HelloFresh. @RamboDirk @KingRoland @Iwaniusquote:Op woensdag 29 september 2021 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was een mooie plek om een stevig in te grijpen. @:zipportal had vast nog wel een suggestie.
Tyfus wappies.
ga jij een derde en vierde prik halen? #dtvquote:Op woensdag 29 september 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was een mooie plek om een stevig in te grijpen. @:zipportal had vast nog wel een suggestie.
Tyfus wappies.
Zeker. Boeit mij dat nou.quote:Op woensdag 29 september 2021 17:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ga jij een derde en vierde prik halen? #dtv
wowquote:Op woensdag 29 september 2021 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Boeit mij dat nou.
Mensen die zich druk maken om zo'n prikje mogen van mij corona krijgen.
Laat mij hier buitenquote:Op woensdag 29 september 2021 16:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik snap het wel met die gekkies zoals @:tjacka hoor
quote:Op woensdag 29 september 2021 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HelloFresh. @:rambodirk @:kingroland @:iwanius
Ik werk bij Achmea he, doen onder andere veel autoverzekeringen maar zit niet op de schadeafdeling.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
Iemand hier verstand van (auto)verzekeringen?
Mijn apk is een paar dagen verlopen, wilde hem vrijdag even laten keuren maar nu wordt er net bij mij schade gereden. Klein krasje, maar kan je opzich nog wel een leuk bedrag voor krijgen (vrachtwagen was de schuldige)
Ben alleen bang dat het feest dan niet doorgaat
Niet verzekerd, laat de tegenpartij in natura betalen. @charellquote:Op woensdag 29 september 2021 18:02 schreef Caland het volgende:
Iemand hier verstand van (auto)verzekeringen?
Mijn apk is een paar dagen verlopen, wilde hem vrijdag even laten keuren maar nu wordt er net bij mij schade gereden. Klein krasje, maar kan je opzich nog wel een leuk bedrag voor krijgen (vrachtwagen was de schuldige)
Ben alleen bang dat het feest dan niet doorgaat
Gelezen.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
Al wat oudere film, maar nu op Netflix. Kwam hem gisteren tegen en gekeken.
Keira Knightly met een rol die bij haar tanden past. Dat is eigenlijk het enige positieve wat ik er over te zeggen heb.
Ik zou adviseren om die kaas in plakken over de macaroni te leggen.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#HelloItaly #DolceVita #IlikethepeopleIliketheculturegehehe
@:Drizzt_DoUrden
@:Iwanius
Dank! Ja ik ben altijd vrij laks met dat soort dingen, geloof dat je ook pas na een paar weken ofzo een boete kan krijgenquote:Op woensdag 29 september 2021 18:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik werk bij Achmea he, doen onder andere veel autoverzekeringen maar zit niet op de schadeafdeling.
Het hangt een beetje van je verzekering af wellicht maar normaal gesproken is het zo dat bij een verlopen APK eigen gebreken van de auto niet vergoed worden (en de schade die daaruit voortvloeit) maar schade veroorzaakt door een ander die weinig met je APK te maken hebben wel. Maar ik zou gewoon je verzekering even bellen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de APK is verlopen, maar het ongeval niet is veroorzaakt door een gebrek aan je auto. Schade die ontstaan is zonder geldige APK wordt dan meestal wel door de autoverzekering vergoed. Na het ongeval is het dan wel belangrijk bewijzen te verzamelen, zoals een verklaring van getuigen en foto's van het ongeval. Het is van belang dat je daadwerkelijk kunt aantonen dat het ongeval niet is ontstaan door een mankement aan de auto. Hiervoor kun je eventueel rechtshulp voor inschakelen. Deze hulp kun je vergoed krijgen wanneer je bent verzekerd voor rechtsbijstand. De rechtsbijstandsverzekering moet je dan wel afgesloten hebben bij je autoverzekering als aanvullende dekking.
En wees volgende keer gewoon op tijd, je kan ook nog een vrij hoge boete krijgen.
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelezen.
Wat een kut review. Denk je dat je voor de krant werkt ofzo?
Ja na 2 maanden krijg je automatisch een boete. Verder zelf geen schade?quote:Op woensdag 29 september 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank! Ja ik ben altijd vrij laks met dat soort dingen, geloof dat je ook pas na een paar weken ofzo een boete kan krijgen
Heb meteen ook maar even FBTO een appje gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |