Dat was een grapje omdat hij BNW-mod was en dat over complotten gaat.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:ggmm insinueerde dat er mogelijk meer zat achter het verlaten van de crew, vertel ons alles!
Alleen ik schade. Gast reed in een veel te grote vrachtwagen door een woonwijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja na 2 maanden krijg je automatisch een boete. Verder zelf geen schade?
En als ze erachter komen word je nergens meer aangenomen en mag je voortaan 400 uuro per maand dokken voor je autoverzekering.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:15 schreef Caland het volgende:
Zou wel heel relaxed zijn, maatje van me doet schadeherstel. Laat ik hem factuurtje maken van 1500, ik 1000 hij 500 in het handje
@:fbto geintje
Goed punt wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als ze erachter komen word je nergens meer aangenomen en mag je voortaan 400 uuro per maand dokken voor je autoverzekering.
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was een grapje omdat hij BNW-mod was en dat over complotten gaat.
Denk dat de rest de grap wel begreep
Heeft Sabina een profielfoto? Bikini toevallig booooooohquote:Op woensdag 29 september 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Hallo Caland, je appt met Sabina. Wat goed dat je ons via WhatsApp weet te vinden.
Wat vervelend dat er schade is! 🙁
Deze vraag kun je het beste neerleggen bij onze schade afdeling. Mijn collega's helpen je graag verder. Deze afdeling heeft een eigen WhatsApp nummer. Dit is 0682560397. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur. Heb je een schade of wil je de status van een schade weten? App dan rechtstreeks naar dit nummer. De wachttijd is gemiddeld 1 werkdag. Tip: Sla het nummer op in je contacten en zet voor een snellere afwikkeling van je app de postcode/huisnummer, voorletter(s) en geboortedatum van de polishouder in je reactie.
Valse empathie 10/10
Sabina 10/10
Niet even intern kunnen doorzetten 0/10
Ik geef FBTO een 4.0-4.5/10
Stuur maar een DM'tje. @Wereldgozerquote:Op woensdag 29 september 2021 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft Sabina een profielfoto? Bikini toevallig boooooooh
Drumsticks met worteltjes, doperwten en aardappelquote:Op woensdag 29 september 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
- schadeafdelingquote:Op woensdag 29 september 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Hallo Caland, je appt met Sabina. Wat goed dat je ons via WhatsApp weet te vinden.
Wat vervelend dat er schade is! 🙁
Deze vraag kun je het beste neerleggen bij onze schade afdeling. Mijn collega's helpen je graag verder. Deze afdeling heeft een eigen WhatsApp nummer. Dit is 0682560397. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur. En op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur. Heb je een schade of wil je de status van een schade weten? App dan rechtstreeks naar dit nummer. De wachttijd is gemiddeld 1 werkdag. Tip: Sla het nummer op in je contacten en zet voor een snellere afwikkeling van je app de postcode/huisnummer, voorletter(s) en geboortedatum van de polishouder in je reactie.
Valse empathie 10/10
Sabina 10/10
Niet even intern kunnen doorzetten 0/10
Ik geef FBTO een 4.0-4.5/10
Rijden met verlopen APKquote:Op woensdag 29 september 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
Iemand hier verstand van (auto)verzekeringen?
Mijn apk is een paar dagen verlopen, wilde hem vrijdag even laten keuren maar nu wordt er net bij mij schade gereden. Klein krasje, maar kan je opzich nog wel een leuk bedrag voor krijgen (vrachtwagen was de schuldige)
Ben alleen bang dat het feest dan niet doorgaat
Boomer @Caland is een gevaar op de weg.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rijden met verlopen APK
Wat een enorme proleet ben je ook
het was niet mijn schuld!!1!11quote:Op woensdag 29 september 2021 19:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Boomer @:Caland is een gevaar op de weg.
En dan maar grappen maken over Kluivert.
Laat die Ficq eerst maar eens een keer een rechtszaak winnen, voordat ze weer ergens de wijsneus uit gaat hangen.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Juriaan de Vries van het immer vervelende Ficq heeft het alweer gemunt op tante Sas. @:ggmm
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Juriaan de Vries van het immer vervelende Ficq heeft het alweer gemunt op tante Sas. @:ggmm
Dat pik ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga het niet kijken, maar refereert hij ook aan het feit dat deze repen vroeger echt veel beter van smaak waren?quote:
"Vroeger" door hekken verkocht in het stadion. Met bite.......quote:
Die troep is nooit lekker geweest.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ga het niet kijken, maar refereert hij ook aan het feit dat deze repen vroeger echt veel beter van smaak waren?
Sinds het recept is veranderd zijn ze echt niet meer zo goed. Rip.
Op zondagmiddag, na de soep van oma, was dat genieten bij het haardvuur.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die troep is nooit lekker geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |