Weet ik niet, @AlwaysHappy blijft wel gewoon modden in CORRED dus het zal wel meevallen.quote:
Vandaag 2x gescand.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet, @:alwayshappy blijft wel gewoon modden in CORRED dus het zal wel meevallen.
Ja, sorry dat het drama nogal tegenvaltquote:Op woensdag 29 september 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet, @:alwayshappy blijft wel gewoon modden in CORRED dus het zal wel meevallen.
Je reageert wel erg snel voor iemand die weinig tijd heeftquote:Op woensdag 29 september 2021 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het drama nogal tegenvalt
Barre tijden voor ramptoeristen
Hallo Donquote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 16:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je reageert wel erg snel voor iemand die weinig tijd heeft
@Tjacka was al wegquote:Op woensdag 29 september 2021 16:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik snap het wel met die gekkies zoals @:tjacka hoor
Straks wel je 3e en 4e prik halen anders ben je weer snel uitgescandquote:Op woensdag 29 september 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag 2x gescand.
CORRED
@:miss_sly @:psvcl @:alwayshappy
Eens, Tjacka is een lieve jongenquote:
Hey hoe gaat het met PSVquote:Op woensdag 29 september 2021 16:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Straks wel je 3e en 4e prik halen anders ben je weer snel uitgescand
Gelukkig ben ik een vrij mens, doe niet aan scannen of wat voor onzin dan ook.
Waarom ?quote:
Te drukquote:
Niet mijn probleem. Gewoon tussendoor vaccineren op de zaak. Ja toch?quote:Op woensdag 29 september 2021 16:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Straks wel je 3e en 4e prik halen anders ben je weer snel uitgescand
Gelukkig ben ik een vrij mens, doe niet aan scannen of wat voor onzin dan ook.
De mensen die nachtenlang voor #WAKUWAKU hebben gelegen WALGEN van je.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag 2x gescand.
CORRED
@:miss_sly @:psvcl @:alwayshappy
Was een mooie plek om een stevig in te grijpen. @Zipportal had vast nog wel een suggestie.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De mensen die nachtenlang voor #WAKUWAKU hebben gelegen WALGEN van je.
Helaas kan ik mijn waterkanongifje niet meer vinden.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was een mooie plek om een stevig in te grijpen. @:zipportal had vast nog wel een suggestie.
Tyfus wappies.
quote:Op woensdag 29 september 2021 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas kan ik mijn waterkanongifje niet meer vinden.
quote:Op woensdag 29 september 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was een mooie plek om een stevig in te grijpen. @:zipportal had vast nog wel een suggestie.
Tyfus wappies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |