uh, okequote:Op woensdag 29 september 2021 10:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Allemaal afschaffen graag.
China
Goedemorgen maat!quote:
De hele reputatie van bitcoin kan nog wel eens imploderen omdat bananenrepublieken ermee aan de haal gaan. Dit is niet leuk.quote:
Jammer dat je mooie Berghuis topic zo verpest wordt door het gejammer van o.a. @Mexicanobakkerquote:
Sowieso opvallend hoe snel PSVers het opgeven en totaal geen ambitie hebben.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je mooie Berghuis topic zo verpest wordt door het gejammer van o.a. @:mexicanobakker
Nee eens, heb ik ookquote:Op woensdag 29 september 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens zijn topics tegenwoordig via google een stuk lastiger terug te vinden of ligt dat aan mij?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je deze act zelf wel geslaagd?
Ja want als je er zelf ook geen plezier uit haalt kun je er beter mee stoppen, het begint een beetje zielig te worden.quote:
Het is toch al tijden dieptriestquote:Op woensdag 29 september 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja want als je er zelf ook geen plezier uit haalt kun je er beter mee stoppen, het begint een beetje zielig te worden.
We vragen het even aan een expertquote:Op woensdag 29 september 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens zijn topics tegenwoordig via google een stuk lastiger terug te vinden of ligt dat aan mij?
misschien moet danny geen nieuwe BNW kopen dit jaar maar gewoon een SEO-expert inschakelenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is een BNW?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet danny geen nieuwe BNW kopen dit jaar maar gewoon een SEO-expert inschakelen
BNWquote:Op woensdag 29 september 2021 11:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet danny geen nieuwe BNW kopen dit jaar maar gewoon een SEO-expert inschakelen
Nee Scrummie was nooit zo van de topicsquote:Op woensdag 29 september 2021 11:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoeken op topics van Scrummie zeker
Mooi was dat, ze had nog geluk dat ze door een beveiliger werd weggetrokken vlak voordat die auto over haar been zou rijden.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dikke BBW bedoelt hij
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:01 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn heilige oorlog tegen de muis is voorbij.
RIP muis.
quote:
Alle 10 familieleden in rouwquote:Op woensdag 29 september 2021 12:01 schreef AFCNiels het volgende:
Mijn heilige oorlog tegen de muis is voorbij.
RIP muis.
Goeiemorgen. Toevallig die maaltijd gisteren op.quote:
Shownieuws van het AD, hier ga ik dus niet op klikken.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/br(...)ek-frituur~a25fec55/
Wat een ongelooflijk vies smerig varken
Er is dan ook niets zo smerig als een keiharde kiwi.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:12 schreef GGMM het volgende:
Hier staat tegenwoordig een fruitschaal op het kantoor (met daarin fruit), maar het valt me op hoeveel mensen er met hun gore vieze poten dat fruit vastpakken en het dan weer terugleggen.
niet gelezenquote:Op woensdag 29 september 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Shownieuws van het AD, hier ga ik dus niet op klikken.
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Nou!quote:Op woensdag 29 september 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Hey maat. Is je muis al weg? (En heb je inmiddels je huis weer eens schoongemaakt? @GGMM )quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Is je muis al weg? (En heb je inmiddels je huis weer eens schoongemaakt? @:GGMM )
Lees eens een paar posts boven je vraag, verschrikkelijk dom zwijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Er is ergens een snaartje geraakt
Probeer je nu een beetje de aandacht te verleggen zodat je niet hoeft te antwoorden op de vraag of je je huis nog een keer schoon hebt gemaakt?quote:Op woensdag 29 september 2021 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts boven je vraag, verschrikkelijk dom zwijn.
Die man is gevaarlijk dom.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lees eens een paar posts boven je vraag, verschrikkelijk dom zwijn.
quote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan, ook omdat ik Alvarez echt geweldig vindt voetballen de laatste tijd. Die heeft een aardige ontwikkeling doorgemaakt. Al zag je tweede helft wel dat ze een beetje overlopen werden soms op het middenveld.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |