Dat is strenger dan in Nederland.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na correctie 162, waar 120 mocht.
Wel... ik had een boete en rijontzegging van 10 dagen, maar.... in die 10 dagen reed ik een politiefuik in. (Was in de periode dat mijn zoontje in het ziekenhuis lag).quote:Op woensdag 29 september 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn die Belgen streng, of ben je veelpleger?
Ja,inmiddels wel. Dit was allemaal van 2019/2020, maar ze lopen wat achter bij het gerecht.quote:
Dat is ellende (vooral die keuringen en examens)quote:Op woensdag 29 september 2021 21:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel... ik had een boete en rijontzegging van 10 dagen, maar.... in die 10 dagen reed ik een politiefuik in. (Was in de periode dat mijn zoontje in het ziekenhuis lag).
Dus:
- boete van 1200
- 15 dagen rijontzegging
- theorie en praktijkexamen opnieuw
- fysieke en psychologische keuring
Sterkte!quote:
Alle keuringen en examens succesvol afgelegd intussen. Met mijn zoontje gaat het goed, sinds een paar maanden geen sondevoeding meer.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ellende (vooral die keuringen en examens)
Hoe gaat het met je zoontje nu?
Goed om te lezen.quote:Op donderdag 30 september 2021 02:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alle keuringen en examens succesvol afgelegd intussen. Met mijn zoontje gaat het goed, sinds een paar maanden geen sondevoeding meer.
Ik vind Sander wel vermakelijk, lekker schoppen om het schoppen.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:12 schreef maxi-mus het volgende:
Sander weer met zijn vermoeiende meninkjes en bijnamen.
Daar wilde ik ook aan beginnen maar trek die spleetogenzooi doorgaans niet zo goed. Laat maar even weten hoe het is door middel van een review!quote:Op donderdag 30 september 2021 09:16 schreef Zipportal het volgende:
Aan Squid Game begonnen.
Ter info.
Dat altijd de andere kant kiezen en dan boze dingen roepen met allemaal bijvoeglijke naamwoordjes ken ik nu wel. Bovendien kan hij zelf totaal niet tegen kritiek.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Sander wel vermakelijk, lekker schoppen om het schoppen.
Vooral zijn parttime-rants leveren altijd vermakelijke boze feministen op.
Ik vond het na een kwartier al niet door te komen, om deze reden.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook aan beginnen maar trek die spleetogenzooi doorgaans niet zo goed. Laat maar even weten hoe het is door middel van een review!
eens en het luie vrouwengilde hier kan ook wel wat schopjes gebruikenquote:Op donderdag 30 september 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Sander wel vermakelijk, lekker schoppen om het schoppen.
Vooral zijn parttime-rants leveren altijd vermakelijke boze feministen op.
Ook niet mien merk. Hopelijk is het wat.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook aan beginnen maar trek die spleetogenzooi doorgaans niet zo goed. Laat maar even weten hoe het is door middel van een review!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |