen werden soms op het middenveld.
quote:
Excuus. Volledig mee eens. Zelf koken is goedkoper dan de McDonalds.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag jouw mening @:behoorlijkkritisch
Nou nou nou, dit noem je tegenwoordig "iemand met een rugzakje".quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat PSV-supporters vaak last hebben van overgewicht.
@:zipportal
Jij bent toch net gevaccineerd?quote:
Die is er ook meester in om zichzelf voor lul te zetten.quote:
Dat kan ik begrijpen.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaan we al lunchen?
Geen lunchloopje vandaag, snertweer. Dit ter info.
Leuke reviewquote:Op woensdag 29 september 2021 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
The leftovers seizoen 1 gekeken.
6,5/10
Ja bedankt he.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
De bom die ik gisteren heb neergelegd is afgegaan.
Paul heeft het Ajax-topic gevonden.
[ afbeelding ]
TRAGISCH.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kaal haar. @:Mani89
Zou ze ook bij hem zijn als hij niet zo rijk was?quote:Op woensdag 29 september 2021 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kaal haar. @:Mani89
Weet ik niet, @AlwaysHappy blijft wel gewoon modden in CORRED dus het zal wel meevallen.quote:
Vandaag 2x gescand.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet, @:alwayshappy blijft wel gewoon modden in CORRED dus het zal wel meevallen.
Ja, sorry dat het drama nogal tegenvaltquote:Op woensdag 29 september 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet, @:alwayshappy blijft wel gewoon modden in CORRED dus het zal wel meevallen.
Je reageert wel erg snel voor iemand die weinig tijd heeftquote:Op woensdag 29 september 2021 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het drama nogal tegenvalt
Barre tijden voor ramptoeristen
quote:Op woensdag 29 september 2021 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je reageert wel erg snel voor iemand die weinig tijd heeft
@Tjacka was al wegquote:Op woensdag 29 september 2021 16:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik snap het wel met die gekkies zoals @:tjacka hoor
Straks wel je 3e en 4e prik halen anders ben je weer snel uitgescandquote:Op woensdag 29 september 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag 2x gescand.
CORRED
@:miss_sly @:psvcl @:alwayshappy
Hey hoe gaat het met PSVquote:Op woensdag 29 september 2021 16:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Straks wel je 3e en 4e prik halen anders ben je weer snel uitgescand
Gelukkig ben ik een vrij mens, doe niet aan scannen of wat voor onzin dan ook.
Waarom ?quote:
Niet mijn probleem. Gewoon tussendoor vaccineren op de zaak. Ja toch?quote:Op woensdag 29 september 2021 16:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Straks wel je 3e en 4e prik halen anders ben je weer snel uitgescand
Gelukkig ben ik een vrij mens, doe niet aan scannen of wat voor onzin dan ook.
De mensen die nachtenlang voor #WAKUWAKU hebben gelegen WALGEN van je.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag 2x gescand.
CORRED
@:miss_sly @:psvcl @:alwayshappy
Was een mooie plek om een stevig in te grijpen. @Zipportal had vast nog wel een suggestie.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De mensen die nachtenlang voor #WAKUWAKU hebben gelegen WALGEN van je.
Helaas kan ik mijn waterkanongifje niet meer vinden.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was een mooie plek om een stevig in te grijpen. @:zipportal had vast nog wel een suggestie.
Tyfus wappies.
quote:Op woensdag 29 september 2021 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas kan ik mijn waterkanongifje niet meer vinden.
quote:Op woensdag 29 september 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was een mooie plek om een stevig in te grijpen. @:zipportal had vast nog wel een suggestie.
Tyfus wappies.
HelloFresh. @RamboDirk @KingRoland @Iwaniusquote:Op woensdag 29 september 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyfus wappies.
ga jij een derde en vierde prik halen? #dtvquote:Op woensdag 29 september 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyfus wappies.
Zeker. Boeit mij dat nou.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ga jij een derde en vierde prik halen? #dtv
wowquote:Op woensdag 29 september 2021 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Boeit mij dat nou.
Mensen die zich druk maken om zo'n prikje mogen van mij corona krijgen.
Laat mij hier buitenquote:Op woensdag 29 september 2021 16:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik snap het wel met die gekkies zoals @:tjacka hoor
quote:Op woensdag 29 september 2021 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HelloFresh. @:rambodirk @:kingroland @:iwanius
Ik werk bij Achmea he, doen onder andere veel autoverzekeringen maar zit niet op de schadeafdeling.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
Iemand hier verstand van (auto)verzekeringen?
Mijn apk is een paar dagen verlopen, wilde hem vrijdag even laten keuren maar nu wordt er net bij mij schade gereden. Klein krasje, maar kan je opzich nog wel een leuk bedrag voor krijgen (vrachtwagen was de schuldige)
Ben alleen bang dat het feest dan niet doorgaat
Niet verzekerd, laat de tegenpartij in natura betalen. @charellquote:Op woensdag 29 september 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
Mijn apk is een paar dagen verlopen, wilde hem vrijdag even laten keuren maar nu wordt er net bij mij schade gereden. Klein krasje, maar kan je opzich nog wel een leuk bedrag voor krijgen (vrachtwagen was de schuldige)
Gelezen.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Al wat oudere film, maar nu op Netflix. Kwam hem gisteren tegen en gekeken.
Keira Knightly met een rol die bij haar tanden past. Dat is eigenlijk het enige positieve wat ik er over te zeggen heb.
Ik zou adviseren om die kaas in plakken over de macaroni te leggen.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#HelloItaly #DolceVita #IlikethepeopleIliketheculturegehehe
@:Drizzt_DoUrden
@:Iwanius
Dank! Ja ik ben altijd vrij laks met dat soort dingen, geloof dat je ook pas na een paar weken ofzo een boete kan krijgenquote:Op woensdag 29 september 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik werk bij Achmea he, doen onder andere veel autoverzekeringen maar zit niet op de schadeafdeling.
Het hangt een beetje van je verzekering af wellicht maar normaal gesproken is het zo dat bij een verlopen APK eigen gebreken van de auto niet vergoed worden (en de schade die daaruit voortvloeit) maar schade veroorzaakt door een ander die weinig met je APK te maken hebben wel. Maar ik zou gewoon je verzekering even bellen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de APK is verlopen, maar het ongeval niet is veroorzaakt door een gebrek aan je auto. Schade die ontstaan is zonder geldige APK wordt dan meestal wel door de autoverzekering vergoed. Na het ongeval is het dan wel belangrijk bewijzen te verzamelen, zoals een verklaring van getuigen en foto's van het ongeval. Het is van belang dat je daadwerkelijk kunt aantonen dat het ongeval niet is ontstaan door een mankement aan de auto. Hiervoor kun je eventueel rechtshulp voor inschakelen. Deze hulp kun je vergoed krijgen wanneer je bent verzekerd voor rechtsbijstand. De rechtsbijstandsverzekering moet je dan wel afgesloten hebben bij je autoverzekering als aanvullende dekking.
En wees volgende keer gewoon op tijd, je kan ook nog een vrij hoge boete krijgen.
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelezen.
Wat een kut review. Denk je dat je voor de krant werkt ofzo?
Ja na 2 maanden krijg je automatisch een boete. Verder zelf geen schade?quote:Op woensdag 29 september 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank! Ja ik ben altijd vrij laks met dat soort dingen, geloof dat je ook pas na een paar weken ofzo een boete kan krijgen
Heb meteen ook maar even FBTO een appje gestuurd
Dat was een grapje omdat hij BNW-mod was en dat over complotten gaat.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:ggmm insinueerde dat er mogelijk meer zat achter het verlaten van de crew, vertel ons alles!
Alleen ik schade. Gast reed in een veel te grote vrachtwagen door een woonwijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja na 2 maanden krijg je automatisch een boete. Verder zelf geen schade?
En als ze erachter komen word je nergens meer aangenomen en mag je voortaan 400 uuro per maand dokken voor je autoverzekering.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
Zou wel heel relaxed zijn, maatje van me doet schadeherstel. Laat ik hem factuurtje maken van 1500, ik 1000 hij 500 in het handje
@:fbto geintje
Goed punt wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als ze erachter komen word je nergens meer aangenomen en mag je voortaan 400 uuro per maand dokken voor je autoverzekering.
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje omdat hij BNW-mod was en dat over complotten gaat.
Denk dat de rest de grap wel begreep
Heeft Sabina een profielfoto? Bikini toevallig booooooohquote:Op woensdag 29 september 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Hallo Caland, je appt met Sabina. Wat goed dat je ons via WhatsApp weet te vinden.
Wat vervelend dat er schade is! 🙁
Deze vraag kun je het beste neerleggen bij onze schade afdeling. Mijn collega's helpen je graag verder. Deze afdeling heeft een eigen WhatsApp nummer. Dit is 0682560397. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur. Heb je een schade of wil je de status van een schade weten? App dan rechtstreeks naar dit nummer. De wachttijd is gemiddeld 1 werkdag. Tip: Sla het nummer op in je contacten en zet voor een snellere afwikkeling van je app de postcode/huisnummer, voorletter(s) en geboortedatum van de polishouder in je reactie.
Valse empathie 10/10
Sabina 10/10
Niet even intern kunnen doorzetten 0/10
Ik geef FBTO een 4.0-4.5/10
Stuur maar een DM'tje. @Wereldgozerquote:Op woensdag 29 september 2021 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft Sabina een profielfoto? Bikini toevallig boooooooh
Drumsticks met worteltjes, doperwten en aardappelquote:Op woensdag 29 september 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
- schadeafdelingquote:Op woensdag 29 september 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Hallo Caland, je appt met Sabina. Wat goed dat je ons via WhatsApp weet te vinden.
Wat vervelend dat er schade is! 🙁
Deze vraag kun je het beste neerleggen bij onze schade afdeling. Mijn collega's helpen je graag verder. Deze afdeling heeft een eigen WhatsApp nummer. Dit is 0682560397. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur. Heb je een schade of wil je de status van een schade weten? App dan rechtstreeks naar dit nummer. De wachttijd is gemiddeld 1 werkdag. Tip: Sla het nummer op in je contacten en zet voor een snellere afwikkeling van je app de postcode/huisnummer, voorletter(s) en geboortedatum van de polishouder in je reactie.
Valse empathie 10/10
Sabina 10/10
Niet even intern kunnen doorzetten 0/10
Ik geef FBTO een 4.0-4.5/10
Rijden met verlopen APKquote:Op woensdag 29 september 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
Boomer @Caland is een gevaar op de weg.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rijden met verlopen APK
Wat een enorme proleet ben je ook
het was niet mijn schuld!!1!11quote:Op woensdag 29 september 2021 19:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Boomer @:Caland is een gevaar op de weg.
En dan maar grappen maken over Kluivert.
Laat die Ficq eerst maar eens een keer een rechtszaak winnen, voordat ze weer ergens de wijsneus uit gaat hangen.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Juriaan de Vries van het immer vervelende Ficq heeft het alweer gemunt op tante Sas. @:ggmm
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Juriaan de Vries van het immer vervelende Ficq heeft het alweer gemunt op tante Sas. @:ggmm
Dat pik ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga het niet kijken, maar refereert hij ook aan het feit dat deze repen vroeger echt veel beter van smaak waren?quote:
"Vroeger" door hekken verkocht in het stadion. Met bite.......quote:
Die troep is nooit lekker geweest.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ga het niet kijken, maar refereert hij ook aan het feit dat deze repen vroeger echt veel beter van smaak waren?
Sinds het recept is veranderd zijn ze echt niet meer zo goed. Rip.
Op zondagmiddag, na de soep van oma, was dat genieten bij het haardvuur.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die troep is nooit lekker geweest.
Afgelopen weekend heb ik hem een keer aan horen springen. Nu is het in huis gewoon 20.8 graden, zonder kachel.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik vind het frisjes
Hebben jullie de kachel al aan?
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:37 schreef Caland het volgende:
Ik vind het frisjes
Hebben jullie de kachel al aan?
Misschien de hut een keer isoleren?quote:Op woensdag 29 september 2021 20:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb maar even een bovenraampje dichtgezet en een trui aangedaan
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Mwah, heb gewoon graag veel ramen open maar dat is niet meer zo handig als het richting de 10 graden gaat.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien de hut een keer isoleren?
Dit heb ik ook zojuist gedaan makker.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:44 schreef Caland het volgende:
Homoquote:Op woensdag 29 september 2021 20:44 schreef Caland het volgende:
Homoquote:Op woensdag 29 september 2021 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik ook zojuist gedaan makker.
Het komt zo wel dichtbij
Ja, alleen woon jij dan nog steeds in fucking Papendrecht.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik ook zojuist gedaan makker.
Het komt zo wel dichtbij
Zijn ramen zijn waarschijnlijk dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen woon jij dan nog steeds in fucking Papendrecht.
Nee, mag ffkes niet rijden...quote:Op woensdag 29 september 2021 20:54 schreef Caland het volgende:
Zijn jullie er morgen bij @:onlogisch @:donraja ?
Nee, te hard gereden.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh. Heb je een @:picommp gedaan?
Aldus iemand uit fucking Nijmegenquote:Op woensdag 29 september 2021 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen woon jij dan nog steeds in fucking Papendrecht.
Jazeker. Te laat voor die kleine man, die moet de volgende dag gewoon naar school. Dus m'n ouwe gaat meequote:Op woensdag 29 september 2021 20:54 schreef Caland het volgende:
Zijn jullie er morgen bij @:onlogisch @:donraja ?
Heb je die auto van hem weleens gezien?quote:Op woensdag 29 september 2021 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan heb je flink te hard gereden.
Meen je nietquote:Op woensdag 29 september 2021 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 29 september 2021 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Te laat voor die kleine man, die moet de volgende dag gewoon naar school. Dus m'n ouwe gaat mee
Ik heb echt een tyfus hekel aan Nijmegen. Maar dat is echt 100x beter dan welke 'drecht' dan ook.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand uit fucking Nijmegen
Nee. Wat rijdt ie?quote:Op woensdag 29 september 2021 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je die auto van hem weleens gezien?
Dan kan je onmogelijk niet te hard gaan rijden.
Na correctie 162, waar 120 mocht.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat zijn die Belgen streng, of ben je veelpleger?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na correctie 162, waar 120 mocht.
Doe je dat vaker?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is strenger dan in Nederland.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel... ik had een boete en rijontzegging van 10 dagen, maar.... in die 10 dagen reed ik een politiefuik in. (Was in de periode dat mijn zoontje in het ziekenhuis lag).quote:Op woensdag 29 september 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn die Belgen streng, of ben je veelpleger?
Ja,inmiddels wel. Dit was allemaal van 2019/2020, maar ze lopen wat achter bij het gerecht.quote:
Dat is ellende (vooral die keuringen en examens)quote:Op woensdag 29 september 2021 21:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel... ik had een boete en rijontzegging van 10 dagen, maar.... in die 10 dagen reed ik een politiefuik in. (Was in de periode dat mijn zoontje in het ziekenhuis lag).
Dus:
- boete van 1200
- 15 dagen rijontzegging
- theorie en praktijkexamen opnieuw
- fysieke en psychologische keuring
Sterkte!quote:
Alle keuringen en examens succesvol afgelegd intussen. Met mijn zoontje gaat het goed, sinds een paar maanden geen sondevoeding meer.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ellende (vooral die keuringen en examens)
Hoe gaat het met je zoontje nu?
Goed om te lezen.quote:Op donderdag 30 september 2021 02:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alle keuringen en examens succesvol afgelegd intussen. Met mijn zoontje gaat het goed, sinds een paar maanden geen sondevoeding meer.
Ik vind Sander wel vermakelijk, lekker schoppen om het schoppen.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:12 schreef maxi-mus het volgende:
Sander weer met zijn vermoeiende meninkjes en bijnamen.
Daar wilde ik ook aan beginnen maar trek die spleetogenzooi doorgaans niet zo goed. Laat maar even weten hoe het is door middel van een review!quote:Op donderdag 30 september 2021 09:16 schreef Zipportal het volgende:
Aan Squid Game begonnen.
Ter info.
Dat altijd de andere kant kiezen en dan boze dingen roepen met allemaal bijvoeglijke naamwoordjes ken ik nu wel. Bovendien kan hij zelf totaal niet tegen kritiek.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Sander wel vermakelijk, lekker schoppen om het schoppen.
Vooral zijn parttime-rants leveren altijd vermakelijke boze feministen op.
Ik vond het na een kwartier al niet door te komen, om deze reden.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook aan beginnen maar trek die spleetogenzooi doorgaans niet zo goed. Laat maar even weten hoe het is door middel van een review!
eens en het luie vrouwengilde hier kan ook wel wat schopjes gebruikenquote:Op donderdag 30 september 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Sander wel vermakelijk, lekker schoppen om het schoppen.
Vooral zijn parttime-rants leveren altijd vermakelijke boze feministen op.
Ook niet mien merk. Hopelijk is het wat.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook aan beginnen maar trek die spleetogenzooi doorgaans niet zo goed. Laat maar even weten hoe het is door middel van een review!
@KingRoland check ditquote:Op donderdag 30 september 2021 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |