Hoezo? Is echt superleuke contentquote:
een gewaagde uitspraak is 'Feyenoord wordt 2e'. Als je vorig seizoen dacht dat Feyenoord mee om de titel ging doen heb je professionele hulp nodig.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vorig seizoen deed ik een gewaagde uitspraak, en daar slaan ze me nu mee om de oren
Een GP van zes jaar geleden waarvan je de afloop en uitslag al kent.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Is echt superleuke content
Dat weet ik echt niet meer hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Een GP van zes jaar geleden waarvan je de afloop en uitslag al kent.
Oké dan.
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet meer hoor
Zeker, al zal je voorafgaand aan het seizoen 2016/2017 hetzelfde hebben gezegd.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
een gewaagde uitspraak is 'Feyenoord wordt 2e'. Als je vorig seizoen dacht dat Feyenoord mee om de titel ging doen heb je professionele hulp nodig.
Mwuah toen was de overmacht van PSV/Ajax nog niet zo goed toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker, al zal je voorafgaand aan het seizoen 2016/2017 hetzelfde hebben gezegd.
3/10 gemiddeldquote:Op donderdag 23 september 2021 14:34 schreef Coco het volgende:
Racistische TT 3/10
Flop OP 3/10
Flop TS 3/10
Ik ben vandaag in een coulante bui.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
3/10 gemiddeld
Valt me nog mee
Hoe?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef Coco het volgende:
Walgelijk, ons bedrijf viert 5 oktober 'diversity day'
Hoger dan 1quote:
Wat gay dit zeg!quote:
Prima toch. Wij hebben ook een excuus-Arabier in dienst.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef Coco het volgende:
Hoogstens narcistisch.quote:
#werkenbijNOSquote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef Coco het volgende:
NEGERSEX is ok maar BLANKENSEX niet?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Fuck me, wat een racistische TT.
Aangezien we in dit topic redelijk woke zijn, heb ik een tr gezet.
Ga je met een pruik op naar kantoor?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef Coco het volgende:
Dat vind ik nou ook heel raar!quote:Op donderdag 23 september 2021 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NEGERSEX is ok maar BLANKENSEX niet?
Anders verpest je even de grap.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedrijven die diversity day vieren hebben doorgaans een hele kleine penis.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef Coco het volgende:
Wat jammerquote:Op donderdag 23 september 2021 15:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Lenny is sinds gisteren in oorlog met andere mods. Weet ook niet waarom hee
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef Coco het volgende:
Fijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou dat is dus duidelijk. Er komen geen kinderen.
Misschien is zn verkering uitquote:Op donderdag 23 september 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat jammer
Je post door het slotje heen maat
Ik heb het al intern met mijn team besproken.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Trek je dan ook je mond open of doe je dat alleen op FOK! ?
Moeten zij wetenquote:Op donderdag 23 september 2021 14:48 schreef Coco het volgende:
Vetquote:Op donderdag 23 september 2021 15:20 schreef Coco het volgende:
Godverdomme nu begint mijn teamgenoot ook over F1 in Sochi
Zeg maar 'Het gaat misschien regenen he'quote:Op donderdag 23 september 2021 15:20 schreef Coco het volgende:
Godverdomme nu begint mijn teamgenoot ook over F1 in Sochi
Dit had ik niet per se hoeven zienquote:Op donderdag 23 september 2021 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan maar zonder zo te zien
[ afbeelding ]
Heel. Erg. Woest.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Matige TT 3/10
Slechte OP 1/10
Debiele TS 0/10
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Ja leuk, en dan noemen we het de scrummiedag.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zullen we op Fok! een diversity day doen?
Nee wacht, slecht plan.
Maar hij is mod.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu @:kingroland weg is heb ik in principe ruimte vrij op de blokkeerlijst, en @:chevycaprice gedraagt zich echt als een walgelijke kleuter hier.
Misschien een idee.
Hahaquote:Op donderdag 23 september 2021 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Das wel een leuk idee, want sinds de coronapas voelt Scrummie zich ook als een achtergestelde minderheid dus dan mag hij eindelijk meedoenquote:Op donderdag 23 september 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja leuk, en dan noemen we het de scrummiedag.
Sorry, ben te belangrijkquote:
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Vanavond een Nintendo Direct. Daar gaan ze de plannen voor de rest van het jaar bekend maken dus hopelijk wat toffe games
Leuk zeg, ik zal het even doorgeven aan mijn neefjes.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Vanavond een Nintendo Direct. Daar gaan ze de plannen voor de rest van het jaar bekend maken dus hopelijk wat toffe games
Weet dat dit niemand boeit, maar het is niet zo dat jullie verhalen nou zoveel interessanter zijn.
Huh, is het nou direct of vanavond?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Weet dat dit niemand boeit, maar het is niet zo dat jullie verhalen nou zoveel interessanter zijn.
Het is om 0:00quote:Op donderdag 23 september 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg, ik zal het even doorgeven aan mijn neefjes.(die zijn 5 en 7)
Is één van je neefjes toevallig @ChevyCaprice ?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zeg, ik zal het even doorgeven aan mijn neefjes.(die zijn 5 en 7)
Je kan het morgenochtend vast wel terugkijken.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is om 0:00
Dan slapen die allang.
Zo kinderachtig zullen ze toch niet zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is één van je neefjes toevallig @:chevycaprice ?
Nee ze hebben beide geen beperking.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is één van je neefjes toevallig @:chevycaprice ?
Hebben we toetsenbordheldje ook weer hoorquote:Op donderdag 23 september 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ze hebben beide geen beperking.
Hahahaquote:Op donderdag 23 september 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hebben we toetsenbordheldje ook weer hoor
Lekker veilig hè vanachter je computertje een grote bek hebben
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja precies, ongeveer zo lachwekkend ja.quote:
Je komt een beetje gefrustreerd over.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja precies, ongeveer zo lachwekkend ja.
Dat is denk ik jouw probleemquote:Op donderdag 23 september 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over.
quote:Op donderdag 23 september 2021 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is denk ik jouw probleem
Onze grote stoere held dames en heren. Het is gewoon niemand minder dan maxi-mus.quote:
Precies, en dan ook nog vanuit Friesland, daar wil toch al geen hond komen. Ik snap je frustratie wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet in Friesland maar in Groningen.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en dan ook nog vanuit Friesland, daar wil toch al geen hond komen. Ik snap je frustratie wel.
Ik ga mensen niet afrekenen op hun afkomst.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en dan ook nog vanuit Friesland, daar wil toch al geen hond komen. Ik snap je frustratie wel.
Sorry, soms mag de waarheid best even hard zijn.quote:
Ik weet niet zo goed wat je probeert maar ergens is dit wel een pijnlijke bevestiging dat @onlogisch qua idiote mods hier nog maar ergens op het middenpunt zit.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga mensen niet afrekenen op hun afkomst.
Misschien een beetje ongebruikelijk in deze VBL SC kringen, maar dat is niet echt mijn ding.
quote:
Zou je niet zo over mijn collega @Lenny_Leonard willen praten?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
Jeetje, wat is die flopmod gigantisch mad zeg.
Misschien moet ie even naar het PSV-topic, in dat ijskoude bad kan ie lekker afkoelenquote:Op donderdag 23 september 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
Jeetje, wat is die flopmod gigantisch mad zeg.
Daar zijn zwakbegaafden ook wat oververtegenwoordigd dus vermoedelijk voelt ze zich daar enorm thuis.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet ie even naar het PSV-topic, in dat ijskoude bad kan ie lekker afkoelen
Jeetje, hier heeft hij vast niet van terug!quote:Op donderdag 23 september 2021 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, soms mag de waarheid best even hard zijn.
Ik probeerde maxi niet te laten huilen of zo!
Hoeft ook niet. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven!quote:Op donderdag 23 september 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Jeetje, hier heeft hij vast niet van terug!
Foei @:maxi-mus
Het was gezellig.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven!
Oh moest je toch huilen?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was gezellig.
Toen kwam jij.
Van het lachen ja, zelden iemand zo boos gezien uit onmacht.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh moest je toch huilen?
Klote
Waar heeft deze guy het overquote:Op donderdag 23 september 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van het lachen ja, zelden iemand zo boos gezien uit onmacht.
Genoten gisteravond in de Kuip? 2 mooie goaltjes in ieder geval.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:40 schreef fetX het volgende:
Zullen we ophouden met dit zielige gedoe? Dank je.
Ja was een prima wedstrijdje met een aardige sfeer. 21:00 is alleen zo’n zaadtijd. Die goal van Veerman, bohh. Zo makkelijk, zo snel.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genoten gisteravond in de Kuip? 2 mooie goaltjes in ieder geval.
Dradonderdag?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja was een prima wedstrijdje met een aardige sfeer. 21:00 is alleen zo’n zaadtijd. Die goal van Veerman, bohh. Zo makkelijk, zo snel.
Oei, die is echt woest dus. Ik was er al bang voor toen ik hier aandacht aan schonk.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Scrummie ook op twitter is heengegaan.
#RIPSCRUMMIE
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
Ja Linssen doet het erg goed. Ben sowieso wel tevreden wat Feyenoord laat zien dit seizoen. Niet verwacht dat het zo snel zou gaan. En Veerman toch maar proberen te halen volgend seizoen al zal dat lastig worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dradonderdag?
Blijf Veerman een heerlijk spelertje vinden en Linssen gaat die gemakkelijk 15 goals meme ook simpel waarmaken dit seizoen.
Ik blijf dat een raar fenomeen vinden. Je account op wat voor platform dan ook uit boosheid door de shredder gooien. 9/10 keer komen ze toch weer terug (lol)quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
erg jammerquote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, die is echt woest dus. Ik was er al bang voor toen ik hier aandacht aan schonk.
Geen dark mode.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat hij gisteren nog 2 likes gehad heeft. Misschien vindt hij het gewoon nog een beetje lastig om met deze sterrenstatus om te gaan.
Hij zal wel een twitteraccount maken waar we hem niet kunnen volgen maar dan is er helemaal 0 interactie met zijn volgers dus voor wie tweet je dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik blijf dat een raar fenomeen vinden. Je account op wat voor platform dan ook uit boosheid door de shredder gooien. 9/10 keer komen ze toch weer terug (lol)
Wow relax wist niet dat je boos zou wordenquote:Op donderdag 23 september 2021 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh dat moet per se en ook binnen de minuut al?
Doe niet zo verslaafd.
Dat is bijna hetzelfde als meelezen op FOK! zonder account.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zal wel een twitteraccount maken waar we hem niet kunnen volgen maar dan is er helemaal 0 interactie met zijn volgers dus voor wie tweet je dan?
Ik begin nu toch sterk te twijfelen. Dan laat ik wel een zwart gat achter.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow relax wist niet dat je boos zou worden
Hopelijk hou je je account gewoon!
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Nadat FA @:ggmm eerst allemaal moderators weggejaagd heeft moeten nu de users eraan geloven.
De nieuwe FOK Pilot reviews zijn uit.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
Nadat FA @:ggmm eerst allemaal moderators weggejaagd heeft moeten nu de users eraan geloven.
![]()
@GGMM gaat mij hier NIET weg krijgen. Hoe boos ik ook ben!quote:Op donderdag 23 september 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
Alleen joden lopen weg.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:54 schreef fetX het volgende:
[..]
@:ggmm gaat mij hier NIET weg krijgen. Hoe boos ik ook ben!
Erg teleurstellend.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
#RIPSCRUMMIE
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op donderdag 23 september 2021 16:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs ik ben verrast hoe snel het is gegaan, terwijl ik toch één van de positiever ingestelde users ben in het Feyenoord-topic. Zo zie je maar wat goed beleid, fastoenlijke scouting en een goede trainer doet met een club als Feyenoord. De potentie zat er al jaren in, maar toch gingen mensen maar altijd mee met het ‘maximale’-riedeltje.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja Linssen doet het erg goed. Ben sowieso wel tevreden wat Feyenoord laat zien dit seizoen. Niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Als je het internet dusdanig serieus gaat nemen is het beter om wat anders te gaan doen ja.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is een fantastisch gifje.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's the ScrummieTV here.
Ik heb het idee dat sommige mensjes het allemaal iets te serieus nemenquote:Er is geen beleid.
Beleid wordt constant veranderd en er wordt geen moeite genomen om dit duidelijk naar de forumgebruikers te communiceren. Wanneer je vragen stelt worden je vragen gewoon verwijderd of genegeerd. Soms wordt het ook dichtgegooid met een dooddoener als 'dan klik je toch niet.'
Racisme wordt goed gekeurd met een zogenaamde titel 'negersex' die steeds terugkomt. Volgens de leider van de site Danny is dit geen racisme, dat het N-woord een negatieve lading heeft die mensen kan kwetsen is bij Danny en GGMM onbekend. Het is een running gag zeggen ze dan.
De admins zijn gewoon niet goed in wat ze doen. Het is prima om mods te hebben etc, maar je zou ook een woordvoerder moeten hebben. Iemand die de tijd neemt om naar de klachten van gebruikers te luisteren en met ze in gesprek te gaan zodat ze zich gehoord voelen. Nu voelt niemand zich gehoord want het FOK! team kent maar drie mogelijkheden; Verwijderen van kritiek, negeren van kritiek of de kritiek afdoen met een dooddoener waar Mark Rutte van zou dromen dat hij ermee weg kon komen.
Danny is gewoon heel erg blind ik citeer een stukje van de site zelf: 'n feedback kun je desgewenst problemen die je in het dagelijkse gebruik van FOK! ondervindt, of vragen hieromtrent kwijt wilt. Feedback is geen 'roep de crew ter verantwoording' forum. We zijn geen verantwoording schuldig, en meen je dat je toch recht hebt op uitleg van bijvoorbeeld een ban, de policy of modacties dan kun je daarvoor mailen.'
Alles wordt gezien als een aanval, het gaat niet altijd erom om mensen tot verantwoording te roepen. Maar soms willen mensen ook gehoord worden. Ik als vakkenvuller kom soms mensen in de winkel tegen die met mij beginnen te praten en hun hele levensverhaal met mij delen. Dat zijn mensen die willen praten met mij, zij zitten ergens mee.
Maar bij Danny is alles een aanval gericht op hem of op FOK! Een kat in het nauw maakt rare sprongen, maar een Danny die kritiek krijgt gedraagt zich als een olifant in een porselein kast.
Ik heb een permaban gekregen voor één reactie dat is buiten proportioneel. Alles wat ik zei is dat als fok zo doorgaat ze een leegloop riskeren en dat is uiteindelijk ook gebeurd. Ik heb alleen waargenomen wat gebeurde verder niets.
Dit vind ik heel zielig.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe FOK Pilot reviews zijn uit.![]()
![]()
![]()
![]()
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
@:de_kraam
Geen fijne plek @GGMMquote:Als je 'mee speelt' is het een aardige plek, maar lever je kritiek op ze dan kunnen ze dat niet handelen en krijg je een ban aan je broek. De admins kunnen niet tegen kritiek en laten dit op botte wijze aan je weten, stel je daar vragen over dan krijg je een niet inhoudelijk antwoord terug met een sneer.
Wie?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:56 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Met een TT als deze verwacht ik een FB topic van @:boze_eend of @:bipolaire_latif
Inhoudelijk mis ik die gozer wel, maar zijn woede-aanvallen kan ik missen als kiespijn eigenlijk.quote:
#anoniemquote:
Grappig, ik heb het juist precies andersom.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inhoudelijk mis ik die gozer wel, maar zijn woede-aanvallen kan ik missen als kiespijn eigenlijk.
Toch altijd een leuke user in het Feyenoordtopic. Zijn er niet zoveel van helaas.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inhoudelijk mis ik die gozer wel, maar zijn woede-aanvallen kan ik missen als kiespijn eigenlijk.
quote:Op donderdag 23 september 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas heeft @klaasweetalles nog niet door dat hij geen ban meer heeftquote:Op donderdag 23 september 2021 16:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch altijd een leuke user in het Feyenoordtopic. Zijn er niet zoveel van helaas.
Ik vind het Feyenoordtopic qua discussies eigenlijk het beste van de clubtopics. Best veel users die inhoudelijk posten (HH, Slob, hullie, Onlogisch)quote:Op donderdag 23 september 2021 16:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch altijd een leuke user in het Feyenoordtopic. Zijn er niet zoveel van helaas.
Ik vind het Feyenoordtopic qua discussies eigenlijk het beste van de clubtopics. Best veel users die inhoudelijk posten (HH, Slob, hullie) Of daar een dappere poging toe doen (onlogisch)quote:Op donderdag 23 september 2021 16:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ook wel veel troep helaas, maar goed dat hou je toch. Ik denk dat je gelijk hebt en dat ik een beetje overdrijf.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het Feyenoordtopic qua discussies eigenlijk het beste van de clubtopics. Best veel users die inhoudelijk posten (HH, Slob, hullie, Onlogisch)
@Caland , @Erasmus, @fetX , @Haringkop , @ThePlaneteer , @Kerftminister, @De_Kraam , @hhh38 en @Slobeend zijn allemaal leuke users, dus dat valt reuze meequote:Op donderdag 23 september 2021 16:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Tafeltje Dekje. @Wereldgozerquote:Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ook.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is net Feyenoord zelf, altijd omlaag geschreven worden maar er loopt veel meer kwaliteit dan je denkt.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ook wel veel troep helaas, maar goed dat hou je toch. Ik denk dat je gelijk hebt en dat ik een beetje overdrijf.
Scrummie kan lekker de tering genieten en wegblijven.
Pizza. #viesdikquote:Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FeyenoordIsBestOkequote:Op donderdag 23 september 2021 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is net Feyenoord zelf, altijd omlaag geschreven worden maar er loopt veel meer kwaliteit dan je denkt.
Moet zij weten.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij stond niet in het lijstje van Gurney.
Je hebt ook users nodig die voor de memes zorgen.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij stond niet in het lijstje van Gurney.
De xG specialist @generationalpha ook niet meer gezien.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook users nodig die voor de memes zorgen.
Typisch Nederlands.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moet nog wat halenquote:Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die was voor PSV toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
De xG specialist @:generationalpha ook niet meer gezien.
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet vaak meer.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Weet alleen dat hij zei dat zowel Malen als Bergwijn voor minimaal 50 miljoen zouden vertrekken (lol)quote:
Dan was hij voor PSVquote:Op donderdag 23 september 2021 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee. Weet alleen dat hij zei dat zowel Malen als Bergwijn voor minimaal 50 miljoen zouden vertrekken (lol)
Die was na PSV-Feyenoord vermoedelijk heel irritant gaan posten dat ie niet zo snapt waarom de PSV-supporters zo boos zijn, want op het vlak van xG hebben ze helemaal niet verloren.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
De xG specialist @:generationalpha ook niet meer gezien.
Dat was mooi jaquote:Op donderdag 23 september 2021 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die was na PSV-Feyenoord vermoedelijk heel irritant gaan posten dat ie niet zo snapt waarom de PSV-supporters zo boos zijn, want op het vlak van xG hebben ze helemaal niet verloren.
Maar ik vond die knul ook wel zielig, ik noemde hem een keer in een duidelijk cynische context de beste inhoudelijke user van Fok! en hij was zo’n beetje ontroerd dat ik zoiets aardig over hem zei.
Dagjesmens. Duikt weer op tijdens Ally Pally.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet vaak meer.
Warm bad. Laatste keer.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dagjesmens. Duikt weer op tijdens Ally Pally.
Als het goed gaat met Ajax is er ook minder te discussiëren.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet vaak meer.
Tot in 2078.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het goed gaat met Ajax is er ook minder te discussiëren.
Uiteindelijk heeft PSV daar wel prima bedragen voor gekregen.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee. Weet alleen dat hij zei dat zowel Malen als Bergwijn voor minimaal 50 miljoen zouden vertrekken (lol)
Normaal was je altijd bij de live topics ook wel wat actiever toch? Maar als het topic rustig is gaat het vaak goed ja.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het goed gaat met Ajax is er ook minder te discussiëren.
Nee joh, in de wintermaanden zal er wel weer een dip komen zodat jullie ons kunnen vertellen dat Ajax helemaal niet zo goed is als we allemaal dachten in september.quote:
Of dat nou wel of niet gebeurt; in ieder geval (ruim) goed genoeg om makkelijk 1e te worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, in de wintermaanden zal er wel weer een dip komen zodat jullie ons kunnen vertellen dat Ajax helemaal niet zo goed is als we allemaal dachten in september.
Ik post nog wel veel tijdens Europese wedstrijden van Nederlandse clubs, maar Eredivisie kijk ik eigenlijk alleen Ajax, PSV en soms Feyenoord. Buitenlands voetbal laat ik helemaal lopen dit seizoen.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Normaal was je altijd bij de live topics ook wel wat actiever toch? Maar als het topic rustig is gaat het vaak goed ja.
95quote:Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n goede Ajax selectie gezien.
Ah ja, dan ben ik er vaak niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post nog wel veel tijdens Europese wedstrijden van Nederlandse clubs, maar Eredivisie kijk ik eigenlijk alleen Ajax, PSV en soms Feyenoord. Buitenlands voetbal laat ik helemaal lopen dit seizoen.
Dat moet wel lukken ja, al ligt mijn focus wat betreft Ajax vooral op wat ze Europees kunnen uitrichten dit seizoen. Overwinteren in de CL is wel een must.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Of dat nou wel of niet gebeurt; in ieder geval (ruim) goed genoeg om makkelijk 1e te worden.
ik wel maar het is nu inderdaad wel goed op de keepers naquote:Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n goede Ajax selectie gezien. De spelers die nu op de bank zitten zouden in andere elftallen de sterspelers zijn.
Zit er wel in in deze poule. Verliezen van Dortmund kan maar die overige potjes moet je eigenlijk allemaal wel winnen zeker nu je Sporting uit gehad hebt. Al is Ajax uit Europees de laatste jaren sterker dan thuis, niet?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken ja, al ligt mijn focus wat betreft Ajax vooral op wat ze Europees kunnen uitrichten dit seizoen. Overwinteren in de CL is wel een must.
Daarom geloof ik ook niet dat ze écht ver gaan komen, dat gaat je opbreken. Als je ook ziet hoeveel ballen Onana er geweldig uithaalde in het CL seizoen.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wel maar het is nu inderdaad wel goed op de keepers na
Tottenham - Sporting - Real - Juventus - Valencia en dan mis ik vast nog een paar die Ajax uit won en thuis verloor/gelijk.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit er wel in in deze poule. Verliezen van Dortmund kan maar die overige potjes moet je eigenlijk allemaal wel winnen zeker nu je Sporting uit gehad hebt. Al is Ajax uit Europees de laatste jaren sterker dan thuis, niet?
Ja thuis gaat het vaak moeizaam, maar het zou wel moeten lukken ja. Al denk ik dat tegen Haaland wel pijnlijk gaat worden, maar wie weet kan Ajax verrassen. Dortmund schijnt defensief ook niet geweldig te zijn dus dat zal wel een knotsgek tweeluik worden (twee keer 0-0)quote:Op donderdag 23 september 2021 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit er wel in in deze poule. Verliezen van Dortmund kan maar die overige potjes moet je eigenlijk allemaal wel winnen zeker nu je Sporting uit gehad hebt. Al is Ajax uit Europees de laatste jaren sterker dan thuis, niet?
Das eigenlijk altijd meer afhankelijk van de concurrentie hoe makkelijk ze 1e worden. Ajax wint toch vrijwel alles.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Of dat nou wel of niet gebeurt; in ieder geval (ruim) goed genoeg om makkelijk 1e te worden.
Geniet ervan makkerquote:Op donderdag 23 september 2021 17:30 schreef Buitendam het volgende:
Walgelijk weinig verkeer op de weg.
WEEKEND.
Waarom? Dradonderdag?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo "sporten"
@:fetx @:wereldgozer @:monkyyy
Waarschijnlijk gruwelijk hard klop krijgen.
Matige medespelers vandaag. Er zit gemiddeld een punt tussen ons team en die van hun. Maar vandaag boeit me niet zoveel. Morgen wel en dan gaan we uitdelen booooh (geen idee nog tegen wie we moeten, maar die gaan het krijgen).quote:
Ik morgen vroeg weer. Een uur lang alleen de service oefenen want die loopt voor geen meter.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo "sporten"
Saotosoep bedoel je denk ikquote:Op donderdag 23 september 2021 17:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er wordt sotosoep gemaakt hier
GENOT
Ik ga zo ook sportenquote:Op donderdag 23 september 2021 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo "sporten"
Pingpongen genot.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zo ook sporten. Ben sinds vorige week weer aan het pingpongen.
Lekker maat.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 23 september 2021 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Saotosoep bedoel je denk ik
Erg lekker
quote:Soto, of saoto in het Surinaams-Nederlands, is een soep uit de Indonesische keuken.
Maar dan ga je na het pingpongen nog sporten?quote:Op donderdag 23 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kiprol, gebakken aardappeltjes en bloemkoolquote:Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pingpong is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting het pingpongen. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pingpongen. Jaaaa wat pingpongen en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar dan ga je na het pingpongen nog sporten?
Zeker wel eens aan gedachtquote:Op donderdag 23 september 2021 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
Al ooit eens gedacht om over te stappen van sport? Waarschijnlijk ben je ook mokergoed in padel.
Ja ik moet dan wel nog terugfietsen, maar dat is eigenlijk alleen sport als je het met drugs op doetquote:Op donderdag 23 september 2021 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar dan ga je na het pingpongen nog sporten?
Als je er alleen maar een beetje bij wil horen, dan kun je ook gewoon een bloedtransfusie nemen.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik moet dan wel nog terugfietsen, maar dat is eigenlijk alleen sport als je het met drugs op doet
En onder een handdoekje rukken op de hotelkamerquote:Op donderdag 23 september 2021 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je er alleen maar een beetje bij wil horen, dan kun je ook gewoon een bloedtransfusie nemen.
Zeker, erg jammer dat @GurneyIsBestOke alleen nog maar aan drugs kan denken. Hier zijn oplossingen voor Gurney!quote:Op donderdag 23 september 2021 19:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En onder een handdoekje rukken op de hotelkamer
@onlogisch @Wereldgozer @Nattekat @Dimachaerus @Ronald-Koeman @Piva @dimmakquote:Op donderdag 23 september 2021 20:51 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:onlogisch @:wereldgozer @:nattekat @:Dimachaerus @:Ronald-Koeman @:piva @:dimmak
PROBABLY NOTHING JAAAAA
Enkeltje ravijn met Tom.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:05 schreef Zipportal het volgende:
Lewis Hamilton: ‘Ik heb niet gezegd dat ik dood ging’
https://www.ad.nl/formule(...)-dood-ging~aab0132d/
Erg jammer. @:neef_wuppie
De aankondiging van Twitter zelf geeft een wat minder Bitcoin/Lightning/Strike-gekleurd beeldquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:onlogisch @:wereldgozer @:nattekat @:Dimachaerus @:Ronald-Koeman @:piva @:dimmak
PROBABLY NOTHING JAAAAA
Weekend valt altijd wel mee ja, behalve in een rapportperiode waarna er weer allemaal groepsplannen moeten worden geschreven, maar dat is wel te overzien.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh yes, we gaan wel anekdotisch bewijs doen. Dan kan ik ook mijn voorbeeld geven:
Twee van mijn vrienden zijn leraar en die zeggen letterlijk altijd dat het reuze meevalt en dat ze enorm veel vrije tijd hebben. Die hebben in het weekend gewoon echt vrij, zijn doordeweeks rond een uurtje of 4 wel klaar (lekker man) en hebben als ze vakantie hebben (bijna elke maand) ook echt vakantie.
KINDERSEX zou ik wel gedurfd vinden.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:18 schreef TLC het volgende:
Van negersex naar blankensex, hierna is het blanke negersex of zo ?
Lekker heh maatquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
PROBABLY NOTHING JAAAAA
Gofferquote:Op donderdag 23 september 2021 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
KINDERSEX zou ik wel gedurfd vinden.
Liever ethereum de btc killer jahaaaquote:Op donderdag 23 september 2021 20:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
PROBABLY NOTHING JAAAAA
Motte hunnie wetenquote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Erg mooi. Wortels schieten bij de groenteboer.
Moest ie een mondkapje op?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Had ‘ie wel een QR code?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op donderdag 23 september 2021 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
KINDERSEX zou ik wel gedurfd vinden.
@Wereldgozer slaapt allang, dus ik reageer met ‘netjes’ in zijn plaats.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Klaar met "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
Lekker man. Tot hoelaat zijn de kroegen daar open?quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit weekend het Berlijnse nachtleven induiken
Er is geen limiet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Tot hoelaat zijn de kroegen daar open?
Wat een genot. Worden de wappies daar ook helemaal gek?quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Er is geen limiet.Gewoon zoals pre-corona door de 2G-regeling. Berlijnse technoclubs zijn non-stop open van vrijdagavond tot maandagochtend. De S-/U-Bahn trouwens ook, 's nachts gewoon een daldienstregeling van een metro iedere 10 minuten.
Nee, iedereen is weer blij dat het weekend voor de deur staat. Vandaag maken we er een prachtige dag van met zijn allen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo user @:maxi-mus . Verwacht je weer oorlog vandaag in de sc?
Erg mooi. Een warm bad.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, iedereen is weer blij dat het weekend voor de deur staat. Vandaag maken we er een prachtige dag van met zijn allen.
Niet veel bijzonders, morgen even op bezoek bij een vriend die verhuisd is en ik niet meer zo vaak zie daarom dus dat is wel leuk. Zondag zelf voetballen. Jij?quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Een warm bad.
Jij nog leuke plannen voor het weekend?
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, iedereen is weer blij dat het weekend voor de deur staat. Vandaag maken we er een prachtige dag van met zijn allen.
Dit zal wel regionale spreektaal zijn maar sterkte. Denk ik.quote:
Oh. (lol)quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zal wel regionale spreektaal zijn maar sterkte. Denk ik.
We kunnen dit soort zaken helaas niet meer checken. IK MOET DIT WETENquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit regionale spreektaal?
@:scrummie
Heeft ie Friesland achter zich gelaten? Een keuze die iedereen zal begrijpen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, morgen even op bezoek bij een vriend die verhuisd is en ik niet meer zo vaak zie daarom dus dat is wel leuk. Zondag zelf voetballen. Jij?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We kunnen dit soort zaken helaas niet meer checken. IK MOET DIT WETEN
Gevallen voor de liefde ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft ie Friesland achter zich gelaten? Een keuze die iedereen zal begrijpen.
Ik vanavond "sporten", morgen Willem II. Zondag rustdag en iets van bier drinken met de buren. Niks mis mee.
Niet geklikt (ik zit in een teams meeting)quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gevallen voor de liefde ja.
https://www.dumpert.nl/item/6536934_c61ae7ef
Wat een prutsers ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:57 schreef Caland het volgende:
Weer geen Cor Potcast vandaag
Ik ben woedend
Geklikt en gelachen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gevallen voor de liefde ja.
https://www.dumpert.nl/item/6536934_c61ae7ef
We roddelen hier niet @ChevyCapricequote:Op vrijdag 24 september 2021 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:tarado zoekt de confrontatie op met Chevy in F1.
Goedzo knul!quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Klaar met "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
Ik vind dat we Chevy van deze regel moeten uitsluiten want straks gaat ie hier weer postenquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:chevycaprice
Lekker maat. Gisteren in 1 game twee heerlijke aces geslagen. Ik speel op gravel. Altijd erg mooi als je hem dan precies op de lijn ramt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goedzo knul!
Hier ook weer klaar. Gewerkt aan mijn killer slice service.
de next levelquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Gisteren in 1 game twee heerlijke aces geslagen. Ik speel op gravel. Altijd erg mooi als je hem dan precies op de lijn ramt.
Klap in het gezicht van de zorgmedewerkersquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen mini Veerplas @:gurneyisbestoke
750 man, 1 tent, technoplaatjes. Dat kan twee kanten op gaan.
met maar 1 tent ben je wel erg afhankelijk van die ene djquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
classicquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
Voetbal morgen afgelast omdat de tegenstander te weinig man heeft
Ronduit walgelijk
QR CODEDquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:42 schreef Caland het volgende:
Voetbal morgen afgelast omdat de tegenstander te weinig man heeft
Ronduit walgelijk
Lekker man. Vorige week zelf op Extrema gestaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die denkt altijd dat het VI topic haar persoonlijke dagboek is.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die rotzooi van ikweethetookniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |