Graag jouw mening @BehoorlijkKritischquote:Op woensdag 29 september 2021 08:11 schreef Caland het volgende:
Braddie komt erachter dat zelf koken doorgaans veel goedkoper is
Erg leuk
Goedemorgen trouwens!!!
Niet mijn subforum. Forum admin @GGMM faalt weer eens met z'n dikke vingers.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
door jouw subforum heb ik trek in kruidnoten
je wil zeggen dat er niet écht vijf (!!) mods nodig zijn voor dat forum?quote:Op woensdag 29 september 2021 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn subforum. Forum admin @:ggmm faalt weer eens met z'n dikke vingers.
@Flippiee en ik staan er nog van vorig jaar.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je wil zeggen dat er niet écht vijf (!!) mods nodig zijn voor dat forum?
Ik heb forum niet gemaakt dikke hondquote:Op woensdag 29 september 2021 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn subforum. Forum admin @:ggmm faalt weer eens met z'n dikke vingers.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:30 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik liet me even gaan
Goede morgen!
quote:Op woensdag 29 september 2021 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb forum niet gemaakt dikke hond
ik heb forumquote:Op woensdag 29 september 2021 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb forum niet gemaakt dikke hond
jaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 september 2021 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb forum![]()
Achterlijke teringdebiel
quote:
Dat hele bitcoin is één grote ramp voor het milieuquote:
je bent nooit te laat om bitcorn te kopen renequote:Op woensdag 29 september 2021 10:37 schreef GGMM het volgende:
'Ja maar gekke Harry die 3 jaar te laat is geweest met het aankopen van die dingen heeft er zo'n leuke hobby aan!'
Bitcornquote:Op woensdag 29 september 2021 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent nooit te laat om bitcorn te kopen rene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |