Precies, en dan ook nog vanuit Friesland, daar wil toch al geen hond komen. Ik snap je frustratie wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hebben we toetsenbordheldje ook weer hoor
Lekker veilig hè vanachter je computertje een grote bek hebben
Ik ben momenteel niet in Friesland maar in Groningen.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en dan ook nog vanuit Friesland, daar wil toch al geen hond komen. Ik snap je frustratie wel.
Ik ga mensen niet afrekenen op hun afkomst.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en dan ook nog vanuit Friesland, daar wil toch al geen hond komen. Ik snap je frustratie wel.
2 druppels waterquote:
Sorry, soms mag de waarheid best even hard zijn.quote:
Ik weet niet zo goed wat je probeert maar ergens is dit wel een pijnlijke bevestiging dat @onlogisch qua idiote mods hier nog maar ergens op het middenpunt zit.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga mensen niet afrekenen op hun afkomst.
Misschien een beetje ongebruikelijk in deze VBL SC kringen, maar dat is niet echt mijn ding.
Ik ben tegen racismequote:
quote:
Zou je niet zo over mijn collega @Lenny_Leonard willen praten?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
Jeetje, wat is die flopmod gigantisch mad zeg.
Misschien moet ie even naar het PSV-topic, in dat ijskoude bad kan ie lekker afkoelenquote:Op donderdag 23 september 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
Jeetje, wat is die flopmod gigantisch mad zeg.
Daar zijn zwakbegaafden ook wat oververtegenwoordigd dus vermoedelijk voelt ze zich daar enorm thuis.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien moet ie even naar het PSV-topic, in dat ijskoude bad kan ie lekker afkoelen
Jeetje, hier heeft hij vast niet van terug!quote:Op donderdag 23 september 2021 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry, soms mag de waarheid best even hard zijn.
Ik probeerde maxi niet te laten huilen of zo!
Hoeft ook niet. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven!quote:Op donderdag 23 september 2021 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Jeetje, hier heeft hij vast niet van terug!
Foei @:maxi-mus
Het was gezellig.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het moet natuurlijk wel gezellig blijven!
Oh moest je toch huilen?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was gezellig.
Toen kwam jij.
Van het lachen ja, zelden iemand zo boos gezien uit onmacht.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh moest je toch huilen?
Klote
Waar heeft deze guy het overquote:Op donderdag 23 september 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van het lachen ja, zelden iemand zo boos gezien uit onmacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |